December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: sterkte met je kies meid! Bah wat naar zeg die pijn:( Enne heel logisch dat je dan even niet zo kan genieten en er zijn voor Jarno.. Dikke knuf!

Victoria: Alvast een hele fijne dag morgen!!

Bedankt voor de felicitaties! Moest vandaag helaas gewoon werken dus we vieren het pas zaterdag. Mijn man was wel thuis dus dat was wel fijn. Nathan heeft een garage gehad van little people. Hij vindt het super. Alles er vanaf laten rijden/ rollen. erg leuk. Verder natuurlijk slingers enz.. Vond hij ook mooi!
    Had gisteren trouwens al getest:) Maar was negatief dus zal wel weer een langere cyclus hebben. Voor Nathan was mijn cyclus tussen de 40 en 47 dagen dus heb nog wel even;)

2. wolly

wolly Niet meer actief

@Juffie: Beetje laat :) Alsnog van harte gefeliciteerd met Nathan!
    Jammer dat de test (nog) negatief was.

@Victoria: Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Isis (voor ik het morgen vergeet) ;), veel plezier morgen.

@Joss: Wat zielig dat hij eraf is gevallen, gelukkig was er verder niks aan de hand.
    Je moeder zal zich nu wel schuldig voelen.

@Dani: Ach meid toch, vanaf hier ook een dikke mega knuffel!!!!

@Tijgerlove: Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is maar veel sterkte!

3. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Isis, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

@Nathan, alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!

en natuurlijk voor Juffie en Victoria en familie ook!!!

x Aussie

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    isis van harte gefeliciteerd en wens je een fijne dag!!!!

Nathan Ook nog van harte gefeliciteerd en hopelijk heb jij ook een leuke dag gehad!!

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Isis van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Zo de jarige zijn voorbij wow is net zo snel gegaan als het 1e jaar!

Diego heeft al 2 kiezen volgens mij krijgt hij nu alle tandjes achtermekaar door dus hoop dat ik bij kan houden in zijn boekje haha! Zoals gewoonlijk slaapt meneertje nog dus mama kan zo even gtst bijkijken heb namelijk vanaf vorige week niks meer gezien en wil toch wel weten wat er aan de hand is haha! Vandaag mijn neef en nichtje jarig en mijn nichtje viert het vrijdagavond en mijn neef zaterdagavond en zondag wordt mijn verj en de verj van mijn schoonvader gevierd voor mijn schoonfamilie dus lekker druk weekend!

Hoe gaat het verder met jullie??

Meiden ik ben zo trots wilde vanaf aankomende maandag beginnen met afvallen maar stond vanmorgen op de weegschaal en ben al 3 kilo kwijt :D...wow vraag me niet hoe ik het gedaan heb want dat weet ik niet haha! ga vanaf maandag ook beginnen met tae-bo. Wil er toch 15 a 20 kilo vanaf dus hoop echt dat het me gaat lukken! maar we blijven positief

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nathan en Isis (nog) van harte gefeliciteerd!! Maak er een fijne dag van!

Zo dames ik heb gister flink gejankt en vannacht eens heerlijk geslapen en ben er alweer aardig bovenop (denk ik) van 21:00 tot half 9 dus bijna klokje rond lekker hoor, echt een cadeuatje van Jarno net of ie het aanvoelde.
    Vandaag nog eens een extra dagje vrij en morgen naar de tandarts om te kijken hoe nu verder.
    De andere kant van m`n kaak zeurt ook dus hier wil ik ook eens goed na laten kijken!

Jarno slaapt nu steeds vaker 1x op een dag en dan anderhalf a 2 uurtjes.
    Smorgens leg ik hem er elke keer nog in alleen slapen ho maar. Dus dan vaak na het eten tegen half 1 net als nu en dan slaapt hij vaak even maar vanmiddag dan weer niet.. Nou ja als hij snachts maar lekker slaapt!

@ Dimmel wow wat goed zeg 3 kilo al! Succes met de rest van de kilo`s! Ik moet eigenlijk ook no uja heb de laatste paar dagen al niet veel gegeten haha dus wie weet!

