Hey hallo Nou Jarno ziek! 38.6! Zo ineens uit het niets want ik was hem al in de gaten aant houden de laatste paar dagen.. Toch weer langs de ha.. had gister gebeld moest ff bellen hoe het nu ging en toen verteld dat na de abkuur snot en hoesten zo terug kwam.. vanmiddag ff gebeld dat ie ook koorts had dus ja hoor moest langs komen. M`n mammie ff gebeld en die erheen want ik kon echt niet weg op m`n werk,Dus m`n moeder met Jarno naar de ha maar was gewoon t zelfde als vorige keer. VERKOUDEN! niks aan te doen. Nu hopen dat door de koorst t lichaampje echt gaat vechten tegen die snotterbellen en het nu overgaat! Vind koorts bij kleintjes altijd een beetje eng.. vraag me niet waarom.. Om 19 uur is ie erin gegaan en net werd ie hard huilend wakker dus ff geknuffeld en weer erin.. hij slaapt nu.. Thanks! voor de reacties op de foto`s @Moe Ja haren geverft dat je t ziet!! Iedereen vind het warmer. ben er zelf ook errug blij mee. Nog gefeliciteerd. lekker genoten dus?! @ Hinki wat een schattig kereltje! En zulke leuke foto`s @ Adriana hihi nee vind knakworst niet zo! Jarno ook niet haha had laatst van die kleintjes.. Stoer hoor staan in z`n bed! @ Ping fijn dat ze iets opknapt maar die gebroken nachten! Oei tikt aan he.. Slaap je wel als ze tussen jullie in ligt? @ Dimmel gefeli met je baan! Succes beterschap met Diego! @ Jessica voor Jarno gebruik ik nu ook de puf babyhaler en hij gaat ook huilen maar dan inhaleren ze goed idd en krijgt ze t idd goed binnen, Zielig he om te zien! Beterschap.. knapt het hoesten al iets op? @ Peetje auwie oorontsteking jij ook beterschap! Leuke foto`s en een leuk cadeau met die autos die wou ik ook halen.. maar bedacht me dat het misschien ook leuk is voor z`n 2e verjaardag! Nou fijne avond dames! Ben morgen thuis. kan Jarno lekker uitzieken. Liefss
@dani jij ook beterschap met Jarno! Diego is nog rustig dus ben eens benieuwd wat ik dalijk als hij wakker is aantref...het wordt wel wat minder maar met beetjes heb ook pas 6x gesmeerd...om 10 voor 1 vannacht begon hij weer stilletjes te huilen en toen ik eruit wilde was het stil en verder hebben we hem niet gehoord! Vandaag een rustig dagje moet nog 8 kaarten schrijven voor zijn verjaardag en verder helemaal niks te doen! Morgen naar mijn nichtje en 's avonds bios kaartjes ophalen we gaan vrijdag naar de film van Michael Jackson this is it ....
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 7460 gram, 68,5 cm, maatje 62/68 (8 aug 09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8060 gram, 72,5cm, maatje 68 (26 aug 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10230gram, ong 73 cm, maatje 74/80 (8 sept 09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9465 gram, 74cm, maatje 74/80 (2 okt `09) Luuk en mamametzoon (3 dec, 3735 gram); 9280 gram, 73,7 cm, maatje 74/80 (2 sept`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 9950 gram, 78 cm, maatje 86 (7 okt`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9335 gram, 72,5 cm, maatje 74 (5 okt`09) Jelle en Angel77 (9 dec, 4850 gram); 11.325 gram, 75 cm, maatje 80 (30 sept`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 8720 gram, 71 cm, maat 68 (22 seot 09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 8700 gram, 70 cm, maatje 68/74 (10 sept 09) Jarno Bart en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 10.530 gram, 75 cm, maatje 74/80 (24 aug 09) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 8900 gram, 77 cm, maatje 80 (18 sept 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.300 gram, 74 cm, maatje 80 (2 okt`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8715 gram, 72.5 cm, maatje 74 (2 okt 09) Bas en Lindabreusers (26 dec, ? gram); 7500 gram, 67.5cm maat 68 (6 aug 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 9520 gram, 72,5 cm, maatje 74 (8 okt`09) Sam en Tijgerlove (28 dec, 2515 gram); 8100 gram, 71 cm maatje 74 (19 okt`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 7575 gram, 67,5cm, maatje 68 (12 juni 09) 10 meisjes & 16 jongens agenda November: 06: Jayden en Wolly CB (wvk prikjes) 10: Diego en Dimmel CB (Prikjes) 16: Kian en Marije CB (prikjes) 25: Jelle en Angel CB (wvk)(prikjes) 26: Dante en Hinke CB (spuitjes) December: 03: R en Moe CB (prikjes) 10: Sam en Tijgerlove CB (4e prikjes) 14: Jarno en Danielle CB (4e prikjes) 17: Jayden en Wolly KA (ZKH) Januari: Februari: Maart: 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 5 januari Angel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 27 Februari 1988 Parel 13 Maart 1979 Sawi 14 April 1984 Lindabreusers 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen4683 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 5 Oktober1981 Bella 29 Oktober1982 Sandralizz 31 Oktober1985 Oem 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx @ Dagdromer ik heb het veranderd!
