Misschien komt het dat je hem om zijn zij legt wat hij niet lekker vind! Maar vaak hoor je wel als kinderen een voorkeurshouding hebben dat ze dan ook iets vast hebben zitten in hun nekje! doormiddel van een chiropraktium kan dat vaak helpen van voorkeurshouding! misschien dat hij daarom ook zo onrustig slaapt (weet het natuurlijk niet zeker) Victoria nog gelukt om een peuterbed te kopen? onze oudste heeft ook een peuterbed en misschien nog een tip maar we hebben het bed samen in mekaar gezet (met anisha) en haar oude bed nog wel in de kamer gelaten en haar laten kiezen welk bed ze wou! 1 ste dag wou ze in haar oude bed en de volgende dag wou ze in haar nieuwe alleen ging ze dus er ook de hele tijd uit en heb haar toen ze gezegt als je er weer uit gaat dan moest je in je oude bed! En dat deed ze helaas wel (ja geen voorbeeld kindje ) maar heb haar toen zo in haar oude bed gezet ze was toen heel boos en best lang gehuild maar daarna ging ze er niet meer uit!
weet iemand hoe ik een foto onder mijn gebruikersnaam? Ik krijg het niet voor elkaar en de foto heb ik heel erg klein gemaakt!
@ Victoria Jeetje ja daar zeg je me wat. Dat zal ik echt niet weten. Wat vervelend voor je want eigenlijk heeft ze hem dus niet nodig maar is het een ritueel voor haar geworden of zo. Misschien wat Marije zegt haar een keertje eerder dan ze zelf wakker zou worden wakker maken of speentje geven. Het is helaas niet gelukt haar naar de 10.00 te brengen nu is het zelfs zo om 21.00 nou ja we laten haar maar slapen ze maakt ons vanzelf wel wakker vannacht. Morgen 1ste keer babymassage ben zo benieuwd. Hebben ook vandaag een tummytub gekocht alsnog(via marktplaats). Vanavond haar erin gedaan maar ze moest vreselijk wennen eraan. Ze vond het wel leuk maar niet zo leuk als het badje maar de aanhouder wint dus morgen weer een dag. @ Mama ik heb geen idee zou het zelf ook willen. Zouden jullie je kind opgeven als fotomodel? En wie doet er mee met de skyradio baby van het jaar. Ik ga haar wel inschrijven. En ik heb nog 1 vraag: Hebben jullie iets van een verzerkering of studiepotje. Wil dat doen maar weet niet hoe en waar ik dat kan doen. Fijne avond allemaal en wens iedereen een doorslapertje toe(mezelf ook)
Jessica: ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben . Dat is in ieder geval wat mijn vriend tegen met zegt. Hij heeft natuurlijk gelijk, maar ja, hij hoeft er niet uit 's nachts. Veel plezier bij de babymassage! Wij hebben voor beide kids een spaarrekening van de ING, ik dacht een groeirekening. Wij storten daar elke week een vast bedrag op en al het geld wat zij kado krijgen wordt daarop gestort. Met mijn zoontje ben ik begonnen met 50 euro per maand. Isis krijgt nu 15 euro per maand, omdat we bij haar direct na geboorte zijn begonnen en bij Nils zijn we pas een paar maanden geleden begonnen. Niet echt handig, dus moet wel even in de gaten houden dat ze allebei hetzelfde krijgen. Mama05: ik kan het soms wel en soms niet. Het is vaak geluk bij mij. Ga het binnenkort ook weer eens proberen. bedankt voor je tips van het peuterbed. Het is niet gelukt om vandaag een peuterbed te kopen, want we kregen onverwachts bezoek, dus nu gaan we het dinsdag doen. Fijne nacht allemaal.
Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet. Daarop kun je ook zien dat Isis nog steeds van die bultjes op haar gezicht heeft, maar ik heb het idee dat het nu toch minder wordt. Ik heb het gaan met het programma Paint en dan bij afbeelding, formaat wijzigen. Groetjes!
