ff snal over meeting.. 20 maart kan ik ook niet sorry. ik kan echt alleen 29 maart. @amber.. revi leek in het begin zo op kian ma nu helemaal niet meer! wel een leuke foto's
@Pinquin Ik kolf alles. Deed eventjes nog 1 voeding aan de borst. Dat deed ik voor het slapen gaan maar ze werd zo wild aan de borst. Steeds met haar hoofdje draaien en mijn tepel meenemen hiermee dus ik werd er niet blijer op. Ook verslikte ze zich steeds en lekte melk uit haar mond. Al met al een slechte borst drinker. Uit de fles gaat het zoveel beter. Vanavond heeft ze zowaar weer eens de fles helemaal opgedronken hoop dat ze dit blijft doen. Vind het zo zonde om het weg te gooien wetend dat ik er hard voor gwerkt heb. Ik lees dat je voor je zoon 6 maanden hebt gekolfd. Lukte het om de produktie steeds op te hogen? Of hoe deed je het? Je leest weinig dat mensen 6 maanden alle maaltijden kolven ben zo benieuwd hoe dat bij jouw ging. Ik wil het namelijk echt de 6 maanden vol maken als het lukt. Ging je produktie achteruit toen je weer ging werken? Sorry voor al die vragen maar ben zo nieuwschierig. Ben weer ongesteld geworden voor het eerst. Nou ja ongesteld ik verlies weer wat bloed 2 dagen nu. Lijkt niet echt op wat ik voor mijn zwangerschap had. Zijn jullie ook al ongesteld geweest? Is dit snel of is dit normaal? Gr en slaap lekker allemaal Mijn man is morgen vrij dus die wilde alle voedingen vannacht op zich nemen die schat. Nou dat laat ik geen 2 keer zeggen natuurlijk.
@jessica ik heb wel intresse in je kaartje voor de hh beurs/negenmaanden beurs dat is een normale tijd om ongesteld te worden, ik was het ook rond die tijd, alleen ik kon geen stap meer zetten zo erg vloeide ik wat een prachtige fotos hier allemaal
hey meiden, diego is gisteren dus weer van 10 tot 10 wakker geweest misschien hoogstens un uurtje met stukjes geslapen...was gisteravond beetje gek van zijn gejengel en gehuil! Verder heeft hij helemaal geen last van de spuitjes gehad dus das dan wel weer un voordeel want woensdag heeft ie bijna de hele dag geslapen en als ie wakker was telkens lachen enz...je merkt echt dat hij nu dingen wil gaan doen...hij maakt heel veel geluidjes en begint ook al met geluid te lachen. wil al op zun buik draaien en zitten vind ie leuker dan liggen haha! Dalijk komt een vriendin die is de laatste keer begin dec hier geweest lekker hoor maar goed! Vanavond de uri geller kijken en morgen gaat diego bij mijn ouders slapen en gaan wij met un groep uiteten en blijven dan bij vrienden slapen. Fijn weekend allemaal! +nieuwe foto in album!
Hey dames Hier een wat korter nachtje.. 12 uur gevoed, half 1 in bed nog ff geprutteld.. vanmorgen was het 5 uur.. nog wel netjes.. maar normaal is het 6 uur maar dit keer kwam het ook wel goed uit want ik moet kwart voor 12 bij de vk wezen voor een nacontrole. en ff Jarno showen natuurlijk! Dus om 8 uur weer gevoed en strax om 11 uur.. mooi met een volle buik die kant op! Jarno ligt nu lekker in z`n bedje op z`n eigen kamertje te slapen.. daar leg ik hem smorgens na de 2e voeding 1 slaapje neer om te wennen. snachts slaapt hij nog in de wieg, maar hij begint te draaien blijft niet meer lekker liggen zoals we hem neerleggen haha, maar z`n bedje nu is heel breed en ben bang dat ie onder de dekens verdwijnt en ik hem niet hoor. Dus vandaar oefenen en dan heb ik er zicht op wat hij doet.. Gebruiken jullie al een slaapzak? Ik nog niet maar heb er wel een gekocht van 70 cm was zo leuk haha (lange mouw) hij ligt altijd met z`n armen boven de dekens en dan heeft ie van die koude handjes! Ik vloei nog steeds een beetje. Morgen is Jarno 6 weken! t is wel bruinig en hoop dat het snel stopt VK zei tegen mij dat het wel 12 maanden kon duren als je BV geeft voor je weer ongesteld word.. en de 1e keer schijnt idd zo erg te zijn dat je de heledag wel op de wc kunt blijven zitten.. @ pinguin Mooie foto! @ acissej Een lekkere nacht gehad? Heerlijk lijkt me dat! Groetjess
