Hoi Dames, Hoe is het hier? Ik heb al de hele week last van hoofdpijn een drukkend gevoel. En mijn nek doet zeer en het trekt naar beneden. Niet heel erg, maar gewoon k*t eigenlijk. Ik kan ook zooo slecht slapen. Alsof ik continu met een oor gespitst zit. Hij heeft geslapen van 9 tot 5 en toen tot half 9 en ik ben nog zo brak als wat. Heb het gevoel dat ik zo licht slaap en ook vaak wakker. Pffff, dat mag wel even overgaan hoor. Zo ff klagen hoor.... Hij ligt nu heel zoet in de box. Gisteravond konden we hem niet stil krijgen, alleen maar met hem lopen wilde hij. En dan over je schouder. UIteindelijk hebben we hem in badje gedaan en voor de eerste keer was hij ook aan het huilen in badje, maar toen papa gekke bekken ging trekken toen was het over en vond hij het weer heerlijk. @ Vis, zoo ik moet het ook even zeggen hoor, maar wat is Jamie gegroeid. Goed joh! @ Nataly Ik heb maandag naar de Manueel Therapeut geweest en ik heb oefeningen meegekregen. Alexander kijkt ook bijna altijd maar naar rechts. Nu draag ik hem over mijn rechterschouder en moet hij naar links kijken om wat te zien. Op de commode zorg ik ook dat hij naar links kijkt. En die oefeningen dan. Ik moet terugkomen en dat kijken we even of er verbetering in zit. Hij heeft ook zijn nekwerveltjes een beetje losgemaakt. http://www.kiss-kinderen.nl/ Jeetje ik had een babybjorn in het groen besteld, is hij pas over 3 weken leverbaar. Of ik dus misschien een blauwe of zwarte wilde. Ik wil een groene Ik hoop dat ze het geld kunnen terugstorten, want ergens anders hebben ze hem wel. hahaha, wat lees ik nu. OEM! OOh ik lees nu verder en ik zie dat het een grapje is. Nou ik ben ook direct wakker hoor hahahaha. @ Dani wat vervelend dat Jarno niet kan ontlasten. Of heeft hij het ondertussen al gedaan. Bij Alexander helpt het als hij hem rechtopzet. En wat Dimmel zegt van die Thermometer kan ook helpen.
ja ik heb wel een hele grote doek.. maar kan er niet echt mee overweg.. en ze vind het ook niet zo heel fijn zitten dus ik zal het wel verkeerd doen.. ik dacht dat ik 2 dagen geleden ook ongi was geworden maar nu heb ik al niks meer. had eerst een beetje bloed en gisteren was het alleen maar een beetje bruin.. ze slaapt nu gelukkig.. ben even bezig met kolven.. als het goed is krijg ik over 4 tot 5 weken de sleutel van me nieuwe huisje ben zo blij. nu woon ik in een flatje op de 3de verdieping..bah zo vreselijk.. met maar 1 slaapkamer.. krijg nu gelukkig een hoekhuis met 3 slaapkamers en een grote tuin..
Haha oem, ik schrok me dood! Ik ben ook af en toe bang geweest van stel je voor dat het condoom afglijdt, of kapot gaat! Maar ben vorige week woensdag toch ongesteld geworden en heb vorige week donderdag meteen het spiraaltje laten plaatsen hihi.
