We wilden gisteren voor het eerst proberen om haar niet wakker te maken voor de fles om 23.00 en jullie raden het al om 23.00 begon ze te huilen en wilde ze de fles. Vandaag poging 2 al durf ik niet helemaal naar bed te gaan denk dat ze zo wel zal komen. Vandaag de intake gehad om het kdv viel me 100% mee en ook weer tegen. Ze komt op een verticale groep dus veel oudere kinderen ze is de enige baby. maar ze gaan omdat ze op woensdag weinig kinderen hebben vaak samen met de buurgroep samen en dat zijn de kids van 2-4 dus ze zit met echt alleen maar grote kids. Vindt dat wel jammer. Ik werd zelf al gek na 5 min laat staan Lilly. Wat zal het wennen zijn voor haar al dat gegil enz. Wat dat betreft is het bij ons zo stil als een klooster. Volgende week start het wen schema. Kregen vandaag een dame van felicitas op visite. Wat een raar wijf sorry dat ik het zo zeg maar jeetje. Van te voren zeggen je zit nergens aan vast en toen ik nee zei tegen iets zei ze ik dacht dat je het leuk vond op een bitcherige manier. Mijn man was er even toen ze kwam en ging toen weg. Oooh zei ze tegen hem jij gaat weg. Ik dacht waar bemoeid ze zich mee. Vervolgens alles proberen aan te smeren. Zaten wel leuke dingen tussen maar heel duur en tja het leven is al duur zat dus moest ik nee zeggen nou dat vond ze niet leuk. Daarna nog zeggen ook tja ik werk op provicie basis dus ik zou het leuk vinden als je wat kocht. Nou dat werkt al helemaal niet. Hebben jullie het ook dat ze soms zo moeilijk poepen. Lilly heeft nu al 3 dagen niet gepoept en hiervoor 2 dagen niet. Ze zit dan echt te persen voor niks vind dat zo zielig. Vanavond een telepel lactulose gegeven weet niet of het al mag maar wilde haar even helpen. Nou ga toch maar slapen. ik ga morgen even beter lezen en reageren op iedereen. Gr en slaap lekker
nee hoor peetje ik vind dat niet erg. mijn schoonmoeder is idd vlak daarna over leden, maar zij was al erg ziek en leed aan de ziekte van alzheimer het was dus voor haar zelf beter, maar wijzelf vonden het heel erg moeilijk dat ze onze kleine niet mee maakte. wij hebben dan ook een beertje met een briefje in de kist mee gegeven met de naam en geslacht van onze kleine. wat op dat moment natuurlijk nog niemand wist, dat heeft ons destijds heel erg geholpen. we hebben ook een zelfde hier staan voor als michaël groter is. met onze Michaël gaat het heel erg goed, volgende week weer naar het cb met hem ben benieuwd hoeveel hij nu weegd. ik heb het op het moment ook heel erg druk, jullie weten wel hoe dat is lol, ben op zoek naar een nieuwe baan, aangezien mijn ouwe baas toch ni kan wachten tot maart (dan gaat michaël naar de kinderdagverblijf) ik voelde me er echt kl*te bij sorry voor mijn woorden. ze hadden gezegt dat ik terug kon komen als mijn project nog liep, die loopt nog maar ik krijg nietm ijn baan terug. ik zit nog te twijfelen of ik de half jaar met michaél wil pakken of toch een andere baan zoeken, ik vind het heerlijk om bij michaël te zijn maar wil ook graag weer een beetje aan de slag.... we zullen wel zien. ze zijn hiernaast aan het verbouwen ik word er helemaal gek van, vlucht vaak met michaël de stad in anders zit ik aan het einde van de dag met een huilend kind dat niet kan slapen. hij heeft vandaag de hele dag niet geslapen (ik kon helaas niet weg) en om 20:00 viel hij eindelijk in slaap, heb dan ook besloten om hem lekker te laten slapen hij komt vanzelf wel als hij honger heeft. hij komt niks te kort, eet goed dus een keer kan da geen kwaad je hebt goed kans dat ie nu door slaapt tot 7 uur. ik durf de laatste tijd ni veel meer over hem te melden lol, voel me net alsof ik heel erg loop op te scheppen over hem. maar het is een voorbeeld kind hij heeft bijna geen last van krampjes, hij slaapt al door als je hem ze gang laat gaan. zijn voedingen gaan heel erg goed, hij krijgt tanden en zelfs daarvan lijkt hij niet extreem veel last van te hebben ( smeer wel steeds spul op zijn tandjes) dus mensen als het over komt als opscheppen mijn excuus dan het is echt niet zo bedoelt. en natuurlijk ben ik gewoon ontzettend trots op mijn jongen.
