Hey ff snel. Gister had Jarno ineens 40 graden en werd steeds zieker. Weer huisartsenpost gebeld. moesten gelijk komen: dubbele ooronsteking. Hebben nu een kuurtje! Vanacht redelijk geslapen.. @Juffie bezig voor een 2e?? Liefss
Hallo allemaal Dank jullie wel voor de felicitaties. We hebben een super gezellige dag gehad en vieren het morgen voor iedereen. We zijn met zijn 3-tjes eruit gaan zwemmen en Lilly wilde niet slapen dus toen wilde we naar schiphol rijden. Daar heb je een leuk speeltoestel voor kinderen. We reden op de snelweg en toen viel ze uit eindelijk toch in slaap. Dus maar een uurtje rond gereden. Daarna lekker uit eten geweest(pannenkoeken restaurant met de opa`s want oma was ziek) en toen is ze voor het eerst in het bibabath geweest ons kado. Ze vind het echt super. Ik vond het een rare dag keek ook steeds op de klok. En om 20.07 toen ze geboren werd heb ik haar een kusje gegeven op haar voorhoofd want ze lag te slapen. @ Dani Jeetje je collega in 7min wil ik ook bij de volgende ipv 2 uur lijkt me dit wel wat. Wat raar trouwens dat ze niet eerder de oorontsteking hebben gezien. Zal hij daarom al eerder koorts hebben gehad?? Wat sneu trouwens dat jarno gevallen is en wat raar dat mensen dan van alles gaan zeggen terwijl iedereen dit doet. Ik ken niemand die niet eventjes iets snels doet terwijl hun kind ergens zit. Wij hebben al een maand geen box meer trouwens. Ze bleef steeds klimmen in de boxrand dus ze ging er niet meer in. @ Aussie Ach jee joe ziek. Hoop dat het nu wat beter gaat met hem. @ Marije Nu wil hij wel ineens contact. Je hebt hem steeds alle kans gegeven. Jammer dat het nu gebeurt terwijl jullie leven stabiel is. Je woont samen en hebt een leuke vriend die als een vader is voor Kian neem ik aan. Zal even verwarrend zijn voor hem maar beter laat dan nooit vind ik dan weer wel. Het is wel belangrijk voor Kian. Snap wel dat je het rustig aan doet en eerst hem aan kian wilt voorstellen en niet meteen zijn vriendin en de rest. Wel fijn dat je weer wat van je liet horen we zijn altijd erg benieuwd hoe het met je gaat. Wat een lekker ding is Kian ook. @ Juffie Ik wil eigenlijk ook heel graag stoppen maar wacht nog even. Wel neem ik hem niet echt serieus in dus het zal zo maar kunnen gebeuren. Wat ik niet erg vind dus. Tussen mijn zussen en mij zit precies 3 jaar maar ik zou het zelf minder willen als alles lukt. Bij Lilly duurde het ook een jaar. Verder weinig te melden lilly heeft ook een klein keukentje gehad en dat vind ze echt super leuk. Ze speelt er veel mee en ik deed net alsof ik lekker aan het eten was uit de pan en ze zag dat en dacht ik wil ook een hap zodra ze die kreeg met niks erin keek ze me toch boos aan. Ze had echt wat lekkers verwacht en was teleurgesteld. Lilly word nu al boos trouwens als ze weg moet voor bijvoorbeeld slapen enz. Als ik haar op haar voeten zet dan laat ze zich dramatisch er doorheen zakken en wil gewoon niet opstaan. Als ik haar dan op til dan zwaait ze boos met haar benen heen en weer. Ze gilt dan ook vaak nog erbij. Echt een dramaqueen. Fijne dag allemaal
Hoi allemaal, Joe is weer opgeknapt gelukkig!! Vannacht heerlijk geslapen. Ik hoorde hem om 6 uur dus schone broek en fles gegeven in de hoop dat hij ons tot 7 uur liet dommelen......kwart voor 9 Wij blij!!!!!!!!!!! Vandaag bij het CB geweest: 74 cm en 9500 gr. 13 maart nieuwe afspraak en dan laatste prikjes. Overigens de prikjes die hij vandaag zou kregen gingen ivm mex griep vaccinatie niet door (wist ik al) maar daar krijg ik voor 13 mrt nog een oproep voor. Ben benieuwd. Als het goed is heb ik van de week weer tijd om op iedereen te reageren! Fijn weekend nog! x Aussie
