December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

bianc: mooie foto's!

Oem: ongelooflijk zeg die ha! beterschap met jullie meisje.

mamatje: logisch dat je boos bent. het is jullie kind dus als je vind dat ze in het zh niet goed voor hem zorgen kan je hem toch gewoon naar huis mee nemen. Sterkte in iedergeval!

Dani: ik kolf 's avonds ook altijd minder dan dat Nathan drinkt. Bij kolven haal je natuurliijk zowiezo minder uit je borsten..

Nathan kwam vannacht opeens weer 2 keer.. en toen om kwart over 8 alweer. Drinkt hij maar heel kort. snap er niets van.
    sprongetje of regeldagje. we zullen het zien vandaag. Pas mijn ritme maar aan aan Nathan :)

Nu eerst even douchen als Nathan een beetje wil slapen tenminste.

tot later.

xxx

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Parel: wat fijn zo'n goede nacht!

3. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ja echt wel..
    gelukkig al 2 weken heeft ze een vast slaap ritme in de avond
    tussen 9 a 10 uur krijgt ze haar laatste voeding en dan slapen en dan slaapt ze ook.
    vanmorgen heb ik haar om 6 uur wakker gemaakt voor eten
    en om half 8 is ze weer gaan slapen.. en nu slaapt ze nog steeds :D

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi

Hier ook weer een lekker nachtje half 11 half 6.

@ Bianc wow mooie foto`s zeker mooi op canvas die blauwe ogen ook! geweldig!

@ oem.., ik zou ook een klacht indienen, dit kan toch niet! echt doen hoor! En beterschap met je meisje.

@ Juffie.. oke ja met kolven haal je er idd minder uit maar 70 cc minder?eerder kolfde ik best veel, overdag zit het nog wel goed maar savonds.. vind 100 wel weinig :oops:

@ Parel lekker he zo`n nachtje!

@ mamatje als ik jou was haalde ik em gewoon op. Jij bent moeder jij beslist.. en als ze er toch niks aan doen kan hij beter thuis zijn en aan de omgeving wennen!

Nou krijg zo alweer visite dus nog ff met de kruimelzuiger wat weg halen haha

Liefss

5. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Eventjes kort, want ik zit op mijn werk...

@Mamatje: als jij je er niet goed bij voelt zou ik hem lekker uit het ziekenhuis laten ontslaan en mee naar huis nemen. Zij doen niets, wat jij niet thuis ook kan doen en bij jou krijgt hij veel meer liefde! Als ze toch verder niets medisch doen, dan kan dat toch gewoon?

@Oem: wat een idioot zeg die ha, nu zou ik idd zeker een klacht indienen. Hopelijk knapt ze snel op van haar buikgriep.

Heb vannacht heerlijk geslapen zeg! Ging er na de fles van 11 uur in gisteravond en was zelf ook behoorlijk moe. Meestal word ik 's nachts nog wel een paar keer wakker, maar vannacht niet! Dus lekker aan 1 stuk door geslapen tot 6 uur, heerlijk.

Nou, mijn baas komt net binnen, dus 'k maar weer verder.

Grtjs

6. Wat een heerlijke nachtjes dames. Hier gaat het op zich ook wel. Ik heb het idee dat hij zichzelf wakker maakt met zijn armpjes. Bij mijn ouders sliep hij in de kinderwagenbak en ik had hem stevig ingewikkeld en toen heeft hij 9 uur geslapen. In zijn bedje heeft hij zoveel ruimte.

@ Oem, goh, zo zoe je maar. Wat een eikel zeg. Je moet altijd naar je eigen gevoel luisteren. Fijn dat je het nu tenminste weet en ik hoop dat ze snel opknapt.

@Mamatje, jeetje meid wat vreselijk lijkt me dat. Ze zeggen dat het uiteindelijk bij alle baby's minder wordt, maar voor je gevoel duurt het natuurlijk wel 10x zo lang. Een huilende baby slurpt al je energie uit je. Maar als ze hem in het ziekenhuis zo laten huilen, is nog veel erger volgens mij. Sterkte joh.

