December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen allemaal!

Eindelijk een beetje vorst, heerlijk. Beter dan dat prutweer.
    Leuk ook weer al die vogeltjes in de tuin, daar word je weer een beetje vrolijk van.

Ik ben nog steeds niet lekker. Ik ben zowat nooit ziek, nu ook niet, maar zo half ziek, gatsie. Gisteravond nog steeds last van mijn borst, weet niet wat het is. Kijk het nog even aan, nu valt het wel mee.

Alexander wou gisterochtend niet slapen. Toen gingen we een kerstboom halen en we waren om half een thuis en hij was nog wakker in de auto en pak hem eruit en hij valt zo in slaap op mijn schouder.
    Een fles kreeg ik er niet meer in.
    Hij was ook wakker van 10 tot half 12 gisteravond. Zo fijn als je zelf niet lekker bent.
    Nu wilde hij weer niet slapen, maar volgens mij is hij toch afgezakt.
    Volgens mij zitten er weer een paar tanden aan te komen.

@ Mo, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Arme jij en Famke, wat kunnen mannen toch raar zijn he. Ik snap het niet.
    Sterkte met alles. Lekker zo voor de feestdagen. :(

@ Dimmel, goede beslissing vind ik. Diego kan altijd nog zelf beslissen om er een te nemen.

2. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier weer terug van ons weekendje Antwerpen. Het was heerlijk, maar ik was ook erg blij toen ik weer thuis was en mijn kleine mensjes weer bij me had.

Ik heb alles wel terug gelezen, maar niet alles onthouden.

Monique: jeetje meid, wat rot voor jou/jullie. Heel veel sterkte voor de aankomende tijd, zal denk ik, ondanks dat het de juiste beslissing voor je is, wel een heftige tijd zijn.

Alle zieke kindjes met oorontsteking, buikgriep: beterschap!

Juffie: wat leuk weer proberen zwanger te worden!! Ik ben zwanger geraakt van Isis rond de eerste verjaardag van Nils.

Dimmel: wat rot dat jullie zo krap zitten en dan steeds de auto die kapot gaat!

En dan nog groot nieuws van ons: ISIS gaat uit zichzelf staan! Ik dacht dat het er nooit van zou komen. Ze is nog wel heel instabiel, maar ze trekt zichzelf tot staan. Verder doet ze nog niets, maar de eerste stap is er.

3. Wat goed Victoria. Weer een mijlpaal :) !!!

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jeetje Monique wat verdrietig voor je! Ik zou het ook niet pikken dus goed dat je voor jezelf gekozen hebt meis!
    Dikke knuffel voor jou en je meisje!

Fijn dat de weekendjes weg zo geslaagd waren @ victoria & sawi
    Wij willen van het voorjaar naar Parijs of Londen. Heb wel zin om naar Londen te gaan eigenlijk, is te lang geleden.

Adriana hier een beetje hetzelfde, blijf een beetje verkouden, keelpijn, grieperig, maar niet écht ziek.

Leuk dat Isis is gaan staan!

Vanochtend met d'r naar de huisarts geweest en ze bijkt oorontsteking en bronchitis te hebben. Heb een kuurtje voor d'r gekregen en als ze vrijdag nog steeds zo hoest moet ze aan de inhaler. Dit is al de tweede keer met d'r longetjes.
    Denk dat het moeilijk willen slapen 's avonds waarschijnlijk met die oorontsteking te maken heeft. Nadeel is dat de reflux gelijk weer opspeelt en ze niet meer eet.
    Komt vast weer goed:)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ Ping ah jakkes ook oorontsteking net als Jarno zielig he. Jar had idd ook 40 gr koorts. Maar kuurtje slaat gelukkig aan en hij kruipt alweer door de kamer gelukkig. Liggen is nog steeds niet erg favoriet met luier verschonen en in bed maar leg hem iets hoger met z`n hoofdje dan gaat t wel. Beterschap en fijn dat het een geslaagd feestje was!

@ Dimmel jakkes wat een narigheid steeds hoop snel dat het beter word voor je!

@ Monique zo das ff schrikken. Wat naar zo vlak voor de feestdagen maar met andere vrouwen dat kan uiteraard niet!!! Heel veel sterkte voor jou en Famke!! *Digiknuf!!*

@ Vic jippie!! voor Isis!! idd weer een mijlpaal! Jarno staat ook zo oninstabiel als wat maar ze doen het :D

@ Adriana ja houd je van vorst?? brrrr m`n handen vroren er bijna af op de fiets naar CB toenstraks hahaha
    Beterschap verder!!

