December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @Jessica
    Ik ben 20 juli uitgerekend. We waren er eerlijk gezegd helemaal niet mee bezig.....maar om nou van een ongelukje te spreken, nee. We schrokken ons wel helemaal te pletter maar zagen het al vrij snel als een cadeautje :)
    Vooral omdat het een jaar duurde voordat ik voor het eerst zwanger werd, toen kreeg ik een miskraam en daarna duurde het weer 4 maanden. Dus het is helemaal fijn dat ons dat nu bespaard is gebleven!

@dani en ping, wat sneu van anais en jarno! Hopelijk knappen ze snel op hoor!

@vic, ik kan me heel goed voorstellen dat dat niet leuk is hoor! Goed dat je het erkent... anders knaagt het alleen maar....

Verder reageer ik vanavond wel even, sorry!

Groetjes :D

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jessica: zou me ook rot schrikken van zo'n enge man. En je kunt er waarschijnlijk niet omheen om toch te kijken.
    Leuk een bruidsmeisje. Ik heb mijn broertjes ook al gezegd dat ze moeten trouwen omdat het nu nog 2 leuke bruidsjonkers in de aanbieding heb:). Maar helaas denk dat ze niet gaan trouwen. Wel erg leuk en de jurkjes zijn zo schattig voor de bruidsmeisjes.

Victoria: de papa of mama fase hebben ze denk ik allemaal. Bij Bas is het nu beide als hij bij mama is wil hij papa en andersom;).

Pinguin en victoria: beterschap met de kleintjes. Zouden ze meer ziek zijn omdat het de 2e is? Hier is Max veel meer ziek als Bas toen hij klein was.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Zou best kunnen sawi, Quinn was en is eigenlijk nooit ziek(behalve zijn oorontstekingen vanaf dat hij een maand of 13 was)
    Ze is vandaag weer maar een uur of 5 in totaal wakker geweest.
    Slaapt zo veel joh!
    Vind haar nog steeds stilletjes maar niet suf ofzo.

Jekkes JEssica.. niet fijn zo'n "ontmoeting" in het zwembad.
    Hebben jullie geen badhokjes waar je ook baby's kan verschonen?

Spannend voor een tweede gaan.
    Ik vond het beide keren erg spannend! En het was beide keren gelijk raak!

4. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Joss, Jee ik heb er helemaal overheen gelezen..... Van harte meid! Wat spannend allemaal. Ook wel zwaar denk ik. Ik hoop dat je je goed blijft voelen.

@de rest: kusje, kusje, kusje

Ik reageer gauw weer meer. MOet vanmiddag naar de internist voor alle uitslagen.....

x aussie

5. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Aussie: succes bij de internist. Duim voor goede uitslagen voor je.

Sawi: bij ons is het juist dat de oudste het eerste jaar veel ziek was, nu niet meer. Isis is eigenlijk nog helemaal niet echt ziek geweest, behalve een keer wat koortsig.

Joss: wat fijn dat het nu dan zo snel ging. Je hoort het toch wel vaker, dat mensen bij een tweede opeens wel sneller zwanger zijn als ze de eerste keer er lang over deden. Leuk ook een zomerkindje. Dat zou ik een volgende keer ook wel willen. Nils is van april en als ik dan 's ochtends zo vroeg er uit moest of 's nachts vond ik toch minder erg dan toen Isis in januari geboren was. Brr, die kou en donkerte, niets voor mij.

Ik zit lekker te puzzelen met Nils, dus ga weer verder. Fijne dag ladies.

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Meiden wat is het onwijs rustig hier!
    Ik denk ik reageer nog even want ik ben morgen denk ik niet aanwezig. We gaan de hele dag oliebollen en appelflappen bakken bij mijn ouders in de tuin :) en savonds natuurlijk feesten....
    Allemaal een hele fijne jaarwisseling en dat 2010 maar het jaar van de broertjes en zusjes mag worden ;) :D Hahahaha you go girls, ik wil hier niet alleen zwangeren :p

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Haha Joss. Wij zullen ons best doen hoor.. Mag op Nathans verjaardag testen;)

8. Hoi meiden,

Wij wensen jullie allemaal alvast een gezellige jaarwisseling en een heel goed nieuwjaar.