Vannacht om de twee uur ! 2330 laatste fles toen 0100, 0330, 0500 3n sinds kwart voor 7 ligt ie naast me te spelen (!) klaarwakker! Overdag is het nog erger dan slaapt ie hoogstens 3 a 4 keer een halfuurtje! Enige positieve is dat hij altijd lief en gezellig is. Huilt weinig, echt alleen maar als hij een vieze broek heeft of dat z'n fles niet snel genoeg komt! Volgens CB en huisarts hebben we pure pech met ons wakkere kind maar de huisarts zei erbij dat aangeizen hij (gelukkig) niets mankeert en weinig huilt dat we het eigenlijk geen eens pech mogen noemen hihihi, Ik loop op mijn tandvlees en wordt erg lelijk van het slaapgebrek hahaha Maar geloof het of niet blijkbaar kan een mens met erg weinig slaap toe! en ik wordt er niet eens sjachie van! Dit is tevens de reden dat ik weinig schrijf, ik lees wel vaak wat! Dikke kus een oververmoeide Aussie en wakkere Joe
goedemorgen meiden, hier ook een beetje vermoeide mama.. Komt weer voornamelijk door mijzelf want houd mezelf gewoon wakker. Nathan had gisteravond 9 uur de laatste voeding, toen vannacht om 3 uur en toen vanmorgen kwart over 7.. Nathan lag er al vanaf half 7 in en heeft steeds geslapen dus dat is super. Alleen lig zelf zoveel wakker snachts. victoria: wat een leuke foto! Nathans gezichtje ziet er ook zo uit ongeveer.. Vaak ook nogal droog en schraal Aussie: kan me voorstellen dat je moe bent zeg.. maar wel fijn dat Joe zo gezellig wakker is.. dat scheelt wel enorm denk ik! all: nathan begint te jengelen dus nog maar even kijken of hij nog wat wil slapen tot later! xxx
@jessica: wij zetten de kinderbijslag opzij voor Djayden, als ie ooit gaat studeren of voor zijn rijbewijs ofzo. @all: vandaag is mijn eerste werkdag! ga zo die kleine naar de creche brengen! Hij heeft trouwens heerlijk geslapen! om 22.30 fles gehad en om 7.00 uur kwam die weer! hoera! daar krijgen we blije mama's van hahaha!
wow ik moet 15 blz terug lezen maar daar heb ik nu even geen tijd voor wil namelijk zo gaan poetsen en de was van de afgelopen week wegstrijken dus heb un hoop te doen... De vakantie was super zijn in apeldoorn, scheveningen, den haag en arnhem geweest...diego vond het zwemmen super niet gehuild als we erin gingen en niet gehuild als we eruit gingen. Mijn man wil nu 2x in de maand met hem gaan zwemmen en ik ga vandaag eens bellen voor babyzwemmen... hier ff un fototje van de vakantie Vandaag is diego 3 maand en morgen weer naar cb ben eens benieuwd hoeveel hij nu weegt en wat hij is gegroeid!
Goedenmorgen meiden. Nou dat was me wel een weekend weer. Flink geklust , alleen word ik gelukkig wel flink ontzien. We hebben op de zolder een luchtbed en daar kan ik Alexander voeden enzo. Gisteren hebben we zijn kamertje geverft. We hebben hulp van mijn ouders en die bikkelen wel door, erg fijn. Gisteravond heb ik hem half 9 in bed gelegd en hij heeft tot half 4 geslapen en ik heb ook best lekker geslapen. Ik had hem nu nog in een wikkeldoen gelegd. Om 10 voor 4 sliep hij alweer en om half 8 werd hij wakker en nu ligt hij nog te slapen. Dus slapen doet hij wel, nu ik nog de uurtjes pakken wanneer het kan. @ Juffie, is Nathan zijn hoofdje ook een beetje plat dan? Wij moeten 16 maart voor de derde keer naar de Manueel Therapeut. Ik heb het idee dat het wel iets beter gaat. Ik heb wel een slaapzakje waarvan de uiteinde van de mouwtje kan omvouwen, maar dat vergeet ik wel eens. @Mama05 vanacht heeft hij dus wel 7 uur op zijn zij gelegen. Ik heb hem goed ingewikkeld en hij kon dus niet met zijn armpjes om hem heen slaan. Is het nog gelukt met de foto? Wat lukt er niet dan? @ Jessica Lijkt mij wel leuk je kindje als model idd. Maar ik denk niet dat wij dat doen. Wij heben geen studiepotje. We gaan wel een rekening openen. Maar niet zo een kinderspaarrekening, want daar krijg je echt weinig rente op. @ Victoria Ik vind het wel meevallen hoor met Isis haar bultjes. Alexander heeft het ook, maar het verschilt per dag. Wat een lieve foto trouwens. Big smile. @ Aussie, jeetje meid, ik dacht dat wij slaap tekort hadden. Fijn dat Joe zo lief is, maar een beetje meer slapen zou wel fijn voor je zijn. Hoe vermaak je JOe dan iedere keer. Ik ben blij als onze kleine even slaapt, want dan kan ik zelf tenminste wat doen. Hoop voor je dat Joe snel wat meer gaat slapen. @ Dimmel. Fijn dat jullie vakantie zo heerlijk was en wat een leuke foto van je gezinnetje
