Hier geen angst voor dieren. Wij hadden zelf een vogel, maar daar gaf Dante niet om. De vogel lande wel eens op zijn buik....leuk gezicht. Verder hebben we vissen...die zijn machtig mooi natuurlijk. Onze oppassen hebben katten en 1tje heeft een hond en konijn. Dante vindt alles mooi! Vooral de hond en het konijn zijn machtig mooi... Zo effe een oude foto dan van Dante (die slaapt) en de vogel. Dante was hier 4 maanden oud! Bekijk bijlage 32987
Dimmel beterschap. Hopelijk ben je morgen weer een beetje opgeknapt! Onze boef is ook verkouden zielig he!
heb net gebeld en kan gewoon onbetaald thuis blijven vandaag en morgen zowiezo! dus vandaag rustig aandoen zodat we morgen toch nog wat leuks kunnen gaan doen met diego...zou eigenlijk naar fysio moeten maar die moet ik dan ook maar afbellen! @hinkie wat een leuke foto! ik zal vanmiddag de foto's van de verj van diego op de comp zetten dus kan ik ook even spammen! en dank je voor de beterschap! jij ook beterschap met je mannetje
NOu weer met Lilly naar de ha geweest vandaag. Ze heeft weer een pseudokroep hoestje en was weer benauwd. Blijkt dus dat ze snel vergrote neusamandelen heeft of ze gewoon heeft dus als ze zòn hoestje heeft moeten we neusspray gaan geven. En dan niet het water maar echte. Kan tot ze 3 jaar is veel van dit soort reacties geven. Echt sneu ze wordt weer vaak wakker `s nachts van het hoesten en ik dus ook want ik schrik iedere keer weer. Maar ach weet nu wat er aan de hand is. Ze had eerst een arts in opleiding en die ging haar longen beluisteren wat ze vreselijk vond en toen de arts die zijn vinger in haar mond deed nou toen was het helemaal brullen. Maar ze zwaaide wel lief toen we weg gingen. @ Dani Lilly heeft gisteren zuurkool gekregen maar vond het vreselijk ze trok het steeds uit haar mond. Wij hadden hutspot dus dat kreeg ze toen en dat vond ze heerlijk. Verder even snel alles gelezen over taarten en dieren. Ga zelf de taart maken maar dan een simpel slagroom taartje voor haar van een cake en voor de visite appel en kwark. Dieren lil vind alles leuk. Vrienden hebben een hond en katten en dat vind ze geweldig. Wij zelf hebben helemaal niks. Fijne middag allemaal
Hoe weet je dat het pseudokroep is? Dante is nu erg verkouden en hoest erg veel. Hij kan nog wel gewoon ademen heb ik het idee (is wel wat sneller buiten adem) en drinkt nog gewoon de fles met ademen door zijn neus (ookal zit die erg dicht).....ik denk dat als hij nog blijft hoesten morgen ik maar naar de ha ga...maarja wil ook niet overhaast daarheen gaan.
Diego heeft vorige week ook zuurkool gehad en dat vond hij heerlijk! maar de dag erna de spruitjes haalde hij dus uit zijn mond haha! Ik voel me gelukkig alweer wat beter en kunnen we morgen dus wel lekker wat gaan doen! zou nu eigenlijk nog aan t werk zijn! lekker 1 dag gewerkt nu 2 dagen vrij dan 2 dagen werken en dan 2 dagen vrij haha! Kan niet geloven dat vorig jaar rond 8u mijn weeen begonnen en nu moet je zien wat hij al doet en kan! het is zo snel gegaan!
hey @ Dimmel ja vreemd is dat he?! maar ook zo leuk! Nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jarno kruipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha hij heeft eindelijk door hoe het moet! Welliswaar valt hij door de gladde vloer nog wel op z`n buik en kruipt ie geen hele stukken maar hij kan het Ik ben net de uitnodigingen aant schrijven e.d zie ik dat ik de verkeerde heb laten afdrukken zonder de tekst hoera Jarno wordt 1 jaar voorop! Baal er wel van maar ik ga ze niet nog een keer opnieuw bestellen hoor.. Plak er toch een kaartje met tekst achterop zet ik hetdaar wel bij op! dom dom dom.. Liefss
@dani ja zeker leuk! oh leuk dat hij nu kruipt diego begint al stapjes los te zetten en van bank naar tafel heel voorzichtig haha zo leuk om te zien!
