@ Hinkie Dat hij dat dan ook zegt dat jullie nog veel moeten leren. Natuurlijk moet je dat maar moet niet iedereen dat. Volgens mij weet je nooit alles zeker als het op kinderen aan komt. Fijn dat ze je dan zo serieus nemen(niet). Mijn huisarts zegt ook altijd wel kijken de kinderen ook vaak na voor de ouders dat die gerust zijn en dat die het met vertrouwen de nacht in gaan. Vind het echt raar dat ze je zo behandelen. Wij hadden vandaag een drukke dag met visites. Eerst vanochtend bij mijn zus geweest. Daar heeft Lil voor het eerst tussen de bank en stoel los gelopen. Zo trots was ik. Verder was het zo leuk om te zien hoe Lilly reageert om mijn oudste nichtje. Vol vertrouwen en ze begint helemaal te lachen en strekt haar armpjes uit als die de kamer in loopt. Vanmiddag kwam een vriendin langs die net bij haar vriend weg is. Haar zoon was voor de 2de keer bij de zijn vader en zij moest even het huis uit. Ze zit tijdelijk bij haar ouders met haar 3 jarige zoon want het is zo mis gegaan met haar en haar vriend. Zo zielig allemaal en zo dapper hoe zij zich erdoor heen sleept. En daarna gingen we naar mijn schoonvader met een kamer vol visite. Ze werd op een gegeven moment zo druk van alle indrukken dat we na de zoveelste keer vallen en gewoon huilen we haar in de buggy hadden gezet en mijn man even buiten is gaan wandelen met haar. Even uit de drukte even bijkomen. Ze kwam totaal uitgerust terug van het wandelingetje. Dat had ze even nodig. Ze was niet meer zo vervelend druk en ging weer lekker spelen. Gingen een beetje laat weg dus ze ging laat in bed hoop dat ze dan morgen ook uitslaapt. Misschien heb ik geluk. Denk het helaas niet. @ Dani Fijn dat de kaart gelukt is. Ben benieuwd naar het resultaat. Gr Jessica
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture12572.jpg Er moet dan alleen nog wel op hieperdepiep hoera Jarno wordt 1 jaar! Das de uitnodiging. Hier verder alles goed. Jarno alleen om 4 uur weer wakker en dan gaat ie liggen gillen (van plezier) is weer iets nieuws doet ie nu 2 dagen zo hard als hij kan.. echt niet fijn voor onze trommelvliezen.. Hij gilde al wel maar dit is nu echt t toppunt hoor. Maar goed luier verschoond en toen was z`n hele romper nat en koud.. Dus lekker schone romper en pyama aan en een slokje water en weer terug gelegd. Heeft ie geslapen tot 6:45.. nog vroeg! haha dus hij ligt ook alweer lekkr in.. maar voor hij slaapt is het wel half 10! Maar had dat dus gister ochtend ook hij plast zo veel en de luier zit dan zo vol dat het op z`n rompertje doortrekt ofzo.. Vandaag weer naar de fysio. M`n schoonmoeder past ff op. net om 14:00 dus of ze moet hem wakker houden of ik moet hem in bed leggen voor ze komt.. maar vind ze natuurlijk ook niet leuk.. Kijk wel ff hoe moe hij is. M`n schoonmoeder is nogal op leeftijd en heeft hem nog nooit in bed gelegd.. geeft ook aan dat ze dit lastig vind dus laat ik het haar liever niet doen.. @ Hinkie nouja wat een rare reactie tuurlijk iedereen moet leren maar als je er geen goed gevoel bij hebt ga je toch liever even langs?! Dat hij dat niet snapt zeg! Hoe is het nu met Dante? @ Jessica hoe is het nu met jou? Weer opgeknapt? Wat knap zeg los lopen! Nou ik ga ff strijken en de boel weer opruimen! Oh ja we waren wezen kijken naar een andere auto. Heel mooi alleen over de prijs werden we niet helemaal eens.. Jammer hoor. We bleven met een klein verschilletje zitten, wij hadden een max bedrag in ons hoofd. Dus wij wilden er wel de helft bij doen als hij dan de helft eraf deed.. maar hij wiegerde stug! We willen nog 1 poging wagen morgen.. en ietsje meer dan ons budget bieden kijken of ie dan hapt.. want het is een super auto! Liefss
Goeie morgen, Dani wat voor maatje luier trek je hem ' snachts aan? Ik trek Anaïs nl een 4+ luier aan omdat ze zoveel plast en op deze manier blijft ze droog! Erg leuk kaartje trouwens! Moet er nog eentje maken maar denk dat ik het via Greet.nl ga doen. Dan worden ze gelijk verstuurd. Hinkie belachelijk hoe ze je hebben behandeld bij de HAP Ik ben laatst ook een keer(achteraf gezien onnodig) geweest. Maar bij mij deden ze juisthun uiterste best om alle zorgen weg te nemen. Vind dat je me tje kinderen niet voorzichtig genoeg kan zijn! @Victoria Ik zou het van het voorjaar eens gaan proberen met zindelijk worden. Mooi weer is toch wel makkelijker wat dat betreft! Ben het hele weekend druk met het maken van een patchworkdekentje voor de poppenwagen van Anaïs. Het wordt echt heel mooi vind ik. Hoop dat ik van de week kan beginnen met het schuren van het wagentje. Anaïs gaat trouwens goed. Het eten blijft het zelfde, paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet. 's nachts nog redelijk onrustig. Vannacht hebben we d'r lekker tussen ons in gelegd en dat lijkt ze heel fijn te vinden. Ben d'r sinds kort weer bij me aan het dragen in een doek en zij vindt het heerlijk! (en ik ook ) Zal binnenkort eens een foto maken. Ik ga er vandoor meiden. Werk aan de winkel! fijne dag
@Pinguin ik heb Jarno ook 4+ aan zowel overdag als snachts. hij zit verder ook wel goed en hoog.. anders toch eens een pak pampers halen alleen voor snachts ofzo..