Hey dames @ Dimmel ja dat van de thermometer ken ik.. heb ik ook al aantal keer gedaan, maar t helpt niet zo goed. @ Adriana rechtopzitten wil nog wel eens helpen, ikdoe dat ook wel eens. Inmiddels heeft ie wel wat gepoept.. niet heel veel maar tis toch wat! leuke site trouwens! @ Parel.. lekker hoor hoekhuis met tuin hebben wij ook heerlijK! @ oem.. haha das een goeie.. Ja idd.. moet er ook niet aandenken om zo snel al weer zwanger te worden.. @ Ik was net op de koffie bij een kennis van zw gym en daar was felicitas ook geweest gister, en zei heeft van te voren gezegd je mag wel komen maar heb geen interesse in de spullen die je verkoopt en ik heb een afspraak.. Dus ze bleef kort en drong niks op! Geloof dat ik morgen ook ga zeggen dat ik geen interesse heb ik die shit en een afspraak heb Liefss
@Dani: ik weet even niet of je nog borstvoeding geeft of flesvoeding. Als ik het idee heb dat Jamie moeilijk kan poepen dan doe ik een aantal keer 10cc extra water in haar fles bij de voeding, dan wordt het iets dunner en het lijkt te helpen. Als je borstvoeding geeft, zou je kunnen proberen tussendoor een klein beetje lauw water uit een flesje te geven. Jeetje Oem....ik was ook gelijk wakker. Het zal je maar gebeuren! Ik moet er toch echt nog niet aan denken hoor, vond zwanger zijn erg leuk en een heel speciaal gevoel, maar dat vind ik moeder zijn nu ook en ik wil eerst volop genieten van onze heerlijke meid. Ik ben ook nog niet ongesteld geweest en doe nog niet aan anticonceptie. Heb nu 1x sex gehad met condoom en mijn eerste gedacht erna was...als het condoom maar niet gescheurd is. Ik vind het dus erg spannend en gebruik liever anticonceptie in de vorm van een pil of spiraal, maar vind het prettiger hier pas aan te beginnen als ik 1x normaal ongesteld ben geweest. Ik hoop dus dat dat snel gaat gebeuren. Morgen ga ik naar de huisarts om het daarover te hebben en ook voor pijn in mijn rug. Mijn schouders en bovenrug zitten helemaal vast en het wordt alleen maar erger. Ben benieuwd of daar iets aan te doen is, anders moet ik Dennis maar lief aankijken en vragen of ie me elke avond een massage wil geven....dat wil ik trouwens sowieso wel . Jamie was gisteravond nog van slag van de prik, maar heeft wel heel goed geslapen. Ook nu is ze er nog niet zo lekker van, ze heeft een beetje koorts, vanmorgen 37,9 en net was het al ietsjes gezakt. Ze lijkt ook wel een klein beetje verkouden ineens, zou dit ook van de inenting kunnen komen? Ze is af en toe nog een beetje jengelig en slaapt wat korter, maar we gaan zometeen gewoon lekker dik ingepakt de stad in en dan zal ze vast lekker slapen. Nou, ga Jamie maar even vermaken, want daar heeft ze zelf nu niet zo'n zin in en het is nog geen etenstijd, dus we moeten nog even een halfuurtje overbruggen. Grtjs, Hanneke
Ik ben er weer even. Vandaag is het onze mama-dag! @Jessica, wat erg. Ik hoop toch dat het nog wat meevalt, maar het klinkt niet best. Heel veel sterkte de komende tijd. @Oh Oem . Ik ben toch blij voor je dat je niet zwanger bent. Het lijkt me zo'n aanslag op je lichaam. @Hier komt voorlopig nog geen tweede. Mij is aangeraden minimaal een jaar te wachten zodat mijn lichaam goed kan herstellen ivm Yorick's vroege geboorte. Ik loop nu zowiezo een verhoogde kans op weer een premature geboorte vanwege deze eerste. En ik zou bij een volgende zwangerschap het beste elke week medicijnen kunnen inspuiten. We weten overigens helemaal nog niet of we een tweede willen hoor. We gaan eerst