hey meiden! Fijn dat je het hebt kunnen regelen Dani dat je morgen vrij bent! Jarno ook al niet eten? Zou me niet te druk maken om de nachtvoeding, maar zou hem s' nachts niet meenemen naar beneden. Ik voedde Quinn dan gewoon op zijn eigen kamer en vaak ging hij dan wel weer slapen. hahah@hinkie over Jarno.. ik dacht ook al even van huh?! R ook niet aan het eten moe? Drinkt ze wel lekker? Is ze trouwens al lekker aan het stappen of is het bij die paar passen gebleven. Leuk trouwens weer aan de studie! Kon je zo makkelijk instromen? Denk dat ik ook maar eens aan de buikspieroefeningen ga Niet dat het veel zal uithalen vrees ik maar toch! De nachten met Anaïs zijn een stuk rustiger! Ik smeer dr mondje in met gengigel en dat lijkt te werken! Zonet nog met dr naar de kinderarts geweest. Ze gaan d'r bloed nu even wat intensiever screenen. Vooral op allergieën en ijzer en nierfunctie Maar wat vreselijk was dat bloedprikken zeg! Pffff na 3 keer kwam er nog niets en dan moeten ze er een arts bijroepen. Uiteindelijk hebben ze met een vingerprik gedaan maar gillen dat ze deed! Quinn is trouwens nu helemaal zindelijk! vannacht zonder luier geslapen en is hartstikke goed gegaan!
hey dames hier ook iemand die wel mee leest maar weinig tijd heeft om te reageren want als anisha na school gaat en kyana in bed ligt ben ik druk aan schilderen maar het is klaar dus weer meer tijd!! Kyana heeft nu 3 nachten weer door geslapen maar ze is sinds vandaag weer koortsig verkouden was ze nog steeds dus even afwachten allemaal. Lees dat meerder kinderen ziek zijn hangt echt in de lucht?? weten jullie al wat jullie doen als je de kleintjes kunt vaccineren of is dit al vaker gevraagt?? Ik denk zelf dat ik de kids wel laat vaccineren. ik ga anisha even onder de douche doen en dan lekker na bed ze is heel moe van de hele dag na school!!!
vaccinatie gaat ze niet krijgen ik ben niet zo voor pinq ja R stapt nog steeds vrolijk door de woonkamer maar owwwwwwwwwwwh wat moet ik geduld hebben zeg!!! ze trekt alles letterlijk weg en gooit met alles etc... soms wordt ik er wel ff moe van hoor.... Studie begint in feb dus ik kon gewoon doorstomen ben wel benieuwd aangezien ik 4jaar niks aan studie's heb gedaan spannend
Ik twijfel heel erg over de vaccinatie. Niet voor Quinn, die gaat hem niet krijgen maar wel voor Anaïs. Dit vooral omdat ze nu al een week of 9 aan het kwakkelen is. Nah ja we hebben nog even om er over na te denken Leuk Moe dat ze nog zo lekker aan het stappen is. En oh al echt lekker ondernemend? Onze woonkamer is heel leeg. We hebben geen vensterbanken en op onze tafel staat niets. Er is dus vrij weinig voor d'r om te plunderen
Hallo dames Sorry dat ik een tijd niet ben geweest en ik heb niet alles doorgelezen. Ben bezig met kaarten maken voor haar verjaardag maar het wil niet lukken. Help degene met die leuke fotokaarten hoe hebben jullie dat gedaan???? Ik heb dringend hulp nodig want kom geen stap verder. Alles gaat nu goed met Lily ze heeft wel al 3 dagen na 16.00 dat ze verhoging/koorts krijgt. Vanavond naar de ha post geweest om haar longen te laten luisteren. Moesten we allemaal kapjes op. Nou madame vond het maar niks. Ze trok hem steeds af en luisteren naar haar longen was echt het toppunt geloof ik. Gillen en huilen. Ze vertrouwde daarna niemand meer behalve mij. Ze wilde niet door papa opgetild worden en begon dan te huilen. Maar alles was schoon. hij wist het ook niet misschien m-griep(maar ja alles wordt daar nu wel op gegooid vind ik). Dus ga morgen wel naar mijn eigen ha als ze nog zo aanhankelijk is. Had trouwens wel het kdv gezegd maar ze is niet de hele dag gegaan maar 3 uurtjes. Ze was nog steeds zo benauwd. Verder zondag naar de jonge gezinnenbeurs geweest. Leuke dingen mee genomen en heel veel gratis melk gekregen(erg leuk). Ze kan echt voorlopig wel vooruit met alles. Ze hadden me de verkeerde melk ook verkocht bij nutrilon dus ik belde met de lijn omdat te zeggen want hier had ik niks aan peuter2+ terwijl ik vroeg om 1+. Krijg ik gewoon een nieuwe 1+ opgestuurd en mag ik de 2+ nog houden ook. Nou dat is pas service. Nou dames ik ga weer verder klooien.
