Hey meiden, Hier ook al een paar dagen s'nachts wakker met de kleine, schijnbaar hoort dat bij de leeftijd.. De aller, allerlaatste dag dat mijn prinsesje een baby is, morgen wordt ze 1 jaar!!! Pfff weet niet hoe t komt, maar ben er een beetje verdrietig om, is zo erg stom, durf het ook niet te zeggen eigenlijk Tuurlijk ben ik trots, maar het gaat met te snel haha. Zaterdag hebben we het feestje en morgen gaan we iets met zn 3-en doen, maar heeft iemand een idee waar we heen kunnen gaa ivm het weer??? @Wolly: Pff lijkt me erg zwaar, sterkte! @Moe: Wat vreemd dat ze dat doet, wij hebben trouwens ook al van die beveiligers op de kastjes in de keuken, want madame zat steeds in de snoepkast en dan natuurlijk krijsen als we haar het afpakten haha @Jessica: Weet wat je bedoeld, vent liegt ook vaker om zo'n stomme dingen, en als ik ergens een hekel aan heb is het liegen! Vreselijk.:x
acissej...vervelnd dat liegen. Ik heb er ook een hekel aan dus goed van je dat je er nog met hem over gesproken hebt! Moe...wat een hittepetitje of niet . Is wel vervelend om je meisje te zien kotsen. Misschien inderdaad maar eens overleggen met CB of dat vaker voorkomt? Stan loopt wel helemaal rood aan en de aderen op zijn voorhoofd komen helemaal omhoog als hij begint te dwingen. Ik laat hem dan maar uitrazen tot hij stil is. Moet hem dan wel compleet negeren want als meneer ook maar denkt dat ik hem in de gaten houd dat maakt hij er een nog groter drama van. Succes er mee in ieder geval. O ja, wat maak je trouwens prachtige taarten! Wolly...succes met alles! Als ik je verhaal lees krijg ik het al spaans benauwd. Zal wel een boel energie vreten van je. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid of er wat aan te doen is. 's nachts wakker worden...zal inderdaad wel bij de leeftijd horen want wij hebben het ook al een week of twee dat het onrustig is in de nachten. Vanmiddag de mexicaanse griepprik halen. Vind het best spannend maar ik sta er wel achter dus we bijten maar even door.
Goeiemorgen, Jeetje wolly wat een gedoe meid! Anaïs wilde het eerste half jaar 's avonds niet gaan slapen zonder dat ik er naast lag en dat vond ik ook al zo vermoeiend maar overdag ook. Pfff petje af hoor meis! Hoe gaat het nu met zijn reflux trouwens? En vast voedsel krijgt hij dat inmiddels? Dikke knuffel en veel sterkte! Monique geniet van het laatste dagje baby zijn van je meisje. Misschien kunnen jullie gaan zwemmen? Hele fijne eerste verjaardag in ieder geval! Moe ik denk niet dat het al manipuleren is maar wel iets wat het zou kunnen worden. Misschien kan je een middenweg vinden? Anaïs zit nl in d'r stoel bij me als ik aan het koken ben(wel een beetje op afstand) Dan voorkom je het. Hinkie gefelicteerd met je nieuwe baan! Jessica oei liegen... daar gaan mijn haren van overeind staan. Kan er heel slecht tegen. Goed dat je gepraat hebt! dagdromer wat een snoeppie! Fijn dat de prikjes bij de kindjes goed zijn gegaan. Hier ook nog een klein spookje 's nachts. Quinn heeft het zelfde gehad vanaf het moment dat zijn eerste tandje kwam tot aan het moment dat zijn hoektanden doorwaren. Ik ga er maar van uit dat het nu hetzelfde geval is, kan het alleen maar meevallen(wel jammer dat die tanden niet zo opschieten hier. Het zijn er nog steeds maar 2) Ik ga stoppen. Moet zo naar de osteopaat met mijn meidje. fijne dag!