@ Joss haha die oma`s toch! ;) Hier is het ook al gebeurd haha maar ik was het dus zelf! Nou ja lekker fris hihi

@ Juffie spannend zeg voel de spanning hier nog! Hoop zo voor je dat de test posi is!!

@ Victoria een rups van mandarijntjes is ook leuk dan doe je op de eerste oogjes en voelsprietjes en gezichtje enz en dan de rest allemaal voetjes en je kunt er nog iets opschrijven.
    Chineesje van mandarijntjes ijsparaplutje op t hoofd met evt dropveter als haar en daar gezichtje op tekenen.
    Bootje van een banaan.
    succes!

Dames bedankt voor alle fijne woorden en het meeleven! Ik vind het wel fijn dat ik hier gewoon m`n ei kwijt kan! super!

Fijne dag!
    Liefss

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Isis van harte gefeliciteerd!!

Was eigenlijk benieuwd hoeveel kindjes er al kunnen lopen? Ik weet wel dat elk kindje zijn eigen tempo heeft maar ik vind Stan een beetje langzaam. Hij zegt nog geen woord behalve een zeldzame papa of mama en hij tijgert ook nog steeds ipv kruipen. Hij trekt zich wel op tot staan en stapt rond de tafel maar aan de hand blijft hij maar op zijn tenen lopen en heeft hij dus totaal geen evenwicht. Maak me nog niet echt zorgen maar vind het soms wel jammer. Ik wil ook wel eens de trotse moeder zijn die kan zeggen....Oh Stan kan dit al! Maar ja, alles op zijn tijd.

Zo dat was weer even ego. Ik ga nu weer snel want het is hier steenkoud boven. Net thuis van werken dus ga nu maar eens stofzuigen en zo.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dagdromer Jarno loopt nog niet kruipt wel als een gek! we noemen em soms een chimpancheetje haha 1 hand en 1 voet. Hij gaat ook staan stapt zelden.
    Hij zegt ook nog niet heel erg veel maar wèèt wel heel erg veel hij is heel pienter. Hij wijst ook alles aan en wil dat je dat benoemd en weet heel goed wat hij wil, en kan zich op zijn manier heel goed duidelijk maken
    Hij zegt papa mmmma die ja bah en schud nee ja schudden lukt hem niet.

Misschien moet je niet zoveel op andere kindjes letten maar er juist op letten wat Stan wèl kan want dat is ook heel bijzonder. Nu kijk je een beetje negatief naar hem van oh dit kan een ander al en stan niet.. (niet negatief bedoeld hoor :)) Je bent zo toch ook al een trotse moeder??

Liefss

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani...natuurlijk ben ik een trotse moeder :D.
    Ik maak me alleen soms een beetje zorgen. Het verschil met kindjes van bijvoorbeeld vriendinnen is naar mijn idee te groot. De volgende keer dat ik naar het CB moet toch maar eens mijn bezorgdheid uitspreken denk ik. Wil ook niet overkomen als zeur dus dat is best moeilijk. We wachten nog maar even af.

Hier ligt niet echt sneeuw meer maar alleen een pakket ijs wat ooit een laagje sneeuw was. Spiegelglad dus en niet echt weer om naar buiten te gaan. Ik moet gaan want er is er een wakker.

10. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

Even een korte reactie van mij. Bedankt voor de felicitaties, het was een geweldig (drukke) verjaardag. Ben nu dus ook helemaal op. Moet straks nog de traktaties maken. Ik ga een vlinker maken met als lijfje een kapitein koek. Maar Dani, bedankt voor de tips, die rups van mandarijntjes ga ik denk ik maken voor Nils zijn traktatie, klinkt erg leuk.

Dagdromer: volgens mij is de gemiddelde leeftijd voor lopen 15 maanden, dus sommige zijn sneller en anderen wat langzamer. En niet elk kindje gaat kruipen, sommigen houden het bij tijgeren. Isis kan wel kruipen, gaat staan, maar loopt nog niet langs tafel of bank, wel aan de hand, maar dan heel instabiel. En ze zegt eigenlijk alleen nog mama en dan niet eens zo duidelijk vind ik zelf. Maar net als Dani schrijft, snapt ze heel veel en doet ze alweer allerlei andere dingen die ik andere kindjes weer niet zo zie doen.