Vaccinatie; ik twijfel ook misschien heeft hij de mex. griep al gehad of was het toch gewone griep? Wilden ze niet testen. Dus waarom inenten als hij het al heeft gehad? Maar als hij het niet heeft gehad zou ik me het nooit vergeven als het dood of doodziek wordt?? Maar wat zijn de bijwerkingen?? Ben benieuwd wie het zeker wel doet of niet of twijfelt?? Dani: wat een gedoe om een dag vrij te krijgen, gelukkig is het gelukt. Pinguin: spannend he die nachten of ze droog blijven. Bas heeft al een half jaar niet in bed geplast. Dus nadat de luier uit was bleef heel de nacht zijn bedje droog, om 19.30 uur laatste keer plassen en dat gaat prima. Fijn he, 1 uit de luiers scheelt veel tijd en financieel. Hopenlijk gaat het ook snel beter met Anais Dimmel: fijn van de auto. Hoe was het op het werk? Mama05: schilder ze! En beterschap met Kyana. Verder hier alles goed. Brood eet hij niet, warm eten gaat wel goed net als fruit en de flessen. Zelfs al zeurt hij heel de dag om kuk (koek) eet hij ze niet. Verder geen koorts en gewoon actief. Zal dat jaar wel bijna zijn wanneer ze minder gaan eten.
Ik twijfel nog heel erg want ze weten de effecten gewoon niet op lange termijn en dat wil ik wel weten want het is wat voor zòn klein meiske.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums2524-picture12194.jpg Denk dat dit de foto wordt voor de kerstkaart.
GEWELDIGE foto @sawi Manlief maakt hier de kerstkaarten. Hij is ontwerper en er komt meestal wel iets leuks uitrollen. Nog geen foto's vna mn twee mopjes gemaakt maar ga dat binnenkort wel even doen! Ja vind het ook hartstikke spannend met het zonder luier slapen, maar eigenlijk blijft hij al wel een tijdje droog 's nachts en trekt hij 's ochtends zijn luier uit om op zijn potje te plassen Heb net even gegoogled op coeliakie. Anaïs wordt daar op getest. Ze heeft wel heel veel van de symptomen en het zou d'r langzame groei kunnen verklaren. Nah ja maar even het bloedonderzoek afwachten. Oh ja heb van het weekend voor het eerst een flesje gewone warme melk gegeven en ze vond het heerlijk. Ging schoon op! Dus ik maak mijn pakken Nutrilon op en stap dan over!
Hey dames Hier een lekker nachtje. Jarno geslapen van 18:30 tot 7 uur! heerlijk hoor! Wij ook een lekker nachtje bijgetankt dus.. Nu kwam hij dus niet om 4 uur.. Hij lijkt ook vrolijker.. dus we zullen zien vandaag! @ Ping.. gewone melk kan toch al best? Geven ook yoghurt is ook koemelk.. We geven Jarno ook al wel eens een slokje gewone melk uit onze beker en ook hij vind het heerlijk! Hoop voor je dat je meisje snel opknapt en dat de bloeduitslagen goed zijn! Nee Jarno en niet eten hahaha.. hij eet wel wat, maar niet veel maar wel voldoende.. hij was eerst verzot op koek! maar wil die nu helemaal niet meer. @ Sawi wat een super leuke foto! ja zeker een gedoe om vrij te krijgen maar het is gelukt! @ Vaccinatie.. hier weten we het ook nog niet. Jarno is veel ziek en veel aant kwakkelen dus ja.. errug vatbaar. maar aan de andere kant idd de verschijnselen.. T is nog zon ukkie denk ik dan! @ Dimmel hoe was je eerste dag?? trekken jullie kids ook steeds de sokken uit? Jarno al wel anderhalve maand! haha zo irritant! Hij heeft ook een hekel aan schoentjes oid.. als ik deze aan doe zijn ze in mum van tijd weer uit! Ga ff foto`s schieten voor uitnodiging.. Wou hieperdepiep hoera en dan handjes in de lucht deed ik gister ook maar hij lijkt er genoeg van te hebben hahaha Liefss
mijn 1e dag was leuk! heb niet veel hoeven doen heb maar half uurtje iemand uitgeholpen en verder rondleiding gekregen en alle collega's ontmoet. Vandaag mag ik voor de 1e keer alleen en heb niet veel dus dat gaat me zeker lukken! We laten de vaccinatie toch zetten...vanmiddag om half 2 daar zijn ben benieuwd wat diego nu weegt...gister op onze weegschaal 10,5 kilo... @sokken diego doet dat al sinds hij zijn voeten heeft ontdekt zo irri we hebben zelfs als we in de stad zijn dat mensen ons achterna komen om of de sok te geven of de schoen kijken jullie kindjes ook teletubbies???