Hoi hoi, Nou wij hebben de prikken ook weer gehad. We moesten naar Hilversum en zaten in een studio Ik vond het alles meevallen. De kids van een vriendin met wie ik samen heen was hebben geen krimp gegeven. Alexander wel even een paar seconden, meer niet gelukkig. Hij heeft er verder ook geen last van geloof ik. Op zijn verjaardag mag hij de 2de Ik las dat ze niet overal een 2de prik krijgen, heb me er niet zo in verdiept verder eigenlijk. Wel vreemd.. @ Jessica, wat vervelend dat je man daarover moet liegen. Kunnen jullie niet iets samen doen wat sporten betreft. Mijn vent heeft ook een hekel aan de sportschool en ikzelf zou er ook niet aan moeten denken, yuk. Maar dat is geen reden om te liegen, oeh en dat kom je er nog achter ook. @ Wolly, wat verschrikkelijk voor jullie allemaal zeg. Echt heel veel respect. Als ik je verhaal lees en mij in jou situatie plaats , krijg ik al de bibbers. Zoiets gaat toch wel over op den duur? Wat heeft het cb erover gezegd verder dan? Hou je taai meid. @ Mo, alweer bijna een jaar. Geniet van deze laatste dag voor haar eerste verjaardag. Leuk joh. @ Hinkie gefeliciteerd met je baan. @ Dagdromer LIEF!! @ Ping, succes met de osteo. Hier wordt trouwens ook weer gespookt. Al 2 nachten om half 5 wakker en het ging zooo goed. Nah, gelukkig slaapt hij wel snel verder. Eten is een drama. Avond eten niets, misschien 3 happen en dan kan ik alles weggooien. Maar frietjes gingen er zo in. :x Ik geef hem dan maar vla/yoghurt, hij moet toch wat eten. Eerst vond hij sinaasappels heerlijk en nu moet hij ze niet meer. Gisteren fruithapje gemaakt, geen hap. Appelmoes wil hij wel. Brood wil hij alleen als we ergens in de winkel zijn of hij aan het spelen is. In de stoel hoeft hij niets. Drinken doet hij wel aardig. Hij zal ook echt niet aangeven wanneer hij wat lust.
vanmiddag om half 4 met diego voor de spuit...ben eens benieuwd hoe hij erop gaat reageren mams gaat mee. en dan moet ik 16dec weer met hem! Diego kijkt iedere morgen de teletubbies hij vind ze geweldig! haha hij lacht altijd mee met het zonnetje. Boh het is al 10 voor 11 wat vliegt de tijd vandaag...moet diego nog fruit geven dus dat ga ik zo maar even doen. @adriana diego vond appel eerst vies en nu eet hij appel dus misschien periode's die ze hebben!
@ Moe jeetje dat is ook wat. Ik denk ook niet dat R. expres gaat overgeven om haar zin te krijgen, maar net als wat ping zegt. Wel vervelend inderdaad en ik zou niet zo een oplossing weten. Misschien vragen aan een gedragsdeskundige oid. Je hebt wel een hittepetitje zeg. En wat balen van je studie. Ik heb alleen nou even niet meegkregen wat de reden was. *sorry*
@ Dimmel, maar op het moment lust hij bar weinig. Ik maak me er ook niet druk om, over de hele dag gezien krijgt hij wel genoeg binnen denk ik zo. ALexander vind Hopla wel leuk. Teletubbies daar kan ikzelf echt niet naar kijken, vreselijk. Succes vanmiddag.
ik heb het cb gebeld ze zeggen dat het KAN dat ze dit op een gegeven moment gaat gebruiken als machtsmiddel en dat ik haar gewoon moet schoonmaken en weer verder gaan met me bezigheden dat ze ook echt moet leren dat NEE nee is... ook vertelde ze me dat ze nu echt veel last kunnen hebben van verlatingsangst en als ik even weg ben dat ze denkt dat ik voor eeuwig wegblijf... (merk ik ook wel want ze is ongelovelijk aanhankelijk) Aan me broek hangen etc... Tjah een hittepetit wil ik ze nog niet noemen maar temprament zit er zekkkker in... enuh ik kan wel zien van wie... (mij dus) Papa is heel rustig en die laat het allemaal wel varen maar ik "bots" met haa omdat ik het me zo aantrek ik zal et vanaf vandaag gaan proberen ben benieuwd...
