December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0

Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 5150 gram, 57.6 cm, maatje 62 (5 feb 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6230 gram, 60,5 cm, maatje 62 (9 feb 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 5850 gram, 61 cm, maatje 56/62 (16 feb 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6010 gram, 60 cm, maatje 62 (12 feb 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);5205 gram, 57 cm, maat 56 (29 jan 09)
    Merel en Mama2be (10 dec, 4300 gram); 4480 gram, ? cm, maatje ? (30 dec 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram);
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5100 gram, 60 cm, maatje 56/62 (19 feb 09)
    Roy en MamaVanRoy (15 dec, ? gram);
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 56 cm, maatje 56 (20 jan 09, 4220gram)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 5630 gram, 59 cm, maatje 56/62 (19 feb 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);4080 gram, 54 cm, maatje 56 (27 jan 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 4775 gram, 58 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);3985 gram, 53 cm, maatje 50/56 (9 feb 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)

17 meisjes & 17 jongens

agenda

februari
    17: Jordan en Bianc CB (1e prikjes)
    18: Joe en Aussie CB (1e prikjes)
    19: Alexander en Adriana CB (1e prikjes)
    25: Yorick en Peetje CB (3e prikjes)
    25: Sylvio en Tinker CB (1e prikjes)

maart
    02: Rana en OemMujahid CB (1e prikjes)
    03: Diego en Dimmel CB (2e prikjes)
    03: Kian en Marije Kinderarts
    03: Luca en Nataly CB
    04: Isis en Victoria CB (1e prikjes)
    06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)
    11: Ruwayda en Parel CB (2e prikjes)
    16: Jamie en Vis1978 CB (2e prikjes)
    17: Jordan en Bianc (2e prikjes)
    19: Anaïs Juliette en pinguin72 CB
    19: Alexander en adriana CB (2e prikjes)
    19: Joe en Aussie CB (2e prikjes)
    23: Vince en Joss CB (2e prikjes)
    26: Kian en Marije CB (2e prikjes)

April
    06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)

2. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Zo wat is Vince al groot zeg. Groeit lekker.

Marije is mij voor zo te zien, dus ik heb de lijst maar weer verwijderd ;)

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @victoria.. geeft niet.. heb het al veranderd;)
    kan iedereen gebeuren:)

sorry meiden dat ik er de laatste tijd zo wienig ben ma ben echt druk bezig voor een huisje en kian is zo veel wakker overdag dat ik de hele dag met van alles bezig ben en ik lees wel steeds ma als ik wil reageren dan begint kian steeds te jengelen..
    kian kletst al hele zinnen met veschillende geluidjes :D zo geweldig en hij kan zich heel lang vermaken door alleen ma na ze handjes te kijken en een speeltje proberen te pakken.

kijken jullie kleintjes ook al zo veel naar de tv als je hem op schoot hebt?
    kian vind de tv zo interresant ma wil hem er ook niet te lang na laten kijken.. vooral whinie the pooh vind hij geweldig haha.

@oem,, wat belachelijk van de dokter zeg! ik zou indd een een klacht in gaan dienen want dit kan niet!

ik kom snel weer,, kian wil weer aandacht ;)

4. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey dames
    bedankt voor de complimentjes :oops:
    ze heeft idd al veel haar
    ik doe der af en toe ook een speldje in
    zooooo schatttttig

hanneke ja Rana drinkt de 180 zo leeg wahahaha
    daarom vraag ik me af of ik der we,heel de
    dag door moet geven
    ze zit ook op 5voedingen
    vandaag is de eerste dag met 180 dus ben benieuwd hoe laat ze zomeeteen weer wakker wordt
    ik merkte dat ze er nu vaker 5uur tussen
    heeft zitten...

btw die klacht is al de deur uit
    dus ben benieuwd!

