sawi oh vervelend zeg van je man en ook niet echt leuk zeggen dat hij niet graag thuis is om op de bank te zitten..... Hoop dat je het kan oplossen en anders laat hem iets anders afzeggen hij kan niet alles en jij en de jongens zijn er ook nog!! Geen fijne kerst zeg maar.... diggi knuffel van ons!!!! zo onze kerstdagen zit er ook weer op vanavond lekker gegourmet met zijn tweeen we hadden nog zoveel over van gisteren dat we zeiden doen we vanavond wel lekker met zijn tweeen anisha was zo moe die was al 3 dagen opgebleven en die vroeg echt om half zeven mama mag ik na bed en kyana hebben we om zeven uur in bed gedaan en die lag ook gelijk te slapen!!
Hey meiden, iedereen fijne dagen gehad? WIj zijn vanavond pannenkoeken wezen eten met de familie van mijn man. Hoorde dat mijn schoonzusje zwanger is van de tweede. Wij hadden al het vermoeden toen ze hier waren met Anaïsje d'r verjaardag dus een echte verassing was het niet. Maar wel heel leuk! Sawi wat moeilijk meid. Zou toch een gesprek met hem aangaan en duidelijk maken dat je het fijn vindt dat hij ook tijd met jou doorbrengt en niet zoveel avonden per week van huis is. En inderdaad anders neemt hij wat werk uit jouw handen als hij zich zo verveelt. Moeilijk hoor meid! Hele dikke knuffel voor je! Jeetje Dimmel een kies? Hier vermoeden we dat er een boventand aan komt. Ik voel hem wel in ieder geval en de luiers zijn er ook naar Dani hou je het een beetje in de gaten met Jarno dat het geen rotavirus is? Wat lullig trouwens van je collega's dat ze niet een beetje met je kunnen meedenken/meevoelen. In Deventer werk je toch? Hier gaat het goed met de kindjes. Anaïsje begint echt al veel woordjes te zeggen. Vanochtend zei ze auto en vanmiddag kwam opeens opa er uit rollen. Ze heeft bijna een hele pannenkoek gegeten in het pannenkoekenhuis. Zal zo nog even onze kerstkaart hier neerzetten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
@ Ping wat is kenmerkend dan met het rota virus en wat is daar anders aan dan gewoon diaree moet ik dan stappen ondernemen?? Ik heb de HAP gebeld tegen uurtje of 16 want las op internet als je kindje rond de 1 langer dan een dag diaree heeft bellen! Dus ik gebeld moest hem wel in de gaten houden en als hij boven de 39 kwam bellen en hij moet veel drinken en als ie suf word enz in de gaten houden. Op zich drinkt hij wel aardig plast ook nog wel aardig en eet de helft van wat ie normaal eet.. Hij is ook opzich wel lekker aant spelen geweest wel wat hangerig en geen koorts volgens mij want hij is niet warm dus ook niet getempt. Hij werd net wel wakker niet gepoept maar wel ff wat te drinken gegeven nu slaapt ie weer.. Liefss @ ping leuke kaart!
Dani inderdaad in de gaten houden. Vervelend als ze zoveel diarree hebben. Hoop dat hij snel beter is. Pinguin is dat jullie kerstkaart. Hij is geweldig. Mooi hoor En leuk dat je schoonzusje weer zwanger is. Hier gaat het redelijk. Praten heeft weinig zin ik probeer dat al zo lang. Zelf vriendinnen zeggen het vaak. Neem ook een hobby. Wanneer dan? Ik heb altijd bij een koor gezongen maar omdat ik toch altijd nog vlug oppas moest regelen omdat er met mijn man weer iets was, moest ik al gestrest gaan en dat werkt niet voor mij niet en de kinderen niet. Baal er echt van. Heb zijn moeder al ingelicht maar die durft nooit tegen haar zoon in te gaan. Zijn vader zou het alleen maar geweldig vinden als hij bij een muziekvereniging gaat dus die familie stimuleert hem. Terwijl niemand weet hoe weinig hij al thuis is en als hij er is dat hij of moet oefenen met muziek of computeren voor bestuur of werk. Ga dadelijk naar mijn ouders. Mijn man is mountainbiken (ook al een hobby van hem).Vanmiddag komt mijn beste vriendin langs om afspraken te maken over het babysitten als de baby er is. Heb er wel zin in. We proberen het er het beste van te maken voor mij en de jongens. Maar heb mijn man of gewaarschuwd als hij een andere club wil dat hij iets op moet zeggen. En dan mag hij kiezen of ze 4 hobby's of ons. Heb hem immers genoeg gewaarschuwd. Toch geniet ik wel. Heb 2 geweldige kids waar ik supertrots op ben. En een lieve familie.
