Nou wij hebben de tweede prik ook weer achter de rug!!! Hij schrok eventjes maar gelukkig niet huilen of flauwvallen! Vannacht is Joe van 1100-0100 wakker geweest, heel zielig huilen. Ik kon niets vinden wat hem zou mankeren en uiteindelijk mede omdat ik zelf erg hoofdpijn had heb ik hem maar in bed genomen. Hij duwt zijn neus in mijn oksel en slaapt tot vanochtend 7 uur ?? Ik ben erg brak nu en snap er echt helemaal niets van. Ik hoop dat ie het vannacht gewoon weer lekker doet! x Aussie
@ Dante en Alexander Van harte gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag.( en de mama`s ook) @ Joss De taart is alsnog gelukt gelukkig. Wel alles extra laten halen maar was niet nodig gelukkig. @ Dimmel Gelukkig redden jullie het net allemaal maar met geld problemen leven is niet leuk natuurlijk. En van stukke auto`s weet ik alles. Onze auto`s gingen ook heel vaak stuk maar nu de laatste 2 jaar ging het goed omdat we steeds een nieuwere konden kopen scheelt toch wel merk ik. Maar kijk indd eens op marktplaats of bij rommelmarkten doe ik ook. Laatst het koekjes trommel van ficher price voor 5 euro gekocht en even schoonmaken met dettol en zo goed als nieuw weer. Maar sterkte ermee. @ Monique Jeetje meid. Wat een girl power en wat een goed besluit. Ik snap dat het moeilijk is en blijft maar ik hoop dat hij jullie wel alle tijd en vrijheid geeft om het te verwerken. Sterkte de komende tijd. @ Sawi Fijn dat jullie weekendje weg zo leuk was. @ Victoria Fijn dat jullie weekendje weg ook zo leuk was en wat goed dat ze gaat staan. @ Ping ach gossie oorontsteking en bronchitus dat zal wel pijn doen zeg. Sterkte ermee en veel beterschap toe gewenst. @ Dani Jeetje wat een lange kerel krijgen jullie. Tenminste als hij zo door blijft groeien. Wat fijn dat alles verder goed gaat met hem. Haar verjaardag was echt heel leuk maar ook erg druk. Er kwamen zoveel mensen op af. Dat hadden we niet verwacht. Er waren 6 kleine kinderen 4 grote en iets van 35 volwassen of zo. Iedere keer als de bel ging dachten we ooh jee niet nog meer. Ze is gruwelijk verwend we hebben best wel veel nu achter gehouden voor de rest van het jaar om ze neer te zetten. De taart was niet zo leuk als ik zelf wilde maar ach zij weet het niet meer. Ze begon in een jurkje met een jasje en eindigde in haar romper het was zo warm. Ze heeft zelf allerlei lekkers van de salon tafel gepakt helaas. (chips cupcakes enz) Lilly heeft vandaag haar 2de prikje gehad ze huilde al voor die kwam omdat ze alles wist te herinneren. Maar het was al snel over. Ze is weer erg verkouden en waarschijnlijk weer pseudo kroep ze hoest zich weer suf `s nachts. Echt heel zielig. Heb de huisarts al gebeld voor een verwijzing naar de kinderarts want 3x in 5 weken tijd lijkt mij wel erg veel. Ik ga proberen wat foto`s te plaatsen. Gr
heejj meiden alexander gefeliciteerd! mama en papa natuurlijk ook nou heb nog steeds niets van me ex gehoord.. dus ik denk dat hij het er bij laat zitten.. ik heb me er nu toe kunnen zetten om hem een kans te geven maar weet niet of ik dat de volgende keer nog kan. brief heeft hij 2 weken geleden gehad dus tijd genoeg gehad om te reageren lijkt mij! @pinquin.. ik woon nu juist wel bij de bio vader van Kian in de buurt.. ik woon nu in zevenaar en woonde vlak bij lelystad ik heb hier nog veel vrienden dus vandaar dat we hebben gekozen om hier heen te gaan..omgeving arnhem. @moniue.. jeetje meid wat heftig dat jullie gaan scheiden.. heel veel sterkte toegewenst de aankomende tijd! heb alles terug gelezen maar weinig onthouden.. wel gelezen dat er veel kindjes ziek zijn en verkouden.. Kian ook al.. 2 dagen hoge koorts en nu nog steeds heel erg verkouden en erg aan het hoesten dus hij zit weer aan de pufjes.. hij is vandaag ook de hele dag aan het zeuren. hoop dat alles kindjes en mama's die ziek zijn snel weer beter zijn!! meiden ik had nog een vraagje.. Kian moest vorige week donderdag zijn 2e mexprik hebben maar omdat hij toen koorts had ben ik niet gegaan.. nu had ik aan de HA gevraagt of het echt noodzakelijk was om de 2e toch later nog te gaan halen en hij zei dat het niet hoefde omdat hij met de 1e prik al goed beschermt is.. wat vinden jullie? toch nog de 2e prik halen als die weer beter is of niet? Liefs xx
