hey adriana ik zie m nu ook niet meer das leuk idd om alles terug te lezen ik zat er toen ik probeerde zwanger te worden dus vanaf feb vorig jaar ergens nou vond het supper leuk om het weer te lezen idd... Die gevoelens kwamen allemaal weer terug en wat is het jaar toch snel gegaaaaaaaaN! nu ligt me kleintje lekker te slapen op de bank... terwijl ze vorig jaar nog zo grote wens was!
hey ja was zeker ff schrikken idd @ adriana vanmorgen had ik weer heel veel melk, savonds is het gewoon wat minder. maar jarno regelt het zelf wel hoeveel hij drinkt, anders komt hij gewoon eerder. @ pinguin hoe was ht bij de dokter? @ Joss, spannend hoor dat wennen brr ik heb het uitgesteld haha over 2 weekjes moet jarno pas.. @ victoria Jarno heeft ook de ene dag wel iets bultjes en de andere dag minder of niet. @ mama hij had al wel goed geboert maar je weet maar nooit of dat dwars zat, misschien had hij iets te veel. maar uit z`n neusje hij kreeg het zo benauwd en je kunt niks doen alleen hem recht op houden en kloppen op z`n ruggie. Liefss
Hey meiden, De huisarts denkt niet dat ze koemelkallergie heeft maar reflux. Ik zit nu bij wijze van proef voor een weekje aan de medicijnen met d'r. Als dat verbetering geeft is dat het dus en geen koemelkallergie. Hij heeft zelfs even contact gehad met de kinderarts. Vind het niet zo'n rare diagnose want op het cb is dat toen ze 4 weken was ook al een keer gezegd. Nou hopelijk wordt het snel beter voor mijn meisje! Leuk is dat teruglezen he? Ik zit hier vanaf begin januari 2006. Toen was ik net met de pil gestopt en gelijk zwanger. Met sommige meiden van de september 2006 mamma's schrijf ik al sindsdien. Erg leuk hoor! Heb vanochtend al gekookt! Lekker rendang. Ga het zo even afmaken en dan kijken of ik iedereen aan tafel kan krijgen! fijne avond!
ff snel reageren op sawi.. bij mij word het vegoed omdat het is voorgeschreven door de kinderarts. als je het op eigen besluit haalt dan word het helaas niet vergoed. dus ik zou met je vermoeden naar de HA gaan en hem jou laten door verwijzen naar de kinderarts. dan hoef je dat blaadje alleen ma bij de apotheek in te leveren en dan kan je daar je voeding steeds halen. hou er rekening mee dat de ontlasting dun kan blijven omdat de voeding erg licht verteerbaar is. bij kian is dat wel het geval. omdat het zo licht verteerbaar is krijgt kian nu al 230 cc met 1 eetlepel nutrix(rijstebloem). dan haalt hij precies de 4 uur er tussen. johannes brood pitmeel kan je indd gewoon kopen bij de kruitvat, trekpleister en DA. bij kian gaat met een fles van 180+6 zonder rijstebloem 5 schepjes van in om het goed dik te hebben. en bij een fles van 130+5 gaan er ruim 3 in. hoop dat je snel duidelijkheid hebt of het indd koemelk allergie is. kian luste trouwens de pepti ook wel ma ik krijg friso allergy care voorgeschreven dus daar moet hij aan wennen. die stinkt nog meer haha. @all.. als kian vanavond ff wil slapen kom ik op jullie reageren ma dat drukke ventje zit als een gek te wiebelen op schoot haha
heejj allemaal, Kian wil niet echt slapen dus hoop dat ik op iedereen kan reageren. vind het echt jammer dat ik zo weinig tijd heb voor het forum. lees jullie mooie verhalen wel elke dag hoor super om te lezen hoe snel de ontwikkeling nu allemaal gaat. @Oem.. wat een prachtig meisje is rana zeg! en dat niet kunnen stoppen met shoppen ken ik helemaal haha. elke keer zie ik weer leuke dingen en koop ik het terwijl zijn kast al zo vol licht. hier zijn het dan geen echte merken op wat dingen BFC na dan. want daar heb ik het geld niet voor @bellabella wat naar van je paard! hopelijk gaat het allemaal snel weer beter! @pinquin.. wat goed van je zoontje ! ik ben benieuwt of het indd reflux is wat ze heeft of toch koemelk allergie.. wat denk jij zelf? Met kian gaat het verder super. is de hele dag vrolijk en wil alles zien en horen. vandaag naar almere geweest om een foto shoot te laten maken. ben benieuwt hoe de foto's zijn geworden. over 2 weken kan ik ze gaan bekijken. en natuurlijk zelf ook ff goed geshopt! was echt toe aan nieuwe kleding. ook vandaag voor het eerst weer wezen sporten. pff was echt kappot toen ik thuis kwam. vanaf nu weer elke week. zal vanzelf wel beter gaab Fijne avond meiden! liefs xx
goedemorgen meiden, marije: leuke foto's victoria: nathan heeft ook van die bultjes. Twijfel soms of het alleen babyacnee is. het is ook helemaal rood en een beetje droog. heb zelf als kind ecceem gehad dus hou het even in de gaten. maar weet dus niet hoe lang die pukkeltjes kunnen duren.. all: baal zo van mezelf. Nathan komt s nachts nog 1 keer. vind ik op zich geen probleem kan binnen 20 minuten weer in bed liggen maar nu heb ik al 2 nachten dat ik dus eerder wakker wordt om te plassen. dan lig ik dus daarna een uur wakker tot Nathan wil drinken en daarna lig ik ook weer wakker Wordt gewoon niet moe van de nachtvoedingen maar van het wakker liggen
Hey dames, Ohh ik moet me zo schamen, ik verwaarloos jullie echt! Maar heb het gewoon zo druk en dit is mn laatste week vakantie en volgende week moet ik weer verder met school... Zie er enorm tegen op. Ben afgelopen zondag nog naar de 9maandenbeurs geweest, was wel druk daar pfff. Bij de nutriciastand ging ik Famke de fles geven, nouuuu voor haar te verschonen moest je 2 mtr zijn om daar fatsoenlijk bij te kunnen! Niet echt veel gekocht. Wel een leuke foto gemaakt van ons gezinnetje. (Zie Album) Zal zo nog wat foto's van Famke plaatsen want ik krijg ze niet in mn album.
