goedemorgen meiden, bellabella: fijn dat je genoten hebt. kan me voorstellen dat het wel wat beurs voelt nu. bij mij voelt het zonder daat ik iets doe nog beurs @pukkeltjes: heeft nathan gelukkig geen last van af en toe eens 1. vannacht trouwens weer goede nacht gehad. 20.45, 4.10 en 8.15. om 10 over 4 had Nathan alleen rechts gedronken ik werd dus om 7 uur wakker met hele zere borst. Toen maar gekolfd en dat heeft mijn man net gegeven. Had uit 1 borst al 145cc all fijne zondag!
bellabella: isis heeft oog rode oogleden. ze ziet er niet uit. ik begin wel steeds meer te twijfelen of het niet meer is dan baby acne, maar misschien is het nu op het hoogtepunt. hier een rare nacht. om elf uur laatste fles, toen om 3.45, dronk ze maar 50 cc en vervolgens bleef ze rommelen, heb ik haar om 6.30 weer gegeven en nu net weer...
@ Victoria We gingen voor het spugen en verkouden zijn maar omdat we er toch waren wilde ik het even zeker weten omdat ze op het cb elke keer zeiden nee hoor is niks en het werd maar erger. Indd ook op haar oogleden. Er liep een hele streep over haar oogleden die rood en dik was. Dus volgens de ha eczeem. Zit in de fam heb zelf astma en eczeem dus niet raar dat zij het ook krijgt maar wilde het zo graag voorkomen. Houdt het dus in de gaten en ga evt naar de ha want het cb ziet het niet aktijd goed. @ Bella. Zie hierboven over de pukkels op haar oog. En jeetje wat heeft je man je verwend. Klinkt goed. Ik wou dat de mijne dat eens deed. Lilly heeft door het ziek zijn weer het oude ritme opgepakt helaas. Dus elke 4 uur eruit voor de fles. Hoop dat het straks weer over is. Ze hoest zo erg dat ik haar vanochtend tussen ons in heb laten slapen op het aankleedkussen want het klonk soms of ze erin zou blijven. En het werd toch gezellig. Ze liet steeds scheten en bewoog veel en maakte veel geluid. Ook snurkt ze omdat ze zo verkouden is. Ik lag op het randje omdat zij alle ruimte had gepikt. Echt een aanrader. Maar was wel blij dat ik haar in de gaten kon houden. Mijn man sliep gewoon door alles heen. Die werd verbaasd wakker dat ze naast hem lag.
Goedenmorgen, Heb mijn vriendje weer even achter de pc vandaan gekregen en hij zit nu met de kleine man en het lieve hondje naast mij op de bank. Hij heeft gisteravond om kwart over 9 zijn voeding gehad en is toen gaan slapen en om 5 uur werd ik wakker van hem en mijn vriend heeft een flesje gegeven. Goed he, en ook nog eens in zijn eigen bedje. Hoop niet dat het eenmalig was! Daarna nog lekker geslapen tot half 9, toen had ik wel een beetje zere borsten. Zo te horen van jullie vevalt een babybjorn wel goed. Ik denk dat Alexander die ook wel prettig vindt, omdat hij het lekker vindt om rechtop tegen je aan te liggen. @ Dani, wij hadden spareribs bestelt en ik heb toch echt mijn vriendje erop uit gestuurd. hihi. VInd het altijd zo lastig parkeren daar. @Bellabella, oohh dat klinkt echt lekker joh, mjammie. Hoe gaat het nu met je kleine meid, alweer wat vrolijker. @Juffie, zow lekker nachtje ook en ik zie dat jij ook al zo lekker veel melk hebt. 145 is zeker veel. Alexander heeft ook last van plekjes in zijn gezicht. Lijkt wel wat exceem http://robsandjeanninesplace.gotdns.com ... type=1&v=1 Is dat berg? Ga er weer vandoor wat hij is een beetje huilerig. daaaag!
Heeej Hier gisterenavond om 22 uur laatste voeding gegeven. Dacht dat hij om 1 uur nog zou komen en ben dus wakker gebleven, maar viel om 0.30 in slaap. Kwam ie pas om 5.30 weer! Netjes he? En toen om half 9 en half 12... Hier teken ik voor! Vince heeft ook veel last van pukkeltjes, eerst heel vurig en dan drogen ze in. Ik smeer er zwitsal droog huidje creme op....maar of het veel uithaalt? Ik ga de boel hier maar eens op orde maken want we krijgen straks nog kraamvisite......hoelang nog.... Fijne dag!
