December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani ja was heerlijk even lekker wandelen en vrijdag ga ik met mijn moeder naar de markt dus weer een wandeling haha :D

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel hoop dat ik morgen de 3kg eraf mag hebben.
    O ja hier zeggen we ach germ ook voor zielig,sneu
    Moet wel lachen als de kinderen ons dialect napraten.
    Bas is een echte brabander zo grappig. Echt limburgs is denk ik nog veel meer woorden in dialect.

Max slaapt iets langer half 7 (had gepoept), wacht nog even af voordat ik terugga naar HA denk aan maandag.

Dani hoe gaat het eingenlijk met je tanden

Moe ben benieuwd naar je taarten

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Ik had een melding gemaakt dat deze dicht zat. Want dat doen ze nu met de berichten.. en nu is ie weer open!
    Ik had ook al een deel 2 geopend.. :( snap er nu niks meer van?!

@ Sawi ja het is op moment aardig rustig met m`n tanden gelukkig *afkloppen*

Ben vanmorgen ook na de ha geweest met Jarno. Hij heeft nog steeds koort en dacht aan neusholte ontsteking oid.. Zegt ze kleed hem maar uit kijk ik hem helemaal na..
    Zegt ze ineens kindjes hebben nog geen neusholtes zoals wij.. kon ze toch ook gelijk zeggen haha
    maar goed z`n oortjes zijn wat rood en keel ook dus er zit wel heel veel snot in z`n neus en dat geeft druk op oren en hoofd.
    Mag / moet hem 2x pd zetpil geven en neusspray omdat dit verlicht en hij dan beter kan herstellen..

Liefss

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hoi,

Alle onderwerpen met meer dan 1.000 berichten worden vanaf vandaag automatisch gesloten om de snelheid van het forum op peil te houden.

Heeft jouw onderwerp meer dan 1.000 berichten en is hij gesloten, start dan een deel 2,3,4 of 5 enz en klets gewoon lekker verder.

Heeft jouw onderwerp nog geen 1.000 berichten en is hij wel gesloten laat dan dat even weten via het melden icoontje van het laatste bericht in het betreffende onderwerp.

Voor de duidelijkheid, onderwerpen worden niet verwijderd, alleen gesloten.

Lotte

Ik denk dat dat door bovenstaande mededeling komt Dani, maar wij zitten nog niet aan de 1000 pagina's dus.....waarom het dan wel is gedaan is mij onbekend;)

Ik moet gauw gaan, zoonlief zit een beetje te zeuren;)

later!

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joepie net via MP bed voor Bas gekocht met zoveel mogelijkheden. Halfhoogslaper, hoogslaper kun je er van maken, glijbaan, trap en een wigwam tent. Echt helemaal super. Normaal 1500 nu gekocht voor 275 met nog een ladekastje erbij:D. 6 jaar oud alleen het trapje moet opnieuw geschilderd worden. Vindt zo´n halfhoogslaper die ook nog eens veilig is voor een 4 jarige echt prijzig. Maar met de kleine kamer moeten toch creatief zijn.

Max slaapt voor de 2e keer vandaag. Straks maar een half uurtje. Als het zo doorgaat morgen maar naar HA

Deel Deze Pagina