December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Ping, fijn dat ze wel vrolijk blijft! Maar ja zo kan dat natuurlijk niet doorgaan.
    Ik hoop dat je wat verder komt bij de kinderarts!

2. Hier wordt ook weinig gegeten momenteel. Word er af en toe wel moe van, maar dan maar niet. Appelmoes gaat er wel in.
    Brood is uit de gratie momenteel, behalve met pindakaas. Paar happen en klaar evenals warm eten. Paar happen en klaar.
    Fruit gaat wel, meneer moet wel wat in zijn handen hebben, anders heeft hij het snel gehad.

FIjn te lezen dat hij niet de enige is

Vannacht was het 10 uur wakker , 1 uur wakker en half 4 wakker en toen weer half 8. Ook een fase zeker?? pfffff
    Hij wil niet drinken (overdag ook slecht), hij wil alleen maar dicht bij je zijn.

Fijn weekend allemaal.

Ik ga naar mijn zus en Alexander gaat naar mijn ouders voor een nachtje. Morgen viert mijn vader zijn verjaardag, dus dan eten we daar en halen we hem meteen weer op

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

het eten gaat hier ook wat minder hoor. Ach ze hebben ook veel minder nodig nu natuurlijk. Iets in de handen geven helpt hier ook goed. Dus bij brood, de korst in zijn handen geven. en dan tussendoor hapjes geven. Normaal eet hij trouwens gewoon brood met korst maar nu doen we het dan zo maar even.

Probeer Nathan nu steeds meer gewoon met ons mee te laten eten. Gaf altijd potjes of zelfgemaakte prakjes. Nu gewoon met de pot mee en dit gaat super. Hij eet wel wat minder volgens mij maar dat geeft niet..

Ping: gelukkig idd dat ze vrolijk blijft maar moet wel eens stoppen nu natuurlijk

Dimmel: bah poep opvangen.. Arme Diego dat hij zelfs afgevallen is.

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hier ook al zo'n mindere eter...zijn avondeten wil hij alleen in zijn handen nou ja dan maar laten knoeien dan eet hij tenminste wel! brood gaat er wel zo in en koekje maar avondeten wordt toch wel van de lepel en vork geweigerd...
    het gaat ietsjes beter hij zat vanmorgen voor de 1e keer sinds 2 weken eens niet helemaal onder alleen beetje op zijn romper dus dat was wel even fijn om hem even niet helemaal te verschonen!

Vanavond komen 5 vrienden en hebben we lekker gezellige avond gaan of dvd kijken of singstar maar dat maken we straks uit!
    Morgen nog helemaal geen plannen dus!

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Max eet ook wat minder, dit gebeurt meestal rond het jaar. Dat zijn allemaal periodes. Maar te lang diarree en heel lang niet eten en vooral niet drinken is natuurlijk niet goed.

Pinguin: hoop dat de kinderarts wat kan vinden.

Dimmel: hopelijk gaat het nu de goede kant op met zijn ontlasting.

Beterschap met de zieke kindjes.

Hier gaat alles goed. Max kent weer een nieuw 'woord' kuk is koek. :) Vandaag alvast foto's gemaakt van beide mannen in kerstpak. Ik weet ben altijd erg vroeg met zoiets maar weet dat de komende tijd druk wordt met sinterklaas en max zijn verjaardag en het valt niet mee om 2 kids beide goed op 1 foto te krijgen.

Prettig weekend!

6. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ben een tijdje niet geweest. Ik ben momenteel erg druk en dat zal de aankomende twee maanden wel zo blijven, maar ik doe mijn best om hier langs te komen.

Want wat zijn de verhalen herkenbaar! Hier precies hetzelfde. Gisteravond tot tien uur bezig geweest voordat Isis eindelijk wilde gaan slapen, uiteindelijk met haar in ons bed gaan liggen voordat ze wilde gaan slapen. En vervolgens vanochtend was ze om kwart over zes wakker, zucht. En als kado zat ze helemaal onder de poep. Isis weigert momenteel ook vooral avondeten. Ik wil dus nu ook gaan proberen om haar te laten mee eten met ons, want ik vind het zonde van de inspanning om zelf potjes voor haar te maken en vervolgens kan ik het weggooien. Isis hangt momenteel ook erg aan me. Het liefst wil ze de hele dag op mijn arm zitten. Maar misschien zitten er hier ook wel weer tanden aan te komen, want ze heeft er nog steeds maar twee.

Broer en zus moeten nog steeds erg aan elkaar wennen. Nils wil niet dat Isis aan zijn speelgoed zit, wat onmogelijk is. Nils duwt haar dan vervolgens weg of pakt speelgoed af. Heel vermoeiend om de hele dag als een soort scheidsrechter rond te lopen.