Marije succes meis ;)

5. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Hallo allemaal,

Ik heb even een tijdje overgeslagen met lezen... sorry als ik niet op iedereen antwoord :oops:
    @ Bianc: prachtige foto's! Jordan doet me een beetje denken aan mijn kleine meid, vooral op de 2e foto, gek he?
    @ oem: echt belachelijk wat die dokter (niet) heeft gedaan! Goed dat je een klacht hebt ingediend!
    @ mamaatje: ik heb echt met je te doen! Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk en zwaar. Ik kan het me echt niet voorstellen hoe je daar mee om moet gaan. Maar wat peetje al zegt: mag je niet bij Tunc blijven slapen? Ik mocht toen T. werd opgenomen ook bij haar slapen en ben nooit uit die kamer weggegaan... Ik zou het genoeg vinden en Tunc weer mee naar huis nemen.
    @ victoria en juffie: T. heeft eigenlijk nergens last van, ze gaat super! Ze slaapt nu 6 uur achter elkaar s'nachts en ik kan ook lekker bijslapen, maar misschien komt ze vannacht? Ze is immers een dag later geboren dan Isis ;)

Ik heb besloten dat ik 1 juni weer aan de slag ga en het ziet er naar uit dat ik 4 dagen in de week kan ipv 5. Mijn stiefmoeder heeft aangeboden 1 dag in de week op te passen tot 1 okt. dus T. hoeft de eerste maanden helemaal niet naar het KDV! Ben ik erg blij mee!
    Verder is mijn paard nog steeds kreupel :cry:, ben elke dag met T. in de draagdoek met hem aan het stappen. Morgen komt de dierenarts toch even kijken. Ik hoop dat het allemaal mee valt...

Hebben jullie een flessenwarmer? Is dat een aanrader?

6. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    hallo meiden

Heb een hoop gelezen maar weinig is blijven hangen.
    Wordt gek van de vergeetachtigheid. Lijkt nog wel erger als tijdens de zwangerschap.

@ dames die bv geven. Hebben jullie baby`s ook vaak van die luiers met stukjes melk erin. Tenminste het lijken net stukjes melk. Echt kleine brokjes.
    Ze heeft al dagen niet een echt veel gepoept maar heeft steeds vegen erin. En ze laat me toch een scheten. Steeds harder worden ze en ze huilt soms even heel hard als ze ze gelaten heeft.
    Grappen er maar over en als ze er nu 1 laat geven we ze een nummer.(windkracht 1t/m10)

@ Victoria
    Jeetje wat jong. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent is ook niet niks.
    Hier ook nog geen doorslaper hoor.
    Elke keer indd afwachten hoe laat ze weer komt deze nacht.
    Zijn er wel achter als we iets meer geven voor het slapen gaan ze langer doorslaapt. Helaas maakte mijn moeder gisteren een foutje en gaf ze om 16.00 teveel voeding. Ze lag helemaal loom op schoot en keek echt voldaan en ja hoor niet wakker te krijgen om 20.00. En indd `s nachts om de 4 uur wakker.
    Gaan haar nu een beetje sturen door `s nachts gewoon minder te geven(kunnen er geen water bij doen ivm afgekolfte bv) hoop dat het zo een beetje helpt.
    Moet over 2 weken weer werken dus hoop dat ze dan doorslaapt.

@ Oem
    Wat een haar en wat een schatje. Zelfs al speltjes in ben gewoon jaloers.
    Maar wat een lul(sorry) van een arts. Dat hij niet eens naar haar fontanel heeft gekeken enz. Als jouw geen hand geven het probleem is vind ik dat wel echt triest.
    Iedereen weet dat toch onderhand wel dat vele moslima`s dat niet doen. Vraag er dan naar of dat de reden is dat je geen hand geeft.

@ Peetje
    Ik twijfel soms ook hoor als ik oei ik groei lees en het vergelijk met Lilly. Als ik kijk wat ze doet in vergelijking wat er staat bij de shoppinglijst dan kan ze nog geeneens de helft.
    Ook heb ik geen echte 8 weken sprong gezien.
    Ben benieuwd of ze nu de 12 weken sprong ook niet krijgt.
    Maar wat goed dat alles goed gaat.

