echt leuke foto's @Marijee. echt een scheetje.. ik ben al een tijdje getrouwd met me man.. ik ga er niet vanuit dat we uitelkaar gaan.. vandaar dat ik ook aan een 2de denk.. ik heb gelukkig alles wat ik hebben wil een man een huis een kind.. wat wil je nog meer.. hopelijk vind ieder zijn geluk in dit leven.. wat een weer vandaag zeg echt koud buiten
Hey dames @ parel, ik ben ook 2 jaar getrouwd nu maar ik wil nog ff wachten hoor met een 2e.. gewoon lichamelijk ook je lichaam is denk ik nog niet voldoende hersteld.. tenminste bij mij! Maar net wat je zegt.. misschien duurt het wel een jaar.. Nou denk denk dat wij na een jaar pas weer gaan proberen @ Marije wat een mooi ventje! @ de rest.. ik kolfde net uit 1 borst 125 en de andere 80 normaal helemaal niet zoveel de ene maar 100 en de andere krap 50.. Geloof dat ik maar wat in ijsblokzakjes ga invriezen ofzo.. Liefss
Marije: wat een schatje zeg! Leuke foto's hoor. Hoorde net dat een vriendin van mij tante is geworden. Haar zus is vanmiddag bevallen van een meisje, Jojanneke. Er worden bij ons in de omgeving echt bijna alleen maar meisjes geboren. En ik maar denken dat zij een jongetje zou krijgen. Ik ga eind april met een aantal vriendinnen een weekendje naar Brugge en eind mei gaan wij met vakantie naar Portugal. Dan gaan we gezellig met mijn ouders mee. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan met Jamie in het vliegtuig en met alles wat mee moet. Zit af en toe al te bedenken hoe we dat allemaal moeten gaan doen. En we gaan dan ook alvast een paspoort voor haar regelen. In september gaan we met mijn schoonouders en schoonzusje met man en kind nog een week naar Schotland. Ook heeft Dennis nog een tegoedbon voor de Zwaluwhoeve voor 2 personen, daar willen we eigenlijk eind maart nog een dagje heen en er dan een overnachting aan vast plakken, maar die datum moeten we nog prikken. Genoeg leuke dingen in het vooruitzicht! Jamie wil de hele tijd kauwen, dat doet ze aan het begin van een voeding ook op de speen van de fles en net weer op haar fopspeen. Wat zou dat zijn? Ik denk steeds "dat doe je toch als je tandjes krijgt?" Het zal toch niet, wat denken jullie? Grtjs, Hanneke
Hoi dames, Hier mijn laatste berichtje voor vandaag, want ga vanavond even lekker het huis uit. Met Isis lijkt het wat beter te gaan. Vanochtend hele ochtend wakker en steeds beetjes gedronken, uiteindelijk in de draagzak om half twee in slaap gevallen, om drie uur wakker gemaakt voor de fles en alles opgedronken en is gelijk doorgegaan met slapen en slaapt nu nog. Nu hoop ik wel dat dit niet betekent dat ze vannacht er weer een potje van gaat maken. marijee: wat een schattig kereltje en wat is hij al groot zeg! Parel: lekker vakantie naar Marokko. Wij gaan wel op vakantie, ik denk Frankrijk, wil niet al te verre autoreis met twee kinderen. dani: wat een heerlijke nacht! Hanneke: succes met werken morgen en veel plezier natuurlijk. Joss: hier nog één met onzekerheid of ik het wel goed doe en het is mijn tweede. In sommige dingen ben ik wel makkelijker, maar in andere dingen weer net zo gestresst als bij de eerste. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik kan me nog wel herinneren bij mijn oudste dat ik voor mijn gevoel toen hij drie maanden was meer zeker over alles ging voelen. Ik vind deze eerste maanden ook altijd spannend omdat ze dan nog zo klein en kwetsbaar zijn. Aussie: nog gefeliciteerd en wat een mooie leeftijd! En heerlijk verwend lees ik. Fijne avond nog allemaal.
