December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai meiden

nou moedersinctinct klopt dus altijd he!
    ik kwam daar aan
    pas om 22.00 aan de buurt was zoooo druk...
    ging die luisteren idd pseudo kroep
    en noukomt het...
    ik zei de HA (waarnemer van onze praktijk) heeft
    niet naar der oren en keel gekeken..
    Dus die dokter van het HAP gelijk gedaan
    en ze heeft MIDDENOORONTSTEKING + KEELONTSTEKING!!
    hij nam het de waarnemer HEEL ERG KWALIJK! dat hij een kindje
    onder het jaar niet eens een volledig onderzoek gegeven heeft!!
    Daar ben ik dus mooi weg vanaf vandaag mijn HA ging
    met persioen en die loser van een waarnemer gaat zijn praktijk overnemen

we hebben antibiotica hij zei als
    we er te lang mee gewacht hadden
    dan had dat botje achter de oor
    ontstoken kunne zijn en dan waren we nog verder van huis!!!!!

2. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Jeetje Moe wat een verhaal. Je hebt wel steeds pech met je huisartsen. Hopelijk is je volgende een goede. Sterkte met R.

Verder doet Isis hier nog twee slaapjes. 's ochtends een kort dutje van ongeveer half uur, soms een uur en smiddags weer 1 uur 1 1/2 uur.

Gisteravond kerstborrel gehad. Was heel gezellig, maar ben een beetje brak nu.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

@ Moe jeeeee wat vervelend!! Wat een gedoe en pech heb je toch met je huisarten vind dit heeel slecht!!! Maar goed dat je doorgepakt hebt! Arme R Hoe is het nu met dr??

@ Victoria Ja Jarno slaapt normaal eigenlijk ook 2 slaapjes maar gister dus niet haha probeer het wel is nog wel ff lekker rustig!! :)
    Leuk een kerstborrel had ik gister ook maar ben niet geweest.. was hier geen doorkomen aan!

@ Peetje Ja jurkje paste maar niet nodig gehad dus.. jammer heel jammer maar sneeuwde zo hier.. Leuke foto`s van jullie mannetje! Een echte kerel alweer he!!

@ Joss.. Ja mp is ook geen optie zijn ze ook zo weg! haha vooral met dit weer!

--

Jarno heeft vanmorgen z`n laatste antibiotica gehad wel hele vieze oortjes maar durft niet heel goed schoon te maken..
    Slaapt sinds 2 nachten weer door gelukkig!! *afkloppen* en is verder super vrolijk!!

Morgen vieren we z`n verjaardag. Straks z`n (veel te dure) cadeau ophalen. was niet echt de bedoeling maar goed.. ;) en we hebben de boodschappen aardig binnen..

Fijne dag dames!!
    Liefss

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani: wat had je voor cadeau?
    Veel plezier morgen gelukkig is Jarno weer beter. Oortjes schoonmaken daar heb je babywattenstaafjes voor met dikkere wat (of zoiets)eraan.

Moe: gelukkig heb je doorgezet. Sneu voor R. en jou natuurlijk ook. Sterkte hoop dat ze nu snel opknapt.

Victoria: leuk een kerstborrel. Maar met kids is het toch doorgaan de dag erna, hoop dat je je straks beter voelt;)

Joss: nog gelukt om naar je zus te komen door de sneeuw.

Peetje: leuke foto. Zou ook leuk zijn voor een kerstkaart jammer dat deze helaas bij de meeste al op de bos zijn. Mooi mannetje.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Sawi een driewieler met duwstang. Maar Arie wou niet zo`n goedkoop ding van de speelgoedwinkel omdat hij denkt al Jarno iets ouder is en een keer met dat ding tegen de muur fiets ie kapot is.. ;) Dus nu hebben we er een bij de fietsenmaker gehaald..

Ja die wattenstaafjes heb ik ook maar ben bang dat ik het er dan weer in duw. Maak z`n oortjes eigenlijk altijd ff droog als ie in bad of onder de douche is geweest..

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    #6346 Lisje86, 18 dec 2009
    Laatst bewerkt: 18 dec 2009
    @moe ohjee wat een sukkel die HA! gelukkig zijn jullie er nu op tijd bij!