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bas heeft vandaag al vuurwerk mee af mogen steken(klinkt stoer voor hem:)) maar natuurlijk gewoon kijken. Max vindt het ook prachtig.
    Moest net zo lachen hij zegt o o o, als wij kerstman,kerstman ho ho ho zeggen. En met een duplo krokodil zegt hij waaa en dan moeten wij schrikken en lol dat hij dan heeft. Zo schattig. Vorig jaar was het nog zo´n ukkie wat in een warmtedoek mee naar beneden moest en nu is het al een dreumes.

Fijne jaarwisseling allemaal!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!!

@ Sawi ja wat zijn ze dan nu al groot he?! Jarno gaat de laatste paar dagen ook weer zo hard! echt een wijsneusje dan denk ik echt pff kereltje wat word je toch groot!

@ Joss haha als het mag wachten wij nog ff een jaartje of anderhalf ;)

@ Ping hoe is het nu met Anais?

@ Aussie hoe was het bij de internist?

@ Jessica bah wat een vieze rare man in t zwembad! Je zou er eigenlijk een melding van moeten maken die mand ie moet daar verboden worden!!

--

Jarno is aardig opgeknapt, hij heeft niet hele waterdunne luiers meer. t is nog wel dun maar t lijkt wat vaster te worden!
    Zin in avond eten heeft hij nog steeds niet. Brood fruit koek en yoghurt wel. Drinken moeten we er ook nog een klein beetje in proppen..

Toenstraks hebben we lekker oliebollen bij (opa) m`n vader gehaald. Hij is bakker geweest en bakt ze elk jaar voor veel mensen haha
    Heeft er zelfs een aantal keer een prijs meegewonnen en is nu keurmeester omdat ie steeds won!
    Ze zijn ook dit jaar weer heerlijk!!

Zelf net nog appelflappjes van bladerdeeg gemaakt hmm..

Gaan jullie vanavond nog weg? of wat doen of krijgen jullie visite of lekker naar bed?? haha
    M`n ouders en mijn opa komen bij ons.
    M`n vader heeft wel wat vuurwerk maar wij hebben niks gekocht dit jaar..

Hopen dat de kindjes lekker doorslapen.. of als ze wakker worden snel weer inslapen!
    Jarno sliep vorig jaar zo lekker in z`n wiegje en wij hebben voor t raam gekeken..Vanmorgen sliep hij ook gewoon door t lawaai nu ligt ie al ff in bed maar slaapt nog niet. Ze zijn hier vlak achter op t veldje karbiet aant schieten met melkbussen dus dat dreunt wel een beetje!

Nou allemaal een heel goed uiteinde! en een gelukkig 2010!!!

11. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Dani

Ik ga over 1 uur naar vrienden toe die een dochter hebben die 1 maand ouder is al Lil dus dat gaat leuk worden. Haar broertje is er ook bij en we gaan cocktails maken. Ben al 3 dagen bezig drank te verzamelen en recepten. Hoop dat ze smaken.
    Fijn dat het beter gaat met jarno.
    Vorig jaar sliep Lil nog in haar wiegje bij vrienden op hun bed(wonen in hetzelfde dorp) nu blijven we slapen en gaan morgen weer brak terug.

Lilly word net wakker dus ik stop ermee.
    Hele fijne jaarwisseling en indd at 2010 het jaar van de broertjes en zusjes mag worden. Ik ga toosten op een pil vrij jaar.
    Groetjes allemaal

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Nou Jarno net toch weer een mega dunne broek pff.. nou ja we zien het wel. Ga zo zelf denk ik ook nog maar ff een tukkie doen.
    Jarno vanmiddag kort geslapen dus die ligt er nu net lekker in. Zal wel ff wakker worden vanacht!

Liefss

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal op de eerste dag van 2010! Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Ik zit hier brak van een avondje feesten nu met twee kinderen aan het onbijt. Heb nu twee koppen koffie op en ik begin eindelijk en beetje bij te trekken.