Hai! Heeeeeeeerlijk geslapen! Ze was gisteravond helemaal uit haar hum dus duurde voor haar doen lang voordat ze weer ging slapen maar om elf uur legde ik haar weg in haar wiegje. Ze werd daarna pas om kwart vooor 6 wakker! En toen pas weer om kwart over 9! Echt wow! Ze is nu ook weer de tevreden baby zoals ik haar ken... Ze heeft net ook weer lekker in de box geslapen nadat ik haar daar wakker heb ingelegd: dat kon ik eerst echt niet doen! Ook nu ligt ze wakker een beetje te brabbelen in de box! @ Adriane: ik heb geen idee of dat berg is, het ziet er uit als exceem? Geen idee: T. heeft echt over haar hele gezicht rode pukkels... Die zere borsten heb ik nu inderdaad ook elke ochtend, echte bommen! @ joss: lekkere nacht inderdaad! @Jessica: zielig is dat he, dat hoesten en verstopte neus.. Ik weet precies wat je door maakt. Heb je otrivin voor babies al? Mag je maar 1 week gebruiken maar dat helpt erg goed.. Anders zout oplossing. @ Victoria: ik twijfel inderdaad ook omdat het voor mijn gevoel wel heel erg is nu, maar ik neem aan dat het CB het wel een beetje kan aangeven wat ze heeft. Ik laat het je morgen weten! @ Juffie: Wat een lekkere nacht: de kleintjes gaan het steeds beter doen! Wat veel gekolfd zeg!
Oja, Adriane: met een draagdoek kan je ook je baby recht tegen je borst aan laten liggen, zo ligt T. ook het liefst (nu ook). Kijk anders even op www.draagdoek.nl dan kan je de verschillende manieren op zien (bij downloads).
bella@ Je hebt het over rode pukkeltjes dat zijn volgens mij puistjes omdat je bv geeft geef je ook hormonen mee en dan kunnen ze puistjes krijgen onze oudste had daar ook zo`n last van! Adriana@ Wat een vrolijk kerel op de foto kijkt ook zo mooi helder! Maar denk ook dat het exceem is maar ik zal het wel even laten zien aan de ha Jessica@ Kyana had dat ook toen ze uit het ziekenhuis kwam dat ze ook weer om de 3 uur kwam maar dat duurde een week en toen had ze haar oude ritme weer! als ze ziek zijn dan hebben ze natuurlijk veel vochtverloren en willen ze nu weer inhalen (dat zeiden ze in ziekenhuis) Marije@ Zag dat je jarig was geweest van harte gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je een leuke dag hebt gehad! dani@ Hahah dat zijn nu mannen dat doet je van mij ook altijd moet ik zeggen wat we gaan eten en dan heeft hij er geen zin in Victoria@ Volgens mij vroeg jij het maar weet niet meer zeker? Anisha moest bloedprikken om te kijken of haar bloedwaarden waren verbeterd want ze loopt al te sukkelen met haar gezondheid vanaf een week voor onze bevalling dus nu al bijna 9 weken en 2 weken geleden waren haar bloedplaatjes en haar bezinking was niet goed. Maandag krijgen we uitslag we zijn benieuwd! Met ons gaat alles goed Kyana heeft nu 3 nachten door geslapen! heerlijk hoef niet meer jalours te zijn op alle doorslapers!
Adriana: isis heeft hetzelfde alleen nog erger Zit te twijfelen of ik morgen naar de HA zal gaan. Jessica: heb je er nu ook iets tegen gekregen van de HA? wij hebben geen van beiden eczeem, maar ja dat betekent natuurlijk nog niet dat je kind het ook niet krijgt. mama05: hopenlijk krijg je morgen goede uitslag
@ Ranjeewha: Ik heb dat inderdaad gelezen maar zo handig ben ik er nog niet mee: het lukt me dan niet om de doek weer strak te krijgen namelijk! Maar ik had echt niet zonder die draagdoek gekund (wat staat dat raar, is het gekunt? Nee, "n" zit niet in 't kofschip dus dan gekund toch? raar woord!)
BTW: mijn vriend is nu creme brulee aan het maken voor vanavond ! Hij vindt koken nu helemaal geweldig om te doen... (en nee, hij is geen homo) Hij had alleen ipv vanillestokjes kaneelstokjes gekocht! Gelukkig hadden we nog een vanille stokje in de kast liggen..
pff wat een rot weer. En het blijft de aankomende dagen zo. Iemand ideeen wat je kan doen met twee kinderen met dit weer. Ik word het thuis zitten zo zat.... Bellabella: hmm lekker, creme brulee. Mijn vriend kookt ook meestal, maar helaas geen creme brulee. Misschien als ik jouw verhaal vertel dat hij het ook gaat doen.
vic.. ik kan het gevoel.. iik ben het ook zat om thuis te zitten... zonder draagdoek...........neeej ik kan ook niet zonder! enne.., mijn vriendje vind koken ook leuk.. en is ook geen homo.. maarre ik kom een keertje langs lijkt me lkkr
bellabella: handig zo'n man lekker hoor creme brule.. victoria: rotweer? het is hier stralend blauw.. het is dat we visite krijgen zo anders waren we lekker gaan wandelen.
Natte sneeuw en koude wind, dus niet echt lekker om te wandelen. Maar we hebben nu vrienden uitgenodigd, die komen straks. Gezellig! Ranj: is Sam ook zo ondeugend?
hahah Jaaa... ! volgende maand alweer 2 ... wat gaat dat hard! auauauauwwwww.... Sam gilde en mijn borsten deden oppeens zo'n pijn..! TSR kwam opgang ..! het gebeurd de laatste tijd vaker..! Auuww