maar lekker van ons ventje genieten. Ik heb al in januari een spiraaltje laten plaatsen. Viel me erg mee. Ik verlies alleen nog steeds wat bloed . Niet genoeg om over op te bellen, maar wel reuze irritant. Ik hoop wel dat ik er vanaf ben als ik mijn antibiotica voor het gevonden schimmeltje heb geslikt. In maart weer terug voor controle. @Dani, Yorick had last van harde ontlasting toen hij ijzer kreeg. De kinderarts raadde lactulose aan. Nou lijkt Yorick dus op mij en kan hier ook niet goed tegen (zware darmkrampen). Daarom zijn we op advies van de kinderarts een theelepeltje olie door een deel van zijn flesjes gaan mengen (2 tot 3 flessen per dag, heel goed schudden en dan nog drijft het op het eind boven op de melk). Wij gebruikten olijfolie omdat we dat in huis hebben, maar zonnebloemolie e.d. kan ook. Nu krijgt hij af en toe nog een lepeltje. Overigens vindt niet iedereen dat je dit soort dingen door de melk moet doen omdat de melk anders kan gaan smaken. @Verder moet ik mamatje nog even een digi-knuf geven. Yorick moet zichzelf nog steeds af en toe in slaap huilen, maar het laten huilen heeft bij hem gelukkig wel geholpen. Maar als hij na een half uur nog huilt, dan gaat hij echt uit bed. Bij hem is het zinloos om hem dan nog langer te laten huilen. Meestal zet ik hem dan in de babybjorn. Aan de ene kant wel een handig ding, maar echt mijn handen vrij? Ik moet niet gaan bukken ofzo, vindt ons ventje niet zo'n succes . En als hij in slaap valt kan ik toch echt beter gaan zitten, want anders vind ik hem zo bungelen. Hebben jullie dat ook? Gisteren is Yorick voor het eerst de hele dag bij zijn gastouder geweest. Is gelukkig goed gegaan. Ik geloof dat mama er meer last van heeft gehad . Ik vind het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Nu maar hopen dat het zo blijft, want ik heb een tijdelijk contract en gisteren hoorde ik dat we een soort van reorganisatie in gaan . De komende tijd zullen we wel meer te horen krijgen. We hebben een heerlijk ventje. Hij maakt steeds meer geluidjes, ook als hij lacht. En hij sabbelt heel veel op zijn handen, polsen en duim. Hij heeft alleen nog niet door dat hij of zijn duim/hand/pols of zijn speen in zijn mond moet steken. Alles tegelijk past niet . En natuurlijk lekker kwijlen. Vandaag heeft hij weer zijn maandelijkse prikje tegen RSV gehad. Hij was geloof ik bozer dat hij gestoord werd in zijn eten dan op het prikje, haha . Het is ook zo'n melkmonstertje. Hij groeit nu dus ook hard en hij wordt steeds molliger in onze ogen (bijna 4700 gram en ik schat hem op zo'n 57 cm). Het is natuurlijk maar hoe je gestart bent . Liever dit dan dat magere, breekbare ventje toen hij geboren werd.
Goedemiddag dames, Om te beginnen: Oem: mijn ogen puilden zowat uit mijn hoofd toen ik het las, haha, goede grap. Hier gaan we wel rubbers gebruiken. Ik zie het niet zitten om een spiraaltje te laten zetten en wij hebben het de afgelopen jaren ook al steeds met condooms gedaan en nog nooit gehad dat er één kapot ging. Parel: wat heerlijk dat je zo'n groot huis krijgt. Over de BV; er zijn zelfs vrouwen die twee kinderen (van verschillende leeftijden) tegelijk borstvoeding geven. Maar hoezo je vraag? Wil je weer zwanger worden (even nieuwsgierig). Adriana: wat vervelend dat je zo'n last blijft houden. Slaap je daardoor ook zo licht of heeft dat te maken met dat Alexander op je kamer ligt? Mamatje: hoe gaat het bij jullie? Is Tunc al wat rustiger? En hoe gaat het met de werkende moeders?