goedemorgen meiden, pebbles: natuurlijk schep je niet op joh! toch heel fijn dat het zo goed gaat. en alle meiden hier zijn super trots op de kleintjes dus dan schept iedereen lekker op jessica: nathan heeft dat persen dus ook.. maar heeft wel elke dag nog een paar goede poepbroeken.. all: nathan heeft weer een goede nacht gehad. kwart over 7 samen douchen toen kwart voor 8 flesje gehad en pas om 10 over 3 vannacht melde hij zich weer. Toen vanmorgen om kwart voor 8. Nu ligt hij in zijn bedje te brullen dus ga maar eens een speentje proberen zo. Nu zijn ze hier in huis ook aan het klussen dus erg rustig is het hier ook niet helaas Maar goed ons riool is soms verstopt en dat zijn ze nu eindelijk aan het maken, wel zo fijn natuurlijk. fijne dag allemaal! xxx
@ Pebbles dat is ook heel erg zeg. Wat lief van dat beertje, kreeg er een brok van in mijn keel. Een heel mooi gebaar. Over dat opscheppen. JOh, het is toch juist leuk om te lezen dat sommige baby's het juist ook heel goed doen. Heerlijk toch , geen krampjes en lekker doorslapen. Goede dingen moeten toch ook gemeld worden. Ik wild Alexander gisteren in zijn eigen bedje laten slapen en heb hem daar om 10 uur ingelegd en om half 2 hoorde ik hem al weer. Daarna heb ik hem maar in de reiswieg gelegd. Meer omdat ik zelf zo moe was en echt even wilde slapen. Om half 7 trok ie weer aan de bel. Maar gelukkig is hij nu wel een stuk minder huilerig dan de eerste weken, wat zo heerlijk is. Aankomende nacht wil mijn vriend er wel uit voor een fles. (dat laat ik mij geen 2de keer zeggen) Dus even flink kolven vandaag.
Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4160 gram, 54 cm, maatje 56 (28 jan 09) Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09) Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram); Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);4590 gram, 55 cm, maatje 50/56 (19 jan 09) Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 5150 gram, 57.6 cm, maatje 62 (5 feb 09) Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 5680 gram, 60 cm, maatje 56/62 (22 jan 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 4475 gram, 54 cm, maatje 56 (9 jan 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 5400 gram, 60 cm, maatje 56/62 (2 feb 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 5490 gram, 58 cm, maatje 56/62 (27 jan 09) Linde en Manny82 (9 dec, ? gram); Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);5205 gram, 57 cm, maat 56 (29 jan 09) Merel en Mama2be (10 dec, 4300 gram); 4480 gram, ? cm, maatje ? (30 dec 09) Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 3750 gram, 51 cm, maatje ? (? jan 09) Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 4360 gram, 54.5 cm, maatje 50/56 (12 jan 09) Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09) Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 3625 gram, 52.5 cm, maatje 50 (20 Jan 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 56 cm, maatje 56 (20 jan 09, 4220gram) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)5010 gram, 57 cm, maatje 62 (20 jan 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 4740 gram, .. cm, maatje 50/56 (20 jan 09) Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09) Luca en Nataly (26 Dec, .... gram);.... gram, .. cm, maatje .. (.. jan 09) Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 4500 gram, 54 cm, maatje 50/56 (29 jan 09) Sterre en Marijke 84 (27 dec, ? gram); Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan) Selena en Rowenavb (30 dec, ? gram); Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);3895 gram, 53 cm, maatje 50/56 (3 feb 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4000 gram, .. cm, maatje 50/56 (20 jan 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09) 19 meisjes & 17 jongens agenda januari 27: Tristan en Miepje21 CB (eerste prikjes) 29: Jill en Mootje CB februari 04: Ruwayda en Parel CB (1e prikjes) 04: Jarno en Danielle CB (1e prikjes) 04: Sylvio en Tinker CB extra wegen 06: Rana en OemMujahid Kinderarts 10: Lilly en Jessica CB (1e prikjes) 10: Kyana en Mama05 CB (1e prikjes) 10: Sharon en Larkin CB (2e prikjes) 10: Jamie en Vis CB (1e prikjes) 12: Anaïs Juliette en pinguin72 CB 13: Isis en Victoria CB 16: Kian en Marije CB 1e prikjes 17: Jordan en Bianc CB (1e prikjes) 18: Joe en Aussie CB (1e prikjes) 19: Alexander en Adriana CB (1e prikjes) 25: Yorick en Peetje CB (3e prikjes) 25: Sylvio en Tinker CB (1e prikjes) maart 02: Rana en OemMujahid CB (1e prikjes) 03: Famke en Monique CB (2e prikjes) 03: Diego en Dimmel CB (2e prikjes) 03: Kian en Marije Kinderarts 04: Isis en Victoria CB (1e prikjes) 06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes) Voor de meiden die wat willen veranderen in de lijst. Je klikt op Quote bij de gene die als laatste iets heeft aangepast op de lijst. Dan haal je begin van de tekst
