bij bv is dat niet erg hoor daar worden ze niet dik van zeggen ze dus ik zou m gewoon 170 geven dan weet je zeker dat tie genoef heeft
Hoi Dames, 't Is alweer een tijdje geleden helaas. Ik lees wel steeds braaf mee en bij, maar reageren is me meestal nog niet gegund. Kleine meid doet het prima, alleen 's avonds blijft ze wakker van 18 tot 24 en dan mag ik haar niet wegleggen, brullen, schreeuwen, krijsen. En ze weigert nu ook al een week de fles, dus even er tussenuit gaan zit er niet in helaas. Gelukkig weet ik dat het allemaal voorbij gaat, maar soms zit ik er wel eventjes doorheen. Ook lacht ze nog steeds niet echt, in ieder geval niet naar mensen, wel naar haar muziekdoosje in het wiegje en moet ze lachen om haar grote broer, maar ik wil ook lachjes. Vanavond komt mijn man weer thuis, even adem halen. O ja, BV mag je inderdaad unlimited geven, groot voordeel ervan
Hallo meiden @ Kiki80 leuk dat je weer eens wat krabbelt. Sjee heftig hoor zon wakkere kleine meid. Vince lacht ook nog niet heel veel hoor en heeft ook een grotere voorkeur om te lachen naar dingen dan naar mensen....Tja wat doe je eraan? @ Dani, gewoon lekker 170 kolven, heb je altijd genoeg. Vince kreeg 3 uur na zijn prikjes last....hoe gaat het nu met Jarno? @ Aussie, das idd oppassengeblazen hahaha...beetje veel van het goeie he, 3 in 1 jaar... @Juffie, ik had ook lange cyclussen en ben ook nog niet ongesteld geweest. Geen idee of het er wat mee te maken heeft, maar vind het wel lekker... @oem, hoe is het nu met Rana? @dimmel, sterkte met de prikjes vandaag Vince heeft de 2e nacht op zn eigen kamertje heerlijk geslapen (8,5 uur) Kwam om 8.15 en heeft vervolgens geslapen tot 11 uur. Om 12.30 er weer in en slaapt lekker...ben benieuwd hoe het vandaag gaat, gezien hij gisteren zo wakker was... Vanavond naar een verjaardag, heb er geen zin in maar ja.... Vanmiddag lekker aanmodderen in huis. Schoonmaakster is net geweest dus de boel is weer lekker aan kant. Fijne dag allemaal, X Joss
@adriana: jaaaa heb foto's maar heb vanavond pas tijd om ze erop te zetten! zit nu op mijn werk. slecht he? @aussie: lekker toch? lekker gaan genieten van die dag joh!
hey meiden, Pff Aussie je zal best gebroken zijn na zo'n nacht! Zou ik wle izjn in ieder geval. Misschien kan je eens overleggen met het cb of het mogelijk is in de laatste fles rijstebloem toe te voegen. Normaal gepsroken is dat pas vanaf 4 maanden geloof ik maar ja misschien heeft Joe dat nu wel nodig! Kiki die lachjes komen vast gauw! Lastig dat ze de fles weigert. Wanneer ga je over verhuizen Adriana? Zullen best drukke tijden voor je zijn! Ik zit er ook aan te denken een spiraaltje te zetten . Ben blij goede berichten over de pijn te lezen. Dat is waar ik een beetje angistig voor ben namelijk! Oem stertke met je meisje! Is ze nu wel van de spuitluiers enzo af? Ik ga ook niet mee naar de meeting. Niet dat ik het niet leuk zou vinden hoor, maar denk dat het leuker is als de kindjes wat groter zijn. Buiten dat vind ik Amsterdam te ver weg! Net de 2e x babymassage gehad. Mn mopje vindt het heerlijk! De maagmedicijnen lijken goed te werken. Ze zit veel beter in haar vel! fijne dag meiden!