Juffie: ik dacht dat ik ook ergens had gelezen dat Nathan wat van slag was? Isis in ieder geval ook. Gisteren weinig geslapen. Vanochtend hele ochtend wakker geweest en ze ligt nu dan eindelijk te slapen. Hopelijk een paar uur... Verder vroeg ook iemand over de hazeslaapjes van Isis. Het gaat nu wat beter, maar het wisselt wel. 's Nachts gaat het eigenlijk heel goed. laat dan zo'n vier uur tussen de voedingen zitten. En gaat over het algemeen na de voeding gelijk weer slapen. Toevallig vannacht dat ze wel onrustig bleef, maar gelukkig viel ze toen ook na een kwartiertje tegen me aan hangen in slaap. Peetje: lekker dat het werken zo goed bevalt. En hij is zeker goed gegroeid! Isis is een echte lachebek. Toen ze vanochtend de hele ochtend wakker was, heeft ze alleen maar gelachen en geluidjes gemaakt, echt zo schattig...
Hey ik geef BV dus kan niks door de flessen doen. geloof dat ik maar ff de ha bel want hij gilt alweer. of ik wacht even af tot morgen.. want hij heeft net alweer ietsje gepoept.. geef nu wel weer Infacol deed het alleen svonds en sochtends voor de laatste en 1e voeding maar nu wel regelmatiger, maar heb niet t idee dat dit helpt.. Ga zo wel even wandelen als het droog blijft dan slaapt hij en heeft hij even geen kramp.. hij moet het toch kwijt kunnen. pff moeilijk vind ik dit.. Ik gebruik ook lactulose.. maar ik kan hier niet goed tegen.. kan het moeilijk zonder advies van dokter aan Jarno geven. Liefss
hey meiden hoe is het hier? ben net even op mijn werk geweest. Ze zijn aan het verhuizen naar een nieuw gebouw en heb even geholpen met het inrichten van mijn klas. nathan gedroeg zich super... alleen toen hij honger had begon hij te huilen, toen daar maar gevoed Wel weer even lekker hoor met andere dingen bezig zijn dan het huishouden en Nathan. Niet dat ik daar niet van geniet hoor maar mis mijn collega's enzo ook wel hoor.. dani: Nathan heeft dat ook regelmatig. Ook al heeft hij gepoept soms blijft het dwars zitten.. De thermometer help hier wel meestal.. Victoria: ja Nathan had gister een rommeldagje. Veel vaker gedronken dan normaa. Vannacht wel weer normaal trouwens en tot nu toe gaat het vandaag ook goed. Nathan is trouwens wel verkouden dus misschien dat dat ook wat meespeelt.. Oem: Goede grap schrok al Moet je toch niet aan denken, nu al... peetje: fijn dat het goed ging bij de gastouder! Moest vast een fijn gevoel zijn! nou ga maar eens was opvouwen. moet ook gebeuren xxx
Hey Ik kwam vanmiddag niet meer op de site.. hmm Jarno is nu weer rustig t komt echt met momenten.. vooral tijdens de voeding of erna.. Maar goed.. hoort erbij denk ik dan maar.. gewoon lekker knuffelen Liefss p.s. dit vond ik nog.. maar zal wel niet veel zijn.. http://www.zwangerengezond.nl/01c2c496d ... index.html
hihi @victoria ja zit er soms wel aan te denken.. ja ben echt ook heel blij dat we een groter huis krijgen.. de kleine ligt nu lekker bij papa op de borst. hihih..
