Wat een leuke foto`s komen er allemaal voorbij! zal binnenkort ook even weer wat foto plaatsen! kyana heeft ook goed geslapen om half elf voeding en geslapen tot 4 uur en daarna tot half 8 heerlijk! Vandaag zo`n lekker dagje niks doen! Oh ja ben via hyves uitgenodigt door rainbowbabies en als je nog een geboorte kaartje over hebt en je daar inschrijft dan krijg je een gratis mutsje met naam opdruk! en mag je zelf een maat en kleur uit kiezen! dus misschien vinden jullie dit ook leuk!
ppfff..., hij slaap weer eindelijk om 6 uur lag hij te pitten en om kwart over 7 kwam hij weer.. Nu slaapt hij weer een kwartier
goedemorgen meiden, Hier ook een redelijk goed nachtje. Het inslapen duurde gisteravond wel even. Nathan bleef maar huilen maar heb hem toch maar een tijdje laten huilen. Wist gewoon dat er niets aan de hand kon zijn. had genoeg gedronken, geen vieze luier enz.. HIj was super moe maar wilde er gewoon niet aan toegeven volgens mij.. Na 20 minuutjes wel in slaap gevallen tot half 2. Dus prima.. Toen half 5 weer en toen half 9. Nu ligt hij na een uurtje lekker knuffelen weer in de reiswieg te slapen. Nathan heeft vannacht trouwens weer enorm gekreund. Heb echt het idee dat hij last heeft van zijn ontlasting. Wat ik wel gek vind want hij heeft wel bijna altijd een vieze luier. Je hoorde hem dan echt heel hard kreunen en hij laat dat ook veel scheetje. Wat zou je kunnen doen aan die lucht die blijkbaar in zijn buikje zit? Het klinkt zo zielig namelijk. Hij slaapt op zich wel maar als je bij hem kijkt zie je gewoon dat hij in zijn slaap gewoon druk bezig is. vuistjes gebald en je ziet gewoon dat hij aan het persen is zeg maar.. Moet maandag naar het CB dus ga het daar ook weer vragen maar misschien heeft 1 van jullie een idee.
echt leuk al die foto's. Kaner niet genoeg bekijken Wat is Kian een knapperd zeg en wat een mooie donkere lange wimpers. @ Bellabella heeft T. het vanacht lekker warm gehad? @ Aussie Ik wil het wel voor je doen. Doe het in photoshop. @ Ran, je zult wel moe zijn meid. pfff Hier een lekker nachtje. Om 9 uur gevoed en hij lag er om half 10 in en om 3 uur kwam hij weer. Om half 4 er weer in en toen om 7 uur. Daarna heeft ie heerlijk tussen ons in gelegen. Zo lief. nu ligt hij op mijn arm te doezelen en kan gewoon met 2 handen typen, trek gewoon het toetsenbord wat dichterbij hahaha Zo meteen gaat hij lekker in bad en vanmiddag naar mijn ouders. Pfff, dan moet ik alles naar beneden slepen in mijn eentje. We wonen nu nog op de eerste. Blij als we verhuisd zijn. Hoorde dat het zou gaan sneeuwen....hmmm. Moet toch 70 km met de auto. @Juffie dat heeft Alexander ook hoor.Vaak als hij wakker wordt of gaat slapen. Soms is het een boertje , maar meestal weet ik het ook niet hoor. Ik las ergens dat als je borst voeding geeft de ontlasting wat slap is en dat ze niet voelen dat het eruit komt waardoor ze denken dat ze moeten persen of zo. (zoiets) @Marije, ja ik zie het tandje. Gossie! hahaa meneer is in slaap gevallen op mijn arm. So cute! Volgens mij komt het door de Mozart muziek op de achtergrond. hihi @ Dani jaaaah eindelijk foto's van Jarno. Lieffff en ook een knapperd.