@ Ping, wat een mooie kaart zeg, erg leuk gedaan. @ Sawi, wat jammer dat je man zo anders is. (wat ik begrepen heb zo snel ) Misschien kun je het er over hebben en een gulden middenweg vinden, wel zo eerlijk toch. @ Dani, hoe gaat het nu met Jarno. Vervelend dat gekwakkel he. Ik heb even verder niets gelezen zo snel, de muis is zoek en nu moet ik scrollen met mijn vinder en dat is echt niet handig. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad! @ Moe, is alles gelukt met de taarten enzo? En is R ook alweer een beetje opgeknapt? @ Mo, hoe gaat het nu met jou meid? Rare dagen deze dagen natuurlijk. Digihug @ Peetje, heb even niet zover terug gelezen, maar ik begrijp dat Jorick ziek is/was. Hoe gaat het nu? Beterschap! Wij hebben een fijne kerst gehad met veel cadeautjes. Alexander is ook weer erg verwend. De huiskamer staat propvol en ga maar even wat opbergen voor over een tijdje ofzo. Hij is ook weer helemaal vrolijk en voor zijn doen eet hij heel goed. Drinken gaat prima. Vanochtend heeft hij bij het ontbijt zelf melk uit een bekertje gedronken. Hij had al een fles op om half 8, maar gewoon voor te oefenen. En hij nam zowaar slokjes. Nou meiden, fijne dag vandaag. En thanx voor de reakties op de foto's! @ Dagdromer, ik ben ook dol op schimmels, vooral arabische. *kwijl* Alleen ze worden zo snel smerig doei
Hallo meiden Check mn banner!!! Een supermooi cadeautje....het lag nog niet helemaal in de planning, maar we zijn enorm blij! Ik wist het al langer, maar ivm privacy heb ik het niet eerder gemeld. Met de kerst hebben we het ook pas aan de familie verteld en nu aan jullie de eer Ik heb niet teruggelezen, komt nog wel. Moe, gefeliciteerd met R.! Maak er een mooie dag van Groetjes!
R. gefeliciteerd! En Moe ook. Hier misschien toch aangekomen hij is nu samen met Bas aan het douchen en ze hebben toch lol. Wil gewoon dat Bas en Max ook kunnen genieten met hun papa. Hoop dat hij het snapt. En hij mag ook gerust een hobby hebben maar niet 4. Ik vindt 3 eigenlijk al teveel maar dan heb ik zelf mee ingestemd dus mag ik niet klagen. Heb weer goede hoop dat het goed komt
Hey @ Joss aaaah wat leuk meid gefeliciteerd!!!! hoe voel je je? Geniet ervan! @ Moe gefeliciteerd met R! Fijne dag! Jarno heeft nog steeds super dunne diaree en zit er meerdere keren per dag onder. Dus morgen toch ff ha bellen. Liefss
Toch even reageren hoor!! Joss: Van harte gefeliciteerd!! een zomerkindje! ik wens je een fijne zwangerschap toe.. en geniet er van! hebben jullie trouwens nog iets gehoord van Parel? dat zal ook niet lang meer duren, wel?
@ Joss, wat gooooeeed!! Gefeliciteerd Hoe voel je je? @ Dani, wat vervelend zeg. Goed drinken blijven. Wij gaan nu naar mijn schoonouders...nog meer eten haha
Nee niks van Parel gehoord @ Adriana ja we hebben net een paar nibbits gegeven voor zout haha en vanmiddag beetje soep maar vond ie niks! Hou elke keer de beker voor zn neus en dan drinkt ie weer wat. Heeft al wel weer zo`n 6x gepoept! pff.. en die billen oh zo rood zo zielig hij heeft er echt last van! Eetse!!
hey meiden, leuk kerstweekend gehad allemaal?? Joss: gefeliciteerd!! super zeg! ook al een echo gehad?? Dani: beterschap met Jarno.. Sawi: zou mooi zijn als de boodschap geland is.. 3 hobbys vind ik ook al veel hoor R en Moe: van harte gefeliciteerd!! Ping: mooie kaart! Nathan gaat steeds vaker loslopen. Gaat nog wat wankelig maar hij doet het toch al stukjes
heeeeeeeeeeey meiden even snel GEFELICCCCCCCCCCCCITEERD met de zwangerschap joss supppper leuk Parel is in februari uitgerekend voor degene die het vroeg strx gaan we even naar de opa's en oma's met kleine R verder niks bijzonders op de planning.. van oma heeft ze zo'n leuke MULTI wagen gekregen waarmee ze kan sjeesen door het huis... Dit is de bruidstaart geworden BEN ER ERRRRRUG trots op voor degene die m wil zien hij staat in me album... Nou meiden fijne dagen ik kom van de week weer posten
Wat een geweldige taart Moe! Mochten wij ooit nog gaan trouwen dan hou ik je in gedachten. Joss hier ook nogmaals van harte gefeliciteerd! Hoe is het nu met Jarno Dani? En Sawi ik hoop dat je man een beetje bijdraait en wat meer aandacht aan zijn gezin zal besteden. Anaïs is vandaag behoorlijk van de leg. Vanochtend direct na dr fles alles! eruit gespuugd. Vanmiddag had ze het na 2 hapjes brood en nog geen 50 cc melk ook alweer gezien. Vanmiddag zijn we in Doetinchem wezen shoppen en op de terugweg begon ze weer te spugen. Zelfs dr diksap houdt ze niet binnen. soepstengeltje vindt ze lekker en nu net een fles melk (130cc)in plaats van warm eten gegeven. Hopen maar dat het erin blijft. Gelukkig heeft ze geen koorts!
Wow Oem wat een mooie taart. het is dat ik al getrouwd ben anders had ik jou gevraagd voor de bruidstaart Ping: Arme Anaïs Beterschap!
R !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!! Hoera 1 jaar!!!!!!!!!!!!!! en Moe natuurlijk ook!!! Toen ik het hoorde dacht ik vorig jaar hé hé eindelijk............... EN nu alweer een jaar wat vliegt de tijd! Je taart is geweldig!!!!!! x Aussie en voor R en extra dikke van Joe xxxx