Anais gefeliciteerd met je 1e verjaardag! @boterham ik geef diego ook al vanalles erop! ham, kaas, smeerkaas, stroop, pasta (vind hij niet lekker), beliner, jam, boterhamworst...nog geen pindakaas geprobeerd dus! Even spammen met mijn boef ik kan al alleen staan Bekijk bijlage 34690
Boterham, ik doe eigenlijk alleen smeerkaas, smeerworst of kaas o.i.d. erop. Zoetigheid doe ik nooit. Wel eens pindakaas geprobeerd. @Dimmel: Wat goed van Diego! Famke die loopt overal langs maar daar houdt het ook mee op. Met een krukje loopt ze ook, maar alleen staan vindt ze nog te eng. en we hadden nog wel gedacht dat ze voor het jaar ging lopen aangezien ze zo snel was haha, nouja we zien het wel.
@ Anaïs Gefelcitieerd met je verjaardag. Geniet ervan samen met iedereen. Ping wat heb je een mooie traktaties, zelf gemaakt?? En wat een mooie kinderwagen. Je bent echt Creabea! Twee tandjes is inderdaad nog niet zoveel haha. @ Dimmel, wauw, wat een superstoere foto. Dat zie ik Alexander voorlopig nog niet doen, die wil nog 2 handen vasthouden. Pindakaas, waarom geven jullie dat niet op brood. Alexander vindt pindakaas het lekkerste wat er is. Daarna smeerkaas. Voor de rest geef ik jam, appelstroop, houmous, smeerworst. Ham en kaas en alles wat niet smeerbaar is vindt hij niet lekker. Hij heeft dan liever het brood met alleen boter.
wij hebben bijna geen pindakaas in huis dus! Ja diego heeft afgelopen zaterdag ook al 3 stapjes alleen gezet ...Hij begint nu echt een grote knul te worden...hij zei net hoi echt zo leuk om te horen haha! ga zo met hem naar het weeguurtje eens kijken wat meneertje nu weegt om in zijn boekje te schrijven! want wachten tot 2-2 duurt me nog te lang haha! Gisteravond de kerstboom opgezet en toen diego vanmorgen beneden kwam vond hij het wel interressant! maar ik ga ons verzorgen want het weeg uurtje is om 12u en moet ons beiden nog verzorgen!
Ik ben nog nooit op een weeguurtje geweest. Lusten jullie zelf geen pindakaas dan? Ik eet bijna iedere dag wel een broodje pindakaas
@ ping Wat een leuke wagen heb je gemaakt. Vond de foto ervoor ook al leuk maar de daarna is echt een beauty. Gefeliciteerd met je dochter. Dank je wel voor jullie lieve berichten. Ik vind het nog vreemd dat ik haar gebeten heb maar ik hoop dat het niet voor niks was. Zal het vanavond wel merken. Ik vond het ergste dat ze me eerst een kusje gaf en toen nog 1 leek het en toen beet ze me gewoon in mijn onderlip daar schrok ik het meeste van. Straks boodschappen doen voor haar verjaardagsfeestje zondag. Komen toch best veel mensen en ik weet toch niet hoe ik de kamer moet indelen want er komen ook 6 kleine kinderen en 2 grote minimaal. Die moeten ook kunnen rondlopen. Morgen op haar verjaardag gaan we uiteten. Nou ja een pannenkoek eten met de opa`s en oma. Heb vandaag even haar kamertje schoongemaakt en kleding uit gezocht wat ze niet meer past. Kwam toch best wel veel uit de kast en toch is hij nog vol. Ik ben de afgelopen week en zeker vandaag erg nostalgisch aan het denken aan vorig jaar. hoe liep ik toen en wat deed ik en hoe voelde dat. Ga vanavond een brief schrijven naar Lilly en ik wil dat elk jaar doen over het afgelopen jaar enz. Dat geef ik dan als ze 18 of 21 word. Gr
@ Adriana Ben gek op pindakaas eet het haast ook elke dag vooral met chocovlokken erop. Krijg gewoon zin erin nu.
@ Jessica dat doe ik ook aan de vooravond van de verjaardag van mijn kindjes. Een brief schrijven aan hun. Staat op hun babysite Ja ben best wel crea bea en ben best trots op mn wagentje Ze krijgt hem zondag pas, dan vieren we het echt. manlief was om 7 uur alweer de deur uit vanochtend en zij kwam er pas om 8.15 uit na weer een hele nacht lekker doorslapen! Adriana ik heb die zakjes op de kerstmarkt in Keulen gekocht. Zijn van een adventkalenderachtig iets. Heb daar wat rozijntjes ingestopt. De kaartjes heeft manlief gemaakt Ik ben dol op pindakaas, maar vanwege de allergie van Manlief en het feit dat hij gruwelt van de geur eet ik het nog maar weinig. Kindjes nog helemaal niet. Hier krijgt ze smeerkaas, appelstroop smeerworst(maar daar is ze niet heel dol op) of gestampte muisjes en die vindt ze heerlijk! Sinds vandaag ook helemaal over op gewone melk. Wel zo makkelijk! De kindjes liggen allebei te slapen dus moeders gaat ook even op de bank. Voel me goed grieperig!
