December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Lizz gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

gisteravond was de koorts wat minder 39.3 en hij is laat naar bed gegaan mijn tante hebben we gevraagd als peettante (door dat gedoe met mijn zusje) die kwamen dus voor sinterklaas spelen hij is dus weer heerlijk verwend en met als gevolg dat hij nu nog steeds slaapt. Zometeen toch maar wakker maken en dan weer tempen...

@dani ik wil de lijst ook wel aanpassen maar krijg geen pbtjes meer vind ik wel jammer maar goed!

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    December mama`s 2008

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09)
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (10 nov 09)
    Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09)
    Luuk en mamametzoon (3 dec, 3735 gram); 9280 gram, 73,7 cm, maatje 74/80 (2 sept`09)
    Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09)
    Jelle en Angel77 (9 dec, 4850 gram); 11.325 gram, 75 cm, maatje 80 (30 sept`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 8700 gram, 70 cm, maatje 68/74 (10 sept 09)
    Jarno Bart en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 10.530 gram, 75 cm, maatje 74/80 (24 aug 09)
    Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8715 gram, 72.5 cm, maatje 74 (2 okt 09)
    Bas en Lindabreusers (26 dec, ? gram); 7500 gram, 67.5cm maat 68 (6 aug 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Sam en Tijgerlove (28 dec, 2515 gram); 8100 gram, 71 cm maatje 74 (19 okt`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09)

9 meisjes & 16 jongens

agenda

December:
    10: Sam en Tijgerlove CB (4e prikjes)
    14: Jarno en Danielle CB
    14: Anais en Pinguin CB
    17: Jayden en Wolly KA (ZKH)

Januari:

Februari:
    02: Diego en Dimmel (bmr/men.c of dktp-hib pneu)
    22: Famke en Monique CB

Maart:
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    5 januari Angel
    14 Januari 1978 Mama05
    6 Februari 1988 Marije
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    27 Februari 1988 Parel
    13 Maart 1979 Sawi
    14 April 1984 Lindabreusers
    16 April 1980 Acissej
    22 April 1978 Tijgerlove
    9 Mei1980 Hinke
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juni 1983 Marleen4683
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    18 Augustus 1979 Victoria
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    5 Oktober1981 Bella
    29 Oktober1982 Sandralizz
    31 Oktober1985 Oem
    10 November 1978 Wolly
    11 December 1978 Vis
    Ergens in Maart Peetje

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

Ivm met de verjaardagen heb ik de lijst even naar voren gehaald.
    Ik heb degene die nooit of weinig komen dus pb gedaan maar nog niks gehoord van:

Lindabreusers
    Angel77
    Sandra
    Tijgerlove
    Parel

Willen jullie de lijst zo laten of moet ik hem aanpassen?

xx

@moe heb de gegevens veranderd

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Jarno sliep vanmorgen tot 8 uur!!! jeej!!! Zo lekker is eens wat anders dan half 7 a 7 uur! haha :D
    Raar je schrikt dan toch wakker hihi. Verder zit ie lekker in z`n velletje en kruipt de hele kamer door!!

@Dimmel jammer dat je geen pb`s meer krijgt!! Maar blijf de lijst maar gewoon aanpassen hoor ;):D Ohja moeten de verjaardagen e.d. ook aanpassen denk ik van de mensen die niet meer komen??
    Leuk dat je peettante voor st klaas speelde! Was ze ook verkleed enz? Hoe vond Diego het?

@ Mommie of 2. Gefeliciteerd!! Jongens?? heb je een 2ling? :) mis ik iets? haha
    OEI das schrikken! en wat zei de ha? Kon het kwaad??
    Leuk he als ze lopen maar je bent er maar druk mee hihi

@ Ping hoe is het bij jullie??

@ Lizz gefeliciteerd!! @ Sandra we zien je niet meer hier waar ben je??

@ Moe aah die tanden van de kleine en jouw mond!! Sterkte!

@ Dag lekker gourmetten eetse!

Wij vieren vanavond PAKJESAVOND! M`n ouders, zusje en mijn opa, komen eten en daarna beginnen we eerst voor Jarno en dan pas voor onzself denk ik kan Jarno lekker naar bed.. Hij ligt er nu net in maar wil nog nie slapen haha Hopenlijk kan die vanmiddag ook wat later houd ie het vanavond langer vol..

Hebt idee dat ie soms naar 1 slaapje wil maar hij slaapt dan zo kort!!

Fijne dag en avond!!
    Liefss

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani nee het is diego zijn peettante. nee ze was niet verkleed maar we zouden eerst naar hun gaan maar omdat diego zo ziek is wil ik hem zoveel mogelijk binnenhouden...ze had bordjes gemaakt met daarop pepernoten, chocoladeletter, spek en speciaal voor diego een bordje met lange vingers, spek, nijntje koekjes en liga's...hij heeft hamertje tik gekregen, 3 dvd's en pyama van psv met daarop born to be a psv fan mijn man vond het geweldig...
    wij hadden ook iets gekregen mijn man psv tandenborstel omdat die voor diego te groot was en ik had lekker dove :D...was echt gezellig en leuk!