heejj meiden sorry ik verwaarloos jullie echt elke keer wanneer ik net op het forum wil dan meld kian zich weer, alsof ik er niet op mag haha. toen ik vanmiddag even tijd had lag de site eruit hij ligt nu lekker te slapen dus nu kan het even en hopelijk blijft hij de komende 5 minuten ook slapen tot ik hier klaar ben Hier gaat het goed, Kian krijgt steeds meer een ritme en slaapt weer wat meer overdag! echt heerlijk. hoe zien jullie schema's er een beetje uit? vraag me soms wel af of ik het wel goed doe.. pff die onzekerheid soms ook.. hier ziet een dag schema er ongeveer zo uit: 06:30/07:00 wakker en 180/6 drinken 07:30 slapen 09:30/10:00 wakker, aankleden en even spelen 10:30/11:00 180/6 drinken 12:00/12:30 slapen 13:30 wakker en tijdrekken 14:30/15:00 180/6 16:00 slapen 17:00 wakker, spelen en tijdrekken 18:30/19:00 180/6 19:00/19:30 slapen (is de bedoeling) en daarna is het vaak heel onrustig. soms gaat hij slapen maar vaak wil hij niet terwijl hij toch zo moe is. dan krijgt hij rond 22:30/23:00 180/6 drinken en daarna valt hij als een blok in slaap tot de volgende ochtend. hij schreeuwt savonds vaak moord en brand als hij na bed moet tusse ze 1 na laatste fles en laatste. soms na een uur heb ik het voor elkaar dat hij slaapt maar vaak is hij binnen een half uur weer wakker.. hebben jullie misschien tips? @Oem.. jeetje toen ik het las schrok ik echt! maar moest hard laggen toen ik las dat het een grapje was. haha @Parel..fijn dat jullie een nieuwe huis krijgen! zal indd lekker zijn meer ruimte! ik kan echt niet wachten tot ik me eigen plekje heb. majah wachttijden zijn overal zo lang en wil ook eerst dit schooljaar klaar hebben voordat ik weer druk kan gaan zoeken. @dani.. wat zielig dat hij er zo veel last van heeft ik hoop dat je er snel wat op gevonden hebt. wil best wel even met je ruilen.. Kian heeft 2 keer per dag goede luiers vol met dunne ontlasting. geen diaree ma het mag ook wel wat dikker @peetje.. fijn dat het zo goed weer bevalt op je werk! en dat het ook goed gaat bij het gastgezin geeft zeker een goed gevoel lijkt mij. @all.. weten jullie trouwens hoe het zit met groeisprutjes? want kian kwam 3 dagen opeens rond 5 uur in de nacht voor de fles en wou de hele dag elke 2a3 uur eten in plaats van om de 4 uur.. nu is het allemaal weer goed. teminste weer zoals het was haha sprongetje was het niet dat weet ik zeker. Ik word weer geroepen..probeer snel weer langs te komen! fijne avond meiden.. liefs xx
Hallo allemaal Hebben een beetje goed nieuws gehoord vandaag. De organen rondom de eierstokken zijn niet aangetast dus is niet uitegzaaid tot nu toe. Morgen krijgen we te horen wanneer ze geopereerd gaat worden en dan is het afwachten tot we horen of het goed of kwaadaardig is. @ oem Las je bericht een hele goede grap. Schrok echt even. Was gisteravond zo aan het overgeven en bleef misselijk zelfs toen ik vanochtend op stond. Ik werd even zo bang. Bleek later dat meerdere mensen er last van hadden.(ziekenhuis eten he) @ de rest er is me niet veel bij gebleven. Als alles op de rails is dan ga ik actief weer mee doen. Vandaag Lilly weg gebracht voor 2 uurtje naar het kdv haar 1ste keer. Omdat ik 2 dagen al in het ziekenhuis heb gezeten de hele dag en mijn man dan thuis zat was ik gelukkig niet zo emotioneel eronder. Vond mezelf wel een lompe moeder gaf haar af na 5 min te hebben gestaan met haar in mijn handen en gaf haar een kus en liep zo weg. Toen ik buiten stond bedacht ik me ineens dat ik niet verteld had wat ze leuk vond en hoe ze sliep enz. Toen ik haar kwam ophalen heb ik mijn excuses aangeboden maar dat was overbodig zei ze. We komen er wel achter wat ze leuk vindt en we snappen dat je zo deed iedereen doet het op zijn manier. Ik wilde haar namelijk weer terug pakken als ik langer bleef. Ik wilde het niet maar ja het moet wel. Ze had lekker in het wippertje gezeten op de tafel tijdens het eet/drink moment en had lekker zitten lachen naar iedereen en na de fles is ze gaan slapen. Ze vonden haar een lekkere en makkelijke meid. Nou dat vond ik wel heel erg leuk om te horen. Meiden tot gauw weer.