@ Sawi fijn dat het een leuk weekendje was! oh lekker wat ruimte erbij!

---

Wij vanmorgen naar CB geweest alles goed.
    Jarno wil smorgens geen brood alleen fles en ik gaf dus 120/4 + een schep ontbijt granen maar mag nu gewone warme melk geven of opvolgmelk en dan een fles vol! als hij het leegdrinkt. Fles was geen probleem als hij maar niet de hele dag beetjes drinkt. Hij drinkt em in 1 teug leeg haha

Smiddags eet hij dus 2 boterhammen mag zelf weten wat we erop doen mogen alles proberen @ dimmel vroeg jij laatst toch wat we op brood deden?nou alles mag dus hahaha
    En hij krijgt hierbij Karnemelk vind ie heeerlijk! :D lekkerder dan melk!
    en t is gezond!

De fles van savonds moeten we toch beetje gaan afbouwen. Eerst halveren dan de pap eruit.. Jarno wil de laaste paar dagen niet echt een toetje meer dus denk dat ik die wat later geef en dan een halve fles ofzo.. dat eens proberen..

Hij weegt nu 11.345 en is 78.5 cm Hij is dus erg lang (groot) en vooral niet te zwaar wat ik dus dacht toen ik die 11 kilo zag staan hahaha Maar hij is mooi in verhouding.
    De schatting is dat hij 1.90 m word later.. Ik ben zelf 1.73 en Arie 1.85. ben benieuwd.. geen wonder dat ik die rompers van 74/80 bijna niet meer dichtkrijg! :p

Fijne dag!!

Liefsss

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09)
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (09 dec '09)
    Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09)
    Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09)
    Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09)

8 meisjes & 12 jongens

agenda

December:

17: Jayden en Wolly KA (ZKH)

Januari:
    11: Jarno en Daniëlle CB (4e prikje)

Februari:
    02: Diego en Dimmel (bmr/men.c of dktp-hib pneu)
    22: Famke en Monique CB

Maart:
    13: Joe en Aussie CB (prikjes)
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    6 Februari 1988 Marije
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    22 April 1978 Tijgerlove
    9 Mei1980 Hinke
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juni 1983 Marleen
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    18 Augustus 1979 Victoria
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe
    10 November 1978 Wolly
    11 December 1978 Vis
    Ergens in Maart Peetje

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

ff mijn gegevens aangepast!

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @monique wow meid! heel veel sterkte! een dikke knuffel voor jou en famke

@victoria oh leuk man! en zo gaat het maar steeds door he dat ze steeds meer dingen gaan doen!

Ja mijn man smste net we gaan vanavond eens de financieen op een rijtje zetten en dan kijken wat omlaag kan of stop gezet kan worden! vind het zo irri en vooral nu voor de feestdagen we hebben nog niet eens kadotjes voor mijn ouders, zijn ouders en voor diego nog niet :( bah wordt gek!

8. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel kijk eens op marktplaats voor leuke cadeau´tjes. Ik heb pas voor Bas een spelcomputer gekocht voor 12,5 euro in ons dorp, nieuwprijs 90 euro. En ouders zijn al snel blij met bijv een leuke foto in een zelf opgeleukt lijstje of zo. Maar fijn in anders. Je wilt gewoon leven zonder elke cent om te hoeven draaien. Sterkte..

9. @ Dimmel balen voor jullie. Die stomme auto ook.

@ Dani, flinke man is Jarno. :)

Bleeeh ik heb nergens zin in . De lampjes zitten in de boom, nu de rest nog. Kan de ballen niet meer vinden sinds de verhuizing. Geen energie om die dingen te zoeken, bah.

Eerst maar even met de hond lopen.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Monique...wat een nieuws! Bah, geen leuke situatie. Maar inderdaad wel goed dat je voor jezelf en jullie meisje kiest. Veel sterkte!

Dimmel...lijkt me erg stressgevend als je krap zit. Hopelijk vinden jullie vanavond een financiele meevaller :D Snap heel goed dat je er van baalt!