Mijn aandacht wordt nu ook weer opgeeist door twee kleine monstertjes, dus moet weer gaan.

Fijn weekend nog allemaal.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey dames

Jarno wil opeens ook niet meer eten, met een klein beetje afleiding krijgen we er wel nog wat in.. maak me niet al te druk want hij kan wel met een beetje minder. Gisteravond had hij bruine bonen op en nog voor de laatste hap spuugt hij alles er weer uit! Hij schrok er zelf van en huilen.. heel zielig en hij heeft weer koorts..
    Hoesten lijkt heel iets beter te gaan (afkloppen) zou wel fijn zijn..

Ik zelf ben bij de fysio geweest zij denkt ook aan hyperfentilatie. Moet morgenvroeg weer om 9 uur en krijg dan oefeningen..

@ Sawi haha jij bent zeker vroeg met kerst.. maar idd als je ze niet samen op 1 foto krijgt is het ook jammer.

@ Dimmel hoe is het nu met Diego?

@ Victoria.. lastig he dat slapen, en wat vervelend dat ze nog niet echt lekker samen spelen.. maar das ook de leeftijd wel een beetje he..

@ Juffie gaat dat goed met de pot mee eten>? ik doe het ook steeds vaker.. Jarno eet de ene keer meer als de andere maar hangt er ook vanaf hoe hij zich voelt en of hij het echt heel lekker vind haha
    heb zo`n kookboek van opperdepop en daar staat een receptje in van macaroni met kip champignon saus.. daar gaat ie wel heleemaal op los haha

@ Adriana.. is het je goed bevallen dat uit logeren?

Fijne dag! Liefss

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani het gaat al ietsjes beter...hij heeft zijn eetlust weer terug en zijn ontlasting is niet meer zo dun.

vandaag moet ik de 4 potjes brengen dus ben eens benieuwd maar denk niet dat er iets uit komt want ja het is nu alweer langzaam aan het weggaan...weet alleen niet wat ik morgen moet doen de spuitjes laten zetten of niet...wat zouden jullie doen??? ben benieuwd wat hij weegt...

Vandaag me 1e werkdag spannend! gisteravond ineens maagpijn, koud, moe en slap...maar geen koorts...dus misschien was ik toe aan slaap want heb geslapen van 22.00 tot vanmorgen 8u...en diego die ligt er van kwart na 7 gister in en slaapt nu nog!

9. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Hoi Allemaal,

Zo het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer.

Succes allemaal met de zieke kindjes. Dante is ook weer snotterig, echt zielig hij snurkt gewoon en het ademen gaat ook moeilijker.
    Hij eet nog steeds goed, maar zo met zijn neus gaat het drinken iets moeilijker.

Nou ik meld me later weer!!

Vrijdag sollicitatiegesprek gehad. Erg veel kandidaten die ook beter zijn dan ik, dus ik denk niet dat ik het wordt. Ik heb wel een andere functie aangeboden gekregen en daar moet ik even over nadenken. 17 november heb ik een uitnodigin gekregen van een ander bedrijf dusssss...

10. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

wat een rust hier. Wij hebben vannacht een heerlijk rustige nacht gehad. Ikzelf voel me een beetje brak, niet echt ziek, maar ook niet echt fit. Heb gisteren buikspieroefeningen gedaan, 30 x en ik heb me toch een last.... misschien moet ik het toch iets vaker gaan doen.

Fijne dag allemaal.

11. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    hey dames

Jarno wil opeens ook niet meer eten, met een klein beetje afleiding krijgen we er wel nog wat in.. maak me niet al te druk want hij kan wel met een beetje minder. Gisteravond had hij bruine bonen op en nog voor de laatste hap spuugt hij alles er weer uit! Hij schrok er zelf van en huilen.. heel zielig en hij heeft weer koorts..
    Hoesten lijkt heel iets beter te gaan (afkloppen) zou wel fijn zijn..

@ Dani: Hoe is het bij de fysio geweest? Denk je dat dat gaat helpen?
    @ Sawi: zijn ze alle twee dan een kerstman?
    @ Dimmel: Heel veel sterkte maar ook plezier in het werken vanavond! En succes met het verkopen van de auto. Ik hoop ook dat Diego nu echt weer op retour is en snel weer beter wordt. Afwachten of er wat uit het onderzoek komt.

@ Victoria.. lastig he dat slapen, Dante die wordt wel een beetje wakker, kermt dan wat maar slaapt toch verder.