Nu ga ik hangen op de bank. Morgen ga ik proberen foto's te plaatsen in mijn foto-album.

Groetjes!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Isis: van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! papa, mama en Nils natuurlijk ook gefeliciteerd!

Dani: lekker nachtje dus.. Kan je er weer even tegen..

Dag: Nathan zegt ook niet veel hoor. papa, mama als hij er zin in heeft en da, da als hij zwaait. Eigenlijk moet je kindjes niet vergelijken he maar doe het stiekem ook hoor;) Over een paar jaar kletsen alle kindjes vast de oren van ons hoofd en moeten we ze vastbinden omdat ze steeds weg rennen:D Je bezorgdheid uitspreken bij het CB kan altijd natuurlijk.

Dimmel: goed zeg 3 kg al kwijt!! Ga zo door..

All: hier weer heel veel sneeuw vanmiddag. Wel weer 10 cm gevallen in korte tijd. Toen het droog was hebben we weer lekker gesleed.

Fijne avond

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Nathan & Isis van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Hey meisjes,

Ben ik weer.
    Lees wel mee maar niet echt de energie om te reageren. Flink aan de fitness geweest de afgelopen dagen en daarnaast flink aan het surfen op het net naar opleidingen.
    Het vinden van een baan gaat zo moeizaam dat ik maar beter mijn tijd nuttig kan invullen door wat diploma's te halen.
    Heb nu besloten het via de loi te gaan doen dan kan ik het ook wat sneller doen dan wanneer ik een cursus buitenshuis zou doen.
    Scheelt ook wel iets in de centen maar dat vind ik van minder belang eigenlijk.

Dagdromer Anaïs was vrij snel met kruipen en staan en loopt achter wagentjes en van tafel naar bank en noem maar op, maar denk dat ze nog lang niet gaat lopen.
    Quinn was veel later met dingen en liep met 14 maand.
    Het zegt niets.
    Ieder kindje is anders.

Dani kan me voorstellen hoe je je voelt. Fijn dat je even hebt kunnen janken. Lucht wel op toch?
    Hopelijk is je pijn ook gauw weg.

en nu ben ik de rest alweer kwijt.

Anaïsje gaat goed. Ze eet écht goed. Maar wil het vooral zelf doen.
    Daarnaast zijn de nachten wel onrustig tenzij ze lekker tegen mij aan ligt(dat moet dan maar:D)
    D'r haar begint flink te groeien, maar het is zo ontzettend wit! Net als d'r huidje dus je ziet er maar weinig van.
    Ze heeft ontzettend koude voeten en met dit weer kan ik d'r eigenlijk niet langer dan een kwartier mee naar buiten nemen(zelfs als ik d'r 3 paar sokken/laarsjes/skipak/wollen muts aantrek niet)
    BEn nu op zoek naar écht wollen sloffen/laarsjes voor dr zodat ze in ieder geval warme voetjes houdt.

Voor de rest weinig nieuws.
    Mis een aantal meiden hier. Marleen en Moe en Monique en Adriana?
    Of lees ik er gewoon overheen?

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pinquin...wat knap dat je diploma's aan het halen bent! Ik zou er echt de fut niet voor hebben. Respect!!

Ik wil er niet over doorzeuren maar toch....
    Wil Stan ook niet afschilderen als een kindje wat niets kan en doet maar dat op zijn tenen lopen zit me gewoon echt niet lekker. Ik ben daarover op internet gaan lezen en dat had ik denk ik niet moeten doen. Daar heb ik van alles gelezen over neurologische oorzaken en gipsspalken en nog veel meer enge dingen. Ik heb zelf in het baby en peuterforum een item geopend met de vraag of er toevallig nog meer kindjes zijn die zo extreem hoog op hun tenen lopen en verder ga ik het van me afzetten. Ik wacht het gewoon af :D

Vicotria...succes met het maken van de traktaties!

