December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @vic sterkte meid! gecondoleerd!

@marije, thanks voor het aanpassen!

@Bella, ja wat is Joe lang en groot he? toch oogt hij niet echt als een bul, maar dat zal door de verhouding van lengte en gewicht komen!

@mamatje, sterkte ik hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen en van Joey en mij een dikke kus voot Tunc xxx

@ik moet steeds aan mayby denken, ben zo bang dat het helamaal mis is gegaan....

x Aussie

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee ik dacht dat we moesten kiezen waar we wilde en nu is het ineens gewoon weer in amsterdam jammer...

@vic sterkte meid...

@mamatje sterkte met tunc!

3. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    tik even snel wat want lilly zit op schoot en we gaan ons klaarmaken voor de 9 maanden beurs.

@mamatje
    jeetje ik wens je veel sterkte toe.

@ weet niet meer wie het vroeg maar het boekje van de beurs zat vorige mand bij de wij jonge ouders geloof ik. Krijg ik nog van het pakket van prenetal.
    Dat boekje ligt ook bij de ingang van de beurs.Alle aanbiedingen staan erin zoals difrax flessen voor niet veel enz

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

@ bellabella: nathan woog 3020 en 2 weken geleden bijna 4000 gram. Ik vind het tot nu toe wel prima op het CB. ze helpen mij goed en zijn wel vriendelijk..

@ victoria: Gecondoleerd en sterkte! :(

@ mamatje: wat naar zeg dat Tunc in het ziekenhuis ligt :( Sterkte en ik hoop dat hij snel weer lekker naar huis mag!

@ all Wij hebben hier weer een supernacht gehad. Ben echt trots op onze man :) 9 uur laatste voeding en toen om kwart voor 6 weer. Dit is wel meer dan 8 uur er tussen maar als hij zelf komt is het toch prima? Bel anders het CB wel even dan weet ik het zeker...

fijne dag allemaal!

xxx

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    meiden die naar de 9 maandenbeurs gaan: veel plezier!

6. Goedenmorgen allemaal!

Goh wat lees ik veel nare dingen zeg.

@ Vic, wat vreselijk voor jullie allen zeg. Mijn oprechte deelneming voor jou en je familie. Het is echt heel snel gegaan zeker. :cry:

@ Mamatje, jeetje meid wat rot voor jullie. Arme Tunc. Wanneer weet je wat meer dan?
    Veel sterkte toegewenst.

Nog niets van pebbles gehoord?

Ik zit net even naar jullie beebjes hun gewichten en lengtes te kijken. Dan weegt Alexander niet zoveel tov zijn lengte. Hij is al 60 cm en weegt maar 5100. Maar hij toont niet echt heel dun of zo.

Er begint hier iemand te mekkeren.
    Tot later dames

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier ook een heerlijke nacht! Hij ligt nu weer lekker uit te buiken in ons bed haha ga zo nog even gezellig bij hem kroelen!

@ Mamatje jeetje wat naar zeg! Arme Tunc.. hou vol en sterkte! Hopelijk hoor je snel meer!

@ Oem.. vies he die lactulose haha maar goed als het helpt.. hoeveel neem je dagelijks dan? Ik eerst 30 maar was zo winderig neem nu 20.. gister vergete :( hihi, vanmorgen beetje harde poep en weer bloed.. nou ja t doet geen pijn, dus kijk t nog ff aan. Ik zou als ik jou was wel dokter bellen als je er last van hebt!

@ Leuk he die schriftjes schrijven.. voor de leiding soms wel vermoeiend haha wij doen het tot 1 jaar. Hoop dat onze gastouder ook wil schrijven heb al zo`n oppas boek van de kruitvat van Cars.. stoer hoor! haha

@ all De opruiming van de kleren enz is al gebeurd of niet?! Wou nog even shoppen vandaag met m`n moeder ofzo.. zal dr zo ff bellen.. zeker allemaal nieuwe collectie nu?

Dames die naar de 9 mnd beurs gaan veel plezier en niet te veel kopen he! ;) moet je alleen maar mee sjouwen hahaha

Liefss

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    heej
    ff snel. Ga zo naar de 9 maanden beurs! Joepie, shoppen. Zie dat jessica ook gaat vandaag.

Tot vanavond, dan breng ik nog wel ff verslag uit
    ps vind t best spannend, voor het eerst zon hele dag weg!
    Groetjes!

9. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ mamaatje: jeetje wat sneu voor jullie en Tunc... heel veel sterkte
    @ juffie: Dan groeit Nathan ook erg hard zeg!
    @ leonie: gewoon bellen! niets aan de hand! sterkte!

Ik ben nu aan het kolven: het ging weer voor geen meter, ik wilde stoppen toen ik er na een kwartier nog steeds maar 40 cc uit had. Toen dacht ik: ik ga nog heel even proberen. Kwam het er opeens keihard uit! Nu heb ik 120 cc uit 1 borst! :confused:
    Blijven oefenen dan maar...