Dat is toch super dat hij er nu lekker op ligt dus te druk met zijn handjes! ik zie een foto van jou man/vriend en de kleine bij je berichtjes aan de linkerkant maar ik krijg dat niet voor elkaar? dus mijn vraag hoe doe je dat? Jessica wat een mooi meisje is isis ze heeft een een mooi lache bekkie! Vind het ook wel mee vallen met die pukkeltjes hoor valt bijna niet op! Dimmel Heerlijk he om even weg te gaan met je gezin even lekker wat leuks doen! mooie foto hoor van jullie drieen
ja was echt heerlijk! thnx meiden vind hem zelf ook helemaal geweldig haha! net al de huiskamer gepoetst nu ff pauze heb buikpijn ben ongi bah bah! maar goed zometeen de was doen dan diego de fles geven en mezelf verzorgen en vanmiddag of de ramen wassen of onze slaapkamer eens goed opruimen...
@mama05. Ja dat is ook super. Zo mag hij het vaker doen Over het fototje. Ik heb een account aangemaakt bij www.photobucket.com daar heb ik al mij fototjes die ik op het web zet enzo. Ik wil het fototje wel voor je op goede size maken hoor, dan hoef je alleen de link maar neer te zetten, of op te slaan en dan uploaden via je pc. @ Dimmel wat vervelend meid. Ik ben nog niet ongesteld geworden. Vraag me af hoe lang het nog duurt. Gisteren liet mijn vriend mij dit filmpje zien en zit sinds dien al met het melodietje in mijn hoofd. http://www.youtube.com/watch?v=SMWi7CLoZ2Q
Net even een filmpje geupload van gisteren http://www.youtube.com/watch?v=ZoPgD_mhDHg en deze is van net http://www.youtube.com/watch?v=1GgDCaVNJ0o
Hey dames Zo een druk weekend gehad dus moest heel wat bijlezen. Hier gaat het prima. Jarno slaapt snachts zo tussen de 7 a 9 uur. heel lekker dus! Met de voeding gaat het ook prima alleen komt hij gewoon om de 3 uur.. wel lastig strax met werken denk ik.. maar goed zien we dan wel. Moet nu al tussendoor gaan kolven denk ik om de voedingen van de 1e dag bij elkaar te krijgen.. 4x zo rond de 170 cc.. pff ben ik nog wel ff druk mee. Morgen krijgt Jarno z`n eerste prikjes en word ie gewogen. ben wel heel benieuwd! Is zeker 4 weken geleden als het niet meer is! Dus weet ik ook hoeveel voeding ik ong in een flesje moet doen voor bij de gastouder. Waar bewaren jullie de BV in, in de diepvries? Ik heb nu flesje van medela maar die gaan maar tot 150.. Avent maar tot 125.. mogen de groete flessen avent ook in de vriezer? maar ja aan de andere kant daar drinkt hij niet goed uit.. @ Adriana.. zo lekker geklust?! En toch lekker geslapen vanacht? Jarno heeft dus ook voorkeurshouding maar met slaen gat af en toe z`n hoofdje wel naar de andere kant of ik leg als hij eerder slaapt als ik haha zijn hoofdje naar de andere kant.. zal morgen eens vragen want de ene kant word wel ietsje platter.. althans zijn kale plekje is meer naar de ene kant.. haha @ Dimmel. Ik ben ook nog niet ongie geweest.. ben ook heel benieuwd wanneer het komt... hopelijk niet net als ik aant werk ga de 18e maart.. @ Jessica Wij zitten te denken om een rekening te openen bij de rabobank. Evt vast zetten. @ Leonie lekker nachtje en werkse vandaag! @ Aussie pff wat vermoeiend maar gelukkig maar dat hij gezellig is! Ik heb vanacht ook wakker gelegen eerst hoorde ik t raam of achterduer rammelen weet niet precies dus ik m`n man wakker maken.. en die zei ach ik hoor niks en draait zich om ooh ik kan daar echt niet tegen haha dus ik liggen luisteren nouja dan hoor je dus vanalles.. VLiegt ineens de slaapkamerdeur open! vreselijk! dus ik lamp aan en al stampend naar de kamerdeur iets harder dicht gedaan haha Zo zegt Arie heb je ze nu weggejaagd hihi ben toch in slaap gevallen zal de wind wel geweest zijn! Fijne dag! Liefss