Ik wist niet dat je bv onlimited kon geven. Misschien ga ik het ook wat verhogen want ze heeft al zo snel weer honger. Ik merk wel dat met het gehuurde kolfapp er minder melk uit mijn borsten komt. Hij gaat niet hard genoeg naar mijn idee. Hoop dat ze de mijne kunnen maken want jeetje wat zijn ze duur die kolven. Gisteravond had Lil om 18.30 gehad en heb haar dus wakker gemaakt om 23.00 nou heb dus spijt want ze kwam weer om 2.00 en om 6.30 terwijl als ze om 21.00 of 22.00 zelf komt ze dus 7 uur doorslaapt achter elkaar. Vandaag ga het proberen te regelen dat ze de laatste om 22.00 komt uit zichzelf(zal moeilijk worden). Hebben vandaag met vingerverf afdrukken gemaakt van haar voetjes en een gipsenafdruk. Probeerde het ook van haar handjes maar die hield ze in een vuist dus dat werd niks. Zo leuk vooral die van het gips daar zie je dat ze haar teentjes nog ingetrokken heeft vaak. Is een kado voor mijn moeder voor in het ziekenhuis en ze is volgende week jarig. Ik moet zo naar de tandarts voor controle maar hou er niet zo van. Heb meestal niks maar toch het idee dat hij wat vind aah. Over 2 dagen is het een jaar geleden dat ik zwanger werd. Raar hoor. Ik weet niet meer hoe en wat maar wel wanneer mijn eisprong was want dat hield ik bij met de tempen. Mijn vriendin weet precies wanneer haar kind verwekt is en het was nog bijzonder ook.( in hun nieuwe huis) Wij hadden gewone sex denk ik anders wist ik het wel. Weten jullie het nog?
Hey! Ik kolfde net tussen de voeding 130 bij elkaar dus strax er nog iets bij in en dan invriezen maar! @Joss. Jarno huilt nu af en toe in z`n slaap dan zing ik even of wieg hem even in de kinderwagen en doe ik z`n speentje weer in en slaapt ie verder. Wel zielig om te zien! Hij trapt ook steeds met z`n beentjes. Hij mag nu weer voeding, maar hij slaapt nog dus laat hem lekker liggen. Zal strax nog ff tempen. @ Kiki, dat lachen komt vanzelf! Even geduld nog.. och jee lastig dat ze de fles weigerd succes! @ leonie.. haha aant werk en nog op zw pag. kon je ons niet missen @ oem.. haha vanmorgen vroeg ze of ik em roomboter gaf zo goed was ie gegroeid! Nee geef liever iets meer mee dan te weinig! Liefss
@pinguin: nee spiraaltje valt best mee hoor en je bent er voorlopig lekker vanaf! geen pillen meer slikken enzo @jessica: leuk dat gips! ik hou ook niet van de tandarts maar ja het moet maar! en ik weet ook niet wanneer Djayden precies is verwekt hoor hahaha en het was vast ook niet veel bijzonders hihi @dani: ja heb altijd even tijd om op zw pag. te komen kijken! gewoon tussen de bezigheden door hahaha
nou is het mis hoor hij gilt al 3 kwartier van de pijn.. heeft gelukkig geen koorts.. zo zielig krijg er tranen van in m`n ogen! heb al speentje gegeven en arnica opgedaan.. iemand nog tips? liefss
Zucht, Isis slaapt echt klokslag een uur in haar bed. Ik kan de klok erop gelijk zetten. Straks gaan we weg en je zult zien dat ze dan drie uur slaapt als ze weer in de maxi-cosi en draagzak zit. Ik ben echt dolgelukkig met haar en blij dat ze gezond is, maar ik vind die eerste maanden best pittig. Dat vond ik bij mijn zoontje en nu weer. En eigenlijk zou ik het liefst vier kinderen willen, dus dan moet ik nog even..... Dani: wat sneu. Lekker bij je houden. Wij moeten morgen :cry. Ik ga weer mijn meisje vermaken.
even kijken of ik het goed heb gedaan hoor met de foto! Adriana super bedankt voor die leuke onderschrift krijg hem alleen er nog niet onder moet even op een site zetten denk ik toch?
