December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hela dames!

Nou wij zijn gister maar weer terug gekomen Jarno ziek.. :( Zaterdagochtend heerlijk gezwommen was ouder kind zwemmen echt lekker genoten in t water.
    Zaterdagavond lekker uiteten geweest en toen begon Jarno al te hoesten en de hele nacht liggen blaffen en smorgens werd ie wakker met 39.6! :$ Dus gelijk hap gebeld dacht serieus longontseking en toen wou Arie graag naar huis met Jarno.. Het bleek een virale infectie maar als ie ziek is is ie toch thuis op z`n best.. hmm dus niet veel van t park gezien helaas maar wel genoten!!

@ Juffie van harte meis met je (jullie) Zwangerschap!!! geniet ervan!! Hoe voel je je??

@ Joss.. 20 juli lekker midden in de zomer! Sterkte:D haha hopen dat het niet al te heet is dan!
    Vragen:Gekookt afgekoeld water idd met een watje van buiten naar binnen
    en die zure luiers.. ja sommige kids hebben er last van met kiezen..

@ Jessica haha ja trots kun je dan zijn he?!

@ Sawi beterschap met je kids! En had ie ook dun gepoept?

@ Moe geweldig da je taarten zo goed lopen! Jammer dat je zo ver weg woont!!!
    Kun je mooi bijverdienen aan huis! Adverteer je ook enz?

Nou dames geloof dat ik iedereen aardig gehad heb sorry als t niet zo is..
    Ga nog ff wat poetsen en dan lekker op de bank! hihi

Liefss

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani gelukkig hebben jullie zaterdags kunnen genieten. balen dat Jarno ziek was geworden. Hoge koorts hoor. Gaat het nu beter

Wat denk je ben ik 5 min thuis, opa geen poepbroek en ik ben er net en meteen weer een spuitluier:( Ik zeg opa nu kun je oefenen:) Maar helaas deze poepbroek was toch echt weer voor mij.
    Gelukkig heeft Bas zijn ogentest en prikje goed gedaan.

Jessica leuk he dat praten

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @sawi ja ik moet morgenvroeg weer op de weegschaal dus ben eens benieuwd! ja ik wil er toch wel 15 a 20 vanaf...

@joss ja ik vroeg gewoon in het algemeen oh 20 juli lekker in de zomer dus! ja hoop ook dat het financieel stukken beter gaat worden en dat we snel voor een 2e wonder kunnen gaan want het begint toch wel aardig te kriebelen bij mij!

@dani oh jee jarno ziek germ! gelukkig wel kunnen genieten van de zaterdag!

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    ;)@dani, oh nee wat balen zeg...nou ja in ieder geval lekker gezwommen.

@sawi, hihi mazzelopa....8)

@jessica, ahhh cute 'koetjeboe' hahaha

Hier volgens mij een vroege opleving van nesteldrang whahaha. Net alle kleertjes van Vince uitgezocht en op maat in dozen gedaan....Onwijs veel zeg! 3 maten, 3 macrodozen pampers.
    Eigenlijk wel handig als het een jongen is, heb nog zoveel mooie kleertjes...
    Ookal is het een ander seizoen, er kan nog heel veel gebruikt worden!
    Vandaag ook al al zijn speelgoed en de box afgesopt....
    Daar heb ik normaal nooit zon last van :D

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    oh ja Dimmel, ik zie jou wel vaker 'germ' schrijven. Wat betekent dat eigenlijk :) Ik ken die uitdrukking niet....haha

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63

ik ook niet;)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

Dani: wat vervelend dat Jarno ziek werd op jullie weekendje weg. gelukkig eerst wel genoten! hoe gaat het nu met hem?

jessica: wat knap zeg dat praten! Wanneer ik uitgerekend ben weet ik niet precies. als deze banner klopt wordt het rond 25 september.