Goedemorgen, Dimmel: mooie familiefoto Verveld dat sommige 's nachts nog zo vaak wakker worden. Max slaapt normaal tot 7.00 uur door (soms 6.00 uur). Vanochtend bleef hij maar slapen om 7.45 uur werd hij pas wakker. Komt goed uit want we moeten vandaag naar het consultatiebureau met beide jongens. Bas moet de ogentest en Max zijn tweede prikje. Ikzelf slaap ook goed met de zware pijnstillers. Woensdag echo ben benieuwd Wij gaan toevallig morgen naar de bank, ik denk ook de kinderbijslag sparen voor later. Rijbewijs, studie en evt geld voor als ze op zichzelf gaan wonen (duurt hopenlijk nog heeeeeel lang)
ik ben al sinds de bevalling 3x ongi geweest! Wat doen jullie als jullie kleine in de box ligt en dan begint te brabbelen? alleen laten brabbelen en spelen of direct erheen gaan en mee brabbelen? diego begint nu echt dingen vast te pakken is echt leuk om te zien. Gisteren heeft hij voor het eerst met geluid gelachen... hier nog un foto van de vakantie 1e keer zwemmen
@ Dimmel Jarno speelt steeds vaker naast mij in de wipstoel met de baby gym begint hij ook geluidjes te maken en brr enz dan doe ik dit eigenlijk onbewust mee en huuuh dan doe ik ook huuuh en dan Jarno weer hihi zo leuk! Leuke foto`s! Liefss
Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09) Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09) Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram); Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09) Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 5150 gram, 57.6 cm, maatje 62 (5 feb 09) Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6230 gram, 60,5 cm, maatje 62 (9 feb 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 5850 gram, 61 cm, maatje 56/62 (16 feb 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6010 gram, 60 cm, maatje 62 (12 feb 09) Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);5205 gram, 57 cm, maat 56 (29 jan 09) Merel en Mama2be (10 dec, 4300 gram); 4480 gram, ? cm, maatje ? (30 dec 09) Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09) Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5100 gram, 60 cm, maatje 56/62 (19 feb 09) Roy en MamaVanRoy (15 dec, ? gram); Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09) Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 56 cm, maatje 56 (20 jan 09, 4220gram) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 5630 gram, 59 cm, maatje 56/62 (19 feb 09) Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09) Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);4080 gram, 54 cm, maatje 56 (27 jan 09) Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 4775 gram, 58 cm, maatje 62 (10 feb 09) Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);3985 gram, 53 cm, maatje 50/56 (9 feb 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09) 17 meisjes & 17 jongens agenda maart 02: Rana en OemMujahid CB (1e prikjes) 03: Diego en Dimmel CB (2e prikjes) 03: Kian en Marije Kinderarts 03: Luca en Nataly CB 04: Isis en Victoria CB (1e prikjes) 06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes) 11: Ruwayda en Parel CB (2e prikjes) 16: Jamie en Vis1978 CB (2e prikjes) 17: Jordan en Bianc (2e prikjes) 19: Anaïs Juliette en pinguin72 CB 19: Alexander en adriana CB (2e prikjes) 19: Joe en Aussie CB (2e prikjes) 23: Vince en Joss CB (2e prikjes) 26: Kian en Marije CB (2e prikjes) April 06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)