Nou morgen is het dan zover!!!!!!! Echt niet normaal hoe snel het jaar voorbij is gegaan! Ik heb voor Joe een slagroomtaart met Joe 1 jaar erop en natuurlijk een kaarsje! Voor de visite hebben we een hele grote marsepeinen taart met de Teletubbies erop. Helaas niet zelfgemaakt want dat kan ik nu eenmaal niet en ik heb er ook het geduld en tijd niet voor..... De versieringen zijn van Winnie de Pooh, echt heel schattig kan niet wachten om het vanavond op te hangen! We hebben een fotouitnodiging gestuurd en het feest is van 1 tot 4. Wel druk maar niet te lang en ook niet verspreid over meerdere dagen. Ben benieuwd hoe Joe het allemaal vindt. De laatste tijd houdt hij niet zo van drukte dus dat wordt nog wat. Van ons krijgt hij een gouden armbandje met naam, een activiteitentafel van chicco waar hij zowel bij kan staan als zitten en een woezel en pip laptop. Joe is namelijk erg van de knopjes, muziekjes, lichtjes e.d. Ben echt heel nieuwsgierig hoe hij het allemaal gaat vinden! Waarschijnlijk grijpt hij gelijk weer naar oud en dus bekend speelgoed hihihihi Ben zelf gisteren weer naar de bedrijfs maatschappelijk werkster geweest. Haar theorie is dat ik een Post Traumatische Stress Stoornis heb ?!?!?!? Dit naar aanleiding van het feit dat de eerste keer dat Joe een breath holding spell had hij pas 2 dagen oud was en ik nog vol in de hormonen.Ik zou dit dus niet kunnen verwerken en daarom ben ik daar zo angstig voor en wellicht is mijn lichamelijke reactie de hoge bloeddruk...... Er bestaan therapieën om dit alsnog te verwerken en daar ga ik mij nu in verdiepen om te zien of dat wat voor me is.... Sorry voor het ego bericht! Ik zal spoedig weer gaan reageren! Dikke kus Aussie xxx
Aussie: ja, als hij daardoor er langer in kan blijven dan zeker niet doen. Bij mij hielp het wel, volgens mijn moeder en op het kinderdagverblijf ook. Maar ik snap best dat je het niet doet je zult je schuldig voelen als hij er langer in blijft. Weet het ook niet. Het is erg lastig. Hopelijk groeit hij er snel overheen. Foto's wat zijn ze allemaal verwend op de verjaardagen, en een leuke nijntje taart voorbij zien komen, en erg leuke slee foto's. Moe: hoe gaat het met R ? Is ze nog steeds zo ziek of vandaag toch voor een ander medicijn op zoek?
Sterkte Aussie.. Lijkt me ook erg angstig om het mee te maken. Hoop dat ze je kunnen helpen. Alvast gefeliciteerd met Joe. Hoop dat hij zijn feestje toch erg leuk gaat vinden. Maar de taarten, slingers en cadeau's klinken al als een erg gezellig feest
@vince alsnog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! @dani wow jarno is heerlijk verwend en wat een leuke foto's.. @hinkie wat een leuke taart! Hier begint het nu langzaamaan druk te worden. Hadden vorig weekend een verj en dit weekend kerst en zondag verj. Volgend weekend oud en nieuw en mijn verj en dan het weekend erna vrij, zat en zondag verjaardag dus lekker druk dan! Over 13 dagen wordt ik alweer 24 wat gaat het snel! vier mijn verj de 2e dus moet daar ook nog alles voor inkopen haha! Vrijdag lekker kerst jammer genoeg moet ik donderdag met kerstavond ook werken maar goed denk wel dat we eerder mogen beginnen! Met diego gaat het goed hij doet lekker alles op zijn tempo en gister riep hij ineens na lange tijd weer mama mama mama echt zo leuk om te horen! Het 7e tandje zie je nu echt zitten echt zo lief haha maar zal wel wennen zijn als hij er helemaal door is omdat we hem sinds 7mnd met 6tandjes hebben gezien haha! Nog even spammen met mijn boef: hij wilde de groente niet dus hebben we hem het bordje gegeven en toen at hij het wel Bekijk bijlage 38392
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (09 dec '09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) 8 meisjes & 12 jongens agenda Januari: 11: Jarno en Daniëlle CB (4e prikje) 19: Diego en Dimmel CB (4e prikjes) Februari: 02: Diego en Dimmel CB (5e prikjes) 22: Famke en Monique CB Maart: 13: Joe en Aussie CB (prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx even de lijst naar voren gehaald!