ik weet niet wat er aan de hand is.., ik vidn het alleen zo zeilig.! waar gaat het sneeuwen? echt? hier? ppfff...! alweer hahah
heejj meiden veel kindjes weer een goede nacht gehad zo te lezen .. @Amber.. gaat het nog steeds niet beter met het slapen van revi? komt hij nog steeds zo vaak? hoop voor je dat hij een keertje een ritme krijgt en jij dus wat meer rust! @juffie.. ik herken het van kian dat gekreun maar kian poept ook 2 keer per dag dus kan het ook geen ontlasting bij hem zijn. hij heeft nu echt diaree van ze tandjes dus dat loopt er soms gewoon uit als water en dus ook langs de zijkant van ze luier. gister 3 keer moeten verschonen omdat hij zichzelf helemaal had ondergepoept! ik ga maandag ff na het weeguurtje op CB dus ik zal het dan wel ff vragen of hun het weten. @Adriana.. dankje Alexander is ook een heel mooi ventje met ze stoere kuif ! ------------ Kian heeft het afgelope nacht wel goed gedaan. alleen gister avond was het echt weer een ramp. hoop dat dat snel is voorbij gaat. hij heeft vannacht van half 1 tot half 8 geslapen en om kwart voor 9 weer in slaap gevallen en hij slaapt nu nog! dus het gaat al weer iets beter. Ik ga zo na de kapper.. moet echt weer model komen in me haar want het wil echt niet meer zitten haha.. weer lekker kletsen over de bevalling de kapster die mij knipt heeft ook zelf net een kleine dus dat word gezellig! Fijne dag meiden. Liefs xx
heey dames! Sneeuw? Waar... Liever niet (`t is ook nooit goed) Hier op zich een goed nachtje.. Om 4uur begin hij te huilen ik kijken maar hij sliep gewoon, dus ik maar weer in m`n bed. Daarna kwam hij rond half 6, daarna lekker in bed en toen was`t 9 uur. en nu ligt ie ook lekker te pitten. Ga ik zo ff lekker douchen en z`n badje klaar zetten. @ Adriana jaaa eindelijk foto he Ons kanjertje! Doe maar voorzichtig dan als het glad word.. jakkie Haha bij Bv dat ze het nie voelen komen en moeten persen? Ja kan maar zo hoor.. Jarno loopt dan helemaal rood aan! @ Juffie. Ik zie Jarno ook regelmatig persen en met gebalde vuistjes en op gegeven moment laat ie een scheet en schijt hij z`n luier vol! En dan ist over. Ik heb t idee dat de Infacol hierbij goed helpt.. @ Ran.. pff gebroken nachten.. Breekt op of niet?! Ik kan het nu einde van de week goed merken hoor, Sliep normaal eigenlijk best veel, maar nu kom ik daar ook echt niet meer aan toe! @ mama05 Wij hadden net genoeg geboortekaartjes haha hebben er 3 over ofzo.. Ik dacht dat ik er zat had alleen toen kwamen er steeds meer mensen dat we dachten oh ja die moeten ook een kaartje.. Mutsjes heb ik wel genoeg. Jarno heeft zo`n klein koppie dat alle mutsjes nog te groot zijn.. 1tje past ie goed.. Nou fijne dag dames! Liefss
goeiemorgen hier gaat alles goed Rana heeft goed doorgeslapen laatste fles om 23.30 gehad en vandaag de eerste om 6.30 dus we zitten goed op schema... Amber: wat vervelend die nachten wakker met twee kindjes sterkte... Marije wat goed dat kian al een tandje heeft joh! enuh de bevalling was idd zwaar maar daar weet jij volgens mij alles van bij jou duurde het geloof ik ook 3dagen... Aussie: ik wilde een nieuwe foto van vandaag verkleinen en erop zetten maar mij lukt het ook niet...helaas... Goed dat Joe nu een beetje slaapt! Nou zometeen naar het cb ze moet de fles om 13.00uur hebben en ik heb een afspraak op dat tijdstip ik zou niet weten hoe ikhet moet aanpakken.. Heb nog niet eerder buiten de fles gegeven... ze drinkt vrij snel alleen dat boertje laat lang op zich wachten... En als ik der zonder boertje in de maxi-cosi zet dan komt alles er zo weer uit
wilde deze even laten zien http://nl.youtube.com/watch?v=xRmpb7rQ854 is mijn eerste zoontje 6 maandjes
Ran: Bas kan geen genoeg krijgen van het filmpje, baby lachen... zegt hij. werkt ook erg aanstekelijk. Sneeuw, bij mijn man in Canada ligt nu 15 tot 20 cm sneeuw en er komt nog meer, hoop dat hij toch mag vliegen zodat hij zaterdag thuis is. Wat een mooie foto's allemaal van jullie schatjes. Ga Bas vlug in bed leggen kan ik dadelijk hopenlijk douchen. Vanavond naar de doopvoorbereidingsavond. Alleen Hopenlijk zijn er wat bekenden uit het dorp.
