Wat een mooie foto's Peetje! Wat groeit hij goed he. Wat vreselijk dat jou moeder overleden is zeg. Al lang? Ik verveel me vandaag een beetje, omdat het rotweer is en omdat het in mijn nek geschoten is en ik niet zoveel kan doen. Dit is ons fotoalbum: http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo @ Dani, omdat het in een hoek altijd 90 graden is.
Hoi allemaal, Leuke moppen hoor! Maar wat is nou idd het antwoord op die van dat blondje in de hoek? Vandaag is Jamie een beetje van de rel, ze is veel wakker, huilt wat meer en wil meer eten, maar eet dan wel kleinere beetjes...beetje zoeken dus. Misschien is dit haar manier van doen tijdens het 8-weken sprongetje?!?. Ze zit nu gezellig bij mij op tafel in het wippertje, vind ze erg leuk. Alsof ze er gewoon ook bij wil zijn. Ik hoop wel dat ze vanavond een beetje rustig is, want eigenlijk wil ik dan op zolder even sporten. Heb een stepapparaat en een matje waar ik wat grondoefeningen op kan doen. Ik baal inmiddels zo van mijn buik dat daar echt iets aan gedaan moet worden. Aangezien ik nu volledig kunstvoeding geef, kan ik iets meer op mijn eten letten. Ben geen lijner hoor, daar geloof ik niet zo in, maar ik ga proberen niet meer te snoepen en heel uitgebalanceerd te eten en natuurlijk wat meer te bewegen, misschien dat ik dan over een paar weekjes wat blijer ben met mijn lijf. Hebben jullie daar ook zo'n last van nu of ben ik de enige? Aanstaande woensdag komt vooralsnog de laatste kraamvisite. Mijn tante komt dan en die neemt ook mijn oma (van mijn moeders kant) en een andere tante mee. Met mijn oma en die andere tante heb ik al zo'n 8 jaar geen contact meer. Mijn moeder heeft na heel wat strubbelingen en ruzies met hen gebroken en daardoor zag ik ze ook nooit meer, had er ook echt geen behoefte aan hoor. Nu stuurde mijn tante met kerst een kaartje dat zij en oma heel graag willen komen kijken en dat ga ik ook niet weigeren, ben heel benieuwd hoe het zal gaan....ze hebben zelfs Dennis nog nooit gezien! Grtjs en een fijne dag!
Vis: Anaïs had gisteren hetzelfde met haar voedingen. Allemaal kleine beetjes. @Adriana leuke foto's! Mooie wrapper heb je! Vind ike en erg mooie collectie van Lodger. Het is dat ik al een wrapper had anders had ik er zeker 1 in uit die collecite gekocht! @Peetje ook bij jou leuke foto's! Wat een binkie! Ik ga mn zoontje van het kdv halen
hey @ Adriana hahaah ja idd.. geweldig! Wat een mooie foto`s ook! @ Peetje zo wat is Yorick alweer groot! Jeej weer 2 kilo kwijt. nog 2 te gaan en ik zit op m`n oude gewicht.. Heerlijk BV geven Alleen m`n broeken pas ik nog niet helemaal. Sommige wel alleen als ik de knoop dicht krijg moet ik niet gaan zitten haha Nou ga weer ff voeden en de boel klaarmaken voor visite strax. Liefss
Ben ik weer! Pfff hij heeft wel heel erg veel kracht zeg! Nou om 14.05 lag hij dus lekker te slapen en wat denk je om 14.30 was hij weer wakker! Zoveel moeite en dan nog niet eens een uurtje geslapen. Op een gegeven moment ben ik maar met hem gaan wandelen en nu probeer al vanaf 17.00 uur ongeveer hem weer te laten slapen. Hij wordt elke halfuur weer wakker! Huilt zo hard hij kan en dan slaapt hij weer voor maar een half uur! Ik vind wel dat ik het goed heb volgehouden! Maar of ik het de moeite waard vind.... hij is zo wel heeeeeeeeeeeeeeel erg zielig. Hij pakt mij bij mijn arm vast en kijkt me heel zieilig aan..... vanavond voor zijn late voeding ga k hem in bad doen en daarna masseren kijken of dat helpt.