Hinkie; juist nu ze zeggen snel actie op zieke jonge kinderen, doen ze niets:x Zit hier wederom met 2 zieke kids. Ja uitzieken.. Maakt niet uit of ze wel of geen mex griep hebben, maar ondertussen wel een hoop heisa dat je je zeker in moet laten enten En je voelt zelf dat het niet goed gaat met je kind. Ik denk dat je juist gehandeld hebt hoor. Dani: leuke uitnodiging pinguin: is dat niet zwaar om haar in een draagdoek bij je te dragen? Max gaat vandaag voor de eerste keer alleen 's middags slapen, ben benieuwd hoe dat gaat. Twijfel of ik Bas naar de psz laat gaan hij is nog wat kortademig. Nou ja eerst maar even dadelijk een boterham eten en dan zien we wel.
hey meiden, druk weekend gehad hier..zaterdag even nee winkelcentrum geweest daarna om 3u naar mijn paps die lag in het ziekenhuis..daarna thuis eten en om kwart voor 7 op visite bij vrienden...gister de hele morgen het huishouden gedaan met mijn man samen en om 14u richting landgraaf naar vrienden en om 23.30 thuis.... Diego krijgt nu al gewone melk en hij drinkt het heerlijk op! dit is zijn schema: tussen 8.30 en 9.30 2 boterhammen met 100ml halfvolle melk rond 11.00 liga en sap tussen 12.00 en 13.00 2 boterhammen en 90ml + 3 schepjes slapen tot ong 14.30 15.00 fruit en sap 17.30 avondeten tussen 19.00 en 20.00 180ml + 6 schepjes en dan slapen tot de dag erna! Ik heb besloten dat we diego wel gaan laten inenten. hij heeft meer voordelen aan de spuit dan nadelen en wil voorkomen dat als hij het krijgt er iets aan over houd er zit astma in onze familie dus! Vrijdagavond naar verjaardag geweest van vriending van me en wilde het campingbedje opzetten bleef ik met mijn pink ertussen zitten nu heb ik aan het topje van mijn pink een verdovend gevoel en wil maar niet weg maar weet niet of ik hiervoor de dokter moet bellen...hij doet wel pijn maar niet erg het is alleen erg vervelend want als ik mijn pink gebruik voelt het zo raar... @uitnodiging ik zal vanmiddag even de uitnodiging van diego laten zien
Dag Dames, Het gaat al iest beter met Dante. Zijn temperatuur liep gisteren even op naar 38 graden, maar vamorgen was hij 37,4 en volgens de oppasmoeder (net een smsje gekregen) heeft hij nu 37,6. Dus niet echt koorts. Ik denk dat hij nog een beetje van slag is. Hij heeft gisteren veel geslapen en slaapt nu al weer bij de oppas. Maargoed laat hem maar lekker slapen, dan komt het vanzelf weer goed. Ik hou zijn temperatuur goed in de gaten want.. Mijn collega die naast me zit normaal, heeft de mexicaanse griep!! Ik heb net mijn prik gehaald, ben als de dood dat Dante het krijgt en nog wel voor zijn vaccinatie!. Ik laat Dante mooi ook inenten...bah als ik die verhalen hoor! tot zover, Hinkie
hey dames ik krijg soms wel een mail dat er gereageert is en soms ook niet heeel apart!! Leuk uitnodiging voor jarno!! heel creatief zijn jullie!!! Ik heb de vrienden van ons gisteren allemaal persoonlijk gezegt en mijn vriendinnen doen we vioa hyves hahaha Ben net na bureau geweest en kyana was goed gegroeid ze zit nu niet meer op de onderlijn maar op het gemiddelde dus ze is goed gegroeid!! Gewicht 9310 en lengte 74.5 ze mag ook gewone melk ze zeiden dat ik het pak op kon maken en dan met melk beginnen maar we doen nog even door met opvolg melk!! Ook zei ik gelijk dat ze geen prik hoefde ivm met vaccineren toen vertelde ze dat ze al helemaal niet meer mogen prikken pas na januari weer!! Wij zijn zaterdag met anisha en kyana na sinterklaas geweest echt geweldig hoe die kleintjes geloven!!! ze was echt helemaal onderste boven van. anisha had zelf het lef om sinterklaas een handje te geven terwijl ze normaal best verlegen is!! ging de beste man ook nog tegen haar praten want ze had een pietenpakje aan of zij later ook een zwarte piet wou worden nou ze was helemaal in haar nopjes!! ze zei later nou mama je hebt het gehoord ik mag later zwarte piet worden!! ik zal wel eens een foto plaatsen!!! Ga vanavond lekker shoppen bij een speelgoedgroothandel samen met mijn vriendin we moeten nog sinterklaas kado hebben en dat scheelt echt!!!!! had vorige keer een bumba knuffeldoekje gekocht voor kyana voor 4.95 en bij de intertoys kosten ze wel 11.95!!! ga straks wel even op indereen reageren als anisha weer na school is.