Joss leuke foto Anais gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Gave poppenwagen en erg leuke traktaties Dimmel knap van Diego Jessica gaat stiekem toch snel zo´n eerste jaar he! Wij hadden trouwens de stoelen aan de kant gezet en een statafel neergezet dan hadden de kinderen iets meer ruimte om te spelen.
Wat een leuke foto's zie ik allemaal voorbij komen. Anais gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Wat heeft je moeder een leuke poppenwagen gemaakt. Ik denk dat je die zondag helemaal leuk gaat vinden!! Jeetje Dimmel wat knap van Diego!! Onze kleine boef loopt alleen nog maar achter zijn nijntjewagen! Echt snelhoor zelf lopen! Wij hebben volgende week de verjaardag van Dante. Op zijne chte verjaardag komen opa en oma wel even langs en we gaan lekker zwemmen met z'n allen. Op zaterdag de 19de vieren we het dan echt...er zijn 40 kaarten de deur uit...dus poeh we krijgen het nog druk!
Heeey meiden ik heb het sterfes druk toch wilde ik even alle kindjes Feliciteeeeeren die van mij is nog langggg niet jarig... ze is volgens mij de Hekkesluiter van ons clubje... Veel plezier met de verjaardagen pinq en Jessica Dani leuke foto's Pinq Suppppppppper leuk geworden!! vooral dat dekentje...(GING BIJNA VRAGEN WAAR JE M VANDAAN HAD!!) hoe ist met Anais?? is ze nu Medicijnvrij? of nog niet.. Bugaboo ik vind het ook wel grappig dat je al zolang met ons meeleest, vooral voor iemand van 16 hahaha maar goed welkom Leuke taart trouwens enuhhhh heeeel mooi gedaan die Ajax Verder weet ik het even niet meer meiden P.s. R rent echt de kamer rond ze is zo snel hihih ik kom gauw weer groetjesss
Moe de jongste van ons is R. maar loopt als eerste. Wel grappig. Max loopt denk ik nog lang niet, hij heeft alle tijd.
Ben ik weer efkes. Ik kom net thuis en Alaxander was natuurlijk de laatste 3 kilometer van huis in slaap gevallen. Gelukkig bleef hij slapen toen ik hem uit de auto haalde en heb hem met kleertjes maar in bed gelegd. Heb een cadeau gekocht voor zijn verjaardag. Ik zag ook de giraffe met ballen haha. Ik heb de autogarage gekocht. Leek mij wel leuk voor hem. @ Jessica ik vind het lekker om 2 broodjes te eten, een met pindakaas en de ander met chocolade vlokken of pasta oid. En dan om de beurt happen Op elkaar niet. @ Dimmel.. en bleef Diego braaf op de weegschaal liggen of rende hij eraf. Wat leuk van die brieven voor jullie kleintjes. Ik ben daar niet zovan eigenlijk. Zou er zelf nooit aan gedacht hebben, maar het idee is erg leuk. Een jongen zal het ook minder interesseren dan een meid lijkt mij. Alexander gaat ook niet lopen voor zijn eerste hoor. Hij wil nu wel een beetje aan 1 handje. @ Ping, wat fijn van de melk. Ik heb met Alexander geprobeerd te middag fles (ook gemengd) Hij vind het niet te pruimen. Nu drinkt hij zijn nutrilon ook niet goed op. Het is maar net hoe zijn pet staat. Net als met zijn eten en daar wordt ik soms wel moe van. Dan denk ik "eet toch lekker " Hij lijkt wel nooit honger te hebben. Ik geef weinig tussendoor verder.