Hey allemaal! @ Alexander en Dante van harte met jullie eerste verjaardag!! Leuk feestje gehad?? Hier vandaag ook een 2e griepprik gehaald. Jarno deed weer een schreeuw en toen wast over. Hij kreeg een gele badeend! haha de mevrouw deed da da zwaaien maar Jarno zette weer een keel op haha dus maar gauw gegaan! Verder was Jarno vanacht weer een aantal uren huilend wakker. Ben zelf ook ff helemaal kapot. zoveel korte slapeloze nachten. Hij wou gisteravond ook niet eten, wel de fles zelfs iets extra`s maar Arie toch vanacht eruit gestuurd om nog een beetje melk te maken en boven gegeven. en toen viel ie snel weer in slaap! @ Jessica wat naar dat Lilly weer zo hoest! @ de rest later meer. Jarno slaapt lekker dus ik ga ff relaxen. Morgen nog werken. Donderdsag kerstviering van KDV en vrijdag boodschappen doen en dan zaterdag Feest en zondag op z1n verjaardag bijkomen!! Liefss en voor alle kindjes lekker doorslapen vanacht!!!
Alexander en Dante Gefeliciteerd met jullie allereerste verjaardag! Marije: ik heb juist begrepen dat je wel de tweede moet laten zetten, omdat de eerste anders ook geen zin heeft gehad. En dit heb ik ook van een arts gehoord (op mijn werk). Voor mij was het in ieder geval wel de reden om het te doen. gisteren hebben wij dus de prikken gehaald en het ging prima, eigenlijk net als de eerste keer. Isis gaf geen kik en Nils was na het krijgen van een sticker weer direct stil. Veel kindjes ziek en wakker lees ik. Allemaal sterkte. Een ziek of wakker kind kan je echt slopen. Wij hebben er gelukkig op het moment geen last van, maar weet er alles van toen Nils nog klein was. Dimmel: ik heb laatst ook voor de kinderen little people gekocht op marktplaats. Er staat daar zoveel, ik had op tien mensen geboden, heel laag en kreeg van acht te horen dat mijn bod geaccepteerd was, dus ik kon kiezen! Wij hebben nu ook weer twee autostoeltjes op marktplaats gekocht. Bij Nils hadden we twee nieuwe gekocht (voor bij ons allebei een in de auto, een van maxi-cosi en een goedkopere bij de praxis). Over een jaartje of misschien wel korter gaat Nils uit zijn stoeltjes en dan heb ik straks vier stoeltjes, vond ik ook wat te veel. Fijne avond!
@marijee wij gaan ook niet voor de 2e spuit zou vndg moeten maar diego is er zo ziek van geworden wil dat niet nog eens meemaken. En het is aan het minderen dus ja! @jessica ja het is zo vervelend...er is met de verhuizing ook nog eens een fout gemaakt door de woningstichting die hebben bij de gasmeter i.p.v een 7 een 9 geschreven dus zouden we 2000 gas hebben gebruikt en moeten dan 1100euro betalen nou dus we zijn er mee bezig maar betalen nu wel iedere maand 110euro terwijl we die nu hard kunnen gebruiken en nu zit de advocaat erachter want ze willen ons het geld niet terug geven want ze zeggen dat we met bewijzen moeten komen...ale kom op de woningstichting heeft toch toegegeven dat ze un fout hebben gemaakt! maar goed hopelijk in jan dat geld terug en dan kunnen we dan weer hopelijk beetje gaan leven! Zometeen weer bij mijn moeder poetsen dus zal er rond half 4 nog eventjes zijn! Ga eerst dalijk naar de winkel voor brood, dan postkantoor en dan naar mams... @marktplaats ik verkoop zelf ook veel dingen via mp we hebben toevallig net een navigatie verkocht en laatst heeft mijn moeder een traphekje weten uit te halen voor 10euro dus ik kijk er wel op...toen ik zwanger was hadden we voor 15 euro 10 a 15 speeltjes van winnie the pooh via mp gekocht...maar wil diego een armbandje voor zun kerst geven omdat we hem dat eigenlijk voor zun verj zouden geven!