@dani oh wat fijn dat jarno nu lekker doorslaapt

Diego ligt nu lekker in bed zometeen komt een oud klasgenootje waar ik sinds vorig jaar weer contact mee heb vind het alleen raar ze is zo rustig (altijd geweest) en weet nooit wat ik tegen haar moet zeggen dus hoop eigenlijk dat ze maar even blijft of is dit erg?? :$ en dan ga ik lekker een dvdtje kijken als diego het toelaat haha!

ze is net hier geweest heeft iets opgehaald en weg was ze dus dat komt wel even goed uit nu heb beetje down dagje en dvd kijken helpt me altijd lekker jankfilm haha

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Dimmel oh dvd kijken als Jarno wakker is lukt me niet! Hij trekt alle dvd`s en cd`s uit de kast. We hebben een tv kast waar de tv,dvd en c`ds instaan.. :) hij doet nu ook steeds zelf de deurtjes al los! heel irri haha

Ja na dat gespook is het wel lekker dat ie nu weer ff door pit.. Vandaag ook weer netjes 2 slaapjes! :D beetje z`n ritme weer terug.
    Moet alleen ff kijken hoe we t morgen doen want dan vieren we z`n feestje heb erop gezet vanaf 14:30..
    En Jarno gaat smorgens ff naar bed en smiddags tegen een uurtje of 3 a half 4.. niet leuk voor de visite..

Kijken of ik hem morgen vroeg gelijk terug kan leggen na de fles en dan tegen half 2 nog ff..

Liefss

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani nee dvd kijken als diego wakker is kan ook niet dus probeer altijd te doen als hij slaapt!

Diego is wakker geworden en had gepoept en daarna is hij beginnen te huilen en alleen maar bij mama zitten en was alleen stil als hij bij mij was dus ik weet niet wat er is! mijn ouders zijn hem net komen ophalen en ik zie dat ik naar me werk moet gaan oeps!!

9. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo dames

Wat een lekker weer is het vandaag he.
    Heerlijk met Lil kunnen sleeen. Was zo leuk eerst met papa op de slee en mama trekken en toen anders om(was veel beter natuulijk) en toen even alleen maar we hebben geen zit hulp dus heel voorzichtig getrokken. Ze vond het geweldig steeds zwaaien en klappen.
    Mama vind het ook geweldig dus dat komt uit. Gaan we morgen weer doen alleen dan slaapt papa overdag ivm nachtdienst dus gaan we met zijn 2-tjes.

@ Moe
    Jeetje wat een pech heb je toch met huisartsen.
    Weet je niet iemand in de buurt die wel een goede arts heeft.
    Arme R ik wens je sterkte.

@ Dani
    Laat je wel een foto zien van je veel te dure kado??

Gr allemaal

10. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Wat is het rustig, allemaal aan het genieten van de sneeuw?

De verhalen over een slee klinken heel leuk, wij hebben er nog geen. Ik zou er wel een willen gaan kopen, maar ben de hele tijd zo druk met van alles, ren echt van hot naar her of heb twee kinderen om me heen zwermen dus om dan van winkel tot winkel te gaan op zoek naar een slee... Maar misschien dat ik toch nog even snel ga kijken vandaag.

Moet gaan.

11. Hoi allemaal,

Nou wij zijn hier met zijn allen ziek geweest. Eerst mijn vriend en Alexander en toen ik. Pfff, ik dacht dat ik dood ging, ik had op een gegeven moment het gevoel dat ik flauw ging vallen, dus ging ik op de koude vloer naast bed liggen en ik kon het niet binnenhouden (voor de 5 de keer) Mijn vriend trok me iedere keer een stukje naar achteren. Wat kan een mens zich dan ellendig voelen zeg.
    Ik heb al 2 dagen bijna niets gegeten en al 2 kilo afgevallen
    Alleen matze crackers met smeerkaas of suiker heb ik trek in.
    Maar nu gaat het wel weer geloof ik, alleen ongelooflijk slap nog.

Echt balen met het lekkere sneeuwweer.

Nou ik ga even verder, want er is nog een hoop te doen.
    doei

12. Classic

Classic Niet meer actief

Och, allemaal zieke kindjes :( Dat is niet fijn!!
    En ook nog een mama ziek!!

Peetje, Wat is hij groot!! een lekkere bolletoet! Mooi hoor!
    Adriana, mooie foto's
    MArije, Wij hebben de mex 2 niet genomen!
    Monique, had het al gelezen op hyves. nogmaals sterkte!!

Hier, de jongste zelf geknipt, zag er niet uit haha dat lange haar, Me eigen haar ook nog geknipt ( en geen eens kapster :D)
    Maar het staat bij beide erg leuk haha

Sneeuwpret, de eerste dag manlief kon namelijk niet naar school komen, doordat er geen of overvolle treinen langsreden.
    dus we zijn om 8uur s'aochtend door het park gaan wandelen (we hadden verwacht dat het sneeuw na 3 dagen er nog zou liggen!