Hey @ hanneke.. ja dat zou best kunnen dat ze tandjes krijgt! even opletten of ze ook rode wangen krijgt @ Victoria.. idd een heerlijke nacht! veel plezier vanavond!Fijn dat het ietsje beter lijkt te gaan. BV: Hoe doen jullie het met kolven / voeding als je een dag weggaat en de kleine gaat naar de oppas. Kolf je dan gewoon tussen de voedingen door 3 of 4 keer. zodat je genoeg voeding hebt? en dit invriezen? Krijg je dan geen over productie? Als Jarno de 1e keer naar de gastouder gaat moet ik wel 4 flesjes vol hebben.. Als je vloeit mag je nog niet in bad he.. Maar als je baarmoedermond dicht is .. mag dit toch wel? De gyn zei dat m`n bmm dicht was.. maar vloei nog wel iets.. ik wil zo graag in bad! Liefss
@dani: je mag gewoon in bad hoor! het gaat meer om het hygienische oogpunt.. tenminste dat zeiden ze tegen mij! @de rest: een tijdje geen inet gehad dus een tijdje niet geweest! Moest 20 pagina's bijlezen pfff! Djayden heeft afgelopen donderdag zijn prikjes gehad, vonden jullie het ook zo zielig? nou ja, het is voor zijn eigen bestwil! Verder gaat alles goed, weegt alweer 5 kilo! Hoe gaat het allemaal met jullie schatjes? Las ergens iets over voorbehoedsmiddelen.. nou ik heb een spiraaltje laten zetten, want die pil is echt niks voor mij! Voorlopig hier geen 2e.. we zijn heel happy met ons ventje!
hey dames lees elke dag mee maar weinig tijd om te reageren en heb zelf ook niet altijd nieuws om te vertellen.... Het is inderdaad alweer bijna een jaar geleden dat we zwanger werden wat gaat de tijd dan snel! parel@ nu weer zwanger worden zou ik zelf niet willen maar dan zal het ook de derde worden en dat is niet de bedoeling (nu nog niet misschien later)! Maar je hebt wel gelijk als je ze vlot achter elkaar zouden willen dan kun je beter kijken wanneer het lukt want je weet het nooit misschien is het wel gelijk raak! Leonie @Leuke foto hoor! wil ook graag een spiraal maar wacht op dat in ongesteld word! Mag van mij nu ook wel een keer ongesteld worden! Marije@ Wat een leuke foto van kian ook zo lekkere bruine huidkleur heeft hij als je kyana en anisha ziet die zijn echt van die bleekscheetjes! All@ Wij gaan dit jaar voor het eerst op vakantie met een caravan we hebben van weekend alles geregend we zijn na de camping geweest hebben we een plek uitgekozen en we hebben de tourcarvan bekeken die we wouden huren en die is het ook geworden! We gaan na een camping in Denekamp met een zwembad, en veel speeltuinen! Kyana loopt sinds vorige week al mooi te klooien met de flessen ze drinkt de flessen niet leeg ze kreeg 150 + 5 maar ze liet elke keer dik 50 cc staan! en ze heeft het zelf een keer gepresteerd om de laatste voeding maar 10 cc te drinken en kwam daarna om 3 uur nachts weer! We hebben vrijdag voor de zekerheid de wk gebeld en die zei moet je toch ook even de ha bellen, zodoende dat we ook na de ha geweest zijn en die zei dat ze er goed uit zag en ons niet druk moesten maken over als ze de flessen niet leeg drinkt! dus we hebben de voeding nu 120 + 4 en dan 5 keer maar ze drinkt niet alle flessen leeg! Ga dinsdag wel even na het cb om haar te wegen want we moesten we kijken of ze goed groeide! We hebben vanweekend een druk weekend gehad, vrijdag belde er 5 verschillende mensen voor kraamvisite! voor van weekend maar we hadden al wat staan dus allemaal verschoven na volgende week! Maar vrijdag 10 meiden gehad (zwangerschapsgym van de oudste dochter) was heel gezellig 1 uur geworden! zaterdag overdag de buren op visite en zaterdag avond visite van vrienden was ook weer 2 uur was vandaag echt helemaal brak! ga straks lekker na mijn bedje! wel een lang bericht geworden zal proberen wat vaker te reageren
Nou....ze heeft ook rode wangen, beetje schraal ook. Ik had er al neutral creme voor gehaald en het leek beter te gaan, maar sinds gisteren lijkt het wel weer erger. Hoort dat bij tandjes krijgen?