@ Dani arme Jarno, dat had Alexander ook en moest toen ook huilen. Lekker knuffellen inderdaad. Lig nu op bed te voeden en ondertussen via mobiel hier te lezen. Weet eindelijk mijn wachtwoord weer, dus kan nu ook gelijk even reageren. Hoezo verslaafd. Ha ha ha !
Haha ja hoezo verslaafd ik ook hoor ren steeds ff naar boven haha Hij was net op m`n arm in slaap gevallen (ik maar neuriën) z`n oogjes zakken zo dicht hij is zoooo moe.. arm ventje! Ik heb em voorzichtig in de kinderwagen gelegd, hoop dat hij blijft slapen heeft hij er zo min mogelijk last van.. Normaal ga ik stofzuigen en loop ik echt niet op m`n tenen, maar vandaag.. denk eventjes wel, om hem zo makkelijk mogelijk te maken hoor! Liefss
@dani: ja, Djayden was ook helemaal uit zijn doen na de prikjes hoor! hij was heel slaperig en huilde best nog wel veel. Maar als het goed is gaat het morgen beter!
@Victoria, ik herken het helemaal, wij zijn nog niet compleet, maar nog een keer die eerste paar maanden, neeeeeeeee Voor de prikjes alvast de beentjes insmeren met SRL gelei, en daarna lekker masseren. Het blijft pijnlijk, maar hoe soepeler je het houdt, hoe minder last ze er van hebben.
Gelukkig dat ik niet de enige ben. Voel me soms een beetje een ontaarde moeder, omdat ik niet constant op die roze wolk zit. Ik heb dus ook best wel zin om weer te gaan werken, weer even bezig met andere dingen. Isis ligt nu heerlijk te snurken in de draag-hangmat. En hier nog een verslaafde .
@victoria: dat had ik ook hoor! ik vind het helemaal niet erg om weer aan het werk te zijn. SOmmige mama's krijgen daar voldoening en energie van, waardoor het weer betere mama's zijn als ze thuis zijn! En andere mama's die doen het super als ze niet werken! verschilt een beetje per persoon denk ik.
Jessica ik weet van allebei mijn kindjes precies wanneer ze ' gemaakt' zijn. Ik was bij beide ook direct zwanger. Wat je kolf huren betreft. Ik weet niet of je aanvullend verzekerd bent maar het is de moeite waard je factuur van de huur van de kolf in te sturen. Volgens de thuiszorgwinkel hier wordt er veel vergoedt! Ik heb vorige week een wii + wiifit gekocht. ben hartstikek verslaafd!
Jeetje wat een drukte hier zeg. Nou via mijn mobiel was niet zo handig, want er zit geen enter op en ik kan niet makkelijk terug lezen. Maar voor erbij is het handig hahaha. O,ja ik wou nog zeggen dat ik afgelopen nacht om 4 uur een stout jongetje had. Ik wou zijn broek verschonen en ik doe hem af en hoor hem kreunen en ja hoor, over mijn shirt en been heen tot zelfs op de grond. (lekker verhaal he) Mijn vriendje sliep wel lekker door hoor. Ik moest er wel om lachen. Ik heb hem net nog even opgemeten en ik kom op 63.5 cm. Vorige keer zat ik ook precies goed met het cb. Maar ik heb hem net ook gewogen en hij weegt nog steeds maar 5200 of zo. Dat is toch weinig. Maar hij ziet er niet dun uit. En nog wat... Als hij wil brabbelen dan moet hij steeds maar hikken of hij verslikt zich. Wel zielig. Maar hij doet wel zijn best. @ Pinguin. Wat leuk, wij hebben ook een Wii, maar doen er nooit wat mee. *schaam* Ik weet ook precies de dag dat Alexander verwekt is hoor @Mama05 Ik denk niet dat die ene in je onderschrift past hoor. @ Victoria Frustrerend af entoe he. Ik vind het ook wel zwaar soms, maar meer omdat ik niet kan doorslapen, maar het gaat wel steeds beter en je leert je kindje steeds beter kennen. @ Dani, valt Jarno niet in slaap met de stofzuiger?