@ Juffie, NAthan drinkt toch geen 200 cc over de hele dag?? Het schijnt dat ze ongeveer 800 vocht nodig hebben. Daar hoort natuurlijk ook fruitvocht en toetjevocht enzo bij. Vandaag heeft hij 560 gedronken. Een fles van 180 limonade en de rest melk. Ik vind het ook prima zo, meer dan genoeg voor hem. ALs hij iets niet wil dan krijg ik het er ook niet in hoor. No way! Vandaag zat had hij van de roggebrood met spek gesnoept en hij vond de lasagne met gorgonzola ook wel lekker Gaat steeds beter. VInden jullie kindjes liga ook niet lekker? Ik weet soms niet wat voor koekie ik hem moet geven. Ik heb maar wat sultana's gekocht, die vond hij heel lekker hoorde ik. Even spammen! http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f31204a616172&name=494d475f353236352e4a5047 http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f31204a616172&name=494d475f353232302e4a5047 http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f31204a616172&name=494d475f353233302e4a5047 Alweer genoeg! Oh nog eentje van mijn paardje in de sneeuw! http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=54656d70&name=494d475f353330302e4a5047
@adriana wat een leuke foto's! Morgen kerstmis ...zometeen nog even snel naar de winkel om vanalles te halen zouden het samen doen met mijn man maar hij weet niet zeker of hij om 13u mag gaan. Ik moet vandaag van 15 tot 17 werken dus kan weer lekker zelf koken en samen met diego eten. het is alsof diego het weet als ik hier wil gaan typen wordt hij wakker haha! mijn mannetje heeft vanaf 13 of 17 tot 3jan lekker vrij, 4jan op mijn verj moet hij weer beginnen...ik wilde graag vrij op mijn verj maar omdat ik in de proefperiode zit raadde ze me het af. Over 53 dagen lekker midweekje weg ...
Hey dames Wat een rust hier! Iedereen nog ff snel boodschappen doen? Hebben wij vanmorgen ook nog ff gedaan! Wat een nacht! Jarno werd weer steeds gillend wakker en dan liet ie een scheet en wast weer aardig oke.. dus denk last van z`n darmen maar ik weet niet waarvan? Of ze moeten hem iets vreemds op t dagverblijf gegeven hebben gister maar dat kan haast niet!.. Nou ja hopen dat t vanacht beter gaat! @ Adriana ik heb van die kaptein koek koekjes gehaald. Kleine ontbijtkoekjes vind Jarno heerlijk!! Nee ligt vind ie al heel lang niet meer lekker. Nijntje koekjes wel.. Leuke foto`s! Word ie al groot he?! @ Juffie 200 cc is echt weinig drinkt ie verder geen sap oid?? @ Dimmel aah lekker lang vrij dus! @ Jessica heb je toegevoegd Nou Jarno slaapt weer dus ik ga ff wat doen hier!! Vanmiddag ff terug met een jurk. Heb ik eindelijk een jurkje voor kerst heb ik hem 1x gewassen volgens t was voorschrift.. word ie al vaal!! Ja daag dat pik ik dus niet .. Eens kijken wat ze kunnen doen! Denk dat ik Jarno dan ff bij m`n ouders breng.. heb ik ff alle tijd! Liefss
Haaa Idd rustig hier. Oh adriana wat is alexander toch een snoepie... Prachtige ogen. Mooi paard heb je ook. Hij/zij is in schutkleur met die achtergrond haha. Dani, ik heb dat met Vince ook dat hij soms snachts kramp heeft, kan het ook niet altijd herleiden. Apart hoor, aangezien ze nu juist meer zouden moeten kunnen hebben....Succes met je jurk. Hoop niet dat het erg druk is....nu zo voor kerst. Dimmel, pff succes met de boodschappen...Wat fijn dat je man zolang vrij is, wel jammer van je verjaardag. Maar is idd wel verstandig om niet teveel noten op je zang te hebben in de proeftijd. Ik heb gisteren alle boodschappen al gedaan en dat was al een hele uitdaging. Ik heb er zo'n onwijse hekel aan als het zo druk is in de winkel. Ik ben blij dat ik vandaag niet meer hoef. Ik ga straks wel even met man en Vince de stad in om nog 2 kleine cadeautjes te halen. Maar als ik niet slaag is het ook prima, dus bij erge drukte ben ik zo weer weg! Haha
drinken: Nathan drink echt weinig dat weet ik ja. Daarom geven we al 150 pap 's ochtends en dan 's avonds nog zo'n 100 als we geluk hebben. Verder af en toe een paar slokjes sap/ rvc. Gisteren een goede dag en 70 ml melk gedronken. net alleen een paar slokjes. Uit pap, fruit, toetje enz haalt hij waarschijnlijk genoeg vocht want hij plast toch echt wel.. Kan het er niet in proppen..