hey dames Hier lijkt het ook beter te gaan. Tuurlijk Jarno nog hangerig maar gelukkig geen hoge koorts meer. Net was het ook 37.7. Heb em wel een zetpilletje gegeven voor de nacht want dat liggen is nog wel pijnlijk. Volgens ons heeft ie ook nog wat last van z`n buik. Hij probeert te poepen veel windjes maar vandaag niet gepoept en gister maar 1x terwijl hij normaal veel meer poept.. je zult toch denken kuurtje, zetpil steeds met thermometer.. moet je toch van poeperen.. nou ja we zien het wel.. komt vast. Heb al een beetje roosvicee laxo gegeven.. maar hij wou maar een paar slokjes. @ Adriana heb je stress?? Ik had dit nl ook en bleek paniek aanvalletjes of hyperfentilatie oid te zijn.. maar goed kan ook een spier zijn.. succes ermee! @Jessica Fijn dat je meisje zon leuke verjaardag heeft gehad! en lekker verwent is natuurlijk! Hihi een dramaqueen ach vind altijd er mag wel een beetje pit in zitten!! @ Dimmel ben je er al uit qua oorbellen? @ Aussie fijn dat alles goed was op CB! Nou ik ga bankhangen!! Liefss
hallo allemaal @dimmel, ben nou wel nieuwsgierig naar je keuze! @pinq, sorry ik bedoelde juffie.... @juffie, spannend hoor. Ben benieuwd hoe snel je leuk nieuws hebt! Haha @adriana, hoe is het nu met je pijn op de borst? Hopelijk heb je nergens meer last van. @sawi, fijn weekend! @jessica, leuk zeg dat ze zon fijne dag heeft gehad en haar cadeau leuk vindt! hahaha tuurlijk was ze boos, je maakte haar blij met een dooie mus! @dani, zo he schrikken zeg! dat is niet niks dubbele oorontsteking. Arme Jarno. Fijn dat nu de koorst weer wat gezakt is! Groot gelijk om hem wel een zetpil te geven nog. Slaapt ie vast lekker . Vince heb ik gisterenochtend ook een 240 zetpil gegeven. Nou toen ik bij de dokter was had hij praktisch nergens meer last van . Maar de dokter zei; geen wonder met een 240.... hihi! @aussie, die joe heeft jullie lekker verwend vanochtend hoor! Toe maar! Met Vince was er trouwens niet veel aan de hand, virusje. Had sinds vanochtend ook geen koorts meer. Wel onwijs veel snot en hoesten. Heb hem dus nog maar niet meegenomen naar de verjaardag van mn zwager, want die hebben een kleine meid van 12 weekjes.... Ben nu op mn werk....late dienst. Het is hier gezellig want er zijn wel 5 clienten! Normaal zijn ze bijna allemaal op verlof....Nu tenminste wat aanspraak en taart zelfgebakken chocoladetaart!!! Yumyum, wat heb ik toch een leuke baan hahaha. Belde net mn vriend even op...heeft vince amper geslapen vanmiddag! Dus die was om 18 uur in coma! Maar ook niet best gegeten dus hoop dat ie wel lekker doorslaapt! Vince krijgt trouwens al lang geen fles meer overdag, gewoon melk of karnemelk. Wilde pertinent geen fles meer... krijgt alleen sochtends om 7 uur nog een fles van 180/210. Maar dat wordt ook steeds moeilijker. Ik wil er nog niet vanaf stappen omdat hij daarna nog altijd even op bed gaat...dus ik heb geen belang bij brood...is me te vroeg om 7 uur....haha
hallo dames, ik zou af en toe wat laten horen dus hier ben ik dan Hier gaat alles wel goed met de jongsten, had verteld dat hij babyolie had gedronken, Naja oppeens kreeg hij 41 graden koorst!! ik ben me dood geschrokken.. Maar in het ziekenhuis was het weer gezakt.. Tja, het leek net alsof spoken aan het verkopen was MAar gelukkig was de koorst gezakt! ik heb een kerstboom gezien, wat een leuke. en kinderwagens om getoverd naar een mooiere kinderwagen, kinderen natuurlijk en een lekkere taart! ik zal even een foto bij voeggen van mijn kanjer! greetz
Ruwayda van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en je mamma en pappa natuurlijk ook! Wij vieren vandaag Anaïs d'r feestje. Ze vindt de ballonnen en slingers geweldig en d'r poppenwagen ook. Bekijk bijlage 35794 fijne dag meiden. Ben er morgen weer!