hey meid, ik zag op je babysite dat kian om 3min over 8 is geboren en diego is 8 min over 3 geboren....we hebben zoveel hetzelfde he! begint een beetje creepy te worden niet? haha Diego heeft gister van 13 tot 15 geslapen en daarna niet meer en weer de hele tijd huilen voor aandacht...hij krijgt nu 200cc...want het cb zegt als hij echt die 5 voedingen aanhoud mag ie rustig 200 dus ok dan geef ik dat...hij heeft gister bij zun laatste fles wat laten staan omdat ie natuurlijk kapot was maar van te voren wel leeg gedronken...Ben eens benieuwd hoe het vandaag gaat!
Hey dames! Denk nog ff lekker uitslapen.. maar meneer begon te kreunen en te doen.. ikke eruit, aankleden enz.. slaaptie weer als een blok nouja zeg had ik ook wel lekker kunnen pitten, morgen gaat ie naar z`n eigen kamer naar de ochtend voeding hoor hahaha ik ga em ook niet wakker maken.. t is nu 10:15 en hij heeft gedronken om 6:30 dus ik denk dat ie zo wel uit zich zelf komt want dan ist alweer 4 uurtjes.. @ Adriana, als je vriend snachts een flesje geeft he.. sta jij dan niet op knappen bij de volgende voeding? (nieuwschierig he ) maar als ik dat dus probeer dan lek ik helemaal alles nat! @Jessica, Jarno doet ook zo persen maar heeft net als Nathan (Juffie) ook ongeveer 3 poepluiers per dag.. @ Juffie, Dat samen douchen hoe doen jullie dat en hoe weet je of t water niet te heet is.. ook tempen of gewoon op termostaat. Onze termostaat wijkt vaak af en met zo`n kleintje ik vind het zo glibberig.. Maar wil het wel graag proberen .. @ Pebbles Wat vervelend van je baan! Hoop dat je er uit komt! @ Acissej Je moet wel een goed gevoel hebben bij een KDV hoor. (Ik werk er zelf nl) Als het niet bevalt breng je Lilly niet fijn weg.. Is er geen ander KDV met een baby groep? Dit is vaak een stuk rustiger.. Voordelen van verticaal is dat ze van andere kindjes ook aandacht krijgt en als ze iets groter is zich hier aan kan optrekken. Een nadeel is uit ervaring dan sommige kleintjes wel eens onder gesneeuwd worden omdat ze lekker met de groten naar buiten gaan enz.. Succes! Komt er altijd zo`n mens van de Felicitas? of kun je dat ook weigeren? Fijne dag! Liefss Danielle
@ pebbels: inderdaad een erg mooi gebaar dat knuffeltje.. @ juffie: wat heerlijk dat Nathan zo goed slaapt! En leuk dat hij veel lacht: T. lacht wel maar niet heel veel, ik denk 3 keer per dag ofzo en volgens mij heeft ze dat dan zelf niet echt door, maar het ziet er zo ontzettend lief uit! @ peetje: je verhaal van je moeder greep me erg aan. Ik kan het me niet voorstellen wat jij heb mee moeten maken tijdens je zwangerschap...Sterk dat je het nu zo goed doet! @ Victoria: wat is Isis prachtig! @ Adriane: doe mij ook zo'n vriend! @ Jessica: wat is felicitas? Soort tupperware verkoopsters maar dan voor baby producten? Wat erg dat ze nog over haar loon begon! Genant! @ Lola: wat moet je alweer snel werken zeg! Fijn dat je zo'n leuke baan hebt, maar ik moet er echt nog even niet aan denken! T. heeft al 2 nachten geslapen van half 11 tot kwart over 5! Niet te geloven, toch? Daarna wordt ze wel weer om 8 uur wakker maar ik heb dus echt niets te klagen: heeerlijk! Het enige nadeel is dat mijn borsten weer echt gestuwd zijn s'nachts. Mijn hele dekbed, matras, alles was helemaal nat! Kreeg het daardoor ook echt koud. Vannacht had ik naast de compressen, hydrofiele washandjes extra in mijn bh gedaan: alsnog alles nat alleen wel wat minder. Sowieso moet ik de hele tijd omkleden overdag, als ik namelijk de ene borst geef dan begint de ander te spuiten en de compres houdt dat niet tegen. Ik heb dan ook echt zo'n melklucht om me heen hangen... Ik heb net ook weer gekolfd en kreeg nu 110 cc uit 1 borst. Waarschijnlijk moest ik even wennen aan het apparaat en hoe ik die moest instellen, maar het gaat dus steeds beter! Vanavond maar weer flesje proberen te geven.