Hallo allemaal! Ik ben aan het genieten van mijn vakantie dus ben niet veel online geweest. Alle jarigen....nog van harte gefeliciteerd! Hoop dat jullie leuke feestjes gehad hebben. Adriana...wat een mooi paard. Ik ben weg van schimmels. Heb zelf ook 13 jaar een schimmel gehad maar die is in 2007 helaas overleden aan koliek. Nu heb ik een vos maar ik blijf een zwak houden voor schimmeltjes! Haha nu ik het terug lees....voor paardenleken blijft schimmel toch altijd een raar woord. Hoe vaak ik de grap "he, je hebt een schimmel tussen je benen" wel niet heb gehoord als ik een buitenritje aan het maken was. Ik baal er echt van dat ik nu met mijn knie zit. Nou ja, de grond is nu toch te hard om te rijden maar toch. Het kriebelt zo om te gaan rijden!! Moe...wat raar dat je 8 januari pas terecht kan. Hier kan je bijna altijd dezelfde of de volgende dag terecht. Juffie...Stan drinkt ook niet veel maar krijg er ook niet meer in. Dat is ook de voornaamste reden dat ik hem 's ochtends en 's avonds nog een grote fles geef. Dan krijgt hij tenminste nog wat aan vocht binnen. Maar dat doe jij ook al met je pap. Ik ga er weer snel vandoor. Even eten koken voor straks.
Dag: hihi hier ook nog even op je reageren Door die pap krijgt hij inderdaad al wat vocht binnen en fruit is ook bijna alleen vocht..
Kom iedereen nog even snel een fijne kerst wensen. Alle jarigen die ik gemist heb, nog van harte gefeliciteerd. Moe, fijn dat het met R. beter gaat. Adriana, wat een schitterende schimmel. Yorick is van de week erg ziek geweest. Hij was heel benauwd door een verkoudheid. De HAP en huisarts veel te vaak gezien omdat Yorick streng in de gaten gehouden werd en een berg medicijnen. Het goede nieuws, we zijn nog net aan het ziekenhuis ontsnapt. Toen we te horen kregen dat hij waarschijnlijk opgenomen moest worden om aan de zuurstof en infuus te gaan als hij het op de medicijnen niet beter ging doen maakte hier erg veel los . Het gaat gelukkig weer een stuk beter. En voor de enkeling onder ons: maak er een fantastisch eerste kerstfeest van. En de rest natuurlijk een fantastisch tweede kerstfeest gewenst .