Goed dat je gebeld hebt. Ja je moet het eigenlijk gewoon negeren. Schoonmaken en verder gaan inderdaad. Negatieve aandacht is ook aandacht. Ze kunnen nu wel snel bepaalde linken leggen volgens mij. Wel vervelend voor je. Alexander zat gisteren met zijn hele arm in de waterbak (kleine emmer) van de hond te plensen. Hele trui nat. Net heb ik hem een pets(je) op zijn vingers gegeven en meneer moet er gewoon om lachen. Hij wil gewoon niet luisteren als ik nee zeg. KLeine Banjer. Met andere dingen luistert hij wel als ik nee zeg, maar die water en etensbak van die hond is gewoon TE aanlokkelijk.
Zo diego is de spuit super goed doorgekomen...helemaal niet huilen niks...hij heeft er helemaal niet opgereageerd...mijn mams was meegegaan en die was hem aan t bezighouden hup spuit erin pleister erop en diego keek me aan zo van huh was dat haha! Hoe hebben jullie kids het ervaren??
Dimmel...Stan moest wel heel hard huilen maar dat kwam volgens mij meer omdat er iemand voor zijn neus stond die vreemd voor hem was. Die mevrouw bedoelde het goed want ze wilde hem afleiden maar Stan is erg eenkennig dus begon gelijk te huilen. Na de prik was hij al snel stil en heb tot nu toe niets aan hem gemerkt. Een meevaller dus!
Hey Meiden, Zo allereerst wil iedereen bedanken voor de felicitaties. Ik heb vandaag mijn arbeidsvoorwaardengesprek (leuk woord voor galgje hihih) gehad. Het is helemaal top gegaan en ik krijg een prima salaris voor 32 uur. Het is een hele opluchting en het zal wel wat rust geven voor ons. Zo nu even wat reactie's: @ Jessica: Jeetje wat onzettend lastig. Het is wel heel erg goed dat jullie er over gepraat hebben. Praten lost heel veel op. Ik hoop wel dat het duidelijk is dat hij dat niet meer moet doen. Ik heb echt een enorme hekel aan liegen. Liegen vind ik trouwens liegen, hoe klein het ook mag zijn. Natuurlijk is het niet vreemd gaan, maar je moet wel eerlijk tegen elkaar zijn. @ Moe: Jeetje wat lastig. Heel goed dat je gebeld hebt hoor! Zou ik ook doen. Dante kan ook snel boos worden, dan gaat hij schreeuwen. Soms gaat hij ook huilen en hoesten, dan denk ik ook soms wel dat hij kan gaan kotsen, maar het is nog niet zo ver gekomen. We proberen het ook te negeren, ik wil hem niet stimuleren in het gedrag. Maar als het helemaal overstuur is probeer ik hem wel rustig te krijgen. @ AdrianaM: Dante moet ook lachen als ik nee zeg. Hij is echt een deugniet. Hoe harder ik Nee zeg hoe harder hij lacht. Maar als ik het echt met een lage stem zeg, dan schrikt hij soms en gaat dan huilen, dat is ook best zielig. Ik zeg ook wel euh euh, dat werkt iets beter, maarja wat Dante in zijn hoofd heeft zitten heeft hij niet in zijn kont zitten en zet gewoon net zo lang door totdat ik hem in de box zet. Dan is het huilen. Dan laat ik hem even zijn gang gaan en daarna als hij wat kalmer is komt hij er uit. @ Dagdromer: Leuke foto's!! @Wolly: jeetje...kan me niet voorstellen hoe dat is. Dante is een goede slaper. Hij slaapt in zijn eigen bed al sinda hij 5 weken oud is door. Nu op deze leeftijd droomt hij wat meer en kan hij wel eens wat wakker worden, maar na 5 minuten kermen slaapt hij weer...Moet erg lastig zijn voor jullie Respect hoor! Zo dat was het weer even (sorry als ik iemand heb overgeslagen) Morgen mag ik naar het CB. Ben echt benieuwd of onze kleine man nu eindelijk gegroeid is. Morgen ook de prik, dus dan kan ik jullie vertellen hoe het gegaan is! Gr Hinke
Dagdromer: leuke foto's! Moe: fijn dat het CB je goed heeft kunnen adviseren. Ben benieuwd hoe het gaat. Wolly:jeetje wat lastig voor je. De box hebben wij hier al opgeruimd. Ze zit er nooit in, wil zich kunnen bewegen. Wij hebben een vrij strak ingericht huis, dus daardoor ook niet veel spullen die ze van plekken weg kan trekken en overdag ligt ons hele huis bezaaid met speelgoed, zodat de kids lekker hun gang kunnen gaan. Adriana: hier nog eentje die niet wil eten. Maar het is niet Isis, die eet in ieder geval wel een aantal happen. Nils heeft vanavond wel een halve garnaal op na aansporing en de rest liet hij staan. Zucht, alweer de zoveelste avond. Ik probeer me er niet te druk om te maken, maar het is toch frustrerend. Gelukkig zijn er bij ons altijd weer periodes dat het toch wel weer goed gaat. Ik was zelf als kind ook een dramatische eter, dus het is blijkbaar genetisch bepaald. Fijne avond dames!