@all....gisteren Stan zijn feestje voor vrienden en familie gevierd. Hij is lekker verwend en hij is de hele tijd vrolijk geweest. Vond ik best spannend omdat hij niet van drukte houd en erg eenkennig is. Maar hij heeft niet 1 x gemopperd :D
    Hij gaat nu eindelijk zelf zitten en probeert zich overal aan op te trekken. Lukt niet altijd maar soms staat hij ineens en dan denkt hij ook al te kunnen lopen. Met veel vallen als gevolg......

11. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje Monique!!! Hele veel sterkte!!!
    Ik vind je een stoer wijf!!!!!!!
    Hele dikke kus van Aussie xxxx

12. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    monique jeetje!! weet niet zo snel wat ik moet zeggen maar ik denk wel dat je dan een juiste keus hebt gemaakt ivm met vreemd gaan dat is natuurlijk nooit acceptabel, maar daarom zal het niet makkelijk worden!! wens je veel succes en hopelijk heb je veel steun van mensen om je heen!!

13. bbugaboo

bbugaboo Lid

30 dec 2008
    15
    0
    0
    @ Monique jeetje zeg.. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en Famke!

@ Dimmel hé het zit ook niet mee he.. er zullen vast wel weer wat betere tijden komen.

@ all. Nog/alvast gefeliciteerd met jullie kindjes! ik vind het echt super leuk om jullie verslagen van de 1e verjaardagen te lezen! :D

14. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Dag Lieve Dames,

Sorry dat ik een beetje ana verzaken ben...heb niet veel tijd ivm Dante zijn eerste verjaardag, maar wil wel nog even kwijt±

Monique± Jeetje wat ontzettend erg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet pikt. Ik heb ook zo´n vent gehad....het valt niet mee, je houd nog van hem, maar wat hij niet is niet acceptabel! Heel sterk vind ik je dat je voor jezelf en je kind kiest!

Dimmel± Wat ontzettend klote zeg! Ik leef wel met jullie mee! Ik hoop dat het snel weer wat beter met jullie gaat.

Morgen is het dan zover. Morgen is mijn kleine man al weer 1. We hebben vanavond de hele kamer versierd en ik heb met verf op het raam geschreven. Morgen gaan we met z´n 3en lekker zwemmen. Opa en Oma komen in de middag verder niks.
    Maar zaterdag...jeetje wat zal het dan druk worden! Iedereen komt, zoveel mensen. Ik wilde het persee in 1 keer doen, en dan zondag bijkomen. De boodschappen zijn besteld, de taart maak ik vrijdag met een vriendin en dan is het zaterdag feest feest feest. We beginnen om 14±00 daarvoor hoop ik dat hij nog even slaapt...
    Ik zal jullie binnenkort berichten hoe alles gegaan is en wat foto´s plaatsen!

Alexander en AdrianaM alvast gefeliciteerd! Onze kerels op dezelfde dag jarig!!!

15. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Dante en Alexander!!!!!!!!!!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Hoera 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!

Mama's natuurlijk ook van harte!

kus Aussie en JOe xxx

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dante en Alexander gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! Geniet ervan

17. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    dante en alexander van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en een fijne dag toegewenst!!!

hier weer een onrustige nacht!! kyana weer wakker 2 uur lang huilen!!!! en anisha ook 1 uur wakker dus weer een nacht met weinig slaap!!! wordt er nu wel echt even gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dante & Alexander van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Maak er een feestje van!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Dante en Alexander van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!! een hele fijne dag!

Nou we hebben alles nagekeken maar blijkt dat we al zo zuinig leven dat we niks meer omlaag kunnen zetten of opzeggen. Dus ja dan is het maar even afwachten en hopen dat het in jan beter gaat. Had gister nog gesolliciteerd voor in een bieb te werken maar is in landgraaf en omdat ik met de trein zou moeten hebben ze liever iemand uit landgraaf jammer want leek me wel leuk om te doen en is 8u meer dan dat ik nu werk!

20. Hartelijk dank allemaal, ook namens de jarige job :)

Hij is volgens mij wel blij met de garage die hij heeft gehad (van little people), maar de ballonnen zijn leuker.
    Vanmiddag prik halen, gossie. Baal er wel van, precies op zijn verjaardag.

@ Dante ook van harte gefeliciteerd. Ook een hele fijne dag.

Zo ik ga nu eerst even de ballen in de boom hangen. Lampjes zitten al en dan even snel de ramen doen, want de zon schijnt er precies op, en jullie willen niet weten hoe dat eruit ziet. *ahum*
    Om 12 uur mijn moeder afhalen van het station :)

Doeiii

Deel Deze Pagina