Hallo meiden Thanx voor de felicitaties. Ik voel me goed. Eigenlijk vergelijkbaar als tijdens de eerste weken van mn zwangerschap van Vince. Ik ben bij vlagen een beetje misselijk, heb weinig zin in warm eten en heb moeheidsaanvallen. Verder voel ik me kiplekker en blij We hebben al 2 echo's gehad, de eerste bij 7 weken omdat ik niet precies wist hoe lang ik zwanger was. De tweede hebben we afgelopen woensdag gehad. Toen was er een prachtig dartelend beebje zichtbaar . @dani, he gets, jarno is best aan het kwakkelen de laatste tijd he? Vervelend hoor. @moe, wat een schitterende taart. Echt super mooi! Onwijs knap dat je dat kan. @pinq, agossie die anais. Wat sneu...hopelijk blijft het bij een dagje. @juffie, wat knap dat nathan al los loopt. Goed hoor! Lijkt me een prachtig gezicht. Vince staat soms wel 10 seconden los. Hij kijkt dan een beetje raar om zich heen, zo van : 'wat moet ik nou' hihi en vervolgens gaat hij dan gauw weer op zn kontje zitten Echt lachen haha.
Joss Gefeliciteerd met je zwangerschap. Volgens mij had je het straks tegenlijk getypt. Gelukkig voel je je goed Moe Gave taart super gelukt. Knap van Nathan het los lopen
Goodmorning ladys, Joss: fijn dat je je zo goed voelt. En wat bijzonder lijkt me weer om zo;n ukkie in je buik te zien rondzwemmen Hier trouwens een prima nacht. Half 8 lag Nathan er in en nu ligt hij er nog in! Rond 6 uur wel even speen gegeven maar ach daarna konden we nog lekker doorslapen Fijne dag allemaal! xxx
Goedemorgen!! Hier vanmorgen de ha gebeld. Als Jarno morgen nog zo`n diaree heeft langskomen want een andere infectie zoals ooronsteking oid kan ook diaree veroorzaken! T leek vanmorgen al ietsje minder dus we willen het vandaag nog aankijken mits ie goed drinkt van de ha. gaat ie minder drinken gelijk bellen! Verder slaapt ie wel goed alleen eet ie niet veel.. raakt ie nog wat pondjes kwijt haha Hij heeft voor de oorontsteking 2 wk terug ook ab kuur gehad en hier kon het misschien ook nog van komen! --- @ Juffie Goed dat Nathan loopt! super! @ Ping ja nog steeds kwakkelen he.. we dachten ook misschien een kiesje.. rode wang en kauwen op zn vingers. Hoe is het met Anais? Spuugt ze nog? @ Moe super mooi gedaan die taart wow!! Vernoemd naar R? @ Joss geweldig dan om weer te zien he leven in je buik!! Moet zeggen t begint hier soms ook wel te kriebelen alleen we willen nog net iets langer genieten van Jarno dus als t kan stellen we t nog ff uit zo niet nou ja dan niet! Wel fijn dat je je lekker voelt! Oh en Vince ook al los staan geweldig! ja dat kwakkelen ben ik soms wel eens zat maar goed hoort erbij denk ik dan maar weer. Hij is er gelukkig wel vrolijk onder en speelt wel lekker! Nou ga nog ff de ramen lappen! Liefss
Joss: GEFELICITEERD! Leuk, leuk, leuk! Weer de spanning van wat er gaat komen. Dan zit er volgens mij bij jullie ook 1 jaar en 9 maanden tussen de twee kids toch? Net als bij ons. Onze kleintjes gaan nu steeds meer met elkaar spelen. Echt zo schattig om te zien. Ik heb een heel leuk filmpje van ze samen, maar dat kan ik volgens mij hier niet op zetten. R. en Moe: Gefeliciteerd! Een leuke verjaardag gehad? En wat een prachtige bruidstaart. Dani: wie weet toch een kies die doorkomt. Hopelijk is de diarree snel over. Pinq: ook beterschap voor Anais. Vervelend dat ze toch best vaak spuugt. Juffie: wat leuk dat Nathan probeert los te lopen. Isis houdt het nog steeds alleen bij staan. Het lukt haar ook nog niet om vanuit staan te gaan zitten, dus dan begint ze te jengelen. Ze zegt nu mama (trots!), zo schattig. Hier een heerlijk rustige kerst gehad en nu aan het genieten van mijn vakantie!