@ Juffie: Dante eet nog niet echt met de pot mee. Ik probeer hem wel veel dingen te geven, maar voorlopig heeft hij nog zijn eigen hapjes. Wel met grove stukjes etc.

Zo.....dat is effe snel bijkletsen (en vragen) hopelijk niet al te veel overgeslagen.

KUSS Hinke

12. @ Hinkie je schrijft Jarno, bedoel je niet Dante :)

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Hinkie Ja bij de fysio ging het wel. Moest op een bankje liggen en ontspannen.. ademhaling voelen en ontspannen.. m`n ogen dicht en dan zei zij steeds waar ik met m`n gedachten heen moest.. bijv ga nu met je aandacht naar je voeten... voel waar je voeten de bank raken enz enz en op t laatst ben je zo ontspannen dat je ademhaling ook weer goed is..
    Ik weet niet of het me gaat helpen.. duurt ook heel kort daar, normaal heb jetoch zeker anderhalf uur!
    de 20e moet ik weer naar ziekenhuis voor onderzoek hopenlijk komt daar meer uit..

@ Victoria.. ja zo`n spierpijn? haha misschien moet je het dan idd opbouwen..

---

Jarno vanacht weer om 3 uur klaar wakker. slokje water gegeven en er weer ingelegd maar tegen 4 uur sliep hij nog niet! Dus dan maar naar beneden en fles erin.. Eigenlijk dom want straks komt hij elke nacht om 4 uur.. is nu dus al een paar keer zo.. :( Daarna tegen half 5 sliep ie tot half 8..
    Hij heeft geen koorts meer maar ja dat was paar dagen terug ook zo.. eens kijken hoe het vanavond gaat.
    Ik heb nog heel veel dagen staan dit jaar die ik niet op ga krijgen.. niet echt op gelet.. ook nog van vorig jaar!
    Heb gebeld vanmorgen half 10 dat ik graag morgen met Jarno thuis wil blijven.. maar ze heeft nog steeds niet terug gebeld want ze had gesprek.. Ga zo nog maar eens bellen..

Liefss

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dat stukje is gecopieerd van een eerder berichtje van mij.. ik had dat getypt.. misschien iets mis gegaan haha

15. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    goeeeeeeeeeimûrggggg

niet veel bijzonders hier
    ik lees mee
    eten nog steeds niks maar goed
    we blijven het aanbieden
    ze wordt in elk geval niet wakker in de nacht (afkloppen)

groetjûsss

16. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Whahahah ik wilde er een comment op geven....was niet de bedoeling om het mee te pakken....Dante eet namelijk wel hoor hihi

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahaha nou ja geeft toch niks! Gelukkig maar dat ie eet! Jarno eet wel wat vandaag maar niet super veel.. maar geeft ook niet. Als ie maar drinkt.

Nou heb uiteindelijk vervanging gevonden voor morgen.. pff wat gedoe zeg! m`n leidinggevende ook heel droog.. ja als het niet kan dan kan het niet en moet je werken.. :$ ja mooi niet.. Jarno is ziek en ziek is ziek.. dus los het zelf maar op! Niet mijn probleem dat ze te weinig mensen hebben... zijn allemaal al aant klagen dat er meer personeel moet komen! (sorry hoor klaag klaag!)

maar goed het is gelukt! Vanavond vergadering dus zal m`n mond eens opentrekken (als ik durf hihi)

Liefss

18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @hinkie ja ik hoop t ook! we hebben de auto geruild tegen een lichtere/goedkopere auto en hebben er 100euro bijgekregen. dus das mooi meegenomen! we betaalde voor wegenbelasting en verzekering 86 en nu 50euro...

over anderhalf uur moet ik gaan begin wel beetje zenuwachtig te worden...maar goed vandaag wordt alles uitgelegd en morgen heb ik me eigen afdeling dus werk ik alleen! misschien wat muziek meenemen lekker zingen onder het poetsen haha!

19. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Tsja wij hebben dus het probleem dat hij niet zo goed drinkt...nu zijn neus dicht zit. Hopelijk terkt dat wel weer bij....het is zoiezo al niet zo'n sterke drinker

20. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Jeetje dat is mooi meegenomen. Wij sinds twee maanden ook een nieuwe auto. Die is wel weer zwaarder, maar ook iets ouder. Dus we gingen op wegenbelasting er op achteruit, maar de premie van de verzekering ging omlaag!

Ja zou ik ook doen, lekker muziek aan. Lekker meezingen hihihi. Je moet je werk toch zo aangenaam mogelijk maken niet dan??!!

Deel Deze Pagina