Hey dames Nou ja gelukt met het jurkje. Ik kreeg m`n geld terug want dit was toch wel een "grote" klacht.. ze gingen hierover bellen met hoofdkantoor.. maar ik heb geshopt en geshopt en niks leuks gevonden dus nu heb ik niks nieuws om met kerst aan te trekken.. heb ik eens een leuk jurkje.. bah Nu moet ik kijken of ik de jurk van 2 jr terug pas en op kan leuken of een zwarte rok met iets erop.. nou ja ik zie het wel zal vanavond de kast eens induiken. Jarno is ontzettend aan de poeperietes.. zoo net zat het tot in z`n nek en dun!! vandaar dat gillen vanacht denk ik misschien buikgriepje hij wil ook niet echt eten vandaag. Drinkt gelukkig wel aardig! Nou fijne feestdagen dames met jullie fam en kindjes!!! @ Peetje oe heftig zeg! fijn dat het nu betergaat!! Liefss
Hoi dames, Peetje: gelukkig dat Yorick niet opgenomen hoefde te worden. Is hij nu wel weer goed opgeknapt al? Het wordt voor ons inderdaad de eerste kerst met Isis. Ik denk dat het vooral straks raar is met oud-en-nieuw. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik 29 december was uitgerekend en met die dikke buik naar het vuurwerk stond te kijken en maar hoopte dat ik niet die nacht zou gaan bevallen. Het duurde uiteindelijk nog zes dagen... Adriana: leuke foto's en prachtig die van je paard in de sneeuw. Ik heb gisteravond de kerstboodschappen gedaan, super druk, wat bij elkaar gepakt en weer snel weg. Nu twee weken vakantie! Yoehoe! Fijne feestdagen allemaal.
Peetje: joh dat is schrikken zeg Gelukkig maar dat Yorick niet opgenomen hoefde te worden. Dani: gelukkig wel je geld terug dus. Wil ook altijd wat nieuws met kerst hoor dus snap je helemaal Victoria: joehoe vakantie!! Bij ons ook de eerste kerst met zijn drieën.. Weet nog zo goed dat ik vorig jaar zo aan het wachten was. Was net als Victoria de 29e uitgerekend en hoopte ook dat ik niet op 1 van de feestdagen ging bevallen. Is ook gelukt fijne avond allemaal en alvast hele fijne kerstdagen!! xxx
hey dames ik wil jullie allemaal fijne kerstdagen wensen en natuurlijk ook de beste wensen voor 2010 en dat al onze en jullie dromen mogen uitkomen en dat al onze kinderen gezond en gelukkig blijven!!! peetje oh schrikken zeg!!! nou kan me voorstellen dat je dan schrikt als je dat hoort en vooral jullie waren net zo ver dat hij niet meer onderbehandeling moest!!! dani oh vervelend zeg met je jurk!!ik ben niet zo`n shopper maar ik had kleren gekocht met kyana haar verjaardag en die doe ik aan!! En heb je al wat gevonden in je kast?? victoria lekker he 2 weken vakantie!! lekker genieten van de kinderen juffie kyana drinkt ook niet veel hoor maar wat wel helpt is dat we de ranja/diksap warm maken dan drinkt ze het zo leeg weet niet of je dat al geprobeert hebt?? Mijn vriendin is gisteren bevallen van een zoontje met 38 weken en hij is 3000 gram!! we gaan morgen denk ik even heen want ze ligt in het ziekenhuis! had gelukkig de kado al binnen want we wisten woensdag al dat de vliezen waren gebroken dus net voor de kerst nog even snel de kado gekocht!! Kyana slaapt ook weer door!!! we denken dat het kwam door de tanden want we keke vorige week in haar mond want denk je ze heeft een KIES!!!! ze had verde rnog maar 2 tanden maar nu dus 4 tanden want de voortanden zijn er ook door en 1 kies!!! hahaha We hebben vanmorgen lekker uitgeslapen met zijn allen kyana werd om 8.45 wakker en anisha om 9.15 heerlijk!!! dat zijn tenminste normale tijden!!