heejj jessica.. Wat goed te horen dat er geen uitzaaingen zijn gevonden! mijn duimen draaien dat die ook echt wegblijven! wat fijn dat lilly het zo goed heeft gedaan op het kdv! ik hoop dat alles snel duidelijk word over je moeder en dat hopelijk na 1 operatie alles weg is en ze volledig kan herstellen! Dikke diggi knuffel xx
Hey meiden, Ik verwaarloos jullie! Ik lees wel mee maar schrijf eigenlijk niet. Het slapen gaat hier nog steeds niet heel goed wel iets beter. Hij komt om de 3 a 4 uur en slaapt weer behoorlijk snel in alleen vanaf 0400 blijft ie wakker tot zeker 10 a 11 uur......Ik ben nu dus al 2 uur wakker! Dan gaat hij wel slapen maar dit is hoogstens een half uur /uurtje dus ik kan ook niet echt meeslapen! Het gaat vast ooit beter! Hij groeit als kool! Een tuinbroek die hij vorige week nog op het 1 na laatste stand aan kon kan hij nu helemaal niet meer aan! Qua lengte dus hé! Dat scheelt zeker 3 cm.... @ Jessica, veel sterkte! Gelukkig een beetje goed nieuws! @Oem, ik ken je al behoorlijk....ik wist gelijk dat het een grapje van je was ha ha ha @hanneke: Wij sexen sinds Joe een week of 4 is! Het voelt gelukkig allemaal goed en normaal. Vond het erg spannend de eerste keer weer maar mijn man was heel lief...Inmiddels vliegen de vonken alweer in het rond. Maar ik had dan ook geen binnenwaartse hechtingen. Ik laat eind deze maand een spiraal plaatsen, ik vind het erg spannend maar ik wil echt NIET meer aan de pil en met condoom vind ik zo een gedoe en toch wel onveilig....Ook wij willen (nog) geen tweede. Ik zal proberen wat meer te reageren maar ik hoop dat jullie het me vergeven als ik voornamelijk lees?!?!? x Aussie
@dani ohw das dan jammer...dan weet ik ook geen foefje meer om het te helpen @marije bij Diego zit er ook steeds meer ritme in...hij slaapt nu veel meer door de dag en normaal zou hij altijd wakker zijn tussen 19 en 23 maar gister heeft ie geslapen van 20 tot 22 heeerlijk weer eens met zun 2tjes http://www.wineenfotoshoot.nl/stem/13980 Zouden jullie aub even willen stemmen? doe al zolang mee maar wil maar niet lukken om eens te winnen en heb niet ieder uur de tijd om te stemmen. Zometeen was opvouwen en poetsen hier want hij meld zich ;s morgens steeds eerder dus moet wel wat kunnen doen van te voren... De meeste van jullie laten spiraal plaatsen ik ben al aan de 3e strip van de pil bezig...maar twijfel beetje ben veel misselijk, moe en duizelig de afgelopen week maar ben vorige week ongi geweest dus dan denk nee dat kan niet...en ik wil nu ook nog niet...wordt me teveel! Kom vanmiddag nog ff langs
goedemorgen, Marije: jij hebt tenminste een ritme, hier nog alles behalve een ritme hoor Jessica: gelukkig een beetje goed nieuws.. aussie: wat vervelend dat je kleine man nog niet zo goed slaapt. Is hij alleen wakker of ook echt huilen dan? Nathan is verkouden Zijn neusje zit vol, hij moet steeds niezen en af en toe hoesten. vind het zo zielig. Ook kwam hij vannacht opeens weeer elke 3 uur om te drinken. Dan dronk hij kort en viel weer in slaap Vanmorgen gelukkig wel redelijk gedronken dus ben benieuwd. Ik ga ook even wat doen nu. Nathan ligt in bed nog dus moet er ook maar even van profiteren. xxx