zo gaat hij bij ons ook met anisha die eet op dit moment ook zo slecht vanavond zat ze als laatse aantafel wij hadden de vla al op begon zij vast! maar mevrouw wou graag sinterklaasjournaal kijken maar die was al lang afgelopen was al 18.15!!! Moe nou pittig meisje heb je(pittig karakter bedoel ik)!! ze maakt het je soms best wel moeilijk!! ik zou ook zeggen proberen te negeren schoon maken en dan gewoon weer doen met wat je bezig was. kyana wil eigenlijk de laatste tijd ook niet in de box maar als we haar even laten mopperen dan is het even en dan kan ze zo heerlijk een poos spelen in de box prikjes weet niet meer wie het vroeg kyana heeft ook even gehuild maar ze had vanmorgen wel een heel zeer beentje, haar been is hard en rood!! maar na een poosje gaat het ook wel weer!! ik ga even lekker zwemmen even aan de conditie werken en morgen ga ik lekker na de film met mijn beste vriendiin van er komt een vrouw bij de dokter!! dus de pakjes zakdoeken moeten maar mee hahahahahhahaha
Monique: alvast gefeliciteerd met Famke. Wij zijn vandaag ook wezen zwemmen. Max vond het erg leuk. Maar na 1,5 uur incl. pauzes was hij doodop. Wij zijn in de Tongelreep in Eindhoven geweest is vorige week gesloten geweest ivm jaarlijkse schoonmaak en onderhoud. Peuterbad was lekker schoon. Lijkt me niet zover van jullie vandaan. Ken je gevoel, vind het echt jammer dat het zo snel gaat. Het voelt heel dubbel. Mex griepprik: Bas was heel stoer en heeft geen kik gegeven. Was wat bang voor zijn reactie aangezien een klasgenootje heel hard krijste. Maar nee geen kik. Max jengelde heel kort. Ze kregen een stoere glitterpleister. Maar de aankomst en vertrek waren slecht geregeld. Gelukkig ging de prik snel en vlekkenloos. Geen sinterklaas, bellenblaas of kleurplaat hier. Jessica: hoe was het eingenlijk afgelopen met Lilly haar foto voor Bambix??