Marije: hartelijk bedankt voor de info. Van de huisarts moet ik het eerst even proberen en als het helpt terugkomen. Heb van de eerste pak wel een geschreven bonnetje. Max lijkt rustiger na de voeding. Wat is Kian een mooi mannetje zeg.
Goedemorgen allemaal, Ben al vanaf vijf uur wakker door Nils! En helaas is de ochtend ook een drama. Isis wil maar niet slapen, maar wil verder ook echt helemaal niets. Alleen als ik met haar rond loop in mijn armen is ze rustig. En ondertussen hangt er dan een jengelig jongetje wat te weinig heeft geslapen aan mijn been. Pfff, ben het helemaal zat. Kan even niet reageren, want Isis eist mijn aandacht weer op.
Hey dames Hier weer een supernachtje! lijkt wel of Jarno de smaak te pakken heeft Half 10 voor t laatst gevoed half 11 slapen tot 7 uur! Jarno was gister extreem veel wakker over de hele dag denk nou zo`n 2 en half uur geslapen.. maar verder wel gezellig en lachen! Ga vandaag es goed de binnenboel doen! Ramen lappen,keuken poetsen enz! @ victoria succes vandaag! vanmiddag alle 3 ff plat oh ja hoe doen julli het nu met de nageltjes? scheuren, vijlen, knippen? en wanneer? knippen lukt hier niet, vijlen word Jarno bood hihi liefss
victoria: succes vandaag. Lijkt me toch behoorlijk vermoeiend twee van die kleintjes vooral als ze allebei huilerig en jengelig zijn! dani: doe mij ook maar zo'n nacht Hier ook half 10 gevoed, 10 uur in bed en half 4 kwam hij alweer en toen half 8 weer. Maar goed Nathan ligt wel van 7 uur tot half 8 de volgende dag in bed alleen nog 2 voedingen tussendoor. Hij slaapt wel meteen weer dus hoef nog neit te klagen
goede morgen meiden! @sawi.. ik zou gewoon proberen als ik jou was dat bonnetje naar je verzekering te sturen, je weet maar nooit wie niet waagt wie niet wint. @monique,, wat een leuke foto en ik heb gelukkig nog een maandje vrij van school eerste week van april moet ik weer beginnen! @victoria.. als eerste nog gecondoleerd met je schoonmoeder. en ik hoop dat je 2 kids vanmiddag wel ff lekker willen gaan slapen dat jij ook wat kan bijtenken! @Dani.. dat zijn indd lekkere nachten zeg! Kian die maakt ze ook steeds langer. nu gemiddeld van 11 tot half 8 mij hoor je niet klagen haha en ik knip Kian zijn nageltjes al. als ik hem zijn speentje in doe wanneer ik hem net heb verschoont op de commode na ze fles dan ligt hij heel rustig en kan ik zijn nageltjes knippen. ik moet ze bij hem ook om de dag knippen. ze groeien zo snel! Liefs xx
Hoi @ Marije ja ze groeien zo snel en Jarno die zit constand met z`n handjes in z`n gezicht dus dan krabt ie zijn huidje open.. zo lelijk gezicht en dan begint ie te huilen omdat dit zeer doet.. aah zo zielig haha dus dan vijl ik ze maar een beetje heb ze 1x proberen te knippen met zo`n knippertje toen had ik een velletje erbij huilen! oops.. @ Monique leuke foto idd! ze lijkt op jou of niet? @ Juffie ook wel lekker wat hij slaapt maar als die van half 4 weg zou vallen zou ook lekker zijn komt vanzelf! Jarno komt ook nog wel es om de 6 uur hoor! Ben ik net de ramen aan t zemen knapt m`n koordje van m`n vouwgordijn.. jeetje.. zit er nog maar 2 jaar aan! ff kijken of ik sec lijm kan vinden Liefss
@Dani.. ik knip gewoon met een schaartje. ik vak zijn vingertje tussen duim en wijsvinger en met de wijsvinger trek ik het stukje huid dat bij ze nageltje zit ietsjes naar achter zo kan je er dan nooit in knippen succes met een koortje te lijmen haha.