Kreeg net een mail van een vrouw bij onze na gym die heeft een 2ling gekregen en ze zijn nu allebei ernstig aan de darmkrampen. Zo erg dat ze allebei er niet van slapen `s nachts.
    Ze vertelde te moeten kiezen voor welke ze wil troosten en welke niet en dat meerdere keren per dag want ze kan ze niet alletwee te gelijk troosten. Had zo medelijden met haar. Vond darmkrampen bij 1 al erg laat staan 2.

Lilly gaat steeds naar voren als ze op schoot zit. Ze komt dan echt tot halverwege.

@ Marije
    Ja dat doet Lilly ook ze heeft echt hele verhalen tegen haar mobile. Ook praat ik soms tegen haar in soort babytaal en dan antwoord ze terug zo leuk.
    Ik zing veel voor haar en dan begint ze echt te brabbelen alsof ze mee zingt.

7. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ mamatje

Als ze toch niks doen dan zou ik net als zoveel meiden zeggen hem lekker mee naar huis nemen. Thuis kan je ook niks doen. Misschien houden ze hem alleen om jouw rust te gunnen maar je zit er toch de hele dag jezelf gek te maken en te ergeren.
    Vraag/eis een gesprek met de arts en het hoofd van de afdeling en vraag wat ze nog voor je kunnen betekenen en als dat niks is dan gewoon zeggen dat gaan we naar huis.
    Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je eruit komt met wat je moet doen.

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @Jesssica, die stukjes heeft Vince ook wel eens, niet altijd maar juist wanneer hij heel veel heeft gepoept zitten er stukjes bij in. Geen idee of het normaal is maar hij groeit goed ;)

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    oem Wat een belachelijke arts zeg! Nou ben zeer benieuwd hoe ze reageren op jou brief!
    Kan trouwens jou foto van rana niet zien snap er niks van!

Mama wat verschrikkelijk dat ze hem laten huilen en weet niet wie het vroeg maar mag je zelf ook niet in het ziekenhuis blijven?
    Wij mochten ook een van ons in het ziekenhuis blijven toen kyana daar een week lag!
    heb je zelf ook meer rust als je er bij bent!

Victoria verschrikkelijk zo`n week mee gemaakt te hebben hoe is het met je man/vriend kan hij het allemaal een plekje geven?

Bellabella wel fijn dat je schoonmoeder 1 dag wil oppassen! blijf je 4 dagen werken? ik werk zelf drie dagen moet volgende week weer beginnen! :)
    Flessenwarmer zou ik zelf nooit kopen, het duurt best lang voordat het warm was onze ervaring we hebben hem na 2 dagen weer terug gebracht na de winkel!

marije kyana kijkt ook vaak richting de tv maar ja dat komt ook het is een grote lichtbak met verschillende kleuren! en of je nu pooh op zet op het journaal de kleintjes zien het verschil niet echt volgens mij :)

10. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    @Bellabella, ik heb een flessenwarmer gekocht. Deze ligt ongebruikt in de kast :oops:. Met een difrax S-fles is het geen aanrader. Veel te veel randjes/gleufjes waar het water zeker tussen gaat zitten.

@Oem, Rana lust er ook wel pap van. Om een idee te geven hoeveel ze drinkt (met 4,8 kilo en 5 voedingen): 144 ml per keer als je je aan de 150 ml/kg zou houden, zo'n 163 ml bij 170 ml/kg en zo'n 182 ml bij 190 ml/kg. (Bij flesvoeding is dat het aantal ml na het toevoegen van de schepjes voeding in geval van flesvoeding. Ik ben vergeten wat jij geeft :oops:.) Of het veel is hangt onder andere af of je fles- of borstvoeding geeft. En natuurlijk aan de behoefte van je kindje.

@Jessica, een tweeling leek me eerst wel leuk, maar ik ben nu wel blij dat Yorick in zijn uppie kwam.