Ik hoop dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad. Wij in ieder geval wel. Helaas weer niets gewonnen in de loterij (nou ja, 5 euro). Wij hebben gezellig met vrienden spelletjes gespeeld en vuurwerk afgestoken. De kinderen sliepen door het vuurwerk heen. Maar toen vrienden van ons naar huis gingen om twee uur, werd Isis wakker en we kregen haar maar moeilijk weer in slaap. Ze heeft momenteel dat ze 's avonds slecht in slaap kan komen, terwijl ze overdag juist goed slaapt en ik haar vaak wakker moet maken.

Straks gaan we nog even bij familie op bezoek en vanavond op tijd mijn bedje in (kijk er nu al naar uit).

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

Hier een gezellige avond gehad. Nathan ging 8 uur naar bed en werd niet eens wakker van het vuurwerk. Vanmorgen om half 10 maar eens gaan kijken en toen werd hij net wakker. Heerlijk hoor!
    Was zelf alleen al om 6 uur wakker en toen om half 7 werd de dochter van onze logees wakker.. Dus ben zelf wel helemaal brak;)

Nathan loopt trouwens nu echt veel los! Nog wat wiebelig maar gaat steeds weer staan en loopt dan weer verder..

15. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Gelukkig nieuw jaar!!!!!

@dani, sjee het houdt ook maar niet op he, met die luiers....Hoe was je jaarwisseling? Oh ja en tuurlijk mag je wachten hahaha ;)

@juffie, oeh spannend nog 4 dagen en dan testen....heb je al een voorgevoel? Ah en wat heeft nathan lekker geslapen, heerlijk.

@sawi, leuk dat max zo begint te babbelen....vooral dat ie er zon lol in heeft.

@vic, ai ai balen dat je zo brak bent, maar het was wel een leuk feest neem ik aan? Sterkte vandaag!

Hier lag Vince gisterenavond al om 18 uur op bed, was doodop.... Hij sliep door het vuurwerk heen, ongelovelijk want het was echt een slagveld hier in de straat :( :D
    We hebben oud en nieuw gevierd met 2 buurstellen, die ook allebei jonge kids hebben. Was onwijs gezellig maar om 2 uur ben ik naar bed gegaan....zonder alcohol (nou ja een slokje champagne...:)) en zwanger is het best heel vermoeidend om zo lang op te blijven. Manlief kwam ook al vrij snel in bed....Om 6 uur had vince honger en heeft ie een fles gehad. Daarna werd ie om 9 uur weer wakker! Heerlijk.
    We komen net terug van mn schoonmoeder en Vince ligt op bed. Vanmiddag gaan we naar mn oma, daar komen mn ouders en zus ook. Kunnen we elkaar gelukkig nieuw jaar wensen...Druk dagje...morgen vroege dienst en zondag naar een verjaardag, maandag late dienst.
    Weet dus niet of ik er veel zal zijn de komende dagen....

Groetjes en tot snel!

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey!

Hier ook beetje brak!! haha Jarno lag er ook optijd in en werd rond uurtje of 9 dus ff wakker zere buik winden laten, wel weer lekker gaan slapen. Tegen half 1 was hij aant draaien hebben we hem ff lekker gepakt en mocht ie ff vuurwerk kijken. Klein beetje melk gedronken en toen weer lekker naar bed in de hoop dat hij zou slapen tot een uur of 9, maar 7:45 was meneer klaar wakker! en wij lagen er pas half 3 ofzo in! nou ja straks ff naar m`n schoonouders, komt de hele familie zo`n beetje dus lekker druk!!
    Mijn ouders waren gister hier hebben we oud en nieuw meegevierd en een hoop wijn en champagne dus heb beetje hoofdpijn :D maar goed..

@ Joss ja geloof best dat het vermoeiend is als je zwanger bent zo laat opblijven!!
    Jarno heeft vandaag nog niet gepoept dus ben benieuwd.. hij heeft wel enorme rode wangen en aan de ene kant voel ik een bobbel dus wie weet een kiesje!