Het is grappig om de jongste en de oudste samen te zien spelen, wil nog weleens ruzie uit ontstaan :D maar het gaat steeds beter.!
    maar dat komt waarschijnlijk dat de jongste nu wat meer van z'n af bijt :d

nou greetz

13. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Wij komen net terug van het bos. Lekker gewandeld met de slee en 2 vrienden met 1 wat groter kindje.
    Zij hebben een slee met zitje hun dochter wilde er niet in dus Lilly heeft de hele tijd lekker gezeten en maar zwaaien en lachen.
    Ben nu aan het opwarmen en Lil is aan het gillen in bed die wil slapen maar lukt haar nu niet.
    Ga straks nog even naar een kerstmarkt dus genoeg te doen vandaag.

Gr allemaal

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Heeej Girls

Lekker wee ja! Wij zijn gisterenavond de hele avond bezig om ergens een slee te krijgen met een rugsteun, mooi niet dus. Nu heeft mijn buuf er toevallig 1 en die mochten we lenen. Helemaal leuk, als Vince straks wakker is gaan we even naar het park (hierachter) en ben benieuwd. Heb net even regenlaarsjes gescoord bij de hema. We hadden al een skipak. Leuk ff foto's en film maken.

Heb alle kerstcadeautjes ook al binnen, gelukkig. Net de taart voor Vince zn verjaardag opgehaad (maandag :D) Hele leuke grote fototaart van de hema. Super joh! Heb er helemaal zin in.

@jessica, lekker he dit weer om te wandelen hihi

@mommie, wat handig dat je zelf haren kunt knippen. Ik zou het echt niet durven haha. Leuk dat ze steeds beter kunnen spelen samen.

@adriana, he gets balen dat je ziek bent. Hopelijk is het slappe ook snel weg, kun je nog mooi even van het weer genieten.

@vic, nou nog een slee kunnen bemachtigen? Je hebt er werkelijk een dagtaak aan deze dagen hoor!

@dimmel, hoe is het nu met diego?

@dani, whoehoe Jarno is morgen een dreumes!! Leuk cadeau joh. Heb je alles al een beetje voorbereid? Alvast een hele fijne dag hoor. Ik had trouwens hetzelfde met die slaaptijd. Nou ja bij mij komt iedereen over de dag verspreid en ze moeten maar snappen dat zon kleintje niet op commando kan slapen. Ze zitten nu echt in zon overgangsfase....

@Sawi, wonderbaarlijk genoeg was het geen enkel probleem om er gisteren door te komen. Het viel allemaal reuze mee.

@Moe, oh oh oh wat slordig zeg. Ik snap het goed dat je opstapt daar. Gelukkig dat je toch hebt doorgepakt en naar de hap bent gegaan. Sterkte met R. Ps, ik merk dat ik nog altijd perongeluk je oude nickname tik. Ik zie het dan gelukkig nog wel zodat ik het kan veranderen hahaha ;)

Nou meiden, fijn weekend!!!

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jarno van harte met je eerste verjaardag!!

Dani hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!

Wij gaan de sneeuw zo trotseren en op weg naar Oldenzaal. Er ligt hier echt een megapak sneeuw dus het zal spannend worden ;)

Oh ja dani heb je via hyves oook n berichtje gestuurd!

16. @ Jarno van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ook mama gefeliciteerd :) xx

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Jarno en papa en mama, Gefeliciteerd!!!! Hele fijne dag. Hoe vindt Jarno zijn 3wieler?

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd voor jarno :D:D:D:D

Joss geef niet hoor ;) hihih

Meiden hier gaat nog steeds niet goed met die kleine
    vandaag weer 39.0graden koorts en uitslag
    naar HAP gegaan ze is blijkbaar overgevoelig voor de
    antibiotica...
    Nu even zonder proberen als het dinsdag nog zo is
    dan moeten we andere antibiotica gaan proberen :(
    heb echt met der te doen

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Jarno en danielle van harte gefeliciteerd met met je eerste verjaardag en hopelijk heb je een leuke dag!!!

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!!

Dankjulliewel voor de felicitaties! Ook van Jarno :D Hij is lekker verwend en vind de 3wielier helemaal fantastisch!

En wat dachten jullie wat we nog meer kregen (wat papa en mama ook niet wisten?!) Precies een SLEE!! Joepie!! Dus vanmorgen gelijk naar buiten toen het even niet sneeuwde en Jarno vond het geweldig!! :)

Vandaag hebben we een lekkere rustige dag. ff lekker bijkomen.
    Zal vandaag of morgen een paar foto`s plaatsen!

@Moe jee arme R!! hoop dat ze snel weer opknapt!

@ Ping! Ja we hebben een super dag gehad.. wel druk ;) maar echt tof! Zal ff op hyves kijken!!

@ Joss en jullie ook lekker gesleed??? Hoe vond Vince het?? Morgen ook al 1 jaar!! Al zenuwachtig?? :p

@ Adriana Beterschap meis!!

@ Mommie jee wat knap!! en handig natuurlijk! :)

Fjne dag dames!!

Liefss

Deel Deze Pagina