Hey Nou hier een aardig rustige nacht. Jarno 1x wakker geweest ff schone luier en getempt koorts was weg gelukkig. Hij hoest wel maar ja dat deed ie al.. + groene snot wat ie al wel had maar iets erger is nu. Hij wou z`n fles maar half, maar hij drinkt wel sap enz dus ach als het niet erger word dan dit.. net een paar stukjes fruit en weer wat sap en nu ff lekker in bed. @ Dimmel word het al ietsje beter met Diego? Bij de prenatal hebben ze leuke kerstmutsjes. haha wil graag kerstkaarten maken met foto van Jarno met een kerstmutsje op hihi Fijne dag! Liefss
Groene snot is goede snot zegt mijn huisarts altijd....dat houd namelijk in dat het doorgebroken is. Het is zeg maar het afvalproduct in de strijd tegen de bacteriën/virussen!!. Vervelend maarja... Dante is nog steeds verkouden, zijn neus zit zeg maar een soort van chronisch dicht! Echt zielig, maarja zolang hij nog gewoon kan ademen tijdens het drinken van de fles vecht hij er zelf goed tegen!
Het is al weken lang groen haha.. en t stinkt.. maar goed. Fijn dat Dante wel lucht heeft tijdens het drinken! Hopen dat ook hij snel opknapt! Liefss
Zooooooooooo mensen ik heb echt een pest dag op mijn werk zeg...bah....heb zo geen zin meer :x Vanavond nog tennissen, dat is wel leuk, maar ik hoop dat het droog blijft
@dani diego had net 38.8 nu weer de dokter gebeld moet morgen om 14.40 langs...maar vertrouw ik het vanmiddag niet mag ik gewoon bellen dus ben benieuwd! Hij ligt nu in bed van half 2 dus. je merkt echt dat hij ziek...normaal zo beweeglijk en nu wil hij alleen maar knuffelen en bij je zijn! Ik ga zo weer de kaarten verder afmaken...vanmorgen de ramen gewassen en gedweild. weet niet wat ik nog moet schrijven haha sorry!
Oh jeetje Dimmel, het wil nog niet zo voor Diego lees ik. Heel veel sterkte er mee...enne gelijk aan de bel trekken hoor als je het niet vertrouwd!
Allemaal ziekjes lijkt wel. Arme Diego. Gelukkig gaat het met Jarno weer wat beter. Bah al weken groene snot. KLinkt niet zo lekker. Ja wij willen ook wel een foto als kerstkaart. Ik had Alexander vandaag zo een fruitreepje van Nestle gegeven en hij vond hem erg lekker. Ga even strijken nu, want ik stel het steeds maar uit. *geen zin*
Hey ja met Jarno lijkt het weer oke te gaan. Hij slaapt lekker vanmorgen veel nu maar kort.. hopen dat ie nog ff in slaap valt. Ze zijn hier buiten aant schieten ofzo.. ramen trillen gewoon.. lekker weer.. Ben ff aant neuzen voor traktatie oid.. ff crea bea -en haha Heb wel een leuk iets gevonden voor de juffen.. @ Dimmel jakkes idd net wat Hinkie zegt aan de bel trekken als je het niet vertrouwd.. Jarno is idd ook hangeriger steeds op schoot willen enz.. @ Adriana ja vond ie het lekker?! Gaan wij ook eens een keertje proberen dan Succes met strijken. Ik moet hierboven opruimen t is zo`n zooi in huis.. maar ook ik stel het uit .. heb er gewoon echt geen zin in! Jarno kan al twee woorden: Papa en auto! haha zo schattig! Echt ook heel duidelijk! Probeer nu kusje hihi maar das moeilijk. Maar ik krijg ze wel haha Liefss
Dante zijn eerste woordje was MAMA!!! Maarja dat is ook niet zo gek aangezien zijn vader dat maar bleef zeggen. Hij zegt het echt bewust! Hij komt dan naar mij toegekropen en zegt mama. Papa zegt hij ook al, maar niet bewust. En hij zegt jajajajaja...als hij nou ook neeneeneenee en dit begrijpt
Max kent het woord auto niet; brrrbrrr (zevert wat) en zegt dan tuttut. Heeft hij van Bas. Papa en mama zegt hij heel soms. ete zegt hij wel. kkkuk is de klok, vandaag achter gekomen. Hoop dat alle zieke kindjes weer snel beter zijn. Vandaag een skelter besteld voor Bas zijn 4e verjaardag. Een limited edition dus moest hem nu al bestellen. Over 3 maanden is hij pas jarig. Zo ik heb alle december en verjaardagscadeau's binnen. Gelukkig.. Ik ga maar weer eens wat opruimen. Max slaapt en Bas is weer dozen aan het stukzagen.