@ Vis Werkse vandaag :)

Ik ga even een rondje lopen met de hond.
    adios

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @oem, wat aso he! Ik zou zeker een klacht indienen

@mamatje, idd die kleine tunc gewoon lekker mee naar huis nemen. Jou gevoel is het belangrijkst...ze doen daar toch geen fluit met hem

@all
    Vince is gisteren nog flink van slag geweest. Heeft later op de avond nog een paracetamol zetpil gehad. Vannacht wel goed geslapen maar kwam na 6 uur alweer voor de voeding. Hij heeft een harde plek op zijn linkerbeentje, waar de prik is gezet. Als ik die plek aanraak begint hij te huilen. Hij is nog steeds een beetje hangerig. Vanochtend had hij nog verhoging 38, later 37,7. Wilde niet gelijk weer een paracetamol geven. Hij huilt niet echt meer. Maar even afwachten.

Hoop dat Vince snel weer in zn oude doen is. Heb trouwens weinig mensen hier gehoord over dat de kleine last van de prikjes had....gelukkig maar!

Heb trouwens weer wat aan mn borst..een blister volgens de lactatiekundige. Een soort pukkelje met opgedroogde melk erin op de tepel...moet het losweken en kapot laten zuigen door de kleine....jek. Het doet gelukkig niet veel pijn...maar ben wel wat gewent na die joekel van een kloof ;)

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gister de begrafenis van mijn schoonmoeder gehad. Was heftig, maar wel heel mooi. Ze was nog maar 60 jaar. Vooral voor mijn schoonvader vind ik het erg, die heeft het er erg moeilijk mee. Ik heb vannacht ook rot geslapen, moest toch steeds aan de begrafenis denken. En volgens mij merkt Isis dit ook, want die was ook de hele nacht in de weer. Dus vanochtend samen met haar het bed weer in gekropen en met haar op mijn borst geslapen (iets anders wilde ze niet).

Juffie: zoals je hier boven al leest, hebben wij ook een wat onrustiger meisje. Ben benieuwd of het bij Bellabella ook zo is. Zo ja, dan is het waarschijnlijk een sprongetje in de ontwikkeling. Isis ligt nu ook op bed, maar ik hoor haar steeds een beetje kreunend huilen in haar slaap. Groeistuipjes?

Joss: gelukkig dat je er geen last van hebt. Hopelijk blijft dat ook zo als Vince het kapot gezogen heeft. ;)

Adriana: hoe gaat het met je energie level? Las in voorgaand bericht dat je je erg moe en futloos voelt en moeite om in slaap te komen. Hier ook wel, het verschilt bij mij wel per dag. Kan je niet een aantal voedingen kolven en dan alsnog Alexander bij je ouders laten slapen?
    Ik heb het idee dat Isis zich ook wakker houdt met haar armen. Wij hebben al eens een inbakerdoek geprobeerd, maar daar leek zij zich ook niet echt prettig in te voelen. Maar als ik haar bij mij in bed neem, gaat ze niet slapen als ze gewoon naast met ligt, behalve als ik haar zo neerleg dat ze strak tegen me aan ligt en niet meer met haar armen kan gaan zwaaien. Hoe groter ze worden, hoe meer controle ze krijgen over hun armen, dus het is maar tijdelijk......

Mamatje: hartverscheurend je verhaal. Wat moeilijk voor jullie. Ik zou doen waar jullie je het beste bij voelen. Dus als jij hem mee naar huis wil nemen, zou ik dat zeker doen. Ik denk dat ik dit ook zou doen, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd voor mij.

Oem: beterschap voor Rana! En zeker een idiote arts. Ik ben wel benieuwd wat zijn beweegreden was om Rana zelfs niet te onderzoeken.

Bianc: prachtige foto's. Dat zal zeker mooi staan op een canvas doek.

Heerlijk al die doorslapers. Bij ons helaas nog niet. Het is elke nacht weer een verrassing hoe laat ze komt. De ene keer pas tegen half vijf, andere keer alweer om twee uur!

Vanmiddag krijg ik bezoek van twee vriendinnen. Wel gezellig. Ik had geen zin om de hele dag alleen te zijn, ga ik maar zitten piekeren.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Jarno kan weer moeilijk poepen zo zielig om te zien, hij huilt niet echt maar veel kreunen en beentjes optrekken en persen. Heb net met de termometer geprobeerd zag ik dat hij ook 37.8 had, lichte verhoging.. nou ja hou het wel ff in de gaten.