Ik heb net bij de action een keukentje voor 15 euro gekocht. Wist niet wat ik zag ging zelf nog even na vragen of het wel een keukentje was en niet de accessoires want er zat zoveel bij. Verder heeeeeel veel boodschappen gedaan schrokken ons rot van de prijzen maar ach daar red je het dan weer voorbij het weekend mee. Kamer versierd en huis opgeruimd had gewoon geen tijd meer over dus Opa haalt Lilly nu op. Ben ik wel blij mee even bijkomen. @ Moe Tja bijna de jongste en loopt al een tijd. Het is gewoon een lekkere vlotte die van jou maar ach volgens mij was je toch allang uitgerekend vorig jaar?? Ik weet nog wel dat je steeds zo baalde en het zo zat was dat wachten en dat je zo boos was dat ze met 41 weken niet wilde strippen dat je gewoon voorbij de 42 weken moest wachten. @ Adriana Is een slechte gewoonte op 1 boterham 2 beleg moet ik straks afleren want anders wil Lil dat ook. Ik heb het mijn nichtjes per ongeluk al geleerd en die willen niet anders meer. Mijn man doet suiker op de pindakaas trouwens. @Ping Wat een leuk idee indd je traktaties. Ik heb wat spulletjes van mijn zus gehad. Nijntje traktatiezakjes en ik zag ook wat ik dacht dat het een slinger was en ik dus vandaag achter kwam dat ik kroontjes van Nijntje heb. Misschien ga ik dat zondag wel uitdelen. Ik ga voor het kdv eendjes kopen en daar een koek onder plakken en dat trakteren.(van mijn schoonzus het idee) Nou ik ga weer naar beneden ik hoor ze thuiskomen. Gr
hey allemaal! Nou ons ukkie ligt erin. Was spoken vanacht! Van half 2 tot half 4 weer wakker geweest niks was goed dus toch een klein flesje gemaakt en boven gegeven dronk meneer gretig op en een schone luier en hij sliep als een blok.. dus we denken dat ie gewoon trek had!! Nou ja eens kijken hoe het vanacht gaat! Anais van harte met je 1e verjaardag!! @ Ping geweldig poppenwagentje en leuke traktatie! @ Adriana / Jessica nee ons verteld geen pindakaas voor ze 1 zijn ivm notenallergie. Ook op t kdv doen we t niet.. Met Jarno eigenlijk ook nooit geprobeerd. Ik doe ook altijd pindakaas met hagelslag of suiker hmm! Ik doe ook wel eens hagelslag en muisjes! haha @ Dimmel en gingt goed op t weeguurtje?? Wat knap dat ieal los staat! leuke foto! @ Joss ook super leuke foto! @ Aussie Joe dingen zien??? Verbeeld je geen dingen he?! hahaha Als je moe bent ga je rare dingen zien! @ de rest ik weet t niet meer en ik kan zo niet verder terug lezen dus sorry! --- Verder gaat t hier wel prima! Drukke dag op de groep 3 huilende baby`s en 8 andere kids.. pff best druk hoor! haha dus plof ff lekker op de bank. Manlief is ff bij zwager winterbanden onder z`n auto aant gooien dus ff lekker de boel voor me alleen! Fijne avond! Liefss
Anais Gefeliciteerd! En mama natuurlijk ook! En wat een leuk poppewagentje. Hier elke ochtend een boterham met pindakaas en hagelslag. En inmiddels doet Nils dat ook elke ochtend. Heerlijk! Joss: leuke foto. Volgens mij lijkt hij ook wel op jouw, tenminste als ik jouw foto goed kan herinneren. Moe: hier nog een die nog lang moet wachten. 6 januari mogen wij pas feest vieren. Maar ik denk wel vaak terug aan vorig jaar met mijn dikke buik. En eerlijk gezegd begint het zelfs alweer een beetje te kriebelen voor nog zo'n kleine....... maar rationeel weet ik dat het niet echt handig is om nu een derde erbij te hebben. Na de geboorte van Nils raakte ik weer zwanger rond zijn eerste verjaardag. Ben benieuwd hoe dat bij een ieder van ons gaat. Verder heb ik helaas niet onthouden. Ben moe. Sinds vanochtend half vijf wakker! Terwijl verder iedereen gewoon lag te slapen.
Bijna 3weken overtijd gelopen 3dagen int ziekenhuis want ze wilde maar niet komen de tuthola anyway nu zijn we al een jaar verder gaat zoooo snel.!!! Leukkk dat keukentje van de action ze hebben vaak van die goedkope acties..
Hey meiden, effies snel..... Laatste twee nachten weer 2 uur wakker. Eergisteren bij mij in bed genomen want nu had Joe ondertemperatuur !!!!! 35.2 !!!!! Gisterochtend toch maar even de huisarts gebeld. DIe zou me terugbellen. Toen ging ik JOe verschonen en had hij een soort rode vlekjes op zijn buikje. Ik weer de dokter bellen. Nou die wilde hem wel even zien... Heeft Joe de zesde ziekte!!! Eigenlijk moet ik zeggen had want die vlekjes zijn het laatste en die zijn vandaag zelfs alweer weg.... Ahhh gossie mijn man heeft zijn eerste kinderziekte gehad....En zich kranig geweerd moet ik zeggen!!!! Ik heb tijdens mijn zwangerschap een dagboek aan Joe bijgehouden dus vind het een geweldig idee om aan de vooravond van zijn verjaardag een brief aan hem te schrijven over het afgelopen jaar!!!! Ik was morgen eigenlijk uitgerekend maar ehhhh het heeft nog wel effies geduurd zoals jullie wellicht herinneren. Moe en R slaan alles maar Joe heeft ook nog even 12 dagen gewacht!!!! DIkke kus voor iedereen xxx
Lily & Stan van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! Hier een korte nacht. Quinn vond dat het om half 6 goed was geweest. Dus ben nu wel wat brakjes. Getsie Aussie de eerste kinderziekte. Geklukkig al weer bijna over! Er zit er een te stinken naast me. Ga d'r gauw verschonen