Hallo dames Het eerste wat ik zag toen ik inlogde was Joss en haar banner en dacht meteen wat gaaf dus @ Joss van harte gefeliciteerd met jullie 2de zwangerschap. Wat leuk en wat spannend allemaal. Kunnen we allemaal met jou mee lezen hoe het je af gaat zwanger zijn en een kleintje. @ Moe Wat een ongelooflijk mooie taart. Ik wilde dat ik het zo kon maken. Echt je hebt banketbakkers talent. Ik vroeg me af trouwens hoe het met je aambeien gaat. Lekker onderwerp maar ik vroeg me dat zo af laatst. En natuurlijk alsnog een dag te laat maar nog van harte gefeliciteerd met R. Ik heb verder weinig gelezen alles even snel vanwege Joss en haar nieuws. Wij hebben 3 drukke dagen gehad en lilly dus ook. Maar leuk dat ze alles vond. We hadden gisteren gegourmet en zij at kleine stukjes vlees maar ze zat toch een showtje weg te geven. Steeds lachen en alles na doen wat anderen deden. Mijn ouders knipperen met beide ogen overdreven tegen haar en zij doet dat zo leuk na. Verder verwend met van alles(geld en een schoonheidsbon). Veel te veel gegeten en druk gewerkt maar was ook wel erg leuk iedereen in kerstsfeer en dankbaar dat je er was. Ik ga straks even de stad in want het is UITVERKOOP overal. ik ben gek op dat woord. Fijne dag allemaal
Heeey meiden dank je wel voor de complimenten Jessica wat lief dat je ernaar vraagt ik heb er gelukkig sinds 5weken nu geen last meer van.. ik had al wel een afspraak staan bij de chirurg om et weg te laten halen maar gelukkig niet meer nodig gehad ze waren opeens verdwenen... enuhhh inderdaad er is toch een kroting in het centrum!!!! bij Villa Happ alle kleding HEEL DE COLLECTIE dus ook de huidige voor 50% en aan de kassa nog eens 50%korting ik heb laatst een jasje voor R gehaald voor 2.50 das geen geld en prachtig jasje!!
Hey hey Ik ben vorige week ook al langs villa happ geweest. had 75 euro aan cadeau bonnen gekregen dus ff flink geshopt alleen al het leuke was al weg. heb voor 26 euro 2 t shirts, blousje en een stoere trui!! Heb net toch de ha maar weer gebeld vandaag alweer 3 spuitluiers. Moeten er 15:40 zijn dus Jarno net maar in bed gelegd. vanavond 2 extra eters. nichtje en neefje van m`n man uit Dordrecht wel gezellie! Ga zuurkool schotel maken! Liefss
Moe toevallig ook bij villa happ voor 50% gekocht. Pas al mazzel in Den Bosch en vandaag in Uden. Vandaag 2 truitjes en 1 broekje. Mijn man is uiterst aardig vindt het alleen jammer dat daar een erge dreiging van mijn kant voor nodig was. Dani hoop dat de spuitluiers nu snel over zijn, wat zei de HA
Dani: wat zei de ha?? Sawi: fijn dat het beter gaat. idd jammer van het dreigen maar blijkbaar is het wel aangekomen Wij aten vandaag bami. En dat had Nathan nog nooit gegeten maar hij smulde er van. Gewoon precies hetzelfde als wij aten. met een beetje pindasaus, gebakken eitje en kroepoek.. Heerlijk dat hij nu gewoon alles mee mag eten. Oh ja zo grappig. Nathan wilde vanavond zelf de dvd van Bumba in de dvd speler stoppen. Hij had hem zelf al uit het hoesje gehaald en was al aan het proberen om de dvd er in te krijgen. Dat lukte alleen nog niet zo'n grrappig gezicht.