Hey @ Dimmel leuk dat je 1e dag leuk was. Gewone prikjes neem ik aan vandaag? Succes.. haha nee zo erg is het hier niet dat mensen me achterna moeten.. ik zie het vaak zelf wel! Jarno kijkt weinig tv.. vind alleen nijntje leuk dit kijken we nog wel eens op de pc.. vooral het intro liedje! Net een leuke muts gekocht.. haha (ff spammen) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture12197.jpg nog een leuke van gisteren (beetje natte mauw) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture12198.jpg Misschien als uitnodiging: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture12199.jpg Liefs
Oh die laatste is zeker uitnodiging materiaal Dani! Lekker mannetje is het! Fijn dat je eerste dag goed ging Dimmel. Succes met de prikjes! Hier weer een redelijk goede nacht. Anaïs is 2 keer wakker geweest. Manlief er 1 x uit en ik ook 1 x. Dat valt goed te doen en is een enorme vooruitgang in vergelijking tot vorige week. Er heerst mex griep op het kdv. Bij Quinn op de groep maar ik geloof ook dat ze elke griep nu als mexicaans benoemen. Hoe is dat bij jullie Dani?
Mex griep.. bij ons hebben ze nu de regel. 38.0 ophalen. (was eerst 38.5) Hoesten en koorts eerst naar de ha bellen. Best wel streng ook dus Maar niet alle griepjes worden gezien als mex griep. Er heerst op moment ook buikgriep. Word wel goed gekeken naar de verschijnselen. Fijn dat Anais vanacht lekkerder heeft geslapen! Jullie dus ook! Ja die laatste is wel heel leuk he haha ik wou opnieuw foto`s maken hij heeft zo`n blousje met stropdasje.. maar nu wil hij niet meer! Breng je Quinn wel weg dan? naar kdv? Marleen jij werkt toch ook op kdv? Hoe is dit bij jullie dan? Ben ik nu ook wel benieuwd na!
Ben net bij de balie van de HA geweest. Omdat Max mogelijk de mex griep al heeft gehad en Bas en ik ook (papa en mijn broer hoogstwaarschijnlijk nu ook) en Max heeft heftig op vaccinaties reageert of ze het niet konden testen of hij de mex griep al gehad heeft. Maar dat kon niet:x en hun adviseren 100% zeker vaccineren, en ik twijfel nog steeds.
Nou wij werden dus verdacht ook ervan. Wist ik niet eens. Gisteravond naar de hapost geweest om haar longen te laten luisteren en dat was goed en hij zei er verder niks van behalve morgen even langs je eigen ha gaan. Staan we voor de balie moest Lilly meteen de wachtkamer uit en wij kregen een telnummer mee dat we moesten bellen en dan aan een zij ingang gaan staan als we klaar waren. Weer kapjes op(gisterevond ook al gillen dat ze deed nu en toen) Maar gewoon erg verkouden en naar alle waarschijnlijkheid geen m-griep. Dus uitzieken en weer verder gaan met neusspray. Waren dus net op het cb geweest. k dacht meteen ooh jeeh al die kleine baby`s als ze het wel heeft dan moeten die aan de tamiflu enz. Maar dus niks aan de hand gelukkig. Maar we kregen geen 11 maanden prik want als ze ingent wordt dan is het te kort op elkaar nu wordt ze pas in Januari voor het eerst geprikt. En ik weet niet eens of ik het wel of niet ga doen. Maar ze is lekker gegroeid eindelijk. @ sawi Ontzettend leuke kerstfoto, zou ik zeker gebruiken. @ Dani Wat een leuke foto ook. Ook erg leuk voor een uitnodiging. Ik ga straks naar mijn schoonvader die heeft een mac en die gaat me helpen met de kaart. Gr jessica
Hey Jessica, Dante moet 26 november ook zijn 11 maanden prikken (hij is dan bijna 12 maanden maargoed), dus ik ben benieuwd of hij die wel krijgt, want dat is dezelde week als de MG prik....waarvan ik ook nog niet weet of hij hem wel moet nemen... Ik wordt volgende week ingeent tegen de MG. Ik en mijn man krijgen hem via onze werkgever (LUMC). Zo kunnen hij en ik het in iedergeval niet aan Dante geven. Gr Hinke
Hey Ik moet 14 dec dan is Jarno ook zo`n 11 en halve maand..iets ouder zelfs.. Nu weer een kindje van 3 overleden he aan de mex griep.. was al ziek.. Jarno heeft 0,0 weerstand dus ga hem wel in laten enten denk ik.. ook omdat ie op een kdv zit.. Vandaag nog geen koorts.. 37.3 net dus das netjes.. Hopen dat het vanavond ook wegblijft. Arie is morgen vrij dus Jarno kan lekker uitzieken en op krachten komen.. @Jessica als ze je verdenken dan word je gelijk behandeld als of je "vies" besmettelijk bent.. vind het zo debiel.. je word direct apart gezet! als het echt zo erg is vind ik waarom doen ze er dan gelijk niet wat aan.. Vind dat de overheid er nogal om heen draait. Arme lilly 2x geplaagd met zo`n mondkapje voor niks! Beterschap! ik ga je gegevens aanpassen! Liefs Danielle p.s thanks voor de lieve reacties op m`n mannetje