Zou het goed gaan als ik hem lauw water geef (gekookt en agfekoelt) of zou dat niet kunnen.. kan ook nog infacol proberen alhoewel hij daar net helemaal vanaf was!

Iemand nog tips?

Liefss

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dani: wat vervelend he? Nathan heeft er ook regelmatig last van. Zelf met drinken zeg hij zich dan steeds af, trekt dan zelf aan mijn tepel :(
    Probeer ook altijd met de thermometer en verder lekker over zijn buikje wrijven. verder heeft hij laatst een keer in het bad gehad dat alles er uit kwam. lekker in het warme water. soms helpt het wel maar soms ook helemaal niet. Van het lauwe water weet ik eigenlijk niet..

victoria: pff 60 nog maar. Dat is nog jong zeg.. :( Nathan ligt ook heel onrustig in bed. Steeds wakker, kreunen enz.. misschien inderdaad een sprongetje?

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dani je kan een paar druppels olie door zijn voeding doen.
    Ik geef Anaïs standaard 10 cc teveel water in haar fles, juist om het wat fijner voor dr te maken, maar hier slaat ze regelmatig een dagje poepen over.

Mamatje. Ik zou een gesprek met Tunc zijn arts aangaan en aangeven hoe je je voelt. En dan zeggen dat tenzij er nu echt iets medisch gaat gebeuren, je je kindje mee naar huis neemt.

Oem ben blij dat je nu weet wat het is! Maar wat een bleepbleep is die arts zeg. Begrijp dat niet, zeker met kleine kindjes!

Victoria, kan me voorstellen dat het overlijden van je schoonmoeder je nog erg bezig houdt!
    Wat was ze nog jong zeg!
    Hier ook regelmatig een erg onrustig meisje trouwens, maar gelukkig 's nachts niet!

bianc wat een geweldig mooie foto's!

Ben vandaag naar babymassage geweest. Had het bijna afgebeld omdat ze gisteren echt de hele dag gehuild heeft. Ben blij dat ik toch gegaan ben. Ze vond het nl heerlijk!
    Aan het eind in de tummy is ze in slaap gevallen en heb dr net zelfs slapen gevoed.

Denk dat ik ook even plat ga.

fijne dag meiden!

12. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey vic
    ik denk dat ik wel weet wat zijn beweegredene
    waren..
    Ik ben moslim en ik geef geen hand aan mannen
    uit geloofsovertuiging..
    maar dan nog IK KOM VOOR ME KIND en niet
    voor mezelf dus hij moest zijn eigen professioneel
    opstellen!
    sterkte nogmaals met het verlies!

Hanneke: lekker die nachten
    rana heeft ook lekker doorgeslapen tot
    9.15u :confused: dat is echt een record..

dani: succes met jarno is inderdaad echt sneu :(

Joss: klinkt idd niet fris maar succes met je blister
    wat vince betreft hoop dat tie snel de oude is!
    ik bereid me al voor op volgende week maandag
    vind het zooo verschrikkelijk!

All: hoe doen jullie overschakelen naar meer voeding?
    Rana mag sinds gisteren 180cc met 6schepjes dus
    200cc..
    Ik heb het haar gelijk gegeven maar moet ik nu nog
    3 flesjes 150 geven en 2 180 of gewoon heel de
    dag door 180?
    iemand die het weet?

paar nieuwe foto's van ons kleintje in me album ;)

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat een plaatje is Rana Oem!

Ik zou haar gewoon de 180+6 aanbieden als ze dat wil.
    Ik bied alleen de laatste fles 180+6 aan, en dat drinkt ze nog maar zelden op eigenlijk.
    Drinkt Rana al zoveel joh?

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oem: wat een schatje! En wat veel haartjes al zeg. Nathan heeft nog maar weinig haar en dan ook nog eens heel blond dus dat zie je niet zo goed..
    Enne als dat de reden van de arts was om jou zo te behandelen zou het wel erg onprofessioneeel zijn zeg! ongelooflijk!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@joss.. hmm misschien dat het idd helpt warm water.. maar de vorige keer niet.

@ Pinguin.. ik geef borstvoeding, dus dan moet ik eerst weer kolven wil ik er wat doorheen doe, maar hij krijgt elke ochtend vit D+K druppels op olie basis.. dus snap het niet, daar moet je toch van poepen?! Normaal poept hij meerder keren per dag..