Hallo Meiden! Veel gekletst zeg, ik moest ook lachen om Adriana! Vooral om die van op de wc! hahaha! Ik heb alles bijgelezen maar is een beetje veel om op iedereen te reageren! Ik las wel wat over Nutriton, Nena spuugt de laatste dagen ook veel, maar heb het idee dat ze veel zuur opgeeft ze ruikt ook zuur uit haar mondje.AFgelopendagen is ze zo veel aan het huilen geweest. Ze slaapt er niet minder om,m aar wanneer ze wakker is huilt ze echt veel. Vandaag lijkt het wat beter te gaan! Morgen ochtend heb ik een afspraak bij de HA. Vanmorgen nacontrole bij de gyn. Litteken van de KS is mooi genezen! Nou ja dat kon ik zelf ook zien! Nou ben ook helemaal van de beta-blokkers af ! (was na 4 dagen z'huis na mijn KS na 1 1/2 dag thuis weer terug gestuurd naar het z'huis ivm te hoge bloeddruk! Veel te hoog eigenlijk...) Ben ook klaar met het spuiten van fraxiparine, omdat ik eenstollingsafwijking heb moest ik dit spuiten! Wel gek, periode vanzwanger worden en zwanger zijn vandaag afgesloten. Sinds april 2006 bezig geweest met een kindje krijgen en nu is het afgesloten! Best een beetje emo momentje, want het was best een heftige periode met veel ups en downs! Ook ontzettende ruzie met mijn ex, maar zal jullie de details besparen. Die gozer is echt knettergek! Dat ik daar 3 jaar een relatie mee heb gehad! Ik reageer vanaf nu weer op iedereen, want dit was wel weer een lang ego bericht! hahaha!
Lola: hopelijk kan de HA jullie helpen. Vervelend als ze opeens zoveel huilt. Fijn dat je bloeddruk weer goed is. En nu op een naar een volgende periode; genieten van je meisje. Mamatje: wat vervelend dat het slapen met Tunc zo moeizaam gaat. Misschien zit je helemaal niet te wachten op adviezen, maar wat bij mijn zoontje ook hielp, is er bij blijven zitten. Daar werd hij vaak rustiger van en kon hij makkelijker in slaap vallen. Het vergt wel wat van je geduld om er bij te blijven zitten. Hopelijk helpt het badje en slaapt Tunc straks lekker in. Dani: wat heerlijk dat de kilo's er zo goed bij jouw afgaan. Ik wil er ook nog zo'n twee tot drie kilo af. Heb vandaag ook een gewone broek aan, maar dit is wel de enige (meest wijde) broek die ik aan kan. Bij mij zit er vooral nog van wat vet rond mijn middelen en bovenbenen. Mijn bovenlichaam is weer helemaal de oude. Vis: ik denk niet dat jij de enige bent. Neem me elke dag voor om te beginnen met buikspieroefeningen, maar stel het maar uit. Leuke foto's allemaal. En Peetje, wat is jouw mannetje al groot zeg, wat is Isis dan nog een klein meisje. Heb vandaag geprobeerd een foto in mijn album te zetten, maar weer niet gelukt. Ik ga vanavond lekker tv kijken. Tot morgen.
@ Adriana Leuke grapjes vooral die van dat blondje was geweldig. Dank je wel had ik weer even wat te doen. Heb je ze ook echt overgeschreven? @Peetje Wat een mooi boxkleed heb jij en wat een leuke wieg. En ooh ja wat een mooi kind. Wat is hij gegroeid zeg. @ Lola Heb je met je ex nena gekregen? Ben ook in 2006 begonnen om een kindje te krijgen leek me zo leuk op mijn 26ste moeder te zijn helaas mocht het niet zo zijn. Ben nu zo blij met haar. We hadden nog 1 maand en dan zouden we op iui over zijn gegaan en ineens was ik zwanger. Echt ons wonderkindje vinden wij. Ik lees dat je 3 miskramen hebt gehad voor Nena Hoe ging je dan je zwangerschap door? Ik vond na 1 het al erg en durfde pas na 3 maanden en 2 echo`s het echt te geloven en toen nog net eens echt. Pas toen mijn buik begon te groeien dacht jeetje nu ben ik echt zwanger. Vind je het erg dat ik dit vraag? Net Lilly in bad gedaan en die slaapt nu lekker. Ga ik weer lekker met mijn mannetje op de bank zitten was vouwen enz.
