December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Grappig, ik had eigenlijk niet eerder gezien dat je kon zien wie er tegelijk met jouw het onderwerp bekeek.

Joss: gezellig dat je er weer bent.

Hier gisteren sinterklaasavond gevierd. Kids waren blij met de kado's. Voor Nils had ik twee kado's gekocht en voor Isis eentje. Maar Nils heeft in de afgelopen dagen zoveel kado's gekregen dat hij vanochtend al van een niet meer wist dat hij die gekregen had, dus die heb ik weer even verstopt in de kast. Kan ik die geven als hij zich een keer verveeld.

Vandaag ga ik maar weer eens potjes eten maken voor Isis. Het lukt ons toch nog niet echt om haar te laten mee eten. Wij eten vaak opgebakken aardappeltjes en ik vind haar nog net te klein om dat te eten.

Misschien nog tot later vandaag!

2. Goedemorgen allemaal,

Lekker weekend gehad allemaal?

@ Vic, haha zoveel cadeau's dat hij niet eens meer weet wat hij gekregen heeft. NOu , dan kun je hem nog een keer verwennen.
    Heb je een beetje lekker mogen slapen van je kids? ;)

Ik geef Alexander ook nog vaak een potje, als we iets eten wat hij niet lekker vindt. Hij vind een potje net zo lekker.

GIsteren heb ik Alexander voor het eerst opgebakken aardappels gegeven en hij vond het heerlijk.
    We waren uiteten en ik had voor hem rijst(met tomaat, knoflook courgette en ui) gemaakt en meegenomen, maar meneer wou ook van ons proeven.
    Hij was zo druk en wou alleen maar kruipen. Gelukkig was het rustig en een stel bood zelfs aan om hem te vermaken toen wij aan ons hoofdgerecht begonnen :D. Die ukkepuk windt iedereen om zijn vingertje, zo schattig. Hij kijkt net zo lang totdat hij hun blik vangt en dat zet hij een big smile op.
    Toch eet het niet zo lekker, want je bent alleen maar met die kleine bezig en mijn vriend heb ik zowat niet gesproken.

Gisteren heeft hij ook een toastje boursain en geitekaas gegeten. Hij was niet meer bij de tafel weg te slaan zo lekker vond hij het.

@ Moe wat gaaf dat je taarten voor anderen maakt zeg. SUcces met je opdracht. Heel gaaf.

@ Joss, wat zielig voor VInce. Ze kunnen zulke rare smakkerts maken nu.

@ Bbugaboo, ja ik zie je ook af en toe wel meelezen inderdaad. DAt moet je zelf weten ;), maar het is misschien wel even leuk en netjes als je je even voorsteld.

@ Dimmel, arme Diego, klinkt pijnlijk. Beterschap

NOg even spammen. Jong geleerd is oud gedaan. hahaha;)
    Hij keek zo boos, omdat ik hem stoorde tijdens het lezen *proest*

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

Nou werd vanmorgen wakker met JEUK en rode bulten :(:$ aah word nog steeds gek van de jeuk op armen en benen en handen! Ben 3 dagen geleden begonnen met de pil stediril30 dus denk bijwerking daarvan. Heb de ha al gebeld. assistente zou overleggen terug bellen.. nu hoop ik dat ze dit snel doet want dit is niet leuk meer!!

Met Jarno gaat t prima hij slaapt nu smorgens de laatste paar dagen tot half 8 a 8 uur heerlijk dus. Hij word steeds ondeugender en gaat steeds meer ontdekken wat hij kan.

Hij gaat nu steeds zitten in bed en dan valt hij in een hele rare houding in slaap. zal straks ff kijken of ik foto kan plaatsen hihi

Jarno is enorm verwend met st klaas. Veel speelgoed gekregen.. Giraffe met ballen en v tech meezing boek zijn toch wel favoriet! Jarno heeft alleen nog niet goed door hoe de giraffe werkt haha er gaat ook wat speelgoed nog naar boven.. voor wat afwisseling. zal ook ff kijken of ik hier foto van kan plaatsen straks.
    verder nog 2 blousjes, slab met ik ben stoer, autokleed en auto, hamertik, trommeltje enz enz

@ alle Jarigen gefeliciteerd!!