Wat goed zeg al die woordjes. ALexander zegt wel mama, maar nog niet gericht, evenals papa. Met eten lijkt hij wel haphap te zeggen. Als ik vliegtuig zeg kijkt hij omhoog Nee snapt hij ook, alleen moet ik het soms wel 3 keer herhalen haha. O,ja en hij is gisteren 2 x gaan staan. Ik lag op mijn zij op de grond Alexander zat een beetje bij me en opeens stond hij tegen mij heup aan. HUH. Dan weet je ook niet wat je ziet haha. Hij wil trouwens geen brood van de oppas. Toen gaf een ander meisje hem het brood en toen wou hij het wel, net als zijn drinken. Wat een bengel he. De boel is gestreken, kan nu eindelijk de strijkplank weer zien *ahum* Zo nog even naar de winkel en dan komt vriendje lief alweer thuis. Vanavond zuurkool eten en daarna lekker naar mijn paardje. NU al zin in
http://i35.tinypic.com/28lw4yx.jpg Kwam ff snel een fotootje laten zien van ons manneke en iedereen een fijne avond wensen! Ik ben een beetje druk de komende dagen en aankomend weekend gaan we weg. Hoop voor die tijd nog even te komen kletsen!
Hey!! Wat is er weer veel geschreven! Heb weer mooie foto's langs zien komen zeg! De verjaardagen van de kids komen nu voor iedereen dicht bij he? Ik heb de uitnodigingen al verstuurd (jaja, mooi op tijd!) de 29e vieren we het. Al met al komen er bijna 50 mensen. Gelukkig hoef ik die niet allemaal in huis te hebben. Mijn vader werkt bij de vrijwillige brandweer, en we kunnen in de brandweerkazerne Jara haar feestje vieren Dus op zondagmiddag hebben we in een keer alles gehad! Ik heb de uitnodiging zelf gemaakt: Bekijk bijlage 26253 Nou later!!
Hey @ Marleen 50 mensen?!!! jee zo`n grote familie dan? Wij houden het heel klein voor zowel als Jarno fijn als voor ons.. Opa`s en oma`s en een paar ooms en tantes.. aantal nichtjes en neefjes als die komen. zal misschien 20 man zijn.. als we dat redden.. Jarno werd vanacht een keer huilend wakker hij moest zo verschrikkelijk hoesten dat hij er volgens mij zelf van schrok. Ik stond ook echt met een sprong naast bed dacht dat ie zou stikken! (en dan een gewoon verkoudheidje.. jaja) Vanmorgen om 6 uur was ie klaar wakker.. liggen wou die niet zelfs niet bij ons in bed.. wil die eigenlijk nooit meer.. Dus denk geef ik hem vast 130 cc was zo op! Om half 8 weer wakker om 8 uur denk probeer weer 130 wou die niet! Hij wil helemaal niks eten.. 3 stukjes brood en een beetje sap.. nou ja straks wat meer in de fles en kijken of hij wel zin in brood heeft.. Doen jullie ook aan sinterklaas en zo ja geven jullie dan (veel) grote cadeaus? of gewoon 1 kleintje.. omdat we ook zo vlak voor verjaardagen zitten.. en wat vragen jullie? speelgoed, kleertjes?? Liefss
@ Dani, als wij het niet in de brandweerkazerne konden vieren dan had ik mijn ooms en tantes ook niet uitgenodigd hoor! Maar nu kan mooi alles tegelijk en is het maar 2 uurtjes druk voor Jara ipv het hele weekend. Wij doen (nog) niet aan sinterklaas, maar wel aan kerst. Ik heb een aantal kleine kadootjes voor dr. Zo zal dat ook gaan als we sinterklaas vieren, ze heeft dan toch ook al een heleboel kadootjes gehad.
Marleen: leuke uitnodiging. Wat fijn dat je het in de brandweerkazerne kunt vieren. Hier 45 volwassenen en 14 kids zonder ons gezin meegeteld. Wij vieren het zaterdag en zondag van 1 tot 3 uur. En sommige blijven lang nahangen dus als Max wakker is gaan we uit eten. (pannenkoekenrestaurant of zo). Anders zitten we nog 2 hele dagen met bezoek. Dani: met verkoudheid is teveel melk niet goed ivm de slijm. Ik zou gewoon de max hoeveelheid melk geven en daarnaast water. Maar het is wat dubbel want melk vult wel weer als hij al niet goed eet. Beterschap. Jessica: toch op het kinderdagverblijf verteld dat ze pseudo-kroep heeft? Gaat het beter met Lilly nu met de puffer? Hoop dat ze zich snel beter voelt.
vandaag weer met diego naar de dokter, de diarree wil maar niet overgaan hij is zelfs 1kilo afgevallen erm menneke! gelukkig drinkt hij super dus daar maak ik me geen zorgen over gister heeft hij een fles tussendoor gehad had er 240 ingedaan en heeft 180 gedronken en normaal drinkt hij tussendoor maar 100 of zelfs minder! als ik terug ben laat ik jullie wat weten..