Hey ladies! ben er ff een paar dagen niet geweest, heb niet bijgelezen sorry Pff wil ff een verhaal met jullie delen hor! Mijn vriendin is zaterdag bevallen, om 05.00 water gebroken, om 15 uur naar het ziekenhuis met 7 cm ontsluiting, na 2 uur kwamen ze er pas achter dat ie in stuit lag ( 40 weken zwanger!, en nooit gemerkt ), toen een keizersnee, 5 ruggeprikken gehad, ze werkte niet, 1 naald afgebroken in haar rug en toen de geboorte... op de echo en pretecho zeiden ze overduidelijk een meisje.... ehhm nou... ze heeft een piemel, het is een jongen! Alles roze.. geen naam.. pfff erg he! Alles is nu helemaal goed hoor, hij is kerngezond, een flinke knul van 7.5 pond! Hij is net zo groot als jordan hihi, die is 6 weken oud! Maar jeetje... das echt ff schrikken en omschakelen he! Hier gaat alles goed, tis ff uitvogelen hoeveel Jordan nou wil drinken, ene keer 150cc helemaal leeg, andere keer zit ze na 90cc vol.. Maar ze groeit goed, dat is het belangrijkste! Fijne avond allemaal! xxx
@ Adriane: hahaahahahah! En wat een mooie foto's! @ pinguin: ik gebruik gewoon de compressen van de Etos. Ik had inderdaad al gehoord van de lillypads maar heb begrepen dat die alleen werken als je niet al teveel lekt? Ik lek dus echt heeeeeel veel. Die jij gebruikt ken ik niet, bevallen die? @Mamaatje: sterkte met de zware nachten, ik hoop dat het snel beter wordt! @Lola: Ik heb eigenlijk bij al mijn exen wel dat ik me niet kan voorstellen dat ik daar ooit voor gevallen ben! haha, tijden veranderen. @ peetje: mooi mannetje zeg! @ Dani: gek he, dan ben je wel veel kilo's kwijt maar dan kan je alsnog je broeken niet aan. Heb ik ook last van. Ik moet nog 5 kilo, er zijn er nu 15 af. De laatste kilo's gaan helaas niet zo snel. @ vis: Blijkbaar staan vandaag wellicht de sterren verkeerd, T. is vandaag ontzettend zeurderig: huilen (ook aan de borst) en steeds maar hele kleine slaapjes: ben nu echt moe. Mijn vriend kwam binnen en die zei: "Zo! jij ziet er lekker uit, wat een wallen! " Ja hoor, en bedankt! Ik denk maar dat ze weer eens een regeldagje heeft, of maakt ze wellicht een sprongetje? Vandaag heb ik haar gewogen (met mij op de weegschaal) en ze weegt 4300 gram. Vorige week vrijdag woog ze in het ziekenhuis nog 3900 gram, dus das best netjes toch? Hoeveel moeten ze ook alweer aankomen, weten jullie dat?
Ze mogen tussen de 50 en 250 gram aankomen. Dat is zeg maar de richtlijn het kan natuurlijk wel meer of minder zijn. In het begin kwam Tunc meer als een pond in de week aan en nu is het gemiddeld 115 gram in de week.
@Dani: Dat pakje wat Jarno aan heeft op je profielfoto heeft Jamie in het roze! Dat wij het kregen dacht ik...hmmm, maar gisteren deed ik het aan en vond ik het harstikke leuk. @Bellabella: ik heb de compressen van Jippie, zijn wel iets duurder (5 euro voor 24 compressen) maar zijn echt super als je veel lekt. Ze lekken nl. niet door en zijn ontzettend absorberend. @Bianc: wat een verhaal zeg! Gelukkig gaat het nu goed. Jamie ligt nu sinds een uur of 8 weer te slapen, ben benieuwd hoelang het gaat duren....ik denk dat ze tussen 8 uur vanochtend en nu in totaal maximaal 3,5 uur heeft geslapen. En ze heeft al 8x een flesje gehad, maar dan wel steeds een klein beetje. Ik heb net heerlijk op zolder gesport, ik heb zo'n stepapparaat, daar heb ik 15 minuten op gestaan en daarna heb ik nog grondoefeningen gedaan, armen, benen, billen en buik. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb. Nu lekker tv kijken. Fijne avond allemaal!