Joss: weer een jongen zou inderdaad makkelijk zijn. kun je alle kleertjes zo weer gebruiken! Ach we zien wel. En nu al nesteldrang?? dat beloofd wat;)

All: gisteren had Nathan voor het eerst Witlof met ham/ kaas uit de oven gehad. Hij vond het echt heerlijk. Protesteerde als we niet snel genoeg gingen:D Nathan begint alleen af en toe moeilijk met fruit te doen. Wil hem eigenlijk geen gepureerd fruit meer geven want hij kan best stukjes eten. De ene keer eet hij een hele peer, de ander dag wil hij niets. Maak me er maar niet druk om, dan maar een dag geen fruit.
    Hm dat was het hier wel even geloof ik.

Fijne dag!

xxx

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @germ is maastrichts haha het betekent zielig haha! sorry zal het proberen niet meer te gebruiken!

@sawi weet niet meer of jij het was maar volgens mij wel stond vanmorgen op de weegschaal en ben niet afgevallen maar ook niet bijgekomen dus nog steeds 3kilo....nog 19 te gaan! wow das nog un eind!

Vandaag met diego voor de prikjes en wil volgende week even langsgaan om te wegen ben zo benieuwd wat hij weegt en 23feb is nog zo'n eind weg haha! Ben ik hier weer aan het typen en raad eens diego wordt wakker haha! altijd alsof hij weet dat ik over hem praat haha

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Jos VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!!

Iedereen bedankt voor mijn felicitatie`s heb een leuke dag gehad en ben ook goed verwend!!
    ben daarom ook al een week niet geweest:$ ik hield zaterdag mijn verjaardag :$voor de kameraden en is laat geworden dus weinig slaap gehad!!!
    En moet ook eerlijk zeggen ben (bijna) verslaafd aan een spelletjes farmfille op facebook dat is zo verslavend!!!!!!!!en dat neemt ook redelijk wat tijd in beslag!!!

Lees vanavond alles wel even goed en kom dan weer reageren!!!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel...is volgens mij niet echt maastrichts ;). Ik ken het namelijk wel als brabantse. Zal wel iets van het zuidelijkere dialect zijn:p. Wij zeggen het hier ook altijd.

Wel vervelend dat er kindjes zijn die zo blijven kwakkelen. Hopelijk komt de lente snel in aantocht en zijn alle virusjes en zo snel voorbij.
    Hier geen klachten. Stan is fit en vrolijk. Gisteren zijn we naar de winterefteling geweest en we hebben echt genoten. Vanochtend terug geweest in het ziekenhuis voor mijn knie en nu naar de fysio en afwachten. Gelukkig nog geen operatie nodig! Nu ga ik de badkamer eens flink aanpakken. Is hard nodig :)

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dagdromer oh ok dat wist ik niet haha! dan is het niet maastrichts maar iets tot in brabant haha!

Diego heeft de prikken weer doorstaan! hij huilde alleen even toen ze erin gingen. De wvk zei dat hij van de volgende spuiten de BMR en menigokokken c na 5 a 10 dagen ziek kunnen worden en uitslag ervan kunnen krijgen! wilde nog vragen of ze hem wilde wegen maar ben het vergeten haha dus volgende week ma,woe of vrij even langsgaan!

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Max blijft gillen. Net samen in douche geweest en zag zijn navel uitpuilen:$. Denk aan een navelbreukje. Ben benieuwd of hij daarom zo gilt of dat het van buikgriep of zo is. Morgen toch maar eens langs de HA. Zal straks eens een foto maken heb hem net gillend in bed gelegd. Hij is nu stil hoop dat hij even lekker kan slapen.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mama05: hier ook iemand die verslaafd is aan farmville. als je me een pbtje stuurt zoek ik je even op. kunnen we buurtjes zijn;)

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    gedaan;)

15. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    vanmorgen stond ik om 7.45 uur al voor de deur van de huisarts. Om 8.00 uur was ik al aan de beurt bij een huisarts in opleiding. Mijn eigen huisarts kwam later, Dat is zo´n muts. Baalde gewoon.
    Eerst ging ikzelf ik heb ME dus altijd moe nu blijkt bij ons in de familie B12 tekort te zijn. Dus ik vroeg of ik daarvoor bloed kn laten prikken. Moest ik heel mijn ziektegeschiedenis vertellen. Nou als u dat graag wil voor uw geruststelling...:x
    Daarna Max waarschijnlijk beginnende navelbreuk als zijn ontlasting hard wordt dan moeten we weer terug.:( Vroeg of ze ook even naar zijn oortjes wou kijken... als u dat wilt? zei ze
    :x:x ja
    Wat schiet je daar nou mee op. Nou oortjes wel wat rood verder niets mis mee. Als Max nog zoveel krijst maak ik voor maandag of as vrijdag gewoon een afspraak weer bij mijn eigen huisarts.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen!