Hallo dames Hier een logeetje gehad. mijn nichtje belde gisteren of ze kon blijven slapen. We hadden net een avondje met zijn 2-tjes gepland maar kon ook weer niet weigeren dus ben nu kapot want Lil die was al wakker vanaf 6.00 want die had zichzelf nat geplast en daarna niet willen slapen en toen zij sliep kwam mijn nichtje naast me liggen(lees draaien en draaien en draaien natuurlijk). Dus die naar beneden gestuurd om tv te kijken zodat ik nog even kon slapen. Net terug van ouder en kind zwemmen. Erg leuk aan het einde kwamen er kaarsjes op vlotjes bij. Ze word steeds losser in het zwembad leuk om te zien ze durft nu ook zich in het ondiepe te bewegen en los te zitten en af en toe wat stapjes te zetten. Het regent hier dus de sneeuw zal gauw weg zijn. Heb net een skibroek voor Lil besteld. Zal je altijd zien. Het goede nieuws is dan wel dat er weer sleeen overal te koop zijn. Hebben jullie je kerstpakket al?? Ik had een tas met daarin een bon van 30 euro en een fles olijfolie en kruiden van fair trade. helemaal leuk vond ik het. mijn man had een klein tafelvoetbal ding gehad met snacks voor bij het voetballen. We vinden die niet erg leuk. Lil wel alleen gaat ze lektterlijk erin zitten met haar voeten of gooit van alles erbij. Puzzelstukjes en grote ballen. Nou misschien tot later. Gr
Ha ha, verkoop je het voetbalspel? Hier ook een tafelvoetbal in het kerstpakket, hier vechten ze erom zo leuk. Had je ook een hollandtas erin?
Hey dames Hier vandaag gewerkt beetje hectische dag! Ik ben dus niet op de kerstviering geweest omdat het zo sneeuwde en er niet doorkon. Nou daar zijn er een aantal boos om naja ik kon er toch niet door.. dus hebt ook opgeschreven in de map en nu krijg ik over me heen omdat ik wat verder weg woon dat ik me aanstel en nooit kom met zulke dingen.. nee vorig jaar lag ik te bevallen duhh.. vind het zo dom en het zit me helemaal niet lekker. Ben dus nu druk op zoek naar ander werk. Ga me collega die helemaal raar deed nu een mail doen.. (heeft vakantie) Jarno heeft vandaag getrakteerd op kdv. Heel leuk vond ie het. Ze hebben een stukje gefilmd en een paar foto`s gemaakt. had camera en foto toestel mee genomen! @ Kerstpakket. Wij hadden een soort koffie pakket. Koffie bonen, koekjes, nogat, glazen biscuitjes pot en 4 koffie mokjes best grappig.. beter dan t ontbijt pakket vorig jaar en dat jaar daarvoor een soort fitness pakketje.. Liefss
Aussie: alvast gefeliciteerd met Joe. Hij wordt goed verwend door jullie lees ik wel. Drukke dag gehad, gewerkt, naar huis gesjeesd op de fiets (jawel, ik probeer weer op de fiets naar het werk te gaan), gegeten, kids in bed. Nils slaapt al, Isis zit nog lekker even te spelen, zo de fles en dan ook in bed. Morgen nog drukker, want dan weer werken en moet ik 's avonds maar de kerstinkopen doen, want donderdag moet ik ook weer werken. Heb echt zin in de kerstdagen, lekker vrij, lekker niets doen. Fijne avond allemaal! Oh ja, Juffie, schattige foto van Nathan en Dimmel ook die van Diego!
Dani; sommige schreeuwen vaak zomaar iets, zonder er bij stil te staan. Als het zo hard sneeuwde zouden ze mij daar ook niet gezien hebben. Sommige hebben weinig begrip voor anderen. Ook als je kinderen hebt merk ik dat sommige balen als je plotseling weg wilt dat (je of een hoop in moet pakken of oppas moet regelen) je niet zomaar kunt gaan. Hoop dat het of bijtrekt met je collega's of je een nieuwe baan vindt met wat meer begripvolle collega's. - leuk foto en film van zijn feestje. Ga maar weer eens wat poetsen, manlief is weer vergaderen van de club, en morgen heeft hij 1,5 week vrij. Dus nu even poetsen hebben we de rest van de week tijd om leuke dingen te doen.
Heeeeeeeeeey meiden Met R gaat het een beetje beter ze is nog wel aan der oortjes aan het grijpen maar ik moet anders terug naar die lummel van een HA en ik durf niet gek he!!!! Ik heb namelijk een klacht in gediend en bij de nieuwe huisarts moesten we eerst op KENNISMAKINGS GEPREK en als het beviel van beide kante werd ik ingeschreven ik zeg humm vreemd maar goed wanneer kan het?? 8JANUARI!!! Najaaaaaaaaa me broek is al meedere malen afgezakt van de vreemde wijze van Hatsen tegenwoordig... Anyway TOT 8januari kan ik dus nergens heen TENZIJ ik voor een andere HA kies die hier 10km verderop zit wordt er echt moe en moedeloos van JOE ALVAST GEFELICTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD wat was ik jaloers op je mama toen ik het smsje kreeg ik kon niet wachten...