@Monique: wat een leuke foto zeg van jullie drietjes, ik zie jou wel in Famke. @Marije: wat is Kian een knappe jongen zeg! @Victoria: lijkt me erg zwaar zo'n dag als jij vandaag hebt. Misschien een goed idee om vanmiddag effe lekker te gaan tukken. Nils zal straks toch ook wel lekker willen slapen? Hier gaat het nog steeds heel goed. Gisteren heb ik Jamie 's avonds niet om 8 uur wakker gemaakt voor haar voeding, dit deed ik wel en dan maakten we haar om 11 uur weer wakker voor een voeding en sliep ze vervolgens tot een uur of 7. Maar ik had al het idee dat ze misschien wel naar de 4 voedingen kon en dacht...ik probeer het gewoon en zie wel hoe het gaat. Ze had om kwart over 3 's middags voor het laatst een voeding gehad en werd om 8 uur niet zelf wakker. Uiteindelijk heb ik haar om half 10 toch maar wakker gemaakt. Ze dronk de fles van 180+6 moeiteloos leeg, was daarna nog heerlijk even aan het spelen en toen gingen we naar bed. Voor mij ook wel lekker om er een keer voor 11 uur in te liggen. Vannacht om half 6 hoorde ik iets, maar toen bleek dat ze weer overdwars in haar ledikantje was gaan liggen. Heb haar rechtgelegd, speentje gegeven en toen werd ik vanmorgen om kwart over 7 wakker van de wekker. Om half 8 werd Jamie wakker en om 8 uur zat ze aan het ontbijt. Echt super! Vanmorgen ook weer voor het eerst naar de sportschool geweest, er is daar op maandag, woensdag en vrijdagochtend kinderopvang, dus ik heb heerlijk even gefitnessed. Ben benieuwd hoe ik mij morgen voel . Zondagochtend ga ik weer sporten. Morgenavond gaat Jamie weer logeren, bij mijn ouders. Dennis heeft een seizoenskaart van AZ en gaat dus heen en nu stuurde mijn schoonzus dat 2 andere vrienden niet gaan en wij op hun kaarten mogen. Mijn ouders willen dan gelukkig wel oppassen en aangezien AZ laat speelt leek het mij handiger om haar daar te laten slapen. Dan ga ik haar zondagochtend na het sporten weer halen. Ik had nog een shirtje en een spijkerrokje besteld bij de Lief! webwinkel, tot 70% korting op de wintercollectie. Komt nu net binnen, dus ga het gauw uitpakken. Grtjs, Hanneke
@ Marije Ik ga het strax nog een keer proberen haha Ja t is zo`n plastic bolletjes koortje.. heb er al lijm aangedaan en het blijft nog wel zitten! Haha hopen dat het houd.. Liefss
Hallo! @ Dani, ik heb ook zo een knipschaartje en heb het laatst ook maar gedaan. Wel eng natuurlijk. haha. Maar hij krabt zichzelf ook de hele tijd open en dat ziet er niet uit. Wat slaapt Jarno goed zeg. Ik had weer een rotnachtje. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken hoor. Ik zal even vertellen hoe het bij ons gaat, misschien heeft iemand tips. tussen 07.00 en 08.00 borst tussen 11.00 en 12.00 borst tussen 13.00 en 16.00 slaapt hij meestal 2 tot 2.5 uur tussen 16.00 en 17.00 borst of fles (gekolft) rond 19.30 fles gekolft 120 cc Dan doe ik hem naar bed en dan slaapt hij meestal meteen. Om 22.30 moet ik hem dan wakker maken voor een fles en dan drinkt hij meestal tussen de 60 en 120 cc. Erg verschillend. Maar dan komt het, want hij slaapt echt niet door hoor, hij komt altijd tussen 03.00 en 04.00. Dan leg ik hem aan de borst en dan drinkt hij een kant en slaapt direct weer verder. MOet ik hem dan niet om half 8 naar bed doen of zo. Hij is dan moe en wil slapen, moet ik hem dan misschien niet wakker maken om half 11. Ik weet het ook niet hoor. Wat doen jullie en wat zouden jullie in mijn geval doen. Wil ook wel eens slaaaaaapen Wat een knappe kindjes allemaal weer. Erg lief! Alexander heeft ook bultjes hoor en soms is het minder en soms meer. Het voelt ook schraal aan. Smeer er bepanthen op, maar helpt niet altijd, soms wel. @ Juffie oooooh, zo herkenbaar. Ik slaap ook zo slecht in. Ik heb nu dormeasan van Vogel en het lijkt wel iets te helpen. Alexander slaapt wel, maar ik lig vaak nog lang wakker, vreselijk.