haha ow, zo een Giraf , ik zat te denken aan een knuffel met ballen. Stom he. hahaha Maar nu is het helemaal duidelijk. Leuk trouwens, waar heb je die vandaan?? Die speelgoedmand hebben wij ook en zo een kleed ook. Grappig Leuke foto's allemaal. Echt zo grappig dit. Ik had op een advertentie gereageerd op mp voor een paardrijbroek. Ik had reaktie terug gehad, maar was het eigenlijk een beetje vergeten verder. Krijg ik net een mailtje van haar man of ik niet bij hun op de kinderboerderij stage heb gelopen vroeger. Ik stond in zijn mailadressen bestand en of ik dus die en die was. Echt , hoe klein is de wereld, zo leuk....
Ik zeg ook best wel af en toe k*t en mijn vriend ook, maar we proberen nu ut te zeggen Nog beter is om het gewoon even af te leren inderdaad. Het sluipt erin en het is nu heel normaal.
@ Adriana Jarno heeft die van m`n ouders. Volgens mij bij intertoy`s! haha jee ja hoe klein is de wereld goh wat toevallig! leuk! Jarno heeft over de hele dag maar een half uurtje geslapen.. Word daar zo moe van haha nu ligt ie er al een half uur in en maar huilen enz.. pff.. word er kriebelig van herkenbaar??? ga em er maar weer uithalen dan maar niet slapen hoor.. Liefss
Wat vervelend Dani, Alexanders slaapt in principe altijd meteen, maar als hij zo een dag heeft, dan wordt ik ook meteen kriegelig. Je wil zo graag dan even tijd voor jezelf he. Is kriegelig een nederlands woord?? Ik zeg altijd kriegelig. Dan gooi je hem vanavond lekker vroeg naar bed. Als hij maar een half uurtje geslapen heeft zal hij wel bekaf zijn voor 7 uur. Alexander had vanmiddag weer lekker op ons bed geplast na het douchen. De draak!! Hup toen maar weer onder de douche.
Daar ben ik dan weer. Oke, ik zal me even voorstellen. Ik ben Birgit, 16 jaar oud. ( geen kindje trouwens ) Toevallig kwam ik bij deze site uit omdat ik infomatie nodig had over zwangerschappen. ( ik lees hier al mee vanaf ongeveer november 2008! ) en toen ik een paar van jullie berichtjes gelezen had, was ik niet meer weg te slaan. een tijd geleden was ik al van plan om een berichtje te plaatsen omdat ik vond dat jullie het recht hadden om te weten dat ik meelees, dat heb ik toen niet gedaan. Nu weten jullie dus het hele verhaal Gr. Bbugaboo P.s @moe: wat maak jij prachtige taarten zeg, sawi trouwens ook! ik heb afgelopen week ook mijn eerste taart gemaakt en ik moet zeggen, hij is best goed gelukt
Hey @ Adriana ja volgens mij is kriegelijk best een nl woord haha Ja wil je ff nog wat doen en dan gaat ie niet slapen.. brr Hij ligt er nu (19:30) net in. Hij is helemaal op! Ben benieuwd tot hoelang hij morgenvroeg slaapt en of hij nog een keer wakker word.. @ bbugaboo had je info nodig voor een werkstuk of?? en waar kom je vandaan als ik vragen mag? @ Dimmel nog ff over brood.. ik geef Jarno eigenlijk alleen nog maar smeerkaas/worst jam, appelstroop of gestampte muisjes..Wat geef je nog meer allemaal dan? soms krijgt ie los een plakje kaas vind ie heerlijk! Fijne avond!
@Dani ik had info nodig voor een presentatie van nederlands geloof ik. En ik vertel liever niet waar ik vandaan kom in iedergeval niet bij 1 van jullie uit de buurt voor zover ik weet.
hey dames bedankt voor jullie felicitatie voor kyana we hebben een leuke dag gehad!!! Voor alle jarigen die jarig zijn geweest van harte gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie ook een leuke dag gehad!! Ben al een poos niet geweest maar heb het best druk niels die mag nog steeds niet lopen dus zit met been omhoog en kan me helaas niet helpen dus alle zorg van anisha, kyana en niels komt nu op mij terecht en dat is best heftig (al zeg ik het zelf) als anisha en kyana nachts ook nog waker word!!! en ik moet natuurlijk ook gewoon werken en huishouding doen:x sorry voor ego bericht we gaan even tv kijken!!!