@ oem omdat je geen hand geeft hoeft hij niet zo raar te doen kom op zeg.. beetje proffesionaliteit.. ik zou echt gaan klagen dat hij weg moet :evil:

@ Victoria.. 60 id idd jong.. veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Liefss

16. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Oem: ik ben pas meer gaan geven toen ik merkte dat ze steeds vaker de flessen leeg ging drinken. Op die tijdstippen ben ik toen 180+6 aan gaan bieden en die drinkt ze nu leeg, dat zijn er nu meestal 2 op een dag en soms de laatste voeding, daartussendoor krijgt ze nog 150+5, maar vaak maak ik dan ook een fles van 180+6.
    Jamie zit nu op 5 voedingen per dag, en dat is van de ene op de andere dag veranderd. Haar ritme is nu meestal:
    07.00 - 180+6
    11.00 - 180+6
    15.00 - 150+5
    18.30 - 150+5
    23.00 - 180+6

Van de laatste voeding laat ze vaak wel wat staan. Volgens mij gaat het prima zo, tenminste ze vraagt niet meer en is over het algemeen een heel tevreden baby.

Zo...nu snel weer aan het werk!

17. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0

Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 5150 gram, 57.6 cm, maatje 62 (5 feb 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6230 gram, 60,5 cm, maatje 62 (9 feb 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 5850 gram, 61 cm, maatje 56/62 (16 feb 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6010 gram, 60 cm, maatje 62 (12 feb 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);5205 gram, 57 cm, maat 56 (29 jan 09)
    Merel en Mama2be (10 dec, 4300 gram); 4480 gram, ? cm, maatje ? (30 dec 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram);
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5100 gram, 60 cm, maatje 56/62 (19 feb 09)
    Roy en MamaVanRoy (15 dec, ? gram);
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 56 cm, maatje 56 (20 jan 09, 4220gram)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)5010 gram, 57 cm, maatje 62 (20 jan 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 5630 gram, 59 cm, maatje 56/62 (19 feb 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);4080 gram, 54 cm, maatje 56 (27 jan 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 4775 gram, 58 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);3985 gram, 53 cm, maatje 50/56 (9 feb 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)

17 meisjes & 17 jongens

agenda

februari
    17: Jordan en Bianc CB (1e prikjes)
    18: Joe en Aussie CB (1e prikjes)
    19: Alexander en Adriana CB (1e prikjes)
    25: Yorick en Peetje CB (3e prikjes)
    25: Sylvio en Tinker CB (1e prikjes)

maart
    02: Rana en OemMujahid CB (1e prikjes)
    03: Diego en Dimmel CB (2e prikjes)
    03: Kian en Marije Kinderarts
    03: Luca en Nataly CB
    04: Isis en Victoria CB (1e prikjes)
    06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)
    11: Ruwayda en Parel CB (2e prikjes)
    16: Jamie en Vis1978 CB (2e prikjes)
    17: Jordan en Bianc (2e prikjes)
    19: Anaïs Juliette en pinguin72 CB
    19: Alexander en adriana CB (2e prikjes)
    19: Joe en Aussie CB (2e prikjes)
    26: Kian en Marije CB (2e prikjes)

April
    06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)[/quote]

18. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    @Victoria, 60 jaar is nog best jong. Het viel mij pas al op dat er best veel mensen rond de 60-65 jaar overlijden. Maar je hoopt altijd dat het niet jouw familie is. Heel veel sterkte de komende tijd.

@Mamatje, wat is de reden dat de kinderarts Tunc toch in het ziekenhuis wil houden ondanks dat zij alleen uitgaan van een huilbaby? En mag je niet bij Tunc blijven slapen (rooming-in)? Toen Yorick voor zijn vaccinatie een nachtje moest blijven gingen ze er eigenlijk automatisch vanuit dat 1 van de ouder bleef en voor hem zorgde. Zo ging dat ook met andere kindjes die daar al langer lagen. Maar misschien is het niet zo vanzelf sprekend als ik denk.

@Adriana, ik heb me een tijd zo gevoeld, maar dat verbeterde snel toen Yorick ging doorslapen (en ik weer uit kon kijken naar mijn werk). Hopenlijk gaat Alexander ook snel alle nachten doorslapen, kun jij ook weer op adem komen. Verder nog gefeliciteerd met je 3 jaar en 1 dag.