@pakjesavond wij laten diego gewoon zijn schoen zetten en verder krijgt hij van mijn ouders morgen iets maar we vieren het jammer genoeg niet zo uitgebreid!

5. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    LIZZ !!!!!!!!!!!! Hoera, van harte gefeliciteerd!!!

Wij vieren vanmiddag pakjes"avond" Mijn ouders en mijn broer met zijn vrouw en dochter komen om 2 uur hier naartoe. Ik heb warme choco met slagroom, en natuurlijk alle sinterklaas snoepgoed: letters, speculaas brokken, pepernoten, schuimpjes, marsepein.....Maar geen avondeten voor mij vanavond denk ik hihihi
    Joe wordt tegenwoordig al om 530 wakker!!!!!!!!!!!!!!!!! Enige voordeel is dat hij dus langer en vaker overdag slaapt.....
    Vanochtend had ik mazzel. Mijn man zegt: zal ik eruit gaan ik ben toch uitgeslapen !?!?!! Nou, dat hoefde hij natuurlijk niet te herhalen!!! Ik kwam om kwart voor 9 te voorschijn nou dat was echt uitslapen!!!!!!!!!!!!!! 3 uur langer dan normaal hahaha

Lekker weekend en een fijne sinterklaas!
    x Aussie

6. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hihi:) Famke heeft vandaag tot 11 uur geslapen, heeeerlijk!
    Stond er echt van te kijken:(

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lizz, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

@ Aussie, lekker zeg zo lang uitslapen!
    Jara werd vanmorgen om 8.15 wakker, dat vond ik ook lekker! :)

Fijne sinterklaas allemaal, wij vieren het dit jaar nog niet.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dimmel ah op die manier. Leuk!! Wij hebben lootje getrokken en ik heb een paar kleine dingetjes voor Jarno gekocht en m`n ouders hebben ook een cadeua. Zo`n giraffe met ballen!

@ Monique Jee das lekker uitslapen!! Denk je dan niet ff kijken of ze nog ademd? :)

@ Aussie jee das wel vroeg wakker lekker dat je man vanmorgen ging!

Liefss

9. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ dani
    wauw een giraffe met ballen klinkt leuk.;):p

Wij gaan straks naar mijn zus toe. Daar vieren we het met de hele fam. Mijn man moet werken tot 18.00 dus die is er helaas niet bij alleen het laatste gedeelte.
    We hebben lootjes getrokken en voor de kinderen kado`s. Ik heb voor Lil wat kleine kado`s gekocht niet teveel want ze over 5 dagen weer jarig.
    Lilly sliep vanochtend tot 8.15 en daarna nog even terug in bed gedaan en heeft ze gespeeld tot 9.00 en toen zijn we samen onder de douche geweest en hebben we lekker gespeeld op bed.
    Dat vind ze toch leuk. Dan kan ze lekker springen en zich laten vallen op de meest gekke manieren.
    Nog even lekker gefietst. Ga op zoek naar een skipak dan kunnen we de winter blijven fietsen want dat zal ik missen hoor.

@oem
    Je taartenwinkeltje begint al te lopen voor je zelf wat eraan doet.:)

Verder fijne dagen allemaal.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey LAdies!

Wij zijn weer terug van een weekje Duitsland:)

Ten eerste alle jarige kindjes nog van harte gefeliciteerd! Hoop dat er leuke feestjes gevierd zijn.

Beterschap voor de zieke kindjes!

Ik heb niet alles teruggelezen en het is ook onmogelijk overal op te reageren.;)

Wij vieren nog niet echt Sinterklaas. Volgend jaar gaan we er voor:)
    Kindjes hebben wel hun schoen gezet een aantal keer en daar houden we het bij.

Met Anaïsje gaat het goed. Al weer bijna een jaar. Heb net de traktatie voor het kdv in elkaar gezet.
    Het slapen lijkt wat beter te gaan en in Duitsland zelfs 2 x helemaal doorgeslapen!
    Ze begint echt geluidjes te ontdekken. Nu is het weer OOhhh! en vorige week was alles Buh Buh!
    Ze eet goed en zit op 3 maaltijden per dag.
    De avondfles is er nu helemaal af. Wel krijgt ze een toetje in plaats daarvan.

Ik ga de zolder op.. even kerstspulletjes zoeken. Kan ik vanavond een kerstkrans maken:)

11. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Dani: Haha ja ben dan meestal wel een beetje bang, maar ben zelf ondertussen ook niet wakker geworden, dus niet bang geweest haha. Maar normaal vertrouw ik het al niet en dan ga ik kijken en dan wordt ze uiteraard wakker haha.

Fijne sinterklaasavond iedereen!