Sorry niet veel tijd om te reageren. Ben erg moe. Veel sterkte allemaal met de zieke kindjes. Hoop dat ze snel beter zijn. Drukke dagen gehad. Donderdag ziekenhuis geweest. Ze kwamen er niet uit wat het was. Dus een echo. Ja en daar moest een afspraak voor gemaakt worden en dit is pas over 4 weken. Niet normaal hoor. Gelukkig lijkt de pijn wat minder te worden. Zij kon geen bultje voelen en de HA en ik wel. Ze was ook erg ongeintereseerd vond ik. Dus maar even navragen wat een goede dokter is in dat ziekenhuis en daar maar een volgende afspraak bij maken. Op donderdagnacht kwamen er 4 volwassenen en 2 kids bij ons in huis uit Denemarken. Ze kwamen pas om 00.45 uur aan en ik viel om 2.00 uur echt om. En om half 7 was Max weer van de partij. (logisch natuurlijk) maar erg vermoeiend. Vrijdag was mijn man gaan werken en zat ik met hen hier in huis. Erg gezellig maar ze zijn zo traag alles komt wel een keer. Ontbijt is meer lunch e als je wegmoet moet je dat 100x zeggen we gaan en dan zijn ze nog een uur te laat. Gelukkig waren ze zaterdag met de doop van Max op tijd bij de kerk. Het was een mooie gezellig doopviering met veel familie en vrienden. Daarna naar een ruimte van kenissen. Bas werd gisteren 3 jaar, wij 10 jaar samen en 5 jaar getrouwd en Max gedoopt, reden voor een groter feest vonden wij. Dus een frietkar laten komen. Het was zo leuk ze zijn weer helemaal bedolven onder de cadeau's. Nu zijn vanmiddag de Denen gegaan dus ik heb veel op te ruimen. Het huis van Jan Steen is er niets bij Tot snel, hoop dat ik dan meer kan reageren op jullie. Groetjes, Sandra
@mama05: ik ben net alweer ongesteld geweest :S was geen pretje van mij had het nog wel wat langer weg mogen blijven! maar na een bevalling hoef je niet te wachten op je menstruatie met het spiraaltje he? vanaf 6 weken na de bevalling mag ie geplaatst worden! wel even een tip: neem 2 flinke paracetamol in of iets dergelijks en zorg dat je die dag nergens meer naartoe hoeft, want je krijgt enorme krampen! een beetje als de eerste weeen zegmaar.. niet fijn! ook het plaatsen is niet bepaald een pretje, maar na een bevalling valt het best mee
@aussie ja ik ben eens benieuwd hoe hij het zwemmen gaat vinden haha! @marijee wat un scheetje is het toch he! @ran thnx meid! Diego slaapt nu steeds beter gisteren morgen om 09u wakker om 11u de fles van half 12 tot 13.30 geslapen om 15u de fles van 16.30 tot 19.30 geslapen en toen van 21.00 tot 23.00 en daarna van 23.30 tot ? hij slaapt nog steeds...krijgt echt een ritme erin! ga zo wat doen in huis want ben bang dat hij zo wakker wordt de laatste tijd is het telkens rond 09u.
goedemorgen meiden, hoe is het hier? Heb weer leuke foto's gezien! wat hebben de decembermama's toch allemaal knappe kindje zeg! Wij zjn gisteren een dagje naar texel geweest. even bij mijn ouders op bezoeke en nog wat andere familie bezocht. Nathan is alleen nog steeds behoorlijk verkouden en het was een beetje veel volgens mij voor hem. 's middag moest hij veel huilen. Toen we thuis waren meteen gevoed om 7 uur en toen zijn wij ook om half 9 naar bed gegaan.. Wij dachten Nathan meldt zich wel om een uur of 10 maar het was 1 uur toen ik wakker werd Toen vanmorgen 6 uur en toen 9 uur. Ritme weer helemaal in de war Gekke nacht zo.. Nou ja vanavond maar weer gewoon... Victoria: Isis ook nog verkouden? Vind het zo zielig voor zo'n kleintje. Temp Nathan ook steeds maar geen koorts gelukkig alleen een vol neusje en schor.. meiden fijne dag allemaal! xxx
Goeiemorgen, Ik heb een erg leuk weekend gehad. Mijn vriend heeft mij verrrast met een romantisch valentijnsdiner. Zijn zusje heeft op Luca gepast en wij zijn heerlijk uit eten geweest. Ik wist van niks dus was de verassing groot. Het was voor het eerst dat we weer samen wat hebben gedaan sinds de geboorte van Luca. Het was heerlijk. Wat kun je dan van die dingen genieten die voor die tijd zo normaal waren. Tot onze grote vreugde heeft Luca vervolgens de nacht van zaterdag op zondag doorgeslapen van 22.45 tot en met 06.45 uur. We hebben lekker kunnen slapen. Afgelopen nacht heeft hij geslapen van 22.15 tot 04.45 en weer tot 09.15. Hij begint het al te leren, hihihihi. Hopelijk houd hij dit nog even vol en komen er nog veel meer van deze nachten. Ik wens iedereen een fijne en een rustige dag toe, Veel liefs Nataly
