Jessica: weet hoe vervelend het is. Max blijft verkouden, oren etc telkens neusspray, anti biotica en nu weer sterke hoestdrank, wanneer houdt het op... Max heeft nog geen speudo-kroep maar wel gevoelig voor alles. Maar testen doen ze niet..dus voorlopig aanmodderen. Borstvoeding heeft hier ook geen zin zie geen verschil ik bas ( borst) en max (fles). Snap het ook niet waarom ze niets kunnen testen, sterkte.. adriana: wat een leuke foto's vooral met die hond, wat schattig die feestmutsjes. Hij straalt gewoon jullie kleine man Sterkte met de zieke mannen. Dani: even in de gaten houden, zeker na een griepprik zeggen ze. Hier 2e griepprik gehad ze waren beide zo stoer, ik helemaal trots en mijn man ook Daarvoor in een tuincentrum geweest voor de kerstshow en na de prik thuis gourmetten. Max lust echt alles zelfs een magnum mini kerstijsje Hij had ook al wat chocolade ballen uit de boom gepakt en geprobeerd snel op te eten maar dat mislukt mama heeft ook alles in de gaten. Maar hij weet precies welke eetbaar zijn en welke niet. Gisteren zei hij tegen Bas: mag nie (mag niet) mijn man en ik moesten zo lachen dat dat uit Max zijn mondje kwam, ze verrassen je soms zo die ukkies.
Aaaaaaaaah ik kon het niet laten om hierop te reageren wat lief!!! Adri Leuke foto's van Alex supper lief!! Dani sterkte met Jarno Is de verhoging van de prik of van het nog kwakkelen? R'tje is ook ziek nu ik heb zo met der te doen dit is de eerste keer in der jonge leventje Ze is aan het hoesten erg schor en heeft nu verhoging ik heb der om 19.30 naar bed gebracht en ze was heel hangerig net voor ze naar bed ging had ze een gigaaaaaaaantische spuitluier de 4de voor vandaag .. Ze krijgt nu 5tanden tegelijk 2hoektandjes zijn er al uit ze doet et omgekeerd ik hoop dat het alleen de tandjes zijn want ik begon me beetje zorgen te maken om der rare hoest.. Beetje schor en droog hoestje maar ze moest er weer van overgeven een paar keer... Ik check der nu de hele tijd ook al slaapt ze ik ben de rniet echt gerust op...
@adriana wat een leuke foto's! @jessica ja verschrikkelijk! Ja de advocaat gaat vandaag een brief schrijven met de mededeling alles terug te storten hebben al over de 500euro betaalt. Dus ben eens benieuwd @zieke kindjes veel beterschap! Diego had gister verhoging over de 38 dus zijn niet geweest voor de spuit! Vandaag is mijn zusje jarig en ja ik ga echt niet naar haar toe met die vriend van haar dus ze komt naar mijn moeder en dan gaan wij er ook even heen dus vanmiddag weer bij mams haha! Diego is gister pas om half 9 in slaap gevallen hadden hem om 8u erin gelegd maar meneertje bleef brabbelen zo lief om te horen! Hij slaapt nu nog dus mama kan zo even al poetsen! moet ook nog strijken maar dat doe ik morgen dan wel even want morgen heb ik lekker een rustig dagje! Zaterdagmorgen naar vriendin die is kapster ga me haren verven en knippen, zaterdagmiddag verj en zaterdagavond thuis, en zondag zijn mijn ouders 25jr getrouwd dus daar gaan we dan heen en eten mee dus lekker druk weekend! Over 18 dagen is ikke jarig
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (09 dec '09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) 8 meisjes & 12 jongens agenda December: 17: Jayden en Wolly KA (ZKH) Januari: 11: Jarno en Daniëlle CB (4e prikje) 19: Diego en Dimmel CB (4e prikjes) Februari: 02: Diego en Dimmel CB (5e prikjes) 22: Famke en Monique CB Maart: 13: Joe en Aussie CB (prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx had telefoontje van Cb om langs te komen in het nieuwe jaar voor de prikken van vorige maand dus even erbij gezet