Hey ha heeft em nagekeken alles zag er goed uit oren enz en longen klonken ook goed waarschijnlijk infectie in darmen/ buik. Moet eigenlijk vanzelf overgaan. Eind van de week niet of vertrouwen we t niet dan moeten we bellen! We mogen roosvicee stop gebruiken. Gelukkig vind ie het lekker. Gister waren het 10 luiers vandaag 5 ben benieuwd wat morgen. M`n vader en zusje passen op ze komen hem morgenvroeg 7 uur halen ik moet 8 uur op m`n werk zijn! Liefss
Hopelijk knapt Jarno snel weer op Dani! Werk ze morgen! Sawi jammer dat er inderdaad een dreigement voor nodig is maar wel fijn dat hij laat zien dat het wél belangrijk voor hem is zijn gezin! Ik hou het verder even kort. Anaïs is nog steeds niet fit. Eten en drinken ging redelijk vandaag. Geen avondeten gegeten en ook een fles wilde ze niet. Wel een danoontje gegeten. Ze heeft vandaag veel geslapen. Ze was om 8 uur wakker. 9:15 er weer in tot 12:15 toen heb ik d'r wakker gemaakt. Om 14:15 er ook weer in en heb ik d'r om 17:15 weer wakker gemaakt. Vind d'r een beetje stilletjes. Nahja hopelijk is ze gauw weer de oude en blijft ze even "gezond" en niet ziek Zou fijn zijn. trusten!
R alsnog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag heb er aan gedacht maar zo druk!!! hopelijk heb je een leuke dag gehad joss wow gefeliciteerd meid! hoe voel je je nu? wanneer ben je uitgerekend? Hier druk druk druk...eerst donderdag oud op nieuw dan vrijdag overal heen en zaterdag boodschappen want 's avonds mijn verj en zondag komen ook nog wat mensen die de zaterdag niet kunnen! Maandag Jarig en dan ben ik de hele dag alleen ja met diego maar ja die praat nog niet haha! dus vanaf maandag ben ik er weer meer @dani ja die kies hebben we 15 dec gespot en je ziet hem nu echt goed dus! maar volgens mijn moeder komt de kies links ook al en die hebben we zondag de 27e gezien. Diego is gister om half 8 naar bed gegaan en slaapt nog...normaal ontbijten we samen maar mijn man en ik beginnen toch wel honger te krijgen nu haha! Sorry weet nit meer veel wat er geschreven is
zo wat een slaapkoppie is Diego.. Ik was al blij dat het vanmorgen kwart over 8 was! Ping: beterschap met je meisje!
Goedemorgen allemaal, Pinq: Anais zal zich zeker niet lekker voelen als ze zoveel slaapt. Hopelijk ook dat ze volgende jaar gezond in gaat. Nils was zijn eerste winter ook veel ziek, maar daarna eigenlijk nooit meer. Dus in een keer zoveel weerstand opgebouwd, hoop dat Anais dat ook heeft. Wij hadden afgelopen nacht een slechte nacht. Isis werd om 1 uur wakker en ging steeds even liggen huilen en dan weer stil. Uiteindelijk maar bij ons in bed genomen en toen viel ze heel knuffelig tegen me aan in slaap, echt schattig. Vervolgens werd Nils om half vier wakker. Snel Isis weer in haar bed gelegd en naar Nils gegaan. Maar hij wil momenteel niets van mij weten 's nachts en 's ochtend met het uit bed halen. Begint dan te schreeuwen om papa. Nu wilde ik altijd al dat mijn man vaker er uit ging 's nachts voor de kids en niet alleen ik. Dus je zou denken dat mijn wens is uitgekomen. Alleen het probleem is dat mijn man 's nachts niet wakker te krijgen is en als hij dan wakker is dan is hij super chagrijnig. Ik vind het wel lastig dat Nils nu helemaal niets van mij wil weten 's ochtends bij het uit bed halen. Het gekke is dat het helemaal over is zodra hij eenmaal uit bed is en de rest van de dag heeft hij er dan geen last van. Ook al zit hij nu wel helemaal in zijn papa fase. Hij zegt ook steeds ' ik ben papa's vriend'. Wel heel schattig. Ik heb toch het idee dat hij zich wat in de steek gelaten voelt sinds de komst van Isis. Hij zegt ook altijd: Isis hoort bij Mama en Nils bij papa. Dat komt ook omdat ik eigenlijk alles met Isis doe, dus misschien moet papa en ik dat maar eens anders gaan verdelen. Terwijl ik dit schrijf, merk ik toch dat het me meer dwars zit dan ik dacht, dat Nils niets van me wil weten 's ochtends. probeer steeds tegen mezelf te zeggen dat het een fase is, maar vind het toch lastig. Nou lang verhaal geworden. Ik ga aan de poets. Eigenlijk eens tijd om kasten uit te plunderen, waar ik normaal geen tijd voor heb. Fijne dag allemaal!