Yorick vindt alle lichtjes mooi, dus ook de tv :).

Het werken bevalt hier wel goed ondanks de situatie op het werk. Alleen vandaag niet. Ik geloof dat Yorick mij heeft aangestoken en voelde me vandaag behoorlijk slecht. Ben maar thuis gebleven, terwijl Yorick naar zijn gastouder is geweest :oops:.

11. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo dames,
    vandaag heb ik een gesprek gehad met de kinderarts, pedagogisch medewerker en de verpleegkundige. Ik heb besloten om hem mee naar huis te nemen! Morgen vroeg komt de fysio nog even langs en dan mag hij mee naar huis! JOEPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
    Ik weet niet meer wie het vroeg maar hij kreeg dus een slaapprotocol om ritme te krijgen (volgens mij geloofden ze mij niet dat ik thuis ook rust en regelmaat voerde) maar in ieder de eerste 3 dagen mochten we alleen kroelen met hem zodat ze beter konden observeren 4e en 5e dag werden we meer bij betrokken. En de 6e en 7e dag zou er rooming in zijn maar zonder te overleggen hadden ze de protocol gewijzigd? Het was beter om niet te blijven. Nou ja vandaag ben ik wel lekker lang bij hem gebleven nog maar 1 nachtje!
    Ik ben zooooooooooooo blij mijn kleine wonder komt weer lekker naar zijn bekende omgeving.
    Ik moet wel zeggen dat het weel heel druk was op de kinderafdeling. Steeds maar baby's die kwamen en gingen? Volgens mij heerst er wat?
    Heb steeds maar geen tijd om op jullie te reageren maar vind het wel harstikke lief van jullie dat jullie wel reageren op mij.
    Vind het heel erg fijn om af en toe mijn hart te luchten hier!

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ben blij voor je mamatje! Je mannetje weer lekker thuis morgen!
    Goed dat je zelf de beslissing hebt genomen!

13. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    Ik heb zelf ook een flessenwarmer.
    heel ideaal..
    ik heb gisteren ook eentje gehaald voor in de auto.
    moet je met dat aansteker ding aanzetten.. of hoe het ook heet.
    makkelijk voor als we weg gaan. kan ik gewoon haar flesje opwarmen.
    geen water komt er aan te pas (die van de auto)

vanmidag begin ik met werken :x
    heb totaal geen zin.
    gelukkig doe ik thuis werk dus kan lekker bij de kleine blijven
    als ze maar stil blijft, hhihi..anders lig ik er zo uit..

die van mij heeft ook soms ontlasting met van die stukjes erin.
    ik geef haar nu 1 a 2 keer per dag flesvoeding..als ik niet genoeg bv heb.
    ze drinkt het nu gelukkig,, wel
    alleen wat ik merk als ze savonds haar laatste voeding krijgt tussen 9 a 10 uur en ze krijgt dan flesvoeding dan wordt ze midden in de nacht nog een keer wakker om te eten
    en als ze bv in de fles krijgt, dan slaapt ze tot 6 a 7 uur door.. :(

14. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Ik merk dat Lilly gewoon in een soort ritme zit die ik niet leuk vindt.
    Elke nacht wordt ze wakker om 3.00 en om 7.00
    wat er ook gebeurd.
    Vannacht geprobeerd haar te laten huilen om 3.00 en af en toe de speen erin doen want ze huilt niet voor honger maar ze heeft een zielig huiltje van aandacht.
    Na 30 min met af en toe stoppen van haar kant was ik het zat en heb ik toch maar de fles gegeven. Ze was toen onwijs wakker dus misschien niet nog een keer doen. Ze sliep daarna gelukkig wel weer.
    Ik weet het niet meer want ze heeft wel een tijd 6 uur achter elkaar geslapen en nu standaard 3 en 7 uur.
    Moet straks ook weer werken en dan moet ik om 6 uur op.
    Misschien moet ik het even loslaten ik ben er zo opgefocusd om haar te laten doorslapen dat ik haar ook onderdruk zet onbewust.
    Ik weet het niet meer.