Hey dames! Jarno had gister toen ie naar bed ging nog 38.3 maar gen zetpil gegeven want er zat nog geen 6 uur tussen, denk zie wel wanneer die komt. Maar nee hij heeft (eindelijk weer eens) een hele nacht doorgeslapen. Af en toe hoorden we hem wel mopperen maar dan viel ie zelf gelijk weer in slaap! Vanmorgen 37.3 maar nog wel heel hangerig en mieperig. Het sneeuwt hier!!! Jarno vindt het geweldig om naar buiten te kijken. Ga op mp eens op zoek naar een slee!! @ Moe wat sneu dat R nu ook ziek is! Ja Jar is nog steeds aant kwakkelen met z`n ooronsteking verkoudheid e.d. maar we denken dat de verhoging van de 2e mex griep prik komt. Had voor de zekerheid ha gebeld en t kindje van de assistente had ook verhoging van de prik.. @ Dimmel ook al zo`n lekker druk weekend en zelf bijna jarig toe maar!! Jarno is dus zondag jarig vieren we zat en m`n man is 11 dec jarig en dan t is gelijk op die dag onze 3e trouwdag! en Jarno moet dan z`n 4e prikjes! Drukke dag dus haha Kun je de prik nog een andere keer halen dan?? of was t niet de mex prik waar je niet voor bent geweest. @ Sawi haha geweldig die uitspraken! merk je nu ook dat Max sneller praat omdat hij een grote broer heeft? Sneller dan Bas? @ Vic geen buikpijn vant snoepen?? Vanavond kerstviering vant kdv. Ga eens kijken of ik m`n (zelgemaakte) jurk van 2 jr geleden nog pas! haha zal wel niet!! Liefss
hellow! Fijn dat Jarno geen koorts meer heeft Dani! 20/12 was mijn uitgerekende datum. Succes met de zoektocht naar een slee! Hoe is het met R @ Moe? Nog steeds ziekjes? beterschap meis! Lekker gesnoept Victoria? Altijd leuk een kerstpakket! @prikjes fijn dat dat allemaal is goed gegaan! Anaïs is sinds gisteren koortsvrij. Ze slaapt nog steeds veel maar wordt ook nog veel gillend wakker. Vooral 's avonds kan ze eigenlijk alleen rechtop in slaap vallen. Ondanks dat haar matrasje flink omhoog ligt. Eten doet ze nog steeds niet. Begint echt een iel wijffie te worden. Ze drinkt nu wel 2 a 3 flessen melk per dag maar daar houdt het dan ook op. Zal vast wel weer komen. Quinn is vannacht ook begonnen met hoesten. Hij is nog nooit op zijn longen verkouden geweest. Wel neusverkouden maar hij hoest nu alsof hij een zeehondje heeft ingeslikt Gelukkig geen koorts! Hier is het EIN-DE LIJK begonnen met sneeuwen. Vanochtend was het nog groen Quinn wil al naar buiten om ballen te gooien maar dat gaat nog neit lukken. Hoop dat er straks wel een laagje ligt zodat ik kan gaan sleeën met hem. Ik ga een soeppie maken. Fijne dag meiden!
Hey Nou hier sneeuwt het behoorlijk en ik ga er echt niet door!! haha M`n zusje zit in Groningen en wil naar Zwolle maar er rijden geen bussen en treinen ze stond net tot halverwege haar benen in de sneeuw!! die vind het al niet leuk meer haha Doen sommige kids van jullie al 1 lang middag slaapje? Ik heb hier een boos meneertje die al een uur ligt te gillen in bed maar niet gaat slapen!! Liefss
Alexander wou ook niet slapen, pfff. Nu ligt hij eindelijk te slapen. Hij heeft wel gedronken vanochtend, maar verder nog niets gegeten, behalve paar happen appelmoes. Vannacht ging redelijk. Tussen half 4 en half 5 wakken. Koorts wel gezakt naar 37.7 gelukkig. Vanochtend even dik ingepakt. We hadden papa zijn skisokken over zijn broek getrokken haha. Hij vond het wel leuk, maar was niet zo erg in de stemming helaas. Beide mannen liggen nu weer op bed. Ben driftig de vogeltjes aan het voeren, zo lief al die fladderaars in de tuin. Ben nu even rijst aan het koken voor ze en ze hebben zich net al te goed gedaan aan een paar oude eierkoeken. @ Dani hier nog 2 slaapjes, maar momenteel is hij 's ochtend niet echt meer in slaap te krijgen. Maar ik weet zeker dat hij wel moe is. @ pIng, wat vervelend dat ze niet eet he. Je wilt het zo graag. Maar goed dat ze wel goed drinkt, das belangrijker. Hier zijn de luiers lang niet zo vol als anders. Volgens mij zijn al de kids een beetje ziekjes.