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bellabella: gek is dat he? heb ik ook vaak. ben ik het net zat aan het worden omdat het niet op schiet en dan begint het opeens weer.

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden

@mamatje.. jeetje sterkte meid!
    hoop dat ze snel wat zullen vinden.
    snap dat je het niet fijn vind dat ze hem daar zo lang laten huilen. hem daar achter moeten laten is al heel wat maar als je ook nog eens weet dat ze hem zo lang laten huilen.. pff, ik zou dat niet kunnen.

@aussie.. ik heb hetzelfde over mayby.. hoop echt dat alles goed is gegaan en ze het gewoon zo druk heeft dat ze geen tijd of zin heeft om op het forum te komen!

@juffie.. jeetje wat een luxe met zo'n nacht zeg!
    ik wil aankomende nacht ook gaan proberen hem het laatste fles rond 9 uur en dan slapen.
    hij slaapt savonds weer gelukkig en moet hem zelfs wakker maken voor ze voeding en dat gaat niet altijd makkelijk.

@dimmel.. Leonie en ik organiseren een meeting boven de rivieren. en iemand anders zou dan het initiatief kunnen nemen om een meeting onder de rivieren te kunnen organiseren.

@dani.. bij veel winkels hebben ze nog opruiming alleen dan heb je wel echt alleen de restanten.

@alle dames die vandaag naar de 9 maanden beurs gaan.. veel plezier!

--------------------------

vanmiddag weer na de osteopaat..
    ik ga aangeven dat het de laatste keer is want ben nu hard aan het sparen voor me huisje. want ben weer hard op zoek gegaan, word soms echt gek in huis hier. moet wel 100 keer per dag aan me broertjes vragen of ze rustig willen doen en nog geen 5 minuten later is echt weer lawaai. daarom kan ik kian ook bijna niet in ze bedje leggen want hij schrikt steeds wakker van het lawaai. word tijd voor me eigen plekje!
    hopelijk heb ik snel geluk want sta pas net een jaar ingeschreven en wachttijd is gemiddeld 3,5 jaar :(

liefs xx

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Victoria gecondoleerd meid!

Mama, Wat naar dat je mannetje in het ziekenhuis ligt. Hopelijk komen ze er nu achter wat er aan de hand is. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk je kindje zo achter te moeten laten. Sterkte meid!

Marije, ik hoop voor je dat ej snel een huisje hebt meid. Hoe oud izjn je broertjes?

Ik ben gisteren anar de 9 maandenbeurs geweest. Ben altijd overdag geweest en gisteren ben ik 's avonds geweest end at was veel rustiger dan overdag!
    Echt een verademing vond ik het.
    Lekker geshopped voor mn kindjes :) Quinn is erg weg van Woezel en Pip dus heb daar goed mn slag geslagen :)
    Ook leuke kleertjes gekocht! (leuke aanbieding bij rainbowbabies).
    Had de avondkaart, maar wij waren er al om 17:00 maar mochten zo doorlopen.

Jessica.. ik weet niet of je dit nog leest, maar bij de medelastand kan je in een kamertje zitten kolven!
    Aanrader voor de dames die nog gaan is om cash geld mee te nemen. Pinnen daar moet je lang ovor in de rij staan. Bij veel stands kan je ook pinnen hoor maar ik vond het cashgeld ideaal!

Veel plezier daar, ik heb genoten!

13. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Marije: Kun je bij jullie geen urgentie aanvragen?
    Wij namelijk wel. Als je onder een bepaalde leeftijd bent en zorg heb over een kind. Nadat wij urgentie hadden aangevraagd hadden we binnen een week onze woning:D

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee oh ok!

vandaag mijn laatste dag online ga dit weekend goed poetsen en maandag vertrekken we tot vrijdag en dan gaan we zaterdag een nieuwe auto halen en ik kom dan 2 maart weer online...fijne carnaval en tot dan!

XXX

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @pinquin.. me broertjes zijn 15 (bijna 16) en 19.
    dus die begrijpen het wel als ik vraag of ze wat rustiger willen doen!
    en ze houden er echt wel goed rekening mee, maar het gaat juist om de kleine dingen die ontglippen. zoals de deur hard dichtslaan omdat ze hun handen vol hebben. of van de trap af stampen en er weer op. maar als ik daar dan wat van zeg dan ben ik gelijk aan het zeuren.

@monique.. hier krijg je geen urgentie omdat je een kindje hebt. en dan ben ik ook nog eens alleenstaand. vind het echt belachelijk. maar ze kijken dan naar je thuis situatie en die moet echt hopeloos zijn als je urgentie wilt hebben.
    ik kan urgentie punten krijgen omdat ik studeer maar dat geld weer alleen maar voor studenten kamers dus heb ik ook niets aan.
    als ik van de zomer nog niets heb dan ga ik met de gemeente praten.