@ pinq je kan fondant gebruiken dat is zonder amandelen en schijnen veel mensen LEKKERDER te vinden wordt vaak gebruikt als alternatief... @bugaboo ik ben benieuwd naar je taartje @sawi mooii taart sawi goedddd gelukt meiden morgen meer ik moet nu echt gaan slapen anders wordt ik morgen niet wakker groetjessss
Kyana, Nog van Harte gefeliciteerd!!! Hoera!!!!!!!!!! Kian, Van Harte gefeliciteerd!!! Hoera!!!!!!!!!!! Goedemorgen meisjes, Ik ben al wakker vanaf 3.20......................:x:x Joe is twee dagen niet zo lekker geweest. Steeds rond de 39 koorts en heel hangerig, jengelig, Wilde alleen maar op ons hangen terwijl hij normaal nog geen seconde op schoot wil. Nu is het volgens mij over en was hij vannacht dus klaarwakker en ready to go!!!!!!!!!!!!! Ik heb hem tot half 5 laten zeuren in bed en toen ben ik op de bank gaan liggen met hem in het donker. Was nog best een beetje griezelig want hij leek "iets" te zien waar hij heel lief naar keek en lachtte Uiteindelijk is hij op mijn buik in slaap gevallen en toen mijn man om 530 naar beneden kwam hebben we Joe weer in zijn bedje kunnen liggen. Ik moet sowieso op 7 uur op want moet vroeg naar het zhuis, dus dacht laat ik dan maar op de laptop gaan....Horen jullie ook weer eens wat van me! Ik heb gisteren mijn kerstboom opgezet, ik zal zo eens kijken of ik het op de foto krijg. Sinterklaas was hier ook heel leuk!! Joe en zijn nichtje zijn gruwelijk verwend! Hij vond het maar raar al die kadootjes en bleef al zijn aandacht houden bij het eerste kadootje hihihi Voortaan dus maar 1 kado Tot later! x Aussie
Dit is dus de kerstboom. Wij hebben een verjaardags kerstboom hihihi. Op de blauwe ballen in het midden staat dan ook Joe 1 ! gr Aussie
Leuke boom Aussie. Ik heb die ballen ook waar je wat op kan schrijven! Wat een nacht voor je. Pfffffffff mij zou je dan op kunnen dweilen!! Hopelijk vannacht een betere nacht meid! Moe ik ga eens even googlen op fondant. Misschien kan ik dan ook aan het fröbelen! Ik ga mijn meisje uit bed halen. Die licht nog diep in slaap!
Zo dames effe snel Ben dingen aan het afronden op het werk. Volgende week ben ik vrij en heb ik wat meer tijd om mee te lezen... Nog effe dit: Dani wat een geweldige foto's...vooral die slaaphouding! Kyana, Nog van Harte gefeliciteerd!!! Hoera!!!!!!!!!! Kian, Van Harte gefeliciteerd!!! Hoera!!!!!!!!!!! Aussie mooie boom!
Ik zie net de foto's van Dani pas. Anaïs deed dat ook een tijdje zo slapen. Zo viel ze in de box in slaap. Gek he! Jarno heeft zo'n heerlijk snoetje!
@kian van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! @aussie leuke kerstboom! wij zouden hem gister opzetten maar manlief had het niet gehaald om alles naar beneden te halen en diego sliep al dus vanavond dan maar! weet eigenlijk niet veel te melden! haha...
@ Bbugaboo, leuk dat je je even voor hebt gesteld, maar ik vind het wel apart dat je hier al zo lang meeleest. Je moet het zelf weten natuurlijk en het maakt mij helemaal niet uit, maar ik vind het wel apert. Leuk dat je ook taarten maakt. Ik denk dat ik er maar gewoon eentje bij de bakker bestel voor Alexander zijn 1ste verjaardag. @ Dani, en heeft Jarno een beetje doorgeslapen? Alexander wou gisteravond niet slapen , hij was al 2 dagen later naar bed, dus ik weet neit of het daar aan lag. Ik had paardrijles en mijn vriendje moest hem dus naar bed brengen. Hij wou dus niet slapen en daar baalde hij vreselijk van en was er helemaal sjaggie van geworden. Tja, het is een klein kind en bovendien was ik maar 1.5 uur weg. Hij heeft dan een drukke dag gehad en bepaalde dingen op de pc lukte niet en dus die kleine nog die niet wou slapen. Tja.... Ik vind het soms niet leuk hoe hij dan doet, maar ik snap het ook wel. Het is gewoon niet alleen maar leuk. Bovendien is hij altijd zoet en als hij dan een keer zo is dan loopt mijn vriend meteen te mekkeren. *zucht* Zal wel iets typisch mannen zijn...geen geduld. @ Marije, gefeliciteerd met Kian. FIjne dag en veel plezier. Ben benieuwd naar een foto van je ventje! En ... ben je alluhh....... @ Aussie, hoe gaat het? Pff wat heb je het soms zwaar met die kleine man van je. Ik zou het echt niet kunnen trekken denk ik. Wat een leuke en gezellige kerstboom hebben jullie daar. Leuk! Hier moeten we hem nog opzetten..en kopen. Ze verkopen bomen voor ons huis, vanaf morgen, lekker handig. @ Hinkie, leuke foto's van je mannetje. @ Kyana ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je veel cadeautjes gehad? En was de taart lekker? @ Moe, je gaat wel een beetje laat naar bed hoor Ik ga nog even een bakkie koffie maken en dan de boel een beetje opruimen.
@dani, hahah die gekke Jarno, zittend slapen.... @hinkie schattig bekkie zeg, zo serieus die cadeautjes uitpakken haha. @kian, gefeliciteerd!! @bbugaboo, zo volhouder met meelezen haha. Kijk je nooit bij andere mama's? Wij schijnen namelijk helemaal niet zoveel te schrijven! Leuk dat je ons bijhoudt! @adriana, op bed gepiest? Ligt alexander dan lekker in zn nakie te spartelen? @aussie, wat een vrolijke boom hah. Meiden kunnen jullie me uitleggen hoe ik nou foto's kan plaatsen...ik snap er niets meer van sinds de site veranderd is.... Vince ligt lekker te slapen, dus mama heeft even tijd voor haarzelf lekker even op de pc. Moet zeggen dat ik het wel weer leuk vind om bij te blijven hier, hoe lang ik het volhou weet ik niet hoor! @foute woorden, ik zeg ook vaak sh*t of k*t idd... Ik lette er nog niet zo op maar het is wel handig om daar rekening mee te gaan houden. Vince zegt namelijk al heel wat na (uit, mama, papa, bah, die) Haha... moet er niet aan denken als ie ineen k*t zegt hahahaha!