Victoria Quinn heeft dat ook een periode gehad. Nu is het hier ook zo dat ik me vooral met Anaïs bezig hield en manlief met Quinn. Vooral bij het opstaan en het naar bed brengen. Ik ben toen meer dingen met Quinn alleen gaan doen en heb Anaïs bij manlief gelaten en dat heeft het weer een beetje recht getrokken. Laatst zei hij tegen me : mam jij bent mijn lieverdje. Wat Anaïs betreft , ik hoop het maar dat het weerstand opbouwen is. Nu ligt ze er ook alweer dik 2 uur in. Ze had gelukkig ook een vrij rustige nacht. Nou Dimmel het lijkt alsof jouw manneke tegen de tijd dat hij 2 wordt zijn gebitje compleet heeft(had Quinn ook!)
@victoria Kan me voorstellen dat het even pijn doet en het je dward kan zitten dat je Nils alleen papa wilt. Wel goed dat je het op geschreven hebt want meteen had je voor jezelf een oplossing bedacht. Wat kan het toch helpen he deze site. Jammer dat je weer een gebroken nacht had. Heb respect voor je want je hebt ze al zo lang nu. @ zieke kindjes. Word snel weer beter hoor want dat is niks hoor ziek zijn. @ Joss Gisteren helemaal vergeten te vragen allemaal. Was je al lang gestopt met de pil en werd je snel zwanger?? Wilde je het ook zo wat sneller op elkaar. Hoe reageerde je familie? En indd wanneer ben je precies uit gerekend. Wij willen ook weer gaan beginnen. ik heb er een jaar over gedaan en hoop dat het nu wat sneller gaat allemaal. Ons nieuwjaarskado is dat de pil de deur uit gaat. Vandaag even naar Villa Happ gegaan. Wauw alles 50% ook alles wat al afgeprijsd is. Ik werd helemaal hebberig. Gisteren niks kunnen vinden wel in de nieuwe collecties van andere winkels. Mijn zusje gaat in Juni trouwen en nu hebben ze een bruidsmeisjes jurk voor haar gevonden zo lief. Heb lekker met Lilly gezwommen vanochtend maar ze had het zo koud na 30 min begon ze te blauwbekken en te rillen. Zijn we maar lekker onder de douche gegaan. Stond z` on rare man bij ons in de kleedkamer. Ik was me aan het omkleden en hij had geen kind bij zich(de heen weg niet de terugweg wel beetje raar) en hij begon zich uit te kleden en bleef echt even helemaal naakt staan en echt zo van kijk mij eens met mij blote lul. Ik pakte Lil op en liep weg maar was even van mijn apropoh(hoe je dat ook schrijft) en het erge was ik heb wel even gekeken want je kon er ook amper omheen maar dan toch. Zo stom hij doet het erom en toch kijk je even. Hij was ook niet te missen maar toch.Gelukkig is lilly nog klein en kijkt ze daar niet naar, maar de volgende keer als hij er is ga ik toch in een andere kleedkamer staan denk ik. Fijne dag allemaal