Nou we hebben gisteren getrakteerd hoor maar echt super was het niet. We kwamen aan en zagen een super rood gezicht in een stoeltje zitten en toen ik haar vast pakte begon ze vreselijk te huilen. Ze was ontzettend warm en bleef maar huilen. Wel even een liedje gezongen maar ze wilde niet van mijn schoot af. We hadden voor de leidsters ook wat en dat wilde ze zelf nog wel geven maar dat was het. Thuis gekomen had ze 39.5 meteen zetpil gegeven en even op bed gelegd nou na 5 min weer gillen. Mee naar beneden genomen en ja hoor ze voelde zich weer beter. lekker gegeten en gedronken en om 19.00 op bed. Mijn man zou om 0.00 nog even checken en een zetpil geven zo nodig maar was hij vergeten dus ik eruit om 1.00 en ja hoor 39.1. Vanochtend had ze gelukkig 37.4 en om 10.00 37.0 maar denk dat ze nu weer verhoging heeft maar temp maar even niet want ze slaapt net. Zijn lekker naar buiten geweest maar ze vind het veel te kou die sneeuw. @ sawi Ik weet van mijn ouders dat het indd een heel proces voordat je weet wat er aan de hand is met je kind al zagen ze het bij mij al met 4 maanden maar dan ben je er nog niet. Want dan moet je de juiste medicatie krijgen enz. Ik zou als het lukt de 2de ook wel bv geven maar ben wel teleurgesteld dat het niet het juiste effect heeft nou misschien heeft het iets verlaat maar alsnog heeft ze het dus. Wat lief van bas dat hij max even corrigeert scheelt weer voor jullie. @ dani leuk he sneeuw en slees. Mijn ouders hebben er nog een als hij nog een beetje vooruit te krijgen is maar zodra het een beetje kan gaan we erop hoor. Ik wil ook dat de sloten dichtvriezen want ik wil schaatsen. Vorig jaar kon het al niet omdat ik net bevallen was al heb ik wel veel gelopen op ijs. Ik wil ook mijn kerstpakket ik denk dat het nog wel even duurt want heb er niks over gehoord. Doei
hey @ Adriana Ja Jarno normaal ook 2 slaapjes. Hij slaapt nu sinds 12:15 ben benieuwd voor hoelang. Bij de formido hebben ze een slee in de aanbieding tot vandaag maar betaal je 27,50 voor en voor de rugleuning ook nog eens 11,95 vind ik beetje aan de dure kant hoor.. Had er net 2 op mp gezien hier in dorp 1 is er al af en de andere al gereserveerd!! balen!!! maar ja iedereen gaat ineens op zoek! @ Ping haha grappig dat de 20e je uitgerekende datum was! Mijne de 12e! @ jessica ja ik heb ook nog schaatsen!! als het kan ga ik t ditjaar wel proberen weer!! Liefss
Even snel moet zo naar school: Max zei al tegen Bas: mag nie. Dus de kleintste corrigeert de grootste hier Praten gaat gelijk op alleen andere worden Bas zei bij deu dicht (deur dicht) en poesss maar Max zegt eten, ba (bas en bah), vies, mag nie, klk (klok) tita (tiktak0 en nenenene (nee nee nee nee). Sterkte met de zieke kindjes. Hier gaat het weer iets beter ze eten weer.
@ Sawi, jeetje wat knap zeg. Hier nog niets hoor haha. @ Jessica, zat net even je foto's op hyves te bekijken. Geweldige foto's. Maar wat was nou waar ze in zat dan? Een soort bad oid. Ze keek op die foto echt superblij. Lief
Volgens mij moet ik ook nog eens wat van jullie aan hyves toevoegen. Ze heeft zowaar 2/3 boterham gegeten! Melk gaat er dan weer niet in maar in ieder geval iets gegeten. Merk ook dat ze alles zelf wilt doen. Dan komt er in ieder geval nog iets in. Hier ook al lekker aan de klets hoor. pop zegt ze en bah! en als ik ballon zeg zegt ze blllel oma (mma) opa, poes(poe) En als ik een liedje van k3 zing, handjes draaien gaat ze heel hard zitten zwaaien! Ik ga er een paar op bed leggen en dan even met mams naar de sligro. Manlief is thuis aan het werk dus ik kan er even uit. later!