Wat een verhaal het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken maar dat ze het zo mis hebben bij de pretecho en bij de gewone echo! Ik las je berichtje voor aan mijn vriend en die moest wel heel hard lachen over hoe jij dat verteld over de piemeltje! Kyana had zaterdag ook een huildag maar gaat nu echt weer beter ze lacht en slaapt weer goed vannacht van 0.30 tot 6 uur dus eindelijk zit er ook klein doorslapertje bij Vanavond slaapt Anisha bij mijn moeder zodat ik morgen lekker kan blijven liggen even wat slaap inhalen! mijn moeder wou graag haar mee nemen naar overgrootoma en dat vond ze geweldig dus ik ook blij!
@Adriana, mijn moeder is iets meer dan een half jaar geleden overleden. De meesten hier weten dat al wel. En helaas ben ik hier niet de enige die haar (schoon)moeder/vader ben verloren tijdens een zwangerschap. Ik heb het er nog steeds best wel moeilijk mee, ook al zeg ik vaak van niet. Ze had Yorick zo graag gezien en ik had alles zo graag met haar willen delen. Mede door het verlies van mijn moeder was ik ontzettend bang tijdens de bevalling en de eerste dagen daarna. Nu kan ik gelukkig goed genieten van Yorick en winnen alle goede herinnering aan mijn eigen lieve moeder het. Maar het blijft soms toch moeilijk. Leuke foto's op je website. Ik dacht zelf alleen meer aan een papieren versie , die je straks kan meenemen en aan anderen kan laten zien. Als het goed is krijgen we die van Yorick deze week binnen. @Vis, knap van je tante om toch weer contact te zoeken. Daar is best wel wat moed voor nodig. Hopenlijk hebben ze de strijdbijl daadwerkelijk begraven en wordt het gezellig. @Pinguin, gaat Anais straks naar hetzelfde KDV als Quinn? @Lola, wat lekker dat je zo goed al genezen bent van de keizersnede. Goed voor jezelf en Nena blijven opkomen hoor. Kan Nena geen buikgriep hebben, dat gaat geloof nog steeds rond. Of spuugde ze hiervoor ook al? Ik hoop dat de huisarts kan helpen. @Bianc, ik kan eerlijk gezegd wel lachen om een meisje dat een jongetje blijkt te zijn . Ondanks dat we zelf zeer duidelijk hadden gezien dat we een jongetje kregen, heb ik altijd rekening gehouden met het geval dat. Een oud-collega zou nl. twee jongens krijgen, dachten ze, haha. We hebben zo'n lol gehad om te bedenken hoe een van de twee moet hebben gelegen tijdens de echo. Yorick lijkt inderdaad al een lekker groot ventje. Toch is hij zelfs voor zijn gecorrigeerde leeftijd helemaal niet zo groot of zwaar. Hij is ook al weer bijna 4 maanden (gecorrigeerd 2). En hij 'moet' eigenlijk ook in gewicht en lengte zijn achterstand op oktober kindjes ingehaald hebben als hij twee is. Ik ben benieuwd of hij dat echt gaat doen. In deze wieg heb ik zelf ook nog gelegen. Ik heb hem alleen wel opnieuw bekleed. En dat dekentje over zijn boxkleed is door een tante van mijn man gemaakt. Ik ben er echt heel blij mee. En voor degenen die opgelet hebben. Yorick heeft inderdaad hetzelfde pakje als Jarno.