@dimmel.. veel plezier!

16. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hallo dames

Mamatje: Veeeeeel sterkte met Tunc!
    probeer toch niet teveel te stressen dat komt
    niet ten goede aan je borstvoeding ;)

aussie: IK HEB DAT OOK!
    ik last gisteren de vorige topic van onze zwangerschappen
    werd er wel emotioneel van hoor..
    ik herinner me het als de dag van gister dat ik
    mezelf aanmelden en vertelde dat ik zwanger was
    en nu zijn we alelmaal bevallen..
    en inderdaad we hadden een open einde
    want mayby is helemaal niet meer terug gekomen
    laten we hopen dat alles goed is!

hier nog steeds last van me aambei
    Dani ik gebruik nog steeds 30ml want ik wilde afbouwen en had dus 15ml genomen
    NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    toen ik naar de wc moest dacht ik dat ik gek werd
    :confused: en dat mag ook niet de bedoeling zijn!
    want strx wordt ik gewoon bang van de wc

verder alles zijn gangetje alleen ik denk dat
    Rana een 8weken sprongetje gaat maken
    want ze komt opeens sinds twee dagen weer om 5uur..
    ik geef der de speen terug en wieg een beetje
    dan slaapt ze weer maar om 7uur moet ze dan
    echt wel drinken...
    dus wie weet zit het eraan te komen

17. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Er is net een kinderfysiotherapeut geweest om te kijken naar de voorkeursligging van Luca. Luca heeft dus een voorkeursligging naar rechts met zijn hele lichaam dus ook met zijn rug en heupen. Hij ligt nog steeds precies zoals hij altijd in mijn baarmoeder heeft gelegen. Ook trekt hij een beetje met zijn nekje aan de rechterkant naar beneden. Voor dit probleem komt er een manueel therapeut langs om te kijken of geen spiertjes in zijn nek vastzitten.

Zijn voorkeurshouding is dus erg hardnekkig en we moeten allerlei oefeningen doen met Luca om zijn linkerkant te stimuleren en hij ligt dus nu in een kussen zodat hij op zijn linkerzij moet blijven liggen. Doen we dit niet dan ontwikkelt de rechterkant van Luca zich beter dan de linkerkant en krijgt hij links een motorische achterstand. Je ziet nu al dat hij rechts meer gebruikt dan links. Volgens de fysiotherapeut komt het wel goed maar moeten we consequent zijn. We krijgen nu elke week therapie met Luca. Wel heftig allemaal maar we gaan volhouden.

Veel liefs
    Nataly

18. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Victoria: sterke met het verlies van je schoonmoeder.

Mamatje: vervelend dat hij in het ziekenhuis ligt. Hopen dat ze snel een oorzaak of oplossing vinden voor het huilen.

Max huilt de afgelopen dagen ook veel, hij heeft ineens 5 grote poepluiers (normaal 2 kleine). Geen koorts maximaal 37,5 graden. Kan af en toe wel zelf spelen maar niet lang. Hoop dat het snel beter wordt verwaarloos jullie een beetje. gelukkig slaapt Bas nu. Max is even aan het spelen in de box.

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    victoria Heel veel sterkte met het verlies van jullie schoonmoeder!

Marije wat belachelijk dat je geen urgentie krijgt ondanks dat je een kindje hebt! Ook al word je gek van je broertjes ze doen het denk ik niet express, ;)

Dimmel Veel plezier bij de carnaval wij gaan helaas niet geen zin dit jaar
    ( ja wij vieren boven de rivieren ook carnaval) ;)

mamatje Heel veel succes met Tunc en je veoding loopt nu denk ik terug door de spanning en stress dat had ik ook met kyana toen ze in het ziekenhuis lag maar dat kan straks gewoon weer terug komen hoor als je hem straks weer wat vaker aan legt! (als je dat wil natuurlijk)

Nataly gelukkig ben je er vroeg bij en kun je er wat aan doen!

sawi Je begint je gelijk zorgen te maken als het anders is als normaal misschien een virusje!

Ben ook inderdaad nieuwsgierig na pebbles en mayby weet al iemand wanneer ze voor het laatst online is geweest?
    zal wel eens kijken

Hier gaat het weer beter nou Kyana drinkt weer goed ze heeft net de fles van 150 cc op gedronken!we zijn weer helemaal blij!

20. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Ha, dat was ik! Ik had dat boekje dus weggegooid, dacht dat ik niet heen zou gaan....Gelukkig liggen ze dus ook bij de ingang! Heb er erg veel zin in.

@Mamatje: heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel uitvinden waarom hij zo ontroostbaar is. Lijkt me erg vervelend om je kleintje in het ziekenhuis te zien, maar als het goed is komt hij er vrolijker uit dan hij erin ging.

Deel Deze Pagina