@dani nou doe maar ruig lekker veel feestjes dus haha! weet ik niet of ik de spuit een andere keer kan halen het was indd de mex spuit! Diego slaapt al lang niet meer in de ochtend hij doet 's middags un uur tot 2u een slaapje en that's it
Monique, knap van je dat je een punt achter je relatie hebt gezet. Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een k....zak dat hij vreemd ging. Dimmel, wat een pech met auto's heb je toch. Hopenlijk vind je snel een andere baan zodat je wat ruimer komt te zitten. Slee: Ontzettend leuk. Ik ben in afwachting tot de tnt hem komt brengen. Heb zondag een slee besteld met kinderzitje. Dinsdag is hij op de post gegaan en gisteren nog niets ontvangen. Maar nu er wat sneeuw ligt kan ik niet wachten . Zou die goede tnt wel komen, nu hij het weer zo lelijk vind? Dani: wat lastig voor je zus om vast te zitten in Groningen. Er zit vrees ik niets anders op dan afwachten. En past het jurkje? Kerstpakket: geheel onverwacht heb ik toch nog mijn kerstpakket(ten) gehad van mijn vorige werkgever. Geeft een heel goed gevoel ondanks dat ik weg moest omdat vaste contracten niet meer mogelijk waren . Moet nog even uitzoeken wat ik wil, maar ik heb geloof ik tot eind januari. Jessica, beterschap met Lilly. Wel sneu precies op de dag dat ze trakteerde. Ook alle andere zieke kindjes beterschap. Yorick is weer gekeurd en goed bevonden. Hij heeft alles voldoende gescoord voor de leeftijd van 14 maanden. En hij is nu 74 cm en 9,3 kilo. Het gaat hier dus prima. Vandaag lekker buiten gespeeld. Bekijk bijlage 36989
hai meiden kweenie wie het vroeg maar R'tje heeft dus Pseudo Kroep nou ik ben me wel rot geschrokken dus gelijk naar de HA daar werd het vastgesteld... Me ma belde om te zeggen dat het besmettelijk is... maar ik kan het nergens terug vinden?? mocht het wel zo zijn moet ik alle vraagouders even bellen :S... Sawi wat goed dat max al praat zeg!!! nou bij R nog geen gepraat hoor... alleen mama en papa en die.. Peetje wat is yorrick een grote jongen zeg~!! en fijn dat tie door de keuring is hihih
@ Moe volgens onze ha was het niet besmettelijk pseudo kroep. Het is een virus en geen bacterie. Maar sneu hoor dat ze het heeft. Ik wens je veel sterkte toe want het doet pijn he om je meisje te horen hoesten alsof ze haar longen uit haar lijf perst. @ Adriana Dat is een biba bad. Wij hebben geen bad en op deze manier heeft ze er toch eentje. Je kan hem in elke douche opzetten want hij kan op maat gezet worden. Ze vind het ontzettend leuk om erin te zitten. Al beweegt ze nog niet heel veel vind ze het geweldig. Ik kijk ook altijd bij jou als je nieuwe foto`s geplaatst hebt.Vind dat je ook altijd leuke foto`s hebt. Lilly is nu bij mijn ouders heb haar wat eerder gebracht. Ik ben zelf totaal niet lekker. Ernstig verkouden en ontzettende hoofdpijn. Mijn ouders vonden het alleen maar gezellig en kon ik even goed uitrusten want moet morgen wel gewoon werken. Kan ik mijn kerstpakket ophalen. Ik ga mijn bed weer in. Fijne avond allemaal
Even snel Ben een beetje druk (geweest) @alexender en dante, gefeliciteerd (ehmmm beetje laat maar goed...) @monique, wat heftig zeg sjeetje....heel veel sterkte @moe, wat is pseudokroep eigenlijk? @slee, jaa ik wil er ook nog 1 maar bij de formido wel erg duur. Nou ja, het zal wel niets worden om er nu een op de kop te tikken... Morgen cursus en mn oppas kon niet. Nu gaat mn zusje oppassen. Woont aan de andere kant van de stad. Moet ik dus morgen in de sneeuwspits zien te komen, zucht. Heb net alles maar vast klaargezet en gemaakt zodat ik morgenochtend hups wegkan. Ga nu even met de was bezig en zo weer achter de pc carnavalsspul bestellen samen met de buuf. Meiden ik reageer van het weekend wel weer wat uitgebreider. Groetjes!!
Hai joss dit is het: Pseudokroep even op de link klikken het is een erge hoest die aanhoudt! Meiden ik ga zo met R naar de HAP ze heeft om 21.15afspraak ik heb der getempt en ze had 39.3 daar schrok ik vreselijk van. Dus gelijk gebeld maar het schijnt daar zoooo druk te zijn dat we pas over een half uur plek hebbe ik ben tas aant inpakken en ga EISEN! dat ze GOED onderzocht wordt.. Dokter vanmiddag heeft alleen naar der longen geluisterd niet eens in der keel gekeken of oren ofzo dus ik ga daar niet weg tot ik zekerheid heb.. Meiden wellicht morgen meer fijn weekend alvast