Hey dames Ja na lang zoeken en wikken en wegen heb ik een zwarte rok gevonden. grijzige / zwarte panty eronder zwart shirtje en een paars vestje.. staat ook wel netjes.. maar t liefst dus iets nieuws gehad maar goed dat halen we wel na de feestdagen Jarno is vanacht enorm aant spoken geweest weer. Heel erg kramp en winden laten. Steeds poepen erg dun en tot in zn nek! brr.. ook erg rode billen, maar hij heeft niks raars gegten. Nu denken we dat het misschien van de melk komt?.. Karnemelk gaat goed, en ik gaf eerst alleen smorgens gewone melk (halfvol) maar nu ook savonds en sinsdien heeft ie ie kramp. Dus nu maar weer ff over op opvolgmelk heb nog een pak staan eens kijken of het dan beter gaat en langzaam weer proberen.. @ Victoria ik heb gisterochtend boodchappen gedaan en toen was het ook al oh zo druk! Jarno was 5 dagen met kerst vorig jaar.. wel byzonder hoor! Geniet van jullie 1e kerst! @ Juffie jullie ook lekker genieten van Nathans eerste kerst! @ Mama jee een kies al! Oh dat zijn idd lekkere tijden! hier vanacht dus een poos wakker geweest maar toch geslapen daarna tot kwart voor 9 dus dat was ook wel lekker na zo`n brakke nacht! Fijne dagen en eetse!! Liefss
Heb even niets gelezen meiden, sorry. Ik wens jullie allemaal een fijne kerst, geniet ervan. Alexander heeft ons een mooi kerstcadeau gegeven, hij was pas om 9 uur wakker. *smile*
Fijne kerstdagen allemaal! Dani: hoe gaat het met Jarno? Peetje: schrikken van Yorick, gelukkig toch goed afgelopen. Mama05: gefeliciteerd met je vriendin haar baby Hier: onenigheid mijn man heeft 2 hobby's fietsen (is maar 1x per week) en een hobby waar hij in het bestuur zit, dus zoiezo 1 a 2 avonden in de week en weekenden regelmatig een dag of avond weg. En vergaderen en de vele administratie daarvan. Nu is hij sinds kort ook al een instrument gaan bespelen dus elke avond dik half uur oefenen. Heb hem gewaarschuwd leuk en aardig maar we gaan niet bij een harmonie of zo. En nu was hij op een receptie en heeft hij een leuk gelegenheidsorkest gezien. Ik wil absoluut niet dat hij daar ook nog eens bij gaat. Maar hij wil dat omdat hij thuis op de bank zitten ook niets aan vindt:x. Ik zeg neem maar wat klusjes over of foto's en film van de jongens. Maar dat mag ik allemaal opknappen. Baal er behoorlijk van... Wij zijn er ook nog... snik.
fijne kerstdagen allemaal! Diego heeft een kies of had ik dit al gemeld? haha! we gaan zo naar mijn oma en dan lekker naar winterland op het vrijthof. en vanavond met zun 3e gourmetten. maar ben er weer vandoor!
Hey dames Wat een rust hier! Iedereen aant genieten van de kerstdagen! @ Sawi Jarno is nog aan de diaree t is zo verschrikkelijk dun dat z`n billen kapot zijn dus flink sudo smeren na elke verschoning. Hij laat heel veel winden en dan komt er steeds wat mee dus zeker wel 10 luiers per dag alst niet meer is! Hij drinkt gelukkig wel aardig en heeft geen krampen meer (snachts) vanacht heeft hij lekker doorgeslapen. Hij heeft ook erg rode wangen en kauwt overal op en is aant knarsen dus we denken dat er een kies aan zit te komen! Gister gegourmet bij m`n ouders. Jarno hebben we een potje gegeven en wat yoghurt en toen lekker naar bed zodat wij ff lekker konden eten ging prima! tegen half 8 wakker gemaakt fles gedronken en naar huis gereden tegen 9 uur lag ie in z`n eigen bed tot 6:20 vanmorgen! wel vroeg maar ach.. Vanavond komen m`n schoonouders eten.. @ Dimmel Kies wow! Hier denk ik dus ook. Hoelang heeft het ong geduurd voor dat ie doorwas? veel plezier!! Liefss