@Bianc, erg mooie foto's. De eerste lijkt alleen een fractie overbelicht. Misschien dat je dat nog iets wilt bijstellen, zodat je de contouren van haar neusje enzo iets beter ziet.

@Handjes, wat leuk dat meer kindjes hun handen ontdekken. Ik vind het zelf zo leuk. Voor degenen die nog even moeten wachten: geniet nog lekker even. Je kindje is 'groot' voor je het weet. Nu Yorick eenmaal zijn handjes ontdekt heeft lijkt hij opeens zo een ander kind :). Het echte jonge baby zijn is er toch wel af. Ook omdat hij nu al in maat 62 komt te zitten. Zo'n grote maat ;).

Wij zijn gisteren weer bij de kinderarts geweest. Yorick is goed gegroeid (4900 gram, 58 cm). Hij is zijn achterstand wel aan het inhalen, maar niet te snel. Nu mogen we hem weer wat meer eten geven. Pff, ik ben wel blij dat we ons niet meer strikt aan de 150 ml/kg regel hoeven te houden. Dat deden we al niet, want anders maakten we hem in een huilbaby ;). Hij heeft gelijk een 'honger'show gegeven aan de kinderarts :) met grote krokodillen tranen. Dat krijg je ook als het spreekuur uitloopt. Verder was ze zeer te spreken hoe hoog hij zijn hoofdje al kon houden, terwijl hij op zijn buik ligt. Altijd leuk om te horen, want ik heb echt geen idee meer wanneer hij iets zou moeten kunnen. En op internet zoeken maakt het ook niet duidelijker. De ene site zegt dit, de ander wat anders. Om over de wonderkindjes van het 'oei ik groei' boek maar niet te spreken.

Morgen krijgt hij zijn 3e prikjes alweer en volgende week gaan we weer naar de fysiotherapeut en kinderarts voor een follow up. Wij hebben het gevoel dat hij goed genoeg vooruit is gegaan en anders horen we het dan wel weer.

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 5150 gram, 57.6 cm, maatje 62 (5 feb 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6230 gram, 60,5 cm, maatje 62 (9 feb 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 5850 gram, 61 cm, maatje 56/62 (16 feb 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6010 gram, 60 cm, maatje 62 (12 feb 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);5205 gram, 57 cm, maat 56 (29 jan 09)
    Merel en Mama2be (10 dec, 4300 gram); 4480 gram, ? cm, maatje ? (30 dec 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram);
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5100 gram, 60 cm, maatje 56/62 (19 feb 09)
    Roy en MamaVanRoy (15 dec, ? gram);
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 56 cm, maatje 56 (20 jan 09, 4220gram)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 5630 gram, 59 cm, maatje 56/62 (19 feb 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);4080 gram, 54 cm, maatje 56 (27 jan 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 4775 gram, 58 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);3985 gram, 53 cm, maatje 50/56 (9 feb 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)

17 meisjes & 17 jongens

agenda

februari
    17: Jordan en Bianc CB (1e prikjes)
    18: Joe en Aussie CB (1e prikjes)
    19: Alexander en Adriana CB (1e prikjes)
    25: Yorick en Peetje CB (3e prikjes)
    25: Sylvio en Tinker CB (1e prikjes)

maart
    02: Rana en OemMujahid CB (1e prikjes)
    03: Diego en Dimmel CB (2e prikjes)
    03: Kian en Marije Kinderarts
    03: Luca en Nataly CB
    04: Isis en Victoria CB (1e prikjes)
    11: Ruwayda en Parel CB (2e prikjes)
    16: Jamie en Vis1978 CB (2e prikjes)
    17: Jordan en Bianc (2e prikjes)
    19: Anaïs Juliette en pinguin72 CB
    19: Alexander en adriana CB (2e prikjes)
    19: Joe en Aussie CB (2e prikjes)
    23: Vince en Joss CB (2e prikjes)
    26: Kian en Marije CB (2e prikjes)

April

Ff Vince zijn gegevens aangepast

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh shit nu is het mooie plaatje erboven weg....HELLUP! SORRY HOOR!

Deel Deze Pagina