ran: leuk filmpje zeg! Kan niet wachten tot Nathan gaat lachen. Het zijn nu nog alleen glimlachjes. Ook erg leuk natuurlijk
hallo meiden Ik kreeg bij de kruidvat 1 gratis toegangkaartje voor de avondopening van de 9 maanden beurs heeft er iemand intresse? ik ben vandaag maar even naar het weeguurtje gegaan want Lilly laat sinds gisteren ineens tot wel 50 cc staan van de fles.(erg zonde want ik kolf nog steeds dus gaat me 2x zoveel aan het hart) Ze is steeds erg verkouden dus kon daar aan liggen zeiden ze. Nu moeten we voor elke voeding haar neus insprayen met een neusspray en evt extra vocht geven 2 uur na de voeding want ze moet wel genoeg binnen krijgen. Ze liet vandaag in totaal al 150 cc staan. Dat is niet normaal. Maar ze is wel aangekomen dus dat scheelt dan weer. Zou iemand voor mij het willen veranderen in de lijst lukt me steeds niet. 5205 gram en 57 cm. Ze groeit nu erg hard in de lengte. @ Sawi hoop dat je man terug mag vliegen lijkt me niet leuk als hij nog langer weg blijft. @ Oem jeetje wat een verhaal zeg en wat een ellende met je borstontsteking. Gaat nu alles lekker met je? Hoe bevalt je huisje zit je er al helemaal in? Heb je je babykamer weer hetzelfde gemaakt eigenlijk als in je vorig huis? @ dames die foto`s hadden geplaatst wat een scheetjes. Heb gisteravond even gekeken. Ik ga zo alle kleertjes die ze niet meer aan kan opbergen. Vind dat wel raar om te doen. Dat ze nu al uit kleding groeit. Durf niks weg te gooien want we willen nog een 2de ooit. Ik heb alle cd`s van k3 gedownload en ben ze nu aan het branden. Echt lekker meisjes muziek, lekker meezingen over opa`s en mama`s en kusjes. Ik ga 11 maart weer beginnen dan gaat ze naar het kinderdagverblijf. We hebben volgende week een intake ben benieuwd.
hoi meiden! Sorry ik heb even geen tijd gehad om alles terug te lezen en te reageren! Ik heb even een mededeling wat betreft de meeting: Ik heb vd Valk Schiphol gebeld en nu vertelde dat mens me dat zondag niet handig is, omdat ze dan ook brunch hebben en er vaak 300 man binnen is dan, dus is er weinig ruimte voor de wagens en niet prettig voor ons om daar te zitten (vooral degenen die bv geven) en ook voor de overige gasten kan het dan storend zijn. Nu is mijn vraag: zou de week ervoor (21 maart op zaterdag) voor jullie ook uitkomen? dan kan het namelijk wel en hebben we alle rust en ruimte! Ik hoop het snel te horen van jullie! xxx leonie
Hoi allemaal, Ik ben even 2 dagen weinig aanwezig geweest hier en moest meteen een hele berg teruglezen. Het is alleen niet allemaal goed blijven hangen. Wel heb ik een aantal hele mooie kindjes gezien, prachtig hoor allemaal! Hier gaat ook alles wel goed. Jamie sliep al een beetje door, al 4 dagen achter elkaar, alleen de afgelopen 3 dagen doet ze dat ineens niet meer...heel jammer. Heb ook besloten helemaal te stoppen met de borstvoeding. Was net de eennalaatste voeding aan het afbouwen, maar daardoor heb ik 's ochtends (de enige voeding die ik nog zou geven voor een week) ineens erg weinig borstvoeding en hierdoor lopen we erg te hannessen met de voeding, waardoor Jamie dus ook onrustig is. Ze laat regelmatig 40 tot 60 cc van haar flessen staan en wanneer ze volledig op flesvoeding over is, kunnen we dus ook goed monitoren hoeveel ze per dag binnenkrijgt. Vandaag was ze ook weer erg onrustig en wilde ze maar niet slapen in haar bedje, dus tot 2x toe eruit gehaald. Ze is een half uur geleden weer op mijn arm ingedoezeld en toen heb ik haar maar weer in haar bedje gelegd. Het lijkt erop dat ze nu wel lekker slaapt, ga straks nog maar eventjes kijken. Ik ben zelf ook wel moe, wat wen je snel aan nachtjes doorslapen, en heb een beetje hoofdpijn. Ik vraag me af of ik misschien weer ongesteld ga worden...ben zeer benieuwd. Morgenavond komen de collega's van Dennis op kraamborrel en ga ik hapjes maken, ik moet dus nog eventjes een paar receptjes opzoeken en dan ga ik heerlijk onderuit op de bank. Fijne avond allemaal! Grtjs, Hanneke
Hey meiden vandaag alles goed gegaan op het CB goed gegroeid 1kg aangekomen en 54cm lang hier is een foto'tje van rana vandaag
Wat een mooie minimensjes komen hier allemaal voorbij! Leuk om al die koppies zo te zien. Zal ook wat foto's van mijn meisje plaatsen. Ik ben inmiddels de bv aan het afbouwen en mijn meisje zit inmiddels een week op kunstvoeding. Ze was ruim 500 gram gegroeid de afgelopen week! Ze had honger! Ze slaapt sinds 2 nachten door en zit sindsdien ook op 5 voedingen van 150+5. Vind het erg jammer van de bv vooral omdat dit mijn laatste kindje is, en ik bij mijn zoon alles 6 maanden lang gekolfd heb. Het is niet anders Moeilijk he Vis als je niet weet wat er in gaat. Dat probleem had ik hier ook. Jessica ik hoop dat je meisje gauw weer beter gaat drinken. Kolf jij alles? Of drinkt ze ook nog bij jou? Ben de rest een beetje kwijt. Jullie schrijven erg veel! Fijne nacht voor jullie en je kindjes!