@jessica Quinn was geen grote drinker. Heeft heel lang 5 flessen van 150cc gedronken. Ik kolfde 3 a 4 x per dag en had daar genoeg opbrengst mee. Ik had meestal een opbrengst van ca 800cc tot 1 liter per dag en daar had hij genoeg aan. Als Quinn niet zo allergisch was geweest was ik nog langer doorgegaan met de borstvoeding hoor, maar hij deed het beter op Nutramigen(speciale voeding). Echt tips heb ik niet maar als je vragen hebt ga je gang! kan je wel aanraden het een en ander in te vriezen! Hier nog geen menstruatie maar met Quinn had ik het al na 6 weken weer. Dani ik gebruik al een tijdje een slaapzak. Heerlijk vindt ze het en hoef me geen zorgen te maken of ze te warm of te koud is. Ik ga wat doen hier! begin eindelijkw eer een beetje energie te krijgen. fijne dag
hoi Als je die slaapzak gebruikt he wat doe je er dan onder (romper shirtje broekje?) en wat voor deken doe je eroverheen? Ik heb nu een deken (dubbel) en een lakentje.. en hij slaapt gewoon in z`n kleertjes die hij die dag aanhad en de volgende morgen kleed ik hem weer om. schone romper + kleertjes, zo heb ik t geleerd van de kraamverzorgster. Ik heb nu wel pyamatjes gehaald haha want die kleertjes worden er niet mooier op als je ze zo vaak wast.. maar goed.. hoort erbij! Oh ja en als je je kindje boven hebt liggen en je gaat naar beneden gebruiken jullie dan de baby foon? Ik meestal wel, ben toch bang dat ik hem niet hoor.. Groetjess
Heb even niet zo veel tijd. Hopelijk vanmiddag meer. Ik heb alles terug gelezen, maar geen tijd om dus alles te antwoorden. Prachtige foto's. Ik ga vanmiddag ook probereen een foto in mijn album te zettten. Dani: ik gebruik geen babyfoon. Alleen eerste twee weken gedaan. Ik heb een overgevoelig gehoor. Ik hoor mijn kinderen al voor de babyfoon aanslaat. Mijn zoontje slaapt twee verdiepingen hoger dan de huiskamer en zelfs met tv aan, hoor ik hem nog altijd zodra hij begint te huilen. Maar je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Pinguin: Lekker dat je meisje zo goed gegroeid is. Ik kan met je teleurstelling van de bv helemaal voorstellen. Bij mij is het nu voor de tweede keer niet gelukt en ik baal er ook nog steeds wel van. Wij zouden nog wel een derde (of misschien zelfs vierde) willen, maar het lijkt erop dat ik gewoon geen borstvoeding kan geven. Ik moet dat echt een plekje gaan geven, want zag mezelf altijd als een borstvoedende moeder. Aan de andere kant vind ik het ook een beetje mutserig van mezelf, dat ik er zo'n moeite mee heb en ben jaloers op degene die zo makkelijk kunnen overgaan op flesvoeding. Oem: Rana ook al zo goed gegroeid! Heftig verhaal je bevalling. Bloedverlies na de bevalling stopte bij mij na zes weken na eerste bevalling en precies drie weken later werd ik weer voor het eerst ongesteld. Heb nu nog steeds licht bloedverlies, dus verwacht dat het nog wel twee weken duurt voor het helemaal is gestopt. Ik ben nog aan het nadenken over welke anticonceptie ik zal nemen. Hebben jullie slechte/ goede ervaringen met bepaalde soorten. Ik wil eigenlijk geen pil wegens de hoge dosis hormonen.
Ze heeft een romper lange mouw en een pyamatje aan in de zak. Ik heb geen hele dikke winterzak trouwens maar eentje die voor alle seizoenen is denk ik. Ze slaapt 'snachts in een wiegje bij ons op de kamer waar het steenkoud is. Ik verwarm haar bedje voor met een kruikje wat ik dan aan het voeteneind leg als zij erin gaat. Ik heb een lakentje en 2 dunne dekentjes over dr heen liggen. Ze blijft hiermee mooi op temperatuur (zo rond de 37 graden) Overdag heb ik haar beneden in de kinderwagen. Maar anders inderdaad de babyfoon gebruiken! Zal eens kijken of ik een foto van de slaapzak kan vinden.
Pfffff dat voel ik precies hetzelfde hoor! Rationeel kan ik het allemaal prima plaatsen maar emotioneel nog niet. Qua anticonceptie gaat manlief waarschijnlijk een knip laten zetten, maar heb al aangeboden of ik niet eerst nog een jaar of 2 een spiraaltje zal nemen.