14. wolly

wolly Niet meer actief

@Dimmel: Knap hoor!!!!
    Het gaat je allemaal lukken, positief denken.
    Zet 'm op!

@Pinguin: Succes met je opleiding, wat voor opleiding ga je doen?

@Juffie: 10cm, hier geen vlokje gevallen.
    Er ligt nog genoeg ;)

@Dani: Fijn dat het een goeie nacht is geweest.
    Jarno gunde het jou zo omdat je zo verdrietig was ;)
    Hopelijk vanacht weer een fijne nacht.
    Succes en sterkte morgen bij de tandarts.

@Dagdromer: Jayden loopt wel los en kruipt bijna niet meer.
    Hij was met dat soort dingen heel erg vroeg maar het is net waar de interesse ligt van een kindje en net wat Dani zegt, probeer je niet té veel te focussen op anderen kindjes.
    Miss ligt de interesse ergens anders, Jayden is niet zo met zijn handen bezig bv de balletjes of blokjes ergens instoppen, hij vind lopen helemaal geweldig.
    Ik lees ook dat hij veel op zijn teentjes staat...heeft hij een loopstoeltje??
    Het komt vast allemaal goed!

Verder weer niks bijzonders meegemaakt.

Slaap lekker.

15. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij.
    Allereerst proficiat met de jarige kindjes nog en weer een zwangere onder ons! Proficiat:D

Hier gaat het wat minder..
    Veel stress omdat Nick nog steeds hier woont en druk bezig is om andere ruimte te zoeken. Als het goed is heeft ie nu 90% zeker een andere woning dat is wel fijn. Zie er ook wel weer tegenop want dan ben ik echt 'alleen'.
    Waarschijnlijk morgen alle papieren naar de advocaat brengen en dan gaan ze de scheiding in gang zetten.
    Heb het erg moeilijk ermee, hij woont dus nog hier en zit constant met andere meiden te chatten en af te spreken, dit doet me ontzettend veel pijn. :(

Voor de rest ook veel lichamelijke klachten; misselijk, overgeven (nee niet zwanger, komt door de stress:p ) extreem moe, en ontzettend veel rug en nekklachten en daardoor weer hoofdpijn.

Met Famke gaat het redelijk, ze merkt de spanningen en hangt daardoor erg aan mij. Ze is momenteel verkouden en ze hoest al maanden en denk dat het mss bronchitis kan zijn omdat dat heel veel in beide kanten van de familie zit, ook krijgt ze af en toe eczeemplekken... Dus binnenkort even laten kijken.
    Wat betreft het lopen.... was ervan overtuigd dat ze voor het jaar liep maar nog niet helaas. Ze is nu meer bezig met 'praten'. Wel af en toe los staan zonder dat ze het door heeft en aan 1 handje lopen gaat ook al beter.

Sorry voor mn ego berichtje, maar heb even de puf niet meer om alles na te lezen..
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Liefs..

16. wolly

wolly Niet meer actief

@Monique: Jakkes wat moet dit vreselijk voor je zijn, ik heb echt met je te doen.
    Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en een dikke knuffel van hier!!

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier niet zo`n hele lekkere nacht. Aantal keer wakker geweest van de pijn in m`n kaak en heb nu t idee ook kies aan de andere kant boven. ik haal dan van alles in m`n hoofd en raak dan zo gestressd dat ik dus niet meer slaap. :( nou ja half 3 moet ik bij de tandarts zijn eb maar 10 min maar heb alles opgeschrevn en ik wil nu antwoorden of doorverwijzingen!! Dit kan zo niet meer!!

Oh ja wel grappig m`n zusje en ik moeten allebei om half 3! Zij in de ene stoel en ik in de andere! Zij moet alleen langer want ze moet een behandeling afmaken.. lekkere fam weer..

Jarno daarentegen slaapt goed de afgelopen nachten *afkloppen* :D maar wel van 18:30 a 19:00 tot 8:00 a 8:30! Dus zeker klokje rond heerlijk!
    Overdag slaapt hij dus niet zo heel veel meer maar ach hij is niet vervelend!