@ Sawi Had ik dat niet meer geschreven hier. Het ging niet door Bambix wilde uiteindelijk een heel ander concept zei de fotograaf(denk zelf dat we het niet zijn geworden en ze ons niet wilde teleurstellen) ach vind het niet zo erg. het idee vond ik al leuk genoeg. @ Monique Gefeliciteerd met Famke. Alweer een jaar oud. Vind het erg raar dat Lilly straks ook 1 word. Maar ach ze is al helemaal baby af want ze is een ondernemertje en zit geen moment stil. Ze heeft ook al precies door dat als ze ergens niet bij kan ze moet klimmen op iets. Het loopwagentje een speeltje of een tas maakt niet uit alles word gebruikt om erop te klimmen. Gisteren ging ze ineens een rondje draaien op haar billen had ze vast gezien op het kdv. En puzzelen is ook leuk. Nou ja de puzzel op zijn kop gooien om de stukjes te kunnen pakken en dan doet mama ze erweer terug in. Sorry voor het weinige reageren maar moet zo werken en ga vanavond uiteten met mijn collega`s. Gr
Hey hallo allemaal!! Nou ik heb nu lekkr een weekje vakantie! Hier gaat het prima. Jarno heeft ook de prikjes gehad eergister. Even kort huilen maar zo weer over. Hij zat alweer te zingen in de auto haha. 15 dec moeten wij voor de 2e! Hij is heel iets hangerig vandaag maar gister had hij nergens last van! Hij draait zich nu steeds op z`n buik in bed en gaat dan verschrikkelijk overstuur huilen zo zielig!! @ Moe.. het is lastig maar het is idd aanstellen. Net wat CB zegt negeren! Hoe moeilijk t ook is! Succes! @ Wolly jee wat vervelend en vermoeiend heel veel sterkte! @ ping hoe wat het bij de osteopaat? @ Dagdromer mooie foto`s! @ mama veel plezier bij de film! @ adri Ja fijne bak hoor de scoda en zoooo veel ruimte. Merk dat Jarno ook veel beter rechtop zit achterin ( in z`n stoel ) in de Seat zat ie veel meer onderuit gezakt. @ Hinkie nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ Jessica het is prima gegaan naar m`n werk. T is nog wel ff zoeken wat waat zit zoals verwarming e.d haha maar verder fijne bak en luxe ook.. hihi Wanneer krijgen jullie de auto of heb je em al? Succes! vervelend dat je man daarover liegt. Kan die toch gewoon zeggen ik heb geen zin en er over praten?! Goed dat jij erover gepraat hebt! @ Dimmel 2 boterhammen sochtends?! Knap hoor hier amper een halve a 3 kwart! je bent op tijd met de kerstkaarten! k heb ze nog niet eens. Wil er een met foto van Jarno met kerstmuts op! Succes met schoenen shoppen! @ Monique gefeliciteerd! Ja ik ben ook wel beetje emo hoor vooral als ik die baby foto`s weer zie! Nou volgens mij heb ik iedereen zo`n beetje weer gehad haha Krijg zo visite en moet nog ff st cadeautjes shoppen! Fijne dag! Liefs, Danielle
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (10 nov 09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09) Luuk en mamametzoon (3 dec, 3735 gram); 9280 gram, 73,7 cm, maatje 74/80 (2 sept`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 9950 gram, 78 cm, maatje 86 (7 okt`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09) Jelle en Angel77 (9 dec, 4850 gram); 11.325 gram, 75 cm, maatje 80 (30 sept`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 8700 gram, 70 cm, maatje 68/74 (10 sept 09) Jarno Bart en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 10.530 gram, 75 cm, maatje 74/80 (24 aug 09) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.300 gram, 74 cm, maatje 80 (2 okt`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8715 gram, 72.5 cm, maatje 74 (2 okt 09) Bas en Lindabreusers (26 dec, ? gram); 7500 gram, 67.5cm maat 68 (6 aug 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 9520 gram, 72,5 cm, maatje 74 (8 okt`09) Sam en Tijgerlove (28 dec, 2515 gram); 8100 gram, 71 cm maatje 74 (19 okt`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 7575 gram, 67,5cm, maatje 68 (12 juni 09) 10 meisjes & 16 jongens agenda November: 25: Jelle en Angel CB (wvk)(prikjes) 26: Dante en Hinke CB (spuitjes) December: 03: R en Moe CB (prikjes) 10: Sam en Tijgerlove CB (4e prikjes) 14: Jarno en Danielle CB (4e prikjes) 14: Anais en Pinguin CB 17: Jayden en Wolly KA (ZKH) Januari: Februari: 02: Diego en Dimmel (bmr/men.c of dktp-hib pneu) 22: Famke en Monique CB Maart: 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 5 januari Angel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 27 Februari 1988 Parel 13 Maart 1979 Sawi 14 April 1984 Lindabreusers 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen4683 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 5 Oktober1981 Bella 29 Oktober1982 Sandralizz 31 Oktober1985 Oem 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx @ Wolly is aangepast! Wat doen we met de mensen die hier (bijna) nooit meer zijn? - marije - bellabella Willen jullie in de lijst blijven meld je dan ff snel! Liefss