@ Juffie oeh spannend testen! en al voorgevoel?? of al ongi inmiddels??

@ Vic hou je t nog een beetje vol? of heb je lucifer stokjes nodig? :p succes vandaag! Wij duiken er vanavond ook lekker vroeg in!

--

Arie is 11 jan jarig en dan is t ook onze 3e trouwdag. Ik kon geen cadeua verzinnen dus denk leuk weekendje weg met z`n 3en landal gewoon lekker in de buurt. Begint ie over wanneer we t dan houden op de dag zelf zeg ik (met m`n domme kop) Misschien ben je wel helemaal niet thuis met je verjaardag!!! ;) hmm nou ja nou weet ie t al hij zag aan mn gezicht dat ik me versprak! haha maar goed blijft leuk alleen t word wel het weekend daarna want de 11e moet Jarno naart CB voor prikken en vrijdag 8 hebben we een stampottenbuffet nieuwjaarsreceptie van m`n man s werk..
    Hij weet nog niet waarheen haha dus dat kan ik mooi boeken!!

Fjjne dag nog!!

Liefss

17. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ik wens jullie allemaal een heel gezond, liefdevol en gelukkig nieuw jaar!!!!!!

Ik ben bij de internist geweest. De uitslagen waren gelukkig allemaal goed! Ik heb wel extreem hoge bloeddruk zelfs met de thuismeting was mijn gemiddelde onderdruk 106 !!!!!!!! Met medicijnen ook nog hé, dus heel slecht!

Ik heb nu 3 (!!) medicijnen. De eerste blijft hetzelfde de 2e is van 10 mcg naar 30 mcg en een hele nieuwe erbij. Daarnaast moet ik mijn schildkliermedicijnen 's-avonds gaan nemen (???) Dit terwijl je het eigenlijk een half uur voor ontbijt moet doen. Nou ja ik neem aan dat de beste man weet wat hij met me doet hihihi

Gisteravond was heel leuk!!! WIj hadden buren op visite en de buurvrouw is de 8e uitgerekend dus we hadden genoeg te kletsen. Mijn man had heerkijk nasi met sate gemaakt en dat hadden we na twaalven lekker weer hihihi
    We hadden een hele grote heerlijke fles champagne prosecco!

Ik heb Joe om 1130 uit bed gehaald en hij vond het vuurwerk prachtig hij zei steeds "vogel" alsof ie wou zeggen dat zijn mooie, leuke vogels, die kende ik nog niet hahaha
    Hij was zo lief en vrolijk dat we hem pas weet tegen 2 uur naar bed hebben gedaan. Hij ging gelukkig gelijk weer slapen. Ik ben zelf rond 3 uur naar bed gegaan. Gelukkig werd Joe pas om 0930 wakker hoi hoi hoi dus het was redelijk! Nu liggen mijn mannen samen in ons bed te slapen, echt schattig. Als ik slim was zou ik ook gaan slapen maar vind het ook wel effies lekker rustig zo in mijn eentje.....We zijn alledrie nog in pyjama dus ik denk dat we straks lekker gezamelijk in bad gaan!

Nou meisjes dikke kussen van mij xxx

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    gelukkig nieuwjaar!!

ik zal maandag weer plaatsen morgen mijn verj vieren en zondag ook nog wat mensen dus! druk druk druk

20. Allemaal de beste wensen voor dit jaar!

Zo te lezen heeft iedereen het heel gezellig gehad.
    Wij waren bij mijn ouders met mijn zus en we hebben veel getennist op de Wii haha. Alexander werd eerst niet wakker van het vuurwerk, maar uiteindelijk wel en hij heeft ook nog even gekeken. Daarna wou hij niet meer slapen pffff...... Gelukkig was mijn paps zo lief om hem 's morgens mee naar beneden te nemen.

We zijn net pas thuis en hij ligt weer heerlijk in zijn eigen bedje. Hij meegegeten met de chinees wat we aten. DE gebakken banaan vond hij heerlijk. De tjapstoy vond hij ook wel lekker en de kroepoek helemaal. :)

Slaap lekker allemaal en een fijn weekend.

Deel Deze Pagina