ruwayda van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag. Ben druk bezig met de voorbereidingen voor vanmiddag en natuurlijk omdat ik zoveel tegelijk wil doen is er het een en ander fout gegaan. Helaas kwam ik er pas achter toen de cake al 50 min in de oven had gestaan dat ik niet de hete lucht stand had maar de onderverwarming dus de bovenkant is totaal niet mooi. Snel mijn man naar de supermarkt gestuurd voor nieuw mix en evt als ze het hebben een taart want ik heb nog maar weinig tijd. Stom stom stom allemaal. Ik ga snel weer verder want ik moet nog zoveel. Gr jessica en een fijne dag allemaal toe gewenst
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (09 dec '09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 10.530 gram, 75 cm, maatje 74/80 (24 aug 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) 8 meisjes & 12 jongens agenda December: 14: Jarno en Danielle CB 14: Anais en Pinguin CB 17: Jayden en Wolly KA (ZKH) Januari: Februari: 02: Diego en Dimmel (bmr/men.c of dktp-hib pneu) 22: Famke en Monique CB Maart: 13: Joe en Aussie CB (prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen4683 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 29 Oktober1982 Sandralizz 31 Oktober1985 Oem 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Ivm met de verjaardagen heb ik de lijst even naar voren gehaald. Ik heb degene die nooit of weinig komen dus pb gedaan maar nog niks gehoord van: Ik heb verwijderd uit de lijst: Lindabreusers Angel77 Tijgerlove Parel Mochten ze (jullie) komen en er weer in willen dan horen Dimmel of ik (dani) het wel! @aussie heb de gegevens aangepast @ruwayda gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
@oorbel we doen het niet mijn mannetje zegt ook het is toch niet nodig als hij het straks wil als hij ouder is kunnen we het altijd nog doen dus! we zijn er eindelijk over uit! Ga me nu verzorgen schoonzus komt vanmiddag
Lily en stan nog van harte gefeliciteerd ik weet niet of ik het al gedaan had hebben ze een leuke dag gehad!! dimmel Kun je bij jullie dat wel eens doen zo jong en dan een oorbel bij ons in de buurt moeten ze 4 zijn anders doen ze het niet wij zijn toen met anisha toen ze 2.5 was na een andere plaats geweest en toen gezegt dat ze bijna 4 werd!! ze is heel lang voor haar leeftijd dus iedereen geloofde dat ook wel hahahah het is vandaag rustig op de site!!
@ jessica, en is het nog goed gekomen met de taart? @mama, oh ja doen juweliers dat niet eens... goh! Tis inderdaad rustig op de site. Ongezellig hoor. Heb wel een paar keer gespiekt vandaag, maar steeds geen reacties... Ben nog aan het werk. Om 22.45 vrij. Ben op de fiets en moet een half uurtje fietsen brrrr koud!! Normaal ga ik niet zo gauw zo laat over straat, maar het kon niet anders. Manlief had de auto nodig. Morgen gaat Vince naar de oppas en ik heb een dagje vrij Heerlijk. We gaan stof voor de carnavalspakken kopen en later ga ik nog voor kerstcadeautjes shoppen Kijk er nu al naar uit. Weltrusten en tot later.