Joe van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! een hele leuke dag gewenst van Diego en mama Sorry meiden vandaag weer druk dagje...zo me verzorgen dan diego en dan komt me paps diego halen en dan ga ik voor me nageltjes bij een vriendin dus even lekker een mama dagje! van daaruit werken en vanaaf bezoek poeh poeh!!! morgen tijd genoeg dus morgen ben ik er weer even volop Ohja het 8e tandje van diego is door het 4e van rechts terwijl de 3e er nog niet is haha!
Joe van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! en ook voor mamma & pappa natuurlijk! VInce jij ook nog van harte gefeliciteerd! Ik begin eindelijk een beetje bij te trekken want mijn beide kindjes zijn eindelijk weer een beetje aan het doorslapen! Anaïs zelfs van 19:00 tot 7.45 geslapen vannacht. Heel lekker. Misschien heeft ze al die tijd wel last gehad van d'r oortjes. Nah ja tandjes zijn het in ieder geval niet want het zijn er nog steeds maar twee. Heb gelukkig al mijn kerstboodschappen al binnen. Eerste kerstdag komen mijn moeder & man hier en de tweede gaan we lekker casual met manlief zijn broers en ouders en alle aanhang(kids enzo) naar een pannenkoekenhuis. Ga nu wat strijken voor manlief. Die heeft straks een kerstdiner van een van zijn werkgevers.(freelancer) fijne dagen meiden!
oh trouwens Moe je kan altijd terecht bij een arts. Volgens mij mogen ze dat niet weigeren en anders gewoon de HAP bellen.
Hallo meiden!! Thanx voor alle felicitaties Het was een superdag, die we overigens gewoon op maandag gevierd hebben. Las dat iemand dacht dat het zondag gevierd werd. Vince vond het prachtig. Vooral de slingers en ballonnen hahaha. Hij smulde van de taart en hij is heel erg blij met zijn vele cadeaus. Hij heeft van Fisher Price 'little people' de boerderij en de trekker gekregen, muziekinstrumenten, auto's en nog veeeeeeel meer. Hij was kapot aan het einde van de dag hahaha. Gisteren ontdekte ik 2 boventanden bij Vince , ook voor zn verjaardag gekregen denk ik hihi. Nu staat de teller eindelijk op 4.... Oeps ik moet gaan want hij wordt alweer wakker. Joe, alvast gefeliciteerd. Meiden ik spreek jullie!!! Groetjes
Joe van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb een gezellige dag!! Met Alexander gaat het wel weer okee. Vandaag is hij goed aan het eten en drinken en gisteren had ik er wel 650 cc ingekregen .
Jarigen: (nog) van harte gefeliciteerd!! Adriana: fijn dat het eten en drinken zo goed gaat! 650 cc bedoel je dan melk en ander drinken?? Want dan vind ik dat echt super veel hoor! Nathan drinkt als we geluk hebben 150/ 200 ml melk/ ander drinken..
Hallo dames Wat is het rustig hier. Vince en Joe van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Schiet alweer aardig op de jarigen zo. Vandaag een rot dag gehad op mijn werk. Zeer druk we hadden een zieke en mijn collega ging weg om 11.00 dus ik bleef alleen achter. Ik heb me rot gelopen vandaag. Dus was bekaf toen we Lil gingen ophalen bij het kdv. Ze had kerstlunch gehad en had ervan genoten wat ik hoorde. Haar `vriendje` was er ook en ze hebben elkaar wat afgezoend wat ik begreep. Toen we weggingen gaf hij haar weer een zoen. Zo lief om te zien. Ze zijn zo gek op elkaar. Hij is 3,5 en zij net 1 en dan zo al verliefd. We kregen een kaars mee en een foto van lil met een kerstmuts op. Morgen nog 1 dagje werken en dan 1ste kerstdag vrij en dan 2de en 3de moet ik weer werken. Vind ik niet zo erg want met kerst werken is iets bijzonders vind ik altijd. Iedereen is zo gezellig en relaxed dan. @ Moe Wat heb je gedaan ben je naar je oude arts gegaan?? en ga je over?? @ adriana Ik vind 650 cc ook veel hoor. Lil komt daar niet zo vaak aan. Alleen als ze echt zelf wil. Ik krijg er niks in wat ik wil. @ sawi Lekker je mannetje 1.5 week vrij. Gezellig. Ik had geen hollandse tas of pakket. We hadden een voetbal pakket dus bier en worsten en chips en nootjes. Vond het wel een leuk idee maar een beetje kinderachtig. maar dat zal ook wel de inzet zijn dat je het met je kinderen gaat doen. Nou Lilly vind hem ook te gek maar het balletje verdwijnt meteen in haar mond en die krijg ik er amper uit omdat hij precies in haar mond past. Het is ook wel echt een jongenspakket he. Nou we hebben er 2 als je er nog 1 wilt?? De eerst was iets van stuk dus vandaag kregen we een nieuwe. Ik ga lekker naar bed ik ben af. Slaap lekker allemaal en als het niet lukt om morgen nog even te krabbelen alsvast een hele fijne feestdagen toe gewenst.