12. Goedemorgen dames! Leuke sinterklaas gehad allemaal ?
    Alexander heeft een soort keyboard gehad met allemaal geluidjes en ritmes. Hij vindt het prachtig en zet hem aan en dan gaat hij spelen met wat anders en soms wisselt hij van liedje of melodie haha en een klein loopfietsje, maar daar doet hij nog niets mee. :)

@ Dimmel Diego weer een beetje beter?

@ Jarigen, van harte gefeliciteerd.

@ Ping, dus je was lekker een weekje weg, lekker joh.
    Fijn dat Anais lekker door heeft geslapen.

Wij waren gisteren bij mijn ouders en Alexander wou niet slapen na het eten. Hij was echt bang dat we weg zouden gaan, het leek wel een speenvarkentje. Dus toen is hij wakker gebleven tot half 9 en in de auto viel hij meteen in slaap.

Onze hond heeft een opblaasbaar luchtbed kussen (lazydog) en Alexander gaat er nu steeds bovenop zitten. De hond gaat dan maar ergens anders liggen. Ik ben zo bang dat hij eraf kukkelt, want het is best een hoog kussen.

Nou ik ga maar weer even verder. Fijne dag allemaal.

13. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    @ sawi
    ja ik had eigelijk gisteren die afspraak
    voor de proeverij voor een bruidstaart
    maar helaas moest ik afbellen
    ik had koortst
    dus nu is het verschoven naar volgende week.
    Ben benieuwd dat is me eerste ECHTE opdracht
    voor "buitenstaanders"
    het is ook gelijk al voor 25dec
    dus ben benieuwd..250 mensen..

Hoe is het met je taart
    ik ben er wel benieuwd naar hoor ;)

Verder nog steeds last van me kaak
    groetjesss

14. wolly

wolly Niet meer actief

@Alle jarige jopjes nog van harte gefelciteerd :) :) :)

Probeer later nog te reageren.

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Voor allen die jarig zijn geweest, GEFELICITEERD! Volgens mij had ik Jayden, Diego en Lizz nog niet gefeliciteerd. En de mama's natuurlijk ook!

KYANA, Gefeliciteerd met je verjaardag! En mama ook.

wij vieren straks sinterklaas, dus kan nu nog net even snel berichtje plaatsen. De kinderen hebben de afgelopen dagen al zoveel kado's gekregen, ik weet nu al niet meer wat ik voor de verjaardag van Isis zal vragen of zelf moet kopen. Dus leuke ideeen voor een meisje zijn welkom!

Voor de zieken, BETERSCHAP!

Fijne dag nog allemaal, wij gaan pakjes uitpakken.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Kyana van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Kyana gefeliciteerd met je 1e verjaardag! ook voor je papa en mama

Diego heeft geen koorts meer maar wel weer de diarree terug echt zo zielig...zodra hij heeft gepoept schreeuwt hij het uit van de pijn aan zijn bips we moeten hem met geweld een schone luier aandoen en zalf erop dus ben een benieuwd morgen als ik alleen ben!

18. bbugaboo

bbugaboo Lid

30 dec 2008
    15
    0
    0
    Hallo dames,

Ik lees hier inderdaad al een tijdje mee, ik doe dit gewoon omdat ik het interessant vind om te zien hoe jullie kindjes zich ontwikkelen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik meelees, als dit wel het geval is zal ik proberen om niet meer te komen.

Groetjes, bbugaboo

19. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Alle jarige nog van harte gefelciteerd :) :) :)

Ik zal later nog even reageren. Kan wel vertellen, dat Sinterklaas geweldig was. Dante is enorm tevreden en blij met zijn cadeautjes!

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo

@ Nieuwe dreumesjes, gefeliciteerd!!!

Wat gaat de tijd toch snel he...zijn ze bijna allemaal alweer een jaar oud! Niet normaal....

Wat een actieve sinterklaasvierders allemaal. Ik heb een klein cadeautje voor Vince gekocht. Wij doen namelijk altijd cadeautjes met de kerst...kan nou nog even haha! En dan ook nog zn verjaardag straks...wat moet je die kids allemaal geven he, met 3 feestdagen in 1 maand...

@moe, wat spannend zon grote opdracht! Wil je er echt je werk van gaan maken? Lijkt me ontzettend leuk.

@bbugaboo, volgens mij viel het gewoon toevallig op dat je weleens rondkeek hier. Is prima, want dat doen er veeeeel meer! Het was een uitnodiging om mee te kletsen. Dus als je zin hebt?! ;)

@dimmel, wat akelig he dat dat dan zo zeer doet aan die billetjes, zoooo zielig.

Vince is gisteren heel hard met zijn hoofd op een scherpe rand gevallen au au au, ik zag het gebeuren :(. Nu heeft hij een blauw ei met een paarse streep boven zn slaap. Wat voelde ik me rot zeg bah.....Ik wilde het koelen maar daar werd hij alleen maar hysterischer van....zucht. Nu heeft hij amper last meer hoor!

Groetjes en een fijne dag!

Deel Deze Pagina