@ Dimmel aaah oh das leuk stapjes los! Heb op de uitnodigingen al wat gevonden. heb de tekst met zo`n dvd stift erop gezet is toch nog heel leuk geworden. Ook gelijk de kerst kaarten (met foto van Jarno) geschreven en in de enveloppen postzegel erop. En ik zei dat ze hier vroeg waren hihi.. Liefss
Hee dames! Ben de afgelopen weken niet zoveel geweest, sorry! Bedankt voor alle felicitaties! Jara heeft een superleuke verjaardag gehad. We hebben het zondag gevierd in de brandweerkazerne van Franeker (mijn vader werkt daar) Het was erg druk, zo'n 45 mensen maar nu hadden we iedereen in een keer op visite en niet het hele weekend door. Het was supergezellig en Jara heeft echt genoten van alles. Op een gegeven moment werd ze wat hebberig van al die kadootjes: 'O , leuk! Nog meer uitpakken!!'. Haha! Vervelend is ze de hele middag niet geweest, alleen wilde ze 's avonds niet zo lekker slapen. Ach de volgende ochtend heeft ze tot half 9 lekker gekoest Gister hebben we lekker rustig aan gedaan. Ik had vrij gevraagd en Marcel was al vrij aangezien die nog steeds in de WW zit. Zal nog ff spammen Bekijk bijlage 33228
@ hinkie Bij Lilly wordt het hoesten erger als ze gaat liggen. Ze hoest zichzelf helemaal lam als ze ligt en wordt steeds wakker ervan. Ze is benauwd en hoest echt droog(zeehonden hoest). Als het bij Dante zo allemaal is dan zou ik zeker even naar de ha gaan. @ Dani Leuk dat hij kruipt. Ziet er leuk uit he. Lilly is er bijna om vanuit zitten zelf naar staand te gaan. Ze zit nu helemaal op haar hurken maar om dan het laatste zetje te nemen vind ze nog eng. Ze probeert het wel maar valt dan om en dan vind ze het lijkt het wel eng even om verder te gaan. Hebben haar kado binnen gekregen vandaag. Probeerde hem in elkaar te zetten is hij niet compleet. Dus morgen weer bellen. Gr Jessica
Bekijk bijlage 33229 Jaja ze is heeeeeel erg verwend! Op de volgende foto zie je het resultaat van een verjaardagsfeestje.....
@ dimmel Alvast gefeliciteerd met Diego(kan morgen denk ik niet online vandaar nu al). Is al weer een jaar geleden dat ik het sms-je van je kreeg dat je begonnen was. Wat was ik toen jaloers. Ik wilde zo graag toen. Ik keek ook elke dag toen wie er nu weer bevallen was voor mij. Zo leek het toen. Van wanneer mag ik nu eens. Als ik er nu aan denk is het zo grappig die gedachte maar toen was het echt menis. Gr
Diego, Jayden en Luuk, Alvast gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardag! Ik hoop dat jullie net zo'n leuke verjaardag hebben als dat ik ehb gehad, met mooie kadootjes, lekkere taart en veel knuffels van iedereen. Dikke kus van JARA en de groetjes van mijn mama!
alle kindjes die jarig zijn geweest.. en die vandaag jarig zijn GEFELICITEERD..! Pseudokroep, het is wat.., ik hoop dat ze er snel vanaf is .. de jongsten heeft vandaag alweer wat meer stapjes gezet. maar als hij op zijn knieetjes valt. dan is het ook klaar met lopen! slapen jullie kindjes ook zo slecht?? die van ons wel! naja, ik ga er weer vandoor! moet nog heel veel doen, voordat ik weer in de les auto stap.. (moet er nou toch wel gaan lukken )
Hoera!!!!!!!!!!!! Diego is jarig!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Natuurlijk ook voor papa en mama! x Aussie
Hiep hiep Hoera.... Diego van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @ Marleen, wat een mooie taart zeg. Heb je die zelf gemaakt? Hoe doen jullie dat en waar halen jullie dat marsepein vandaan. Krijg helemaal zin om er ook eentje te maken. Wat heeft ze veel cadeautjes gehad en wat eet ze haar taart braaf. Alexander zou alles vermorzelen haha @ Dani, wat lees ik, kan Jarno kruipen! Wat goed!!!! @ Mommy leuk dat je af en toe even komt koekeloeren Ik weet ook niet wat pseudokroep is. Even googlen dan maar. Ga nog even verder terug lezen, volgens mij heb ik nog wat gemist.