@mama05 ja want een vriendin van me die heeft een meisje en heeft dat ook laten doen en had zelf al eens geinformeerd dus! Verder is hier alles rustig! We hebben gister de box opgeruimd diego wil er toch niet meer in dus weer wat meer plaats! eens kijken hoe het me vergaat met poetsen dan vndg haha de eerste keer dat ik hem niet meer erin kan doen! Nou het is of boef het weet altijd als ik hier ben wordt hij wakker... Bah wanneer houd het eens op, gister reden we weg en ze zijn hier aan de weg aan t werken en we rijden erover en hup de knalpijp in het midden overgebroken...we krijgen echt geen rust meer wordt er gek van er komt steeds iets nieuws! we zitten financieel zo krap nu en dan komen er steeds dingen die ons de nek doen omdraaien! en telkens als we een nieuwe auto hebben is er iets met de knalpijp...bij iedere auto die we nu gehad hebben is er iets met de knalpijp geweest bah bah! sorry voor mijn ego berichtje
goeiemorgen, Dimmel hopelijk snel betere financiële tijden meid. Hier is het ook vaak krap aan doordat ik niet werk maar somehow redden we het nog aardig door vooral creatief te zijn. hihi@ Joss was inderdaad rustig hier gisteren! We hadden een leuk feestje gisteren. Niet te druk en erg leuke cadeautjes voor mn poppie. Beetje jammer dat mn meissie wel behoorlijk ziek begon te worden. Aan het eind van de middag had ze een temp van boven de 39.5 en vannacht was het ook erg onrustig. manlief ook nog ziek vannacht, dus moeders heeft maar weinig geslapen. Zo meteen even met dr naar de huisarts. Even laten kijken of ze geen oorontsteking heeft ofzo want ze werd wakker met een temp van 39. Nahja hopelijk gauw weer allemaal beter. Gelukkig is ze best vrolijk en zit ze nu lekker met d'r poppenhuis te spelen fijne dag meisjes!
Alle kindjes proficiat. Wilde even hier komen melden dat we gaan scheiden. We zaten al in therapie omdat het niet goed ging, en hebben alles geprobeerd maar Nick (mn man) houdt zich bezig met andere meiden en dat pik ik uiteraard niet. Dus het is over..
Monique: o wat erg. Sommige mannen leren het ook nooit. Sneu hoor voor je. Hopelijk kun je wel in huis blijven wonen of makkelijk een huisje vinden. En trek je niets aan van anderen hoor. Als het niet werkt dan werkt het niet en daar worden kinderen ook niet vrolijker van. Een vriendin van mij is pas gaan scheiden hij heeft hun 2e maar 2 weken thuis meegemaakt maar ging vanaf de 37e zwangerschapsweek vreemd en bleef dit doen. Zij straalt nu gewoon weer en leeft weer. Ze moet wel haar huis verkopen maar is zo blij dat ze van die leugenaar en bedrieger af is, nu geen stress in huis. Sterkte..hoop dat jij en Famke binnenkort jullie rust vinden in een mooie en gezellige omgeving. Dimmel: het zijn moeilijke tijden. Hopelijk trekt alles snel weer aan. Wel balen dat de auto's telkens stuk gaan. Hoop dat het financieel snel beter gaat. Pinguin: klinkt als een leuk feestje. Wel zielig dat ze zo ziek was. All; weekend was erg leuk, lekker met z'n 2en. Alleen zondag kregen we een sms terug dat Max niet fit was. En dan wordt ik erg onrustig dan wil ik he liefste meteen naar huis. Maar goed we hebben toch nog wat cadeautjes gekocht voor het thuisfront en waren we in de middag weer thuis. Max en Bas zijn heel erg verkouden en koortsig. Max is vannacht ruim 1,5 uur wakker geweest. Ben doodmoe. Vanavond komen ze hier praten een bedrijf voor een serre. Ben benieuwd wat mogelijk is en daarna vooral wat het gaat kosten. Maar wel fijn 18m2 extra ruimte.