Dimmel: wat vervelend van de rekening. Zijn ze zeker te lui om nog een keer te komen om het te komen checken. Zo betaal je je inderdaad een ongeluk. Balen hoor hopelijk is het snel opgelost. Jessica: ook al zo'n drukte met Lilly haar feestje. Wel gezellig he, maar wat een gesjouw. pseudo-kroep: bas had het ook er vaak, heb ook gevraagd of het geen kwaad kon leek mij niet echt gezond. Maar nee, gelukkig is hij er inderdaad met z'n 3 vanaf. Maar hij heeft nu wel hooikoorts (gras) en ik vindt hem snel benauwd. Maar op astma kunnen ze hem nog niet testen. Ik leef met je mee wat een aanval is erg angstig. Vanmiddag 2e griepprik, tenminste als Max geen koorts heeft. Hij blijft hangerig. De huisarts mocht geen anti-biotica geven omdat hij dat pas ook al gehad heeft. Nu heeft hij een zware hoestdrank (met gele sticker) wordt hij ook suf van, dus geef ik voor het slapen.
Goedemorgen allemaal! Nou we hadden een hele leuke verjaardag. Alleen met mijn ouders, mijn vriend zijn ouders en zusje. Dus het was wel lekker rustig. Hij is enorm verwend. Van mijn zus heeft hij een tractor met trailer en paard gehad hahaha. GEweldig ding en hij rijdt zelf en maakt muziek. Wel bescheiden gelukkig. Ik zal de foto's snel even online zetten, heb wel een paar hele leuke om te showen. Alleen toen iedereen was wou Alexander niet slapen. Ik ging tv op bed kijken en toen viel hij in slaap tegen mij aan. Maar vanaf half een was het niet leuk meer. Vriend was ziek en het kwam er van voor en achter uit en die heeft de hele nacht beneden op de pot gezeten. Alexander bij mij in bed en iedere 20 min. wou hij rechtop, want hij was kotsmisselijk. Er kwam niets uit, alleen beetje wit schuim. Toch nog wel 2 uurtjes kunnen slapen en ik wou hem een fles geven en die dronk hij lekker op, toen we rechtop zaten liet hij een boer en de hele fles golfde over hem en ons bed heen tot in mijn mouw aan toe. Beneden had ik hem een appelmoesje gegeven na een tijdje, die bleef binnen. TOen wilde ik hem een hapje pap geven en toen kokhalsde hij en alles kwam er weer uit. Limo wil hij wel heel gulzig drinken, maar ik durf hem niet zoveel te geven. Dit is toch geen bijverschijnsel van de prik? Hij was net wel redelijk vrolijk en hij heeft geen koorts. Ik kijk het even aan. Misschien hebben ze beide hetzelfde. Ik heb nog nergens last van. Dit is de eerste keer dat ik hem zo zie en ik heb dan zo met hem te doen @ Dante, heb je ook een leuke verjaardag gehad?? Ik ga hier even schoonmaken. chao
Adriana mijn vriend heeft het zelfde gehad de dag na Anaïs dr verjaardagsfeestje. Volgens mij is het een virusje. Weet niet of het bij de prikjes hoort. Hier nog steeds een ziek kindje maar ze lijkt wat op te knappen. Hoop het maar want we twijfelen of het geen mexicaanse griep is. De koorts lijkt in ieder geval eindelijk te zakken. Maar ze eet echt nauwelijks. Gisteren een papfles, een half yoghurtje en een half pannenkoekje. Daarnaast drintk ze wel goed diksap dus dat is prima. Dimmel misschien moet je het armbandje nog even uitstellen. Diego krijgt er nu toch niet zo veel van mee nog. Oh trouwens rond de kerst zijn er altijd talloze rommelmarkten. erg leuk om leuk en goedkoper speelgoed te scoren! Moe waar ben je?