@ Monique *digiknuf* van hier! pff wat een moeilijke situatie zeg kan me voorstellen dat je zo`n stress hebt. Kan hij tot die tijd niet bij iemand logeren of gewoon een afspraak maken om niet te chatten waar jij bij bent??? Je gaat hier aan onderdoor meid kom voor jezelf op!!!

@ Ping brr koude voetjes! Jarno had eerder ook altijd warme voeten maar nu met de strenge winter ook niet. Heb em gewone sokken aan en daarover nog van die schoensokjes gewone schoentjes trekt hij uit.
    ALs hij op de slee zit wikkel ik nog een fleece deken over hem heen. In de auto staat de kachel aan alleen op de fiets brr dus maar korte ritjes.
    Succes met je diploma`s halen!! knap hoor! Weet je al welke richting je op wil?

@ Victoria vlinders zijn ook leuk!! En die kaptein koekjes zijn hier ook favoriet! :D Succes met maken!

@ Wolly hier ook geen sneeuw gevallen maar wat je zegt ligt nog genoeg! Wonen we niet bij elkaar in de buurt? ;)

---

Nou ik ga Jarno eruit plukken en mezelf geestelijk voorbereiden haha
    Wish me luck! ;)

Liefss

18. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Monique: ik wordt er al misselijk van als ik dat lees. Mijn vriendin zegt nu ze alleen is dat het heel goed gaat, geen stress meer. Hoop ook als hij weg is dat jij snel je rust en ritme vindt en je weer snel fit voelt. Sterkte meid.

dani: good luck van mij. Sterkte bij de tandarts. Hoop dat je snel van alle pijn af bent.

Dimmel; wow 3 kg.. wat ga je voor dieet volgen?
    Hier moeten er ook nog steeds 8 a 10 kg af.:(

Dagdromer: Max liep ook veel op zijn tenen. Heb hem wat vaker loopschoentjes aangedaan met heel flexibele zool. (bijv bardossa of oxxy). Nu loopt hij ook zonder schoenen goed. Maar los lopen zie ik nog niet gebeuren. Maar je weet ooit nooit. Gelukkig kunnen de kindjes van mijn vriendinnen alleen billenschuiven;). Dat scheelt maak me dan gaan zorgen dat Max achter ligt. :). Max kruipt, staat aan tafel en soms los maar stappen ho maar.

Pinguin: fijn he dat zelf eten;) Is ze ook zo'n knoeikampioen?

Zal eens kijken of ik een foto straks kan plaatsen van Max is zijn ridderpakje (voor carnaval) zo schattig vindt ik. Bas is jarig met carnaval dus wel leuk om alle kindjes verkleed te laten komen.

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dagdromer diego loopt ook nog niet maar ieder op zijn tempo de ene is sneller dan de ander. Ik liep bijvoorbeeld al met 8mnd en mijn zusje pas met 1,5jr dus

@monique meid wat een gedoe een hele dikke digi knuffel van ons!

@dani dit kan inderdaad niet meer zo doorgaan! heel veel succes en laat je horen meid ;)..

@sawi geen dieet wil gewoon opletten met eten heb al zoveel dieeten gedaan en niks hielp dus gewoon 'smorgens, 'smiddags en 'savonds eten en dan fruit en na het werk tae-bo.

Hier gaat het rustig..Diego had gister ineens een flinke spuitluier dus even in de gaten houden. zag geen tandjes dus even afwachten.
    Ik moet om 11u naar de ha voor controle voor mijn knobbeltje wat ik had gevoeld. Ben 5 weken geleden geweest en toen zei ze kom terug na de 2e menstruatie dus das nu ben zenuwachtig ben zo bang dat het iets is!

Ohjee er roept iemand!

20. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik heb even een aantal foto's in mijn album gezet van de verjaardag van Isis.

Monique: vervelend dat het nu zo gaat. Duim voor je dat je ex snel een eigen woning heeft.

Dimmel: succes bij HA, hopelijk is het niets.

Dani: succes bij de tandarts.

Pinq: hoe gaat het met je? Hoofdpijn al over?

Ik ga de ravage van gisteren opruimen, flinke klus!

Deel Deze Pagina