@ Joss, ik had hem gedouched en ik ging hem op bed verder afdrogen en aankleden Wat is er nou leuker dan op bed spartelen in je nakie hahaha. Je kunt een foto op je desktop van je pc zetten (doe ik altijd, maar kan ook gewoon in directory natuurlijk ) Dan moet je even naar. Het kan niet bij snel reageren, maar je moet even plaats reaktie doen of meer opties. Je ziet dan boven je bericht een paperclipje. Als je daar op drukt kun je ene bestand van je pc uploaden. VOlgens mij wordt de grote vanzelf aangepast. Oh ik ga rennen, want ik moet om 12 uur bij de oppas zijn, wat ik niet ga redden. doei
Hey Dames Ff snel een berichtje van mij onder werktijd door. Kian gefeliciteerd! Dank u voor de reacties op de foto`s @ Adriana Jarno sliep gister vrij snel wel 2 x wakker geweest. Liefss
@Adriana ik snap dat je het apart vind, het is ook niet alledaags, een meisje dat meeleest met moeders ik weet het ook niet hoor.. maar op een of andere manier kan ik gewoon niet wegblijven! zelfs op mijn 3 weekse vakantie (Amerika) ben ik jullie blijven volgen op de laptop! @Joss Nee, ik lees alleen met jullie mee. En dat jullie zo "weinig" schrijven.. valt wel mee toch? @ Moe.. het was mijn eerste taart.. dus een paar schoonheisfoutjes zullen er wel in zitten Hij was trouwens voor mijn broer zijn verjaardag. Je kunt hopelijk wel raden wat het voor moet stellen Bekijk bijlage 34533
@ Bbugaboo mooie taart, ik doe het je niet na. Haha zelfs op vakantie kon je niet wegblijven. NOu we vervelen je in ieder geval niet. haha. Misschien ook wel lekker dat we niet zoveel ouweneelen anders moet je steeds zoveel bijlezen. Leuk iig dat je nu meepost, dat is toch veel gezelliger dan alleen maar lezen. Ik ga vanavond slaatje maken en misschien nog appelcompote. Hmmm. Ik baal echt als een stekker zeg. Gisteren heb ik paardrijles gehad en we zouden nu alleen met neckrope doen (touw om zijn hals) en dan moet je best wel goed met je zit inwerken. Iets te fanatiek ingewerkt, want heb nu dus weeeeer last van mijn si-gewricht en heup/bekken. Alles aan de linkerkant. Kan ik ook niet sporten, bahbahbah. Wandelen gaat nog wel gelukkig. Waarom gaat het niet een keertje over. *zucht*
Sorry even geen vut gehad om terug te lezen dus pak hier de draad weer op. Want jeetje wat is er veel geschreven. Alle jarige en degene die ik vergeten ben van harte gefeliciteerd. Ik ben net gewoon gebeten door Lilly in mijn onderlip en hard!! Ze deed het al de laatste dagen af en toe en dan probeer ik heel erg boos te zijn enz. Maar vandaag schrok ik zo erg dat ik haar eerst een boze tik gaf op haar arm en toen gewoon terug beet in haar wang(niet heel hard natuurlijk). Ze keek me even aan zo van wat doe je nu en begon toen heel hard te huilen. Heb haar gewoon even laten huilen en niet getrootst. Later weer wel maar ze moest het even voelen. Voel me wel een ontaarde moeder nu maar dat gaat wel weer over denk ik. Lilly zou morgen gaan trakteren ik had helemaal vrij gevraagd, gaat het niet door haar vaste leidsters zijn er allemaal niet. Of we het volgende week konden doen. Ik baal een beetje want volgende week moet ik weer ruilen en vak uren opnemen maar ja ik doe het maar ze hebben allemaal een crematie van een moeder van een vriendin/oud collega. Verder weinig te melden behalve dat we erg moe zijn steeds want Lilly heeft besloten na de fles van 7.00-7.30(varieert hiertussen) niet meer te willen slapen. Dit zijn we niet gewend ze sliep steeds tot 9.00 en we komen dus even wat slaap te kort. ik weet ik mag niet klagen maar is even wennen. We doen haar wel terug op bed en halen haar er voor 8.00 niet uit dus ze speelt lekker een uur op bed. Kunnen wij ook even bijkomen. Morgen brengt mijn man Lilly naar kdv zei hij want dan kon ik eens lekker bijslapen, vond ik wel weer erg lief. Nou ik ga lekker op de bank hangen.
Hoi allemaal, Snel een reactie van mij. Kian: GEFELICITEERD! Ik hoop dat je mama weer snel een foto van je komt laten zien, want ik ben wel heel benieuwd! Bbugaboo: ik heb zelf een tijdje met de januari 2009 moeders meegelezen (omdat Isis officieel in januari 2009 geboren is), zonder daar mee te schrijven. Ik was op een gegeven moment ook nieuwsgierig hoe het daar met iedereen ging, maar daar werd zoveel geschreven dat ik het niet meer bij hield. Dani: schattige foto's! Vooral die van het slapen. Hinkie: zie ik het nou goed en is de foto zwart-wit behalve het kadootje? Ik moet er weer vandoor. Tot morgen.
@ bbugaboo. Grappig hoor dat je al die tijd met ons meeleest. Ben blij dat we intressant genoeg zijn om te blijven terug komen. Heb je nu andere ideeen over moeder worden nu je alles zo leest en ook onze bevallingsverhalen?? Ik had op mijn 20ste mijn 1ste bevalling gezien(van mijn zus) en dat was genoeg om voorlopig geen kinderen te willen.