@ Bellabella Wat goed zeg, dat is echt veel. En ook super dat T. zo lekker geslapen heeft en jij dus ook. super! @ Dani. Ik geef 's nachts maar een kant en de andere kant staat 's ochtends niet op knappen en lekt ook niet, dus ik denk dat als ik die andere niet doe het ook wel mee zal vallen. Ik lek sowieso nooit (nog niet) en ik voel ook niet echt dat ik op knappen sta. Vreemd he. Ik heb maar 5 uur geslapen en ik ben echt zooo moe. Alexander ligt nu te slapen, maar ik kan overdag echt niet slapen. Pffff Ik heb nu al zin in vanavond als hij slaapt en ik ook en dat mijn vriend eruit moet hihi. Maar ik vind het ook wel zielig, want hij werkt momenteel 70 uur in de week, dus kan niet zoveel verwachten van hem. Daarom vind ik het superlief van hem. Heb al ruim 7 weken niet langer dan 4 uur per keer geslapen, dat breekt je toch wel op, op een gegeven moment.
@ Adriane: wordt je vriend dan wel wakker van Alexander? Mijn vriend slaapt echt door alles heen! Hij zou geen flesje kunnen geven want hij hoort haar veels te laat en dan ben ik al 600 keer wakker geworden...
goeiemorgen dames... nieuw record... Rana heeft vanacht van 22.30 tot vanochtend 8.15 geslapen ze kreeg de fles en half uur later lag ze weer te slapen.. Ze zal zo wel weer wakker worden voor de fles.. Ik maak me soms wel zorgen.. is het normaal dat ze zoveel slaapt? Ik heb aambeien iemand tips? Ik heb aambeiengel gehaald wat is dat duur zeg en 1 of andere vaseline van de apotheek maar of et helpt is nog maar de vraag ik vind namelijk van niet.! Nou verder niet veel bijzonders te melden Rana der pukkeltjes zijn nog steeds niet weg dus als het morgen nog zo is ga ik even langs de Huisarts... Ze ziet me weer aankomen hoor... Dat wijf is me volgens mij zoooo zat... Maja kan ik er wat aan doen, is ook me eerste kindje dus ik ga liever te vaak dan te weinig.. iemand nog zulke ervaringen met de HA die van mij neemt mij gewoon niet serieus als ik bel vind het zooo vervelend :S Maar ik ben nu van woning verhuisd dus ik hoop snel een goeie hier in de buurt te vinden dan heb ik niks meer met haar te maken
Goeiemorgen. Even snel een breichtje want Luca begint wakker te worden voor zijn fles. Hier een normale nacht gehad. Flesje om 22.30, slapen, flesje om 03.15, slapen en weer flesje om 07.00 en slapen tot 10.30. Alleen jammer dat ik na 22.30 en na de fles van 03.15 niet zo goed meer in slaap kon komen. Ben dus niet zo fris en fruitig als gisteren. Ga zo naar mijn ouders want mijn moeder is eergisteren aan haar schouder geopereerd (niks ernstigs hoor) en kan dus niet zo goed auto rijden. Vind het ook wel leuk om een keer op visite te gaan anders zit je toch maar zoveel thuis. Veel liefs Nataly
dani: douchen: ik leg hem op mijn arm. Billetjes in mijn hand en duim en wijsvinger rond zijn beentje. hoofdje ligt dan naar beneden. hij ligt dus met zijn buikje op mijn arm. Weet niet of je het zo snapt maar gaat echt prima. De temperatuur doen we op gevoel. Niet te heet natuurlijk.. nathan vind het echt heerlijk.. Wij gaan vaak met zijn drietjes.. Eerst 1 van ons onder de douche, de ander kleedt nathan uit en geeft hem aan, dan komt die er ook bij. even gezellig met zijn drietjes, dan nathan overgeven. een eruit, afdrogen enz en die pakt nathan weer aan om af te drogen en aan te kleden... Vind het echt leuk zo met zijn drietjes Nou het is hier echt een rommeltje in huis En dat heeft zijn effect wel op Nathan zeg. Hij ligt nu weer in zijn bedje want het erge getimmer en geboor is over maar ben benieuwd of het slapen gaat lukken. Anders ga ik vanmiddag wel even een rondje. Het regent alleen dus lopen is dan ook niets..