@ Adriana geweldige foto!! haha

@ Victoria Kun je niet eerst de aardappels koken en dan voor Isis een paar achteruit houden en dan de rest opbakken? of vind je het niet te veel gedoe om apart te koken?
    Jarno wil perse mee eten wat wij ook eten, anders eet hij dus (bijna) niet. Heb nog wel wat in de vriezer voor als wij pittig, makkelijk eten of als hij op t kdv moet eten.

@ bbugaboo tuurlijk mag je meelezen en kletsen! Gezellig! Heb jezelf een dec 07 kindje? en net wat adriana zegt zou leuk zijn als je je even voorsteld!

@ Joss aah zielig is dat he als ze vallen!! Ja pff moeilijk hoor al die cadeaus Wij halen voor `n verjaardag zo`n meegroei driewieler met duw stang.. straks ff fietsemaker bellen wil wel een goeie want het is een echte boef dus als we zo`n goedkoop ding van 50 euro bij de intertoys halen en hij fietst een keer hard tegen de muur is ie stuk! haha

@ Dimmel aah wat sneu de diaree goed smeren idd..beterschap!

Doei!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09)
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (10 nov 09)
    Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09)
    Luuk en mamametzoon (3 dec, 3735 gram); 9280 gram, 73,7 cm, maatje 74/80 (2 sept`09)
    Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09)
    Jelle en Angel77 (9 dec, 4850 gram); 11.325 gram, 75 cm, maatje 80 (30 sept`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 8700 gram, 70 cm, maatje 68/74 (10 sept 09)
    Jarno Bart en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 10.530 gram, 75 cm, maatje 74/80 (24 aug 09)
    Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9550 gram gram, 71.5 cm, maatje 74 (26 nov`09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8715 gram, 72.5 cm, maatje 74 (2 okt 09)
    Bas en Lindabreusers (26 dec, ? gram); 7500 gram, 67.5cm maat 68 (6 aug 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Sam en Tijgerlove (28 dec, 2515 gram); 8100 gram, 71 cm maatje 74 (19 okt`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09)

9 meisjes & 16 jongens

agenda

December:
    10: Sam en Tijgerlove CB (4e prikjes)
    14: Jarno en Danielle CB
    14: Anais en Pinguin CB
    17: Jayden en Wolly KA (ZKH)

Januari:

Februari:
    02: Diego en Dimmel (bmr/men.c of dktp-hib pneu)
    22: Famke en Monique CB

Maart:
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    5 januari Angel
    14 Januari 1978 Mama05
    6 Februari 1988 Marije
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    27 Februari 1988 Parel
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    22 April 1978 Tijgerlove
    9 Mei1980 Hinke
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juni 1983 Marleen4683
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    18 Augustus 1979 Victoria
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Oem
    10 November 1978 Wolly
    Ergens in Maart Peetje

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

Ivm met de verjaardagen heb ik de lijst even naar voren gehaald.
    Ik heb degene die nooit of weinig komen dus pb gedaan maar nog niks gehoord van:

Lindabreusers
    Angel77
    Sandra
    Tijgerlove
    Parel

Willen jullie de lijst zo laten of moet ik hem aanpassen?

xx

@ Hinkie heb de gegevens van Dante aangepast

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @vic, hahaha dat hij dat cadeautje alweer vergeten was zeg.....Straks zegt hij de volgende keer 'heee die miste ik al ;) '

@adriana, oh ja wat een gedoe he met uit eten gaan...zucht romantisch dineren zit er niet in als je de kleine meeneemt... haha boursin....toemaar! Vince probeerde ik laatst een stukje slagroomtaart te geven en vies dat hij het vond, de taart dan he...de slagroom ging er wel in. Ok vindt hij patat smerig ??? Hmm heeft hij niet van zn vader en moeder ;). Laatst bij de visboer kreeg hij een stukje kibbeling, ook niet echt een succes helaas....
    Wat een leuke foto! Hahaha, wijsneusje!

Vince eet ook nog lang niet altijd met de pot mee hoor, hij vind pasta's en zo maar niets...en ik heb niet altijd zin om hollandse kost te maken. Vanavond wel, aardappels boontjes en gehaktbal. Daar smult hij van hahaha!

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ dani, misschien zijn die mensen niet zo vaak online....wanneer heb je die pb's gestuurd?