@ Dani Ik gebruik ook een slaapzak en daaronder alleen een rompertje en een pyama shirt of een shirt dat ik gekregen heb en ik niet mooi vind met lange mouwen. Maakt het verschonen `s nachts makkelijker als ze geen broek aan heeft. Daarover heen gewoon de dubbele deken en laken. ie schopt ze vaak toch van zich af maar gewoon toch voor het idee. Ik gebruik de slaapzak nu zo 4 weken of zo. Staat ook erg schattig moet ik zeggen. Heb trouwens wel een van 60 cm. Zodat ze niet in de slaapzak kan zakken als ze haar armpjes naar binnen haalt. En ik heb heerlijk geslapen. Schrok wel af en toe wakker zo van ik vergeet wat te doen maar viel zo weer in slaap gelukkig. Dit had ik net even nodig. @Victoria Omdat ik bv geef nog even het condoom. Daarna de nuvaring. Dat is een ring die je in je vagina moet brengen en dat plaatselijk hormonen afgeeft. Die hou je 3 weken in en dan haal je hem eruit voor de stop week. Ik heb een hekel namelijk aan de pil. Vergat hem steeds en kon geen vast tijd stip vinden waardoor ik hem niet vergat ivm wisselende werktijden. De nuvaring was wat dat betreft ideaal. @ Pinquin Groot gelijk als we klaar zijn met ons gezin gaat de knip er bij hem ook in. Ik heb dan genoeg werk gedaan dan is hij aan de beurt. Maar je kan een spiraaltje trouwens 5 jaar laten zitten. Bedankt voor je antwoorden en als ik nog vragen heb stel ik ze meteen. Vindt het wel knap dat je het 6 maanden heb gedaan trouwens. Baal nu al af en toe dat ik weer moet gaan zitten maar als ik het niet doe dan melden mijn borsten zich vanzelf. We gaan lekker vandaag met zijn 3-tjes op pad. Waarschijnlijk lekker wandelen in een bos of zo want meer is er niet echt te doen behalve winkelen maar dat vind hij niet zo leuk.(welke man nu wel) En even boodschappen af zetten bij mijn schoonvader die ziek is. Fijne dag allemaal
goeiemorgen lady's alles goed? Ik las net dat er een meeting gaat komen zou graag mee willen kan iemand mij vertellen hoe of wat? Met Rana alles goed en vanacht weer lekker doorgslapen eerste voeding was om 6.30 ik denk omdat ik een zware bevalling had dat zij nu lekker rustig is...
Even een vraagje over de voedingen. Isis meldt zich vaak om de drie uur. Zijn er mee die dat hebben? En ik geef de laatste fles altijd rond elf uur, soms wat later, soms wat vroeger. Maar vaak moet ik haar daar voor wakker maken. Zijn er ook mensen die gewoon laten slapen en hoe bevalt dit? Zit te twijfelen of ik dit een keer zal proberen. Mijn meisje roept me weer, heeft geen slaapdag vandaag....
Hey Voor de dames die er nog niet uit zijn wat voor anticonceptie.. Kijk hier wat het best bij je past.. http://www.anticonceptie.nl/swf/intro_content.html Groetjess
@ Victoria Jarno meld zich overdag ook om de 3 uur. soms 3 en half. De laatste voeding geef ik meestal rond 12 uur omdat hij dan doorslaapt tot ongeveer 6 uur sochtends.. Ik maak hem wel wakker voor de laatste voeding omdat als ik hem rond een uur of 10 de laatste voeding geef hij om een uur of 4 komt.. Hebben jullie dan een slaapzakje met korte mouw? Ik kanze er wel afritsen. t is een vrij dikke slaapzak Zit er over te denken om er drukknoopjes aan te maken zodat ik de onderkant korter kan doen. Ik ben er nog niet uit over welke anticonceptie. VK stuurt mij een folder op, Als je een iets langere tijd bijv over 3 of 4 jaar pas kids weer wil dan raadde ze toch spiraaltje aan. Maar t idee dat er dan ijzer in je zit.. Heeft iemand hier ervaring mee? Liefss
@all: Dan moeten we OF een andere locatie zoeken voor de 29ste voor de meeting OF we hebben er schijt aan en ik reserveer alsnog! @oem: de planning is om op 29 maart met zn allen te gaan lunchen in amsterdam vd valk Schiphol! zou leuk zijn als je ook komt! Djayden heeft ook een slaapzakje met daaronder een rompertje en gewoon nog een dekentje en lakentje eroverheen! gaat prima! Ik ben ongesteld geworden! was na 3 weken gestopt met vloeien en nu ben ik ongesteld! heb woensdag spiraaltje laten zetten.. dat viel nog tegen zeg, auwie!
dani:heb de site bekeken over anticonceptie, maar weet het nog niet... heb isis gister laatste voeding om half twaalf gegeven en toen kwam ze om vier uur weer. Heb haar nu in de kinderwagen gelegd en ben haar aan het wiegen terwijl ik hier achter de compu zit. typ dus nu met é'n hand. Irritante is dat ze steeds haar fopspeen uit haar mond laat vallen en dan wordt ze weer wakker. Volgens mij gebeurt dit ook in haar bed, waardoor ze steeds na een uurtje wakker wordt. Heb haar namelijk ook al ingebakerd, dus zichzelf wakker zwaaien met armen kan al niet meer.
humm leonie klinkt leuk hoelaat dachten jullie aan? vic ik heb hetzelfde met Rana ze lag net lekker te slapen maa nou vliegt der speen steeds uit dus ik loop nu steeds op en neer om dat speentje er terug in te doen soms denk ik dat ze het expres doet whahaha want dan kijkt ze me zooo ondeugend aan!