@ Bella Jeetje wat een productie heb jij. Heel veel meiden hebben niks en jij produceert voor wel 3 baby`s. Kan me voorstellen dat het niet fijn is. Lijkt me niks je elke keer moeten omkleden omdat de andere begint te lekken. Je hebt ook kolfbh`s. Dat is een voedingsbh maar dan kan je je kolfapp erop aansluiten misschien is het wat voor je. Dan kolf je gewoon je andere borst op een lage stand af of je vangt het gewoon op op die manier. Lijkt me zo zonde als het gewoon weg loopt maar dat komt omdat ik 3x pd een uur kolf dus ik moet er wel wat moeite voor doen. Die dame van felicitas is van de etos geloof ik. Ik heb alle kado`s aangevraagd. Etos/kruidvat/prenetal en ze belde op of ze kon komen. Ze was al gepikeerd dat ik op een andere dag niet kon. Begon al zo raar maar ze bracht een pakket mee met leuke dingen erin zoals maandveband en pyamapapje en luiers enz. Maar daarbij was het net de tupperware want ze wilde tijdschriften aansmeren en boekjes voor Lilly. Zag iets leuk van Sesamstraat maar kwam neer op 12x 17 euro. Nou is dat per maand niet veel maar in totaal wel en je kreeg er niet onwijs veel voor. En ik hou er niet van als ze je gaan dwingen om iets te kopen. Ik wil er rustig over na kunnen denken en dan later beslissen maar ze zei steeds is een kamer aanbieding als ik weg ben dan geldt het niet meer. Nou ja dan niet. En mijn man wordt ook niet wakker hoor. Ik moet hem aanduwen en dat soms wel 3x. Ik snap niet dat hij het niet hoort. Ik hoor een diepe zucht al van haar. @ Dani Ik sta op de wachtlijst voor een ander kdv met een babygroep maar die is weer verder weg en deze is op loopafstand dus is wel makkelijker. Maar daar gaat het natuurlijk niet alleen om. Het is wel een heel leuk kdv maar ik ben natuurlijk helemaal nieuw erin en zal er aan moeten wennen. Wat ik wel leuk vindt is dat ze straks indd alles sneller zal doen omdat ze het steeds om zich heen ziet. Zoals lopen en praten en zingen(of klopt dat niet) Nadeel is natuurlijk dat ze niet heel erg opvalt tussen al die aanwezige peuters. Moet het maar even ervaren. Op wat voor groep zit jij? En wat zou jij doen? @ adriana Dank je wel voor het pakje. Ik kwam het van de week tegen in de h&m en hing toch echt tussen de meiden kant. Misschien hebben ze niet echt opgelet toen ze het kochten. Vannacht heeft ze het geweldig gedaan. Ze kan wel 7 uur achter elkaar slapen alleen niet zoals ik het wil. Om 20.00 kreeg ze een flesje om 3.00 kwam ze vanzelf en toen om 7.00 Dus ze deed het super goed. Ik kon alleen niet meer slapen na 3.00 Viel pas in slaap om 5.30 ongeveer. Ze deed zo lang over de fles om 3.00 ik werd er echt even gek van. Ze deed er wel een half uur over. Tja toen was ik wel over mijn slaap heen. Ik viel net in slaap en toen schrok mijn man van iets en tikte me aan(in zijn slaap). Dus ik weer wakker en kon niet meer slapen want hij lag diep te snurken. Na meerdere keren tikken stopte hij niet en kanpte er iets in mij. Ik was zo moe dat ik gewoon heb zitten huilen. Ik ontzie hem met alles de laatste dagen omdat hij niet zo lekker is en zorg de hele dag voor lilly en stuur hem vroeg naar bed. En loop ondertussen op mijn wallen zo erg is het en wat zei hij vanochtend ja ik moet werken jij zit lekker thuis. Ik voel me net zo beroerd als hij elke ochtend voel ik me alsof ik aangreden ben door een trein maar hij kijkt niet naar mij om. Ga vanavond even zeer boos worden. Ik dacht toen ik zwanger was wij gaan geen ruzie krijgen over wie voor haar zorgt wij gaan het echt 50/50 doen. Of 60/40 nou het is nu eerder 90/10. Nou dus wel helaas. Iedereen zei het al hier ga je tegen aan lopen helaas hebben ze gelijk. Sorry hoor moest dit even kwijt. Mijn vriendin zei gisteren al je moet gewoon weer aan het werk gaan en als hij dan een dag voor haar moet zorgen dan piept hij wel anders. Misschien ga ik dat nu al even in voeren. Ga ik lekker winkelen of naar de sauna.(mag dat trouwens al?)