@ Ping. Ja dat zou goed kunnen. Ook toevallig dat je man het precies had na Anais haar verjaardag. Wat zielig voor je kleine meid. Gelukkig drinkt ze wel goed. Dat ze maar snel beter wordt. Moe is vast heel moe van al dat taarten gebak.
heey meiden Dante en Alex gefeliciteeeeeeeeeeerd Moe is niet moe moe is druk druk, ik ben ook nog gastouder daarnaast vandaar dat ik bijna niet toekom aan reageren maar ik lees wel elke dag mee!! Moon vind het heeeeeeeel erg voor je meid!!! sterkte!! Aussie fijn dat joe niet meer flauw viel (bij de prik) Pinq Sterkte en beterschap met die kleine wel een suppppppper foto van der gezien Dimmel succes met de zware tijden verder weet ik t even niet meer ik heb 24 en 25dec een bruidstaart die afgeleverd moet worden daar na kom ik weer lekker reageren Dikke knuffels Groetjessss
@ adriana Wat een leuke foto`s dat ze allebei de hoed oplaten. Lil gooit alles er meteen af wat lukt. @ Marije Ben je weer begonnen met zwanger raken?? Zag een banner bij je staan. Nou lekker rustig toch als hij nu niks meer van zich laat horen. @ Dimmel Ja als het drupt dan regent het ook meteen he. Als je al weinig geld hebt lijtk het wel of alles ineens kapot gaat of krijg je veel rekeningen die je moet betalen. Gelukkig hebben ze nu hun fout toe gegeven en hoop dat je je geld terug krijgt. @ Sawi Ik heb de ha gebelt en het klinkt als astma/allergieen/hooikoorts.Ik heb dat zelf ook allemaal dus kan best. Ze zei ja ze kunnen best wel eens verkouden zijn maar Lil is het hele jaar al verkouden en toen zei ze ja een beetje geel of groene snot is niet erg maar dat is het niet bij haar het is gewoon doorzichtig nou toen zei de ha meteen dat het dus klinkt als allergieen maar ze is veel te jong om te testen net als Bas. Gewoon neus blijven sprayen de komende jaren denk ik. Vind het echt zielig. Ik wilde zo graag dat zij het niet kreeg. Daarom heb ik tot 6 maanden lopen kolven om haar die extra bescherming te geven. Helaas dus voor niks. We gaan zo naar het kdv om te trakteren. Mijn schoonzusje en man hebben ze gisteren in elkaar geknutseld. Zijn erg leuk geworden. Kan even geen foto`s plaatsen omdat ik ze niet verkleinen maar ze staan straks ook op mijn hyves. Gr jessica
Zo wat is het rustig hiero, jammer! Ik zit hier met 2 zieken mannen. Ze slapen nu allebei. Ik heb Alexander al 3 x onder de douche moeten zetten vandaag. Ze hebben beide hetzelfde. Hij had ook 39 koorts, maar hij is niet echt huilerig, hij speelt vrolijk. Hij eet alleen niets, behalve appelmoes en roosvice. Witte rijst is toch wel goed als ze diarree hebben of niet?
Ja dan is witte rijst heel goed. lastig meis 2 zieke mannen. Erg leuke foto's trouwens! Lekker voor je moe dat je zo druk bent! We zien je van zelf wel weer verschijnen Mistte je gewoon. Jessica lastig he dat gehoest van die kleintjes. Hier ook helder snot en in t voorjaar al echte tekenen van hooikoorts bij dr gemerkt. Ik ga met koken beginnen. xx
Hey dames @ Adriana leuke foto`s!! @ Marije nou idd lekker toch dat het ff rustig is! @ Ping hoe is t met je meissie? Jarno kreeg vanmiddag weer 38.4 Ha voor de zekerheid nog ff gebeld of het nog iets met z`n oortjes kon zijn want we hebben nog kuurtje. Kon een bijwerking zijn van de mex griepprik. Als ie zieker word moeten we gelijk ha post bellen en morgen moet ik sowiso ff de ha bellen hoe het nu gaat! Liefss
Hoi Ladies, Adriana: wat een leuke foto's van Alexander! En sterkte met je twee zieke mannen. De griep gaat lekker rond, op mijn werk hoor ik ook steeds collega's die een buikgriep hebben met overgeven. Bij ons is die griep gelukkig nog niet geweest. Jessica: balen dat het toch lijkt dat Lilly wat astmatisch is, maar het kolven heb je echt niet voor niets gedaan! Ben zelf moe van drukke dag op het werk. Moet nog twee wasmanden vol met was opvouwen, dus daar ga ik zo aan beginnen terwijl ik tv ga kijken. Vandaag mijn kerstpakket vol met lekkers gekregen, dus ga heerlijk snoepen op de bank vanavond.