Mijn man brengt haar nu naar het kdv dus heb ik lekker even echt het huis voor mezelf. Ga straks even een stukje rijden met mijn moeder die wilde even het huis uit. Lekker lunchen onderweg en weer terug.

15. Goeiemorgen dames!

Allemaal lekker geslapen?

@ Jessica Alexander komt ook altijd een keer 's nachts. Hij heeft geslapen van half 8 tot half 11, toen heb ik hem wakker gemaakt voor een flesje en die heeft hij slapend opgedronken. Ik hoop steeds dat hij dan gewoon even doorslaapt tot 6 ur of zo, maar hij komt dan altijd rond 4 uur half 5.
    Gelukkig slaapt hij wel snel weer verder. Om 8 uur hoor ik hem dan weer, maar meer omdat hij gewoon wakker is dan honger heeft volgens mij.
    Al met al slaapt hij dus van half 8 tot 8, alleen wel met 2 voedingen ertussen.
    Hoop dat die van half 5 snel wegvalt. :rolleyes:

Ik hoef alleen niet te werken, dat scheelt.

@Pinguin je had het over kolven en dat naar mijn ouders. Tja, dat zou kunnne inderdaad, maar pfff dan moet ik echt veel kolven en ik vind het nou niet het leukste werk.

Ik heb nu dormeasan (of zoiets) van dokter vogel. Hoop dat dat iets helpt.

Alexander heeft ook vaak stukjes in zijn ontlasting hoor. Volgens mij is dat niet erg.

@Mamatje, fijn dat je de kleine man weer mee naar huis neemt. Ik hoop dat jullie snel wat meer je draai vinden.

@ Bella Wat vervelend dat hij nog steeds kreupel is. Bij ons op stal zijn er de laatste tijd ook veel paarden kreupel. Peesblessures, niet normaal gewoon.
    Zjivago staat sinds gisteren lekker in een uitloopstalletje, maar hij gaat 's nachts nog wel op stal helaas ;) Je kunt niet alles hebben he.

@ Oem, zal zo even Rana bekijken. Ik kijk steeds op mijn telefoon en dan kan ik de foto's niet zien. Ben benieuwd naar je knapperd ;)

Alexander heeft sinds een paar dagen ook zijn handjes gevonden , zo schattig. Alleen kijkt hij eigenlijk alleen maar naar de rechter. haha

Nou, ik ga even verder opruimen.

Ben jarig vandaag yeahhh 31 alweer, echt oud :(
    Ik heb van mijn lieve vriendje hele mooie swarovski oorbelletjes gehad en heerlijke spulletjes voor in bad (gewoon helemaal zelf verzonnen hahahahha). Die we zometeen natuulijk hebben. Kan niet wachten hihi

doei meiden

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Oem: wat een prachtig meisje is Rana. Erg leuke foto's.

Bellabella: wat lekker dat T. nu 's nachts 6 uur achter elkaar pakt. Vervelend van je paard. Hopelijk gaat het snel beter. En wat heerlijk dat je nog tot juni vrij bent. Ik ga vanaf april twee dagen werken en vanaf juni drie dagen. Vanaf juni gaat Isis dan ook naar het KDV tot die tijd regel ik het oppassen met mijn vriend en mensen om mij heen. Wie gaat de andere drie dagen oppassen op T.? Je vriend? Wij hebben geen flessenwarmer. Heb het wel geprobeerd, maar vond het veel te lang duren. Ik warm het op in de magnetron. Nu mag dat volgens mij met borstvoeding weer niet, ook al heb ik daar verschillende verhalen over gehoord.