Bekijk bijlage 28942 hier kyana die kijkt na een zwarte piet echt van nou wat is dat!!! zo bedenkelijk
Goedemorgen dames, Pff, wat hebben wij een nacht gehad! Van half twaalf tot half twee was Isis wakker. Had koorts, maar wilde ook na de zetpil niet slapen, dus uiteindelijk heeft mijn vriend haar een fles gegeven. Toen was ze stil. Nog geen half uur later Nils wakker en die ging pas weer slapen tegen half vier! Gelukkig konden we vervolgens met z'n allen doorslapen tot negen uur vanochtend. Het hele ritme van de dag ligt nu wel in de war, want Isis ligt nu net voor haar ochtendslaapje. Dani: leuke uitnodiging! Hinkie: raar verhaal. Is toch niet dat je voor je plezier 's nachts naar de huisartsenpost komt? Blijkbaar een arts met weinig communicatieve vaardigheden. Hopelijk geen mexicaanse griep voor Dante. Fijne dag allemaal, ik moet gaan puzzelen met Nils
Leuke foto's! Wij gaan aankomende zaterdag naar de intocht van de Sint. Ben heel benieuwd hoe Nils gaat reageren.
Leuke foto's mama!! Wij gaan 2 december naar Sinterklaas met Dante en zijn vriendje Jurre. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn!
***INBRAAK*** Sorry, dames dat ik er niet zo vaak ben! Ik merk dat ik het erg fijn vind om anoniem op het net wil blijven. (hyves heb ik goed afgeschermd) ik zit namelijk met iets, aangezien jullie kinderen in de leeftijdsgroep zit.. de oudste is de hele tijd aan het kwakkelen, en de jongste begint nu ook te kwakkelen. De oudste heeft s'avonds verhoging. Eigenlijk hoop ik natuurlijk dat het nu een beetje door gaat zetten! Maar ja,.. Mogen kinderen ingeent worden als ze kwakkelen?? nog even een update! we hebben een mooie trouwdag gehad... we zagen er allemaal mooi uit! de foto's staan op hyves! hier 1 foto vind hem zo lief!!! de jongste, gaat hard heeft de eerste stapjes los gezet! maar zegt nog geen mama of papa, de jongste klimt op de banken, de jongste loopt trap. krijgt savonds en in de morgen nog steeds de borst. eet beter dan de oudste nog maals sorry! ***UITBRAAK***
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mo2 wat gewellllllllllllllllldig die foto!!!! EN wat zijn ze allebei al gegroeid zeg!!!!!! (je weet vast nog wel wie ik ben) mama van R. (ik hou ook van de anoniemieteit) wat je vraag betreft ik zou het niet weten... Succes
Volgens mij mogen kindjes met koorts niet geent worden. Maar ik weet niet hoe dat zit bij de griepprik. Even je huisarts bellen anders! Prachtige foto! En nog gefeliciteerd!
Mommyof2: prachtige foto! Nog gefeliciteerd. Volgens mij mogen ze ook niet ingeent worden als ze koorts hebben. Even huisarts bellen. Hebben jullie de oproep al gekregen?
victoria hier ook nog geen oproep ik vind het wel lang duren!!! ons nichtje is ook ziek heeft de griep en de huisarts had gezegt als ze nog langer met vaccineren dan is heel het dorp ziek en dan is het niet meer nodig!!! Ik moet zo na de dokter kyana is heel erg verkouden en heeft de hele nacht wakker geweest.