heejj meiden pff kian krijgt om half 2 ze eerste prikjes. hij ligt nu heerlijk te slapen in de wagen. zie er zo tegen op dat als hij gaat huilen bij die prikjes,, want als hij echt een pijnhuiltje heeft kan ik het ook niet drooghouden bedankt voor de lieve reacties op Kian zijn foto's @hanneke.. ze zou heen goed al last kunnen hebben van een tandje. hou in de gaten of er een bobbel op haar tantvlees komt en indd rode wangen horen er ook bij! alleen bij kian zie ik dat niet zo goed haha door het tintje! @victoria.. haha ja Kian is al best groot, laatste keer met wegen en meten (2 weken geleden) was hij 5400 gram en 60 cm ! ben benieuwt wat het straks zou zijn! fijn dat het weer beter gaat met isis. @leonie.. wat een leuke foto's @parel.. is het echt zo dun als water? als dat te lang aanhoud zou ik even na de dokter gaan. en let erop of ze voldoende plasluiers heeft. @mama.. Kian is een halfbloedje dus daar komt die bruine kleur van. en hij tint nog steeds meer dus ben benieuwt hoe bruin ze tintje uiteindelijk zal worden. in de zomer zal die straks zwart worden haha wat heb jij het nog druk met kraamvisite zeg! hier is maar heel weinig geweest, en al weken lang niemand meer. de helft van de familie heeft er blijkbaar geen zin in om langs te komen en zullen wel wachten tot ik daar een keer naar toe kom. is 2 uur rijden maar ze hoeven dan niet te verwachten dat ze hem ook mogen vasthouden, dan hadden ze maar op kraamvisite moeten komen! @sandra.. nog gefeliciteerd met alle feestelijke vieringen afgelopen zaterdag @dimmel.. zow wat een omkeer van diego opeens! ik hoop dat Kian dat voorbeeld ook snel gaat volgen haha. die maakt steeds de nachter korter in plaats van langer ma denk dat dat komt omdat hij meer voeding nodig heeft maar hij zit al aan de max ! ...................... fijne dag meiden! liefs xx
Hallo dames Nou even snel een berichtje hoor....kom later vandaag wel weer, maar loop nog in pyama Vince heeft gisterenavond om 20.45 uur laatste Bv gehad. Hij wilde om 12 uur niet wakker worden... dus ik dacht, ik zie wel wanneer hij komt. Kwam ie pas om 6.15 weer! Zat dus 9,5 uur tussen . Weet niet we het zei, maar er schijnt bij Bv kinderen maar ooguit 8 uur tussen te mogen zitten?! Nou voortaan toch maar een wekkertje zetten... Hoe kan het eigenlijk dat dat alleen geld voor Bv? Lijkt me toch zo dat met flesvoeding de bloedsuikerspiegel net zo daalt? Groetjes!
hey dames! Hier gaat het ook super.. weinig krampjes op moment en nachten vsn 8 uur! Heerlijk! @ Nataly heerlijk zo verwend worden en wat slaapt Luca lekker! @ Dimmel fijn he zo`n ritme! Heerlijk geniet ervan! @ Hanneke Rode wangen horen idd bij tandjes.. Net wat Marije zegt even opletten of ze een bultje krijgt op het tandvlees.. @ mama05 Wij hebben ook nog steeds kraamvisite.. het blijft doorlopen! Leuk maar soms ook wel druk hoor.. @ parel.. idd goed in de gaten houden of ze genoeg plasluiers heeft en anders toch ff HA bellen hoor.. @ Leonie.. Volgens mij mocht je niet in bad wegens infectie gevaar.. maar goed.. als het zo weinig is zou het nu toch wel kunnen en die gyn zei ook dat e baarmoedermond dicht was dus.. Vanavond nagym de 1e les.. We hebben met de meiden van de gym afgesproken een keer bij elkaar te komen en een foto te maken van de beebs! Zo leuk! haha Welke flessen gebruiken jullie allemaal? Ik vind de avent fles zo`n grote speen hebben.. die bobbel erachter daardoor smeert Jarno een beetje en bij de difrax fles kloekt ie weer te snel door dat ventiel wat er in zit.. nou krijgt ie niet heel vaak uit een flesje.. maar ben toch op zoek naar een goeie fles.. tips? Groetjess
ja zo ver ik weet heeft ze wel elke pamper geplast.. haar temp is ook vanaf gisteren 37,4. ze is ook heel onrustig vind ik de laatste dagen overdag hellemaal niet slapen. ze eet nu 160 ml per voeding om de 3 a 4 uur.. kan het niet meer bijhouden met kolven en als ze slaapt dan slaapt ze hooguit een uurtje.. weten jullie misschien nog raad. of wat er aan de hand kan zijn.. ik doe haar ook inbakeren maar dat helpt niet..