@ Oem, tjee zeg wat een verhaal. Heeft lang geduurd zeg, was je niet bekaf daarna? Maar wel een schatje! Fijn dat alles goed gaat! Heb net wat gelezen over tandjes. Dat is vroeg zeg! Hier gelukkig nog geen tand te bekennen. Is er al iemand die weer moet werken? Ik moet over 3,5 week weer Ben gister even langsgeweest en heb een paar dagen doorgekregen. Aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant vind ik het wel best zo. Ach het zal wel weer meevallen als ik er eenmaal ben, gelukkig heb ik leuk werk! Met de krampjes gaat het nog niet erg lekker. We geven Jara al vanaf vrijdag lactulose en ze krijgt extra water. Als het vrijdag nog niet beter is dan ga ik beginnen met een middeltje ertegen. Vanavond, morgenavond en zondag kraamvisite, gezellig!
Wat heeft Alexander een mooie kuif zeg! Jara heeft heel weinig haar, ik hoop dat het snel groeit, dan kunnen er staartjes in!
marleen wat een schatje jullie jara dames hoe doen jullie dat met voeding rana moest eigenlijk om 15.30 weer drinken alleen ze slaapt er wil der niet wakker maken ik heb het gevoel dat ze nu zelf gaat rekken met de tijd omdat ze nu van 6 voedungen naar 5 moet gaan op een dag... hoe doen jullie dat? toch wakker maken? btw ze slaapt al vanaf dag 1 hele nacht van 11.00 laatste voeding dan komt ze om 7uur volgende ochtend...
@ oem, ik maak Jara alleen wakker voor de nacht. Anders lig ik net te slapen en dan wil ze eten. Ik geef haar dan eerst een schone luier zodat ze goed wakker word Het is maar net wat jij makkelijk vind denk ik. Jara ligt nu ook nog te slapen, maar als het te laat word maak ik haar wakker, anders wil ze vanavond laat niet eten. @ Adriana, wat een schatje ook! Leuk shirtje, echt voor een jongetje. Vind ik altijd wel leuk, echte jongens/meisjes kleertjes
Hey dames Wat een mooie beebs! Ik heb ook foto`s van Jarno in m`n album. Ga nu ff lekker knuffelen op de bank liefss
heejj meiden.. oem wat leuk dat je er weer bent we hebben je echt gemist hoor ! fijn te lezen dat het goed gaat met Rana.. en wat een bevalling zeg. ik kan me er wel wat bij inleven omdat het bij mij niet veel anders ging alleen dan geen weeen opwekkers en ruggenprik. hier weer een onrustig dagje.. meneer slaapt alleen zolang hij in de wagen ligt en ik met hem buiten loop, majah echt warm is het niet dus voor mij geen pretje. Kian is slaapt trouwens nu in een slaapzakje met 2 dekentjes. kruikjes en mutsje zijn nu een paar weekjes weg. in het begin moest hij met omslagdoek, mutsje, 2 dekentjes en 2 kruikjes slapen omdat hij zich niet goed op temp kon houden dus dat ben ik heel langzaam gaan afbouwen. als het straks warmer word gaat er ook weer 1 dekentje weg. Fijne avond meiden! Liefs xx
Heb ook nieuwe foto's ik me album.. ook van ze eerste tandje is niet zo heel duidelijk ma meneer wou niet echt meewerken.
Wat een leuke en lieve kleintjes allemaal: echt te schattig! Ik lig lekker nu al in bed, ga even filmpje kijken en dan laatste voeding en heeeeeerlijk slapen (hoop ik). Dit keer met kruik en muts! Arme meid... Nou goed, weltruste allemaal!
JJaaaaaaaaaa revi slaapt.......! ben al 2 uur wakker :S heeft geen zin om te gaan slapen zo komt Sam waarschijnlijk
ik heb zulke leuke foto's gezien van jullie mooie wonders! echt super mooi! en OEm, wat een nare bevalling zeg! bah! vervelend he Als je ventje niet mag slapen! Heb je wel kunnen slapen? ik werd steeds wakker om te plassen... of ik kon niet slapen omdat ik wakker werd van het licht op de gang..! moet er nu aan denken dat ik nooit in het ziekenhuis heb gelegen, alleen maar met bevallingen! dat kuifje van alexander! wat snoezig! Revi heeft heel weinig haar.. naj vergeleken Sam!
Jara heeft gisteravond om half 11 haar flesje gehad, en nu om 7 uur werd ze pas wakker ! Dit was vast een eenmalige actie maar ben dr wel blij mee! @ Ran, slaapt Revi altijd zo moeilijk?
Ik probeer een foto te verkleinen maar het lukt niet? Het slapen gaat hier iets beter. Hij komt nog steeds om de drie uur maar slaapt daarna snel weer in! x aussie