oem, veel vezels heeft bij mij geholpen! en veel drinken! zohoef je minder te persen.. Jessica, wat verveend van je man! ik heb gisteren ook gehuild. ik was het zo zat.., die nachten! En mijn vriend maar gewoon door slapen! ben gewoon jaloers.! gewoon doen, lekker een dagje weg.! mt je vriendinnen lekker shoppen mag altijd volgens mij sauna ook..prit me der niet op vast! weet het niet zeker
Mijn man en ik gaan er omstebeurt uit. Ik soms iets vaker maar als Max vaak huilt net als vannacht moet ik hem wakker maken en dan gaat hij eruit. Werken..door mijn ziekte ben ik volledig afgekeurd. Maar als ik fit was zou ik 2 a 3 dagen op een kinderdagverblijf willen werken en mijn kids in een andere groep ophetzelfde kdv. Maar ja dat zit er niet in. Het nadeel is dat ik alles goed moet plannen om niet dodziek te worden, het voordeel is dat ik niets van de jongens hoef te missen.
Hoi! @ oem.. ik heb ook aambeien of iig 1 jakkes wat doetdat zeer. Ik had van dr vogel hammamelis zalf die is goed! maar nu is ie geknapt en bloed ie en dan mag je dat niet gebruiken. Bij de apotheek raadde ze an toch de HA te bellen, dus nu heb ik een soort vaseline.. (die niet eens op recept moest..) maar goed.. duurt wel 6 dagen voor het beetje hielp! Kon echt niet meer op de bank zitten moest echt op een harde stoel zo zeer! Succes @ acissej Ik werk op de verticale groep.. 0 -4 het is bij ons net veranderd. Hiervoor werkte ik op een dreumes groep, (2 1/2 tot 3 = horizontaal) dus ik heb allebei ervaren. Horizontaal = rustiger, eigen leeftijdsgenootjes, een baby groep is vaak wel druk, 9 babys ofzo met 2 leidsters dus dan is het fles even knuffelen en slapen of box en zelf vermaken.. Verticaal = verschillende leeftijdsgenootjes dus sneller dingen leren, broertjes zusjes bij elkaar op de groep.. ( niet altijd voordeel ) Als ze de enige baby is of met 3 dan krijgen ze hier vaak meer aandacht.. Ook vinden peuters het vaak leuk om baby`s helpen flesje te geven of mee te spelen, wat ook weer nadeel kan zijn omdat de peuters drukker zijn.. Dit is even snel.. er zullen vast meer voor en nadelen zijn! @ Juffie ik snap het helemaal! ga het ook es proberen! Vriendin van mij doet het zittend op de grond.. @ Adriana.. als er 6 uur tussen zit dan gaan ze bij mij lekken hoor! Dan zij ze ook bikkelhard en doen ze zeer! Nou ga ff eten en dan voeden en dan naar m`n ouders, zusje past ff op ga ik ff met me mams boodschappen doen! ideaal! Liefss
meiden die een knip hebben gehad: is het normaal dat ik er nu weer meer last van krijg. Had er bijna geen last meer van. Na een week kon ik weer zitten enz.. Nu voel ik het opeens weer veel meer. Niet heel pijnlijk maar ook niet prettig