Ben een tijdje niet meer geweest. We zijn heerlijk met zijn tweeen een weekend weggeweest. Eindelijk weer tijd voor elkaar en eens rustig uit eten geweest . En daarna gelijk een zwaardere week met buikgriep. Aan het einde had Yorick opeens twee tanden en twee kiezen meer . De teller staat nu op 8 tanden en 3 kiezen. Een beetje laat, maar Famke, Max, Jara, Luuk, Diego, Jayden, Lizz, Kyana en Kian nog gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag. Anais, Lily en Stan een hele fijne verjaardag gewenst. Alexander doet alvast wat kennis op . Is het papa en mama al gelukt om hun miljoenen te verzamelen? Sawi, wat zijn jouw kinderen verwend door de sint . Wel erg mooie foto's. Dimmel, Yorick krijgt van alles op brood philidelphia, pindakaas, ham, kaas, smeerkaas, (vegetarische) smeerleverworst. Alleen is de ham en kaas lekkerder dan de boterham, dus je snapt wel wat er gebeurd. Dani, wat een schatje om zo in slaap te vallen. Wij vragen ons af waarom het ledikantje zo groot moet zijn. Hij slaapt nog steeds regelmatig dwars in een hoekje in zijn bed . Gelukkig valt hij niet in slaap als hij staat. Aussie leuke boom. Mijn zoektocht naar werk schiet nog niet zo op. Al diverse afwijzingen gehad en er zijn helaas erg weinig vacatures. Ik heb de kerstboom maar opgezet, is het weer wat vrolijker in huis .
Even snel een ego bericht: mijn beste vriendin belde om 17.00 uur of ze iets af mocht komen geven. Ja, dat kan. Ze vroeg of mijn man al thuis was. Nee, over een half uur zei ik. Oke dan komen we om 18.00 uur langs. Ik denk die moet zwanger zijn. Dus had al een kaartje geschreven wel even weggelegd mocht het toch niet zo zijn. Maar ze gaf me meteen een envelop met echo-foto's en ja...zwanger. Dus ik meteen haar de kaart gegeven, was zo blij. Ik ga op deze uk ook 1 a 2 dagen om de week oppassen. In juli wordt die geboren dus ben zo benieuwd. Weer zo'n ukkie er af en toe bij.
Hoi hoi @adriana, volgens mij snap ik het....ben benieuwd als ik het bericht zo plaats! haha. Heerlijk vinden ze dat he, in hun nakie hahaha. Helaas van het sproeirisico.... @sawi, leuk nieuws! @peetje, leuk om van je te horen. Sjee zoveel tanden en kiezen al! Hier staat de teller op 2...haha @jessica, kan het me voorstellen hoor dat je haar even hebt duidelijk gemaakt dat dat echt niet kan! Au.... Volgens mij heb ik een foto bijgevoegd....van een goeie maand terug fotoreportage van kidsportrait bij de appie!
alleen even een berichtje om te laten weten dat ik ook nog meelees Hier gaat het allemaal prima. Nathan was gisteren ziekig en had koorts. nu bultjes dus zal wel een van de kinderziektes zijn geweest (6e denk ik) Nu geen koorts meer dus hopenlijk weer snel de oude. Alle kindjes die jarig zijn geweest: nog van harte gefeliciteerd!! heb ook een heleboel leuke foto's gezien. was het weer even. Nog anderhalve week werken en dan heb ik vakantie (kijk er naar uit) Dan kom ik weer meer meekletsen. Nu gewoon geen tijd voor. xxx
@Jessica Nou.. eigelijk had ik al een redelijk goed beeld van wat een moeder nu te wachten staat, ook met de bevallingen. Ik kijk op tv ook altijd van die programma's zoals Eerste Hulp Bij Opvoeden en De verloskundigenpraktijk ( elke zondagmorgen zit ik weer klaar ) Ik moet er ook wel even bij vertellen dat ik al vanaf groep 8 roep dat ik verloskundige wil worden als ik de havo heb afgemaakt. Maar de vraag naar de opleiding is helaas veel meer dan het aanbod. dus we zien wel.
@ Joss, aaaah wat een knapperd, lekker bolle wangen zeg Ook een mooie foto. Ik kan echt goed uitleggen hahaha. @ Jessica je bent geen ontaarde moeder hoor. Ze kunnen soms zo het bloed onder je nagels vandaan halen. Ze moeten het soms ook gewoon even voelen. Het is ook een reaktie op zo een moment lijkt mij.
Jessica ik heb Quinn destijds ook terug gebeten. Werkt vrij goed diemethode Anaïs heeft met gelukkig nog niet gebeten, maar daar heeft ze ook de tanden nog niet voor Quinn had er op zijn eerste verjaardag al 10. Anaïs 2 Joss wat een snoeppie.. leuk is die shoot van de AH hè? Maar ook zo prijzig! Van Quinn heb ik al een set maar van Anaïsje wil ik er ook nog eentje laten maken. Moe mijn kinderwagentje is af. Zal zo een foto plaatsen van hoe hij was en hoe hij nu is geworden. Duik mn bedje in. Kindjes in bed doen vanavond was een drama. Sjonge niet grappig. Anaïs is zo eenkennig en heeft zo'n verlatingsangst pfffff. Zal ook nog een foto van dr traktatie plaatsen Bekijk bijlage 34637
Jessica, je bent net als Pinguin niet ontaard hoor. Yorick heeft ook gebeten. Mama's vinger pakken, in zijn mond doen en dan bijten. Ik ben toen heel boos geworden een paar keer. Ik was toen van plan om als hij het nog een keer zou doen zijn eigen vinger tussen zijn tanden te zetten en dan zijn kaakjes op elkaar (net als mijn vader vroeger bij mij heeft gedaan). Een harde, maar erg effectieve methode. Alleen bleek het hier gelukkig nog niet nodig.