7. @ Dani, een Giraffe met ballen hahaha. *sorry* Zo hij is zeker verwend, weet nu nog wel wat je hem voor zijn verjaardag moet geven ;)

@ JOss, ja als we voor de romantisch willen, kunnen we hem beter even ergens heenbrengen. *zucht* Maar het is ook wel weer heel leuk. Maar of ik nu echt van het eten genoten heb. hmm, niet echt en het was echt heel lekker.

Geen patat en slagroomtaart, wat een rare knul hahaha. Komt nog wel toch en bovendien is het niet zo erg, want zo gezond is het niet.
    Ik geef hem 's middags nu ook plakjes komkommer en cherrytomaatjes en hij begint het wel lekker te vinden nu.

Eerst toen ik rijst maakte, vond hij het ook niet lekker, evenals pasta, maar nu kook ik zijn rijst en pasta extra gaar en nu vindt hij het wel lekker.

MOet nu echt even wat doen, de tijd gaat zo snel als je achter de pc zit.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha klinkt raar jah.. :D maar je snapt vast wat ik bedoel!
    Nou van ons krijgt ie dus alleen een meegroei driewieler en anders vind ik duplo nog wel leuk voor hem..

Ja tijd gaat hard achter de pc he haha ik was bezig met kerstspullen maar t ligt er nog zo .. (rotzooi hier!) haha

de ha heeft nog niet gebeld!! grrr :x

Liefss

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
  10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moe: zou gek worden als ik voor zoveel personen taart moest maken, knap van je hoor.

Kyana: nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag

Kian: alvast gefelciteerd met je 1e verjaardag, en hoe is het met je mama?

Dani: vervelend zo'n heftige bijwerking.

All; sorry moet Bas weer naar de peuterspeelzaal brengen

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo te lezen heeft iedereen een leuke pakjesavond gehad. Kids weer lekker verwend :D.

Ben aan het werk dus kom straks misschien nog even verder lezen. (en kletsen)

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Gisteravond heb ik bephanten zalf nog gehaald bij de apotheek die 24/7 open is en heb hem er na het douchen voor de nacht dik opgesmeerd en vanmorgen was het al ver weg dus weer gesmeerd en toen ik hem om 12u ging verzorgen had hij gelukkig weer een beetje normaal gepoept en het rode begint ook te minderen...hij is wel nog flink verkouden en hoest veel maar verder is hij weer zo vrolijk als altijd!

Vanavond gaan we de kerstboom opzetten :D jippie heb er zin in!

Wat geven jullie op de boterhammen? ik durf nog niet zoveel maar heb net ham gegeven en hij smulde haha!

@sawi leuke foto's!

@adriana haha leuk die foto niet storen mama!

@dani haha leuk daarom doe ik het samen met mijn man want als diego slaapt heb ik er ook niet veel zin in dit forum is gewoon te verslavend haha!

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Adriana en Sawi: leuke foto's! En jouw jongens zijn zeker verwend Sawi.

Dani: die opgebakken aardappelen, is zo'n zakjes met van die kleine aardappeltjes van de AH en die bak ik dan op in de koekepan. Maar wel een goed idee, zou inderdaad wat van die aardappeltjes in een ander pannetje kunnen koken.
    Balen van die jeuk en uitslag, je blijft zo wel bezig.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar Nils wil dat ik met hem kom spelen, maar eerst nog even een grappig verhaal.

Isis kan heel fel zijn met het eten, vooral als het haar niet snel genoeg gaat. Nu zat ze met de lunch aan mijn arm te trekken en te krabben, terwijl ik probeerde een boterham voor haar te smeren. Ik zei toen tegen haar 'klein krengetje' op een meer grappende manier en had het eigenlijk helemaal niet zo in de gaten dat ik dit had gezegd...... totdat Nils nu steeds tegen Isis zegt ' klein krengetje' . OEPS...

14. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Oh ja, Adriana, wij hebben hier een heerlijke nacht gehad, niemand wakker geweest. Het gaat de laatste tijd heel goed. Lief dat je het vraagt. Maar ik durf nooit te zeggen als het goed gaat, want dan gaat het natuurlijk altijd direct weer mis.

15. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    bah brand hier in de omgeving in een boerderij 1 dode en 1 gewonde kan ik lezen, ken de bewoners niet. Altijd erg maar hoop dat er geen brandweerman omgekomen is die ken ik best veel. Hebben we met veel best kontakt met een heeft mijn man vanavond vergadering. Gatsie hoop snel duidelijkheid te krijgen

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    :D@ klein krengetje
    Hier ook erg op onze woorden letten hoor! Ben zelf totaal niet van het vloeken maar zei laatst bijv dat ik iemand stom vond omdat hij zijn auto achterlijk had geparkeerd in onze straat(nogal smal woonerf) Fietste ik de dag erna met Quinn en riep hij naar diegene " stommerik! jij moet je auto ergens anders neerzetten!" OOPS!:)

Hier worden de nachten ook beter. Veel beter! Quinn zelfs weer tot 7.20 geslapen vanochtend! (sinds hij zonder luier slaapt wordt hij vroeg wakker om te plassen en wil dan niet meer slapen)
    Anaïsje heb ik helemaal niet gehoord vannacht!
    Gaat sowieso wel beter, van de 7 slaapt ze er nu 3 a 4 door.
    Ben ik al heel blij mee!

Fijn dat het met de billetjes beter gaat Dimmel. Heb ook wel eens gehoord dat een beetje maïzena ook wonderen kan doen.

Leuke foto van Alexander!! Vind hem sowieso altijd wel wijs uit zijn ogen kijken:)

Zit nog een beetje te twijfelen over de taart voor Anaïs. We vieren het zondag pas maar woensdag komt een vriendinnetje.
    Zelf maken is leuk maar marsepein en nootjes zijn hier uit den boze.
    Zit te denken misschien iets bij de HEMA te halen of toch zelf te gaan bakken.
    Wil haar zo lekker zien graven in een taartje:D Bij Quinn kon dat niet vanwege zijn KMA en nog steeds haalt hij zijn neus op bij het zien van taart/cake en de meeste koeksoorten.

Had ik al verteld dat ik zo'n lief jurkje van jottum voor dr heb gekocht.
    Nu nog een paar mooie schoentjes.

Ik ga weer verder hier meiden.

fijne dag!

17. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gelukkig lijken er geen jonge mensen-brandweerlieden omgekomen te zijn maar het ouderpaar wat daar woont. Of de man de vrouw is zwaargewond. Wel heel erg natuurlijk. Ik ken ze wel een beetje lieve mensen maar al erg oud. Dus aan ze vuurzee ontsnappen is dan onmogelijk.

Pinguin kinderen flappen er inderdaad alles uit. Bas zag vanmorgen een buitenlandse mevrouw. Je moet je das niet zo doen dan kun je niet meer armen (ademen). :)
    Bij de hema heb je leuke jip en janneke taartjes. Erg leuk en lekker is geloof ik wel voor 9 personen.

18. @ Sawi, leuke foto's en wat veel cadeau's Max weet niet wat hij met zoveel moois aan moet lijkt wel. haha
    Wat erg wat er gebeurd is, pfff.

@ Dani, uhhh nee, ik snap niet wat je bedoelt met de ballen. *denk denk*

@ Ping en Vic, fijn dat jullie lekker kunnen slapen. (fluister ik heel zachtjes)

@ Ping ik doe voor Alexander een taartje apart, daar mag hij mee doen wat hij wil :D
    En wij zij wel af en toe van de verkeerde woorden. We moeten er wel een beetje op letten *ahum*.

Ik ga even piepers skillen.
    doei

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Sawi jakkes wat naar! Hopenlijk geen bekende. Wat vreselijk bericht!

@ Ping en vic hihi kids zijn direct he niet nadenken gewoon doen en zeggen!
    Hier weinig last van af en toe roep ik wel eens k*t maar goed nog niemand die het nazegt.. ben het ook druk aant afleren!

@ Dimmel van de maizena wat ping zegt heb ik ook gehoord. Fijn dat het beter gaat.

@ Adri ik ga ook aardappels schillen! ;) snap je t nu wel? :D

@ Ik geloof dat ik voor Jarno een stukje taart geef met een kaarsje erin.. daar mag hij dan ook mee doen wat hij wil haha ben benieuwd! maar duurt nog heel ff..

Liefss

Deel Deze Pagina