Hoi dames, onlangs dat ik vandaag de hele dag positief probeerde te blijven is het me toch niet gelukt. Net heb ik weer wat traantjes laten gaan... Mijn lieve wonder wordt maar niet moe van het huilen om 22.00 uur heb ik het helemaal gehad heb hem in zijn bed gelegd helemaal geirriteerd en ben een halfuur lang niet op zijn kamer geweest..... Ik weet dat ik eigenlijk om de 5 min hem moest gaan troosten maar ik ben al vanaf 12.30 al aan het proberen natuurlijk niet aan een stuk door hij heeft ook wel gedronken samen gespeeld alleen gespeeld enz. Maar uiteindelijk heeft hij vandaag zo hard en zo lang gehuild en in totaal nog niet eens 1 uur achter elkaar geslapen. Ik vind het zoooo zielig voor hem snik snik hij heeft eigenlijk zo veel slaap en het lukt hem maar niet uiteindelijk is het hem gelukt om 22.30 ben ik gaan kijken en heb hem getroost en op zijn buik gelegd nu ligt hij te slapen ben bang dat hij zich over een half uur al gaat melden! Soms voel ik me zooo onzeker en vooral omdat ik hem vandaag best veel heb laten huilen. Soms weet ik het gewoon even niet meer... een verdrietig mamatje
Ach mamaatje, ik heb met je te doen! Ik kan me voorstellen dat je helemaal moedeloos wordt van zo'n dag... Kan je vriend je niet helpen met het troosten, dat jullie elkaar afwisselen? Om je kleine baby zo te horen huilen is als moeder natuurlijk niet te verkroppen. Ik hoop echt voor je dat je vannacht even bij kan tanken en dat morgen alles weer goed is!
mamatje: ik heb echt met je te doen. je hebt zo je best gedaan! Ik hoop echt dat je vannacht een beetje hebt kunnen bijtanken. all: Nathan heeeft vannacht voor het eerst in zijn eigen kamertje geslapen. en het ging super. 8 uur voeding en om 3 uur werd ik wakker en sliep hij nog Ik natuurlijk meteen kijken maar hij lag nog lekker te slapen. Half 4 begon hij wat te pruttelen en heb ik hem wakker gemaakt want vond het wel erg lang zo Toen voeden en meteen na het voeden sliep hij weer.. Nu ligt hij nog te slapen. Ongelooflijk zo lang.. Nu ben ik dus aan het twijfelen. moet ik hem nu toch om 11 uur wakker maken 's avonds? dan zou hij nu dus gewoon een nacht doorgeslapen hebben. maar aan de andere kant als hij wakker gemaakt wordt drinkt hij meestal niet echt super, dus dan zou hij minder lang slapen daarna. Lastig hoor Ga me nu even aankleden en dan kijken hoe laat onze schat wakker wordt. straks ook nog naar het CB dus hoop eigenlijk dat Nathan nog even slaapt anders komt het weer zo rot uit met de voeding straks. tot later! xxx
Max had gisteren ook een jengel-dagje. Hij wilde niet slapen. Om 21.30 eindelijk in slaap na een hele dag wakker te zijn geweest. Om 2.00 uur vannacht hoorde ik rare geluiden. Bleek hij zijn slijm niet weggeslikt te krijgen. Hij was zo verkouden en bleef van slikken. Was echt zielig. Ik een tijd rechtop met hem gezeten en weer terug gelegd maar hij bleef zich verslikken Toen maar besloten om hem met matras en al bij ons op de kamer te leggen. Want zijn liggingskussen past niet in de kinderwagenbak. En hij moest nu zeker op zijn zij liggen. Gelukkig gaat het nu wat beter met hem. Hij slaapt alweer om 7.00 de fles gehad vanacht niets. Heeft wel veel laten staan maar ja hij is ook niet fit, gelukkig geen koorts. Dadelijk naar de huisarts ben benieuwd waar de pijn vandaan komt. Mijn man voelde gisteren even en ik verging van de pijn. Een voordeel de plek is prima te vinden waar de pijn zit. Bianc: wat heftig allemaal. En wat een omschakeling als je toch echt dacht een meisje te krijgen. Had hij zijn worpje mooi verstopt tijdens de echo. Die van ons liep er echt mee te koop terwijl wij het eigenlijk niet wilde weten. Een vriendin van mij had dat ook gelukkig had ze een neutrale kamer.