Jessica: ''oei ik groei' vond ik ook altijd erg overdreven. Ik gebruikte het meer als handleiding over wat kinderen ooit een keer kunnen, zodat ik er dan op kon letten bij Nils. Bij Nils herkende ik veel meer de sprongetjes dan bij Isis. Vooral op latere leeftijd toen ik het boek niet meer las. Als hij dan zo'n jengel periode had en ik pakte het boek erbij, bleek het altijd net zo'n sprongetje te zijn.

Jessica: over het doorslapen. Nils ging pas doorslapen toen hij een half jaar was geweest. Hoop dat ik je er niet mee ontmoedig. Maar ik was toen de eerste drie maanden steeds bezig met 'als hij maar gaat doorslapen'. Uiteindelijk heb ik het maar losgelaten en merkte ik dat ik er helemaal niet meer zo'n last van had. En daarnaast, als ze straks ouder worden, kunnen ze ook weer 's nachts wakker gaan worden en dan is het niet meer opgelost met een fles. Tenminste dat was bij ons (tandjes, dromen, enz), heeft ook niet ieder kindje. Sommige slapen gewoon heel makkelijk. Volgens gaat Isis ook niet snel doorslapen, dus ik probeer me er maar (weer) bij neer te leggen. Ene dag makkelijker dan de andere.....
    Lekker dat je vandaag een dagje voor jezelf hebt. En veel plezier met je moeder. Hoe gaat het nu? Al bekend of zij geopereerd gaat worden? Ze had toch een cyste in haar buik?

Mamatje: heerlijk dat je Tunc weer mee naar huis mag nemen.

Verder gaat het hier weer lekker. Isis ligt nu heerlijk te slapen. Gisteren was ze eigenlijk de rest van de dag heel makkelijk, alleen de ochtend onrustig. Zij heeft natuurlijk ook gemerkt dat er wat aan de hand was bij ons de afgelopen weken. Met mijn vriend gaat het goed. We gaan weer gewoon door met het leven, maar je staat er toch steeds wel bij stil. Het verdriet komt denk ik pas later bij mijn vriend. Het is nu allemaal nog zo onwerkelijk. Bedankt voor jullie medeleven.

Ik ga nog even bedenken wat ik vandaag ga doen...

17. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Fijne verjaardag Adriana!

18. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Jessica,

Jamie heeft dat ook gehad. Ze sliep een week lang door tot ongeveer half 7 en toen ineens was ze dat weer vergeten :( . Ik heb me er toen bij neergelegd en mij aan haar schema gehouden, na ongeveer 1 a 1,5 week wist ze ineens weer hoe het moest. Nu slaapt ze al ongeveer 2 weken weer lekker door 's nachts.

Ik merk dat we nu weer een verandering gaan krijgen in het voedingspatroon. Ze begint er volgens mij meer tijd tussen te laten zitten en gaat nu ipv 3,5 a 4 uur richting de 4,5 a 5 uur. Dat merken we nu vooral in de ochtend. Wie weet gaat ze wel al naar 4 voedingen per dag....we merken het wel. Ik merk wel aan mijzelf dat ik het schema vrij makkelijk los kan laten overdag, maar hou toch wel erg graag vast aan die laatste voeding om 11 uur, terwijl we uiteindelijk natuurlijk toegaan naar een laatste voeding rond een uur 9, maar dan ben ik dus bang dat ze niet meer doorslaapt en dat vind ik nou juist zo fijn :D . Ach...we zien wel hoe het gaat, als het zo door gaat, probeer ik het van het weekend wel. Dan maak ik haar gewoon niet wakker om 11 uur 's avonds en wachten we het af.

Wat een verhaal zeg over voeding :confused:

Mama: heerlijk zeg dat hij naar huis komt. Ik persoonlijk vind dat je de juiste keuze heb gemaakt!

Nou, ga nog even wat opruimen, want krijg zo visite.

Grtjs,
    Hanneke

19. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Adriana: gefeliciteerd! Leuk hè als mannen het helemaal zelf verzinnen.

Die stukjes in de ontlasting zijn volgens mij heel normaal.

20. Ik zie geen foto's van Rana :(

Deel Deze Pagina