Jeetje sawi.. niets akeliger dan een arts waar je geen tevreden gevoel over hebt.
    Mijn huisarts kijkt standaard de oortjes na en luistert naar haar longen als ik langskom. Ook bij de oudste trouwens.
    Succes meis!
    B12 kan erg met vermoeidheid te maken hebben.
    Heb zelf jarenlang B12 pillen geslikt.

Sterkte meid hoop dat ze snel opknappen en jijzelf ook!

@ Dimmel ik vroeg het me ook af wat het betekende;) Blijf het maar gewoon gebruiken hoor! Hoort toch gewoon bij jou!

@ Juffie leuk een septemberkindje :)

@ farmville ik durf er niet aan te beginnen. Ben bang dat ik dan nog meer achter de pc zit.:D Heb wel gehoord dat het erg leuk is.

@ Moe ben je nou al bij je nieuwe huisarts geweest? En fijn dat je taarten zo goed lopen!

@ Adriana wat ben je stil meis? Gaat het goed daar?

@ Dani hoe is het met de kleine man? Jammer dat jullie eerder terug moesten maar dat had ik ook gedaan denk ik. Liever thuis zijn met een ziek kindje.

Hier weinig nieuws eigenlijk. Er zijn nog steeds 3 tanden aan het doorkomen(zie ze zitten maar zijn nog steeds niet door)
    Maar gelukkig zijn de nachten rustig tegenwoordig! Ze zegt nu uh oh!
    Erg grappig, mijn eigen teletubbie ;)

Ik ga wat doen hier.

Fijne dag!

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ping denk ook niet dat ik het kan afleren haha!

@sawi wat raar telkens als u dat wil zou me er ook verschrikkelijk aan ergeren!

Hier niets nieuws te melden! lekker rustig dagje ben om 5 na half 11 naar de winkel gelopen en was om 10 voor 12 terug (stukje uit de buurt) dus heb mijn wandeling alweer gehad en diego zegt de hele tijd in de kinderwagen jehhhh haha iedereen lachen als ze langslopen. Diego is gek op honden alles is woef en nu hoorde hij een vogeltje fluiten en hup woef woef haha ik zeg nee pieteke (vogeltje in maastrichts) hij tiete haha. begint nu echt zo langzaam de klanken na te zeggen

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!

Sawi...wat een #@*(@%*! arts zeg! Tuurlijk wil je dat hij goed nagekeken word, anders vraag je het toch niet. Gelijk heb je dat je naar je eigen ha terug wil.

Dimmel...wat grappig! Leuk is dat als ze meer gaan zeggen!

Ik ga snel weer want moet zo voor de eerste keer naar fysiotherapie voor mijn knie.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou brakke nacht Jarno sliep heeel onrustig had vanacht weer 39 koorts. Wel meegeweest naar dagverblijf want vanmorgen was het 37.8 en nu net weer 38.1... weet niet wat het is. Hij is ook aan de diaree dus denk een virusje..
    Hoeveel dagen mogen ze koorts hebben? dacht 3 dagen of 5? of geld dit alleen bij hele hoge koorts?

@ Dimmel zo dat was een hele wandeling. lekker hoor!

@ Ping 3 tanden jee gelukkig zijn de nachten wel lekker rustig!

@ Sawi jee wat een vervelende ha zeg.. bah!

TOEDELS!

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ha!

bem ff gelijk gaan googlen op farmville ziet er leuk uit :D maar wat is facebook? Is het alleen in engels en kan iedereen tzien?

groetjess

Deel Deze Pagina