goedemorgen meiden, wat een gezellig geklets hier zeg! @ zetpilletjes: Nathan had die van 120 mg mogen hebben van het CB. omdat hij meer weegt dan 4,5 kg.. Wat gek al die tegenstrijdige berichten.. Gelukkig niet nodig gehad trouwens. @ sex hier al wel af en toe. nog niet zo als het was maar gaat steeds beter Moet er trouwens ook niet aan denken om weer zwanger te worden.. over een paar jaartjes prima maar nu nog niet.. leonie: leuke foto''s. lijkt me super babyzwemmen! oh er wordt hier iemand wakker. Tot later! xxx
@marijee ja omdat hij al over de 6 kilo is mocht ik dat doen maar we hebben besloten om het toch niet te doen want diego heeft nu eindelijk zijn ritme en wil het niet verstoren. @vis diego heeft helemaal geen last gehad van de prikjes dit omdat ik ook de 1e keer un uur voordat we gaan een zetpilletje geef en dan huilt hij bij het inzetten en dan ff troosten en dan valt hij in de auto in slaap... Vanmiddag lekker met me mams weer shoppen!
Nathan trekt sinds kort een heel gek gezicht als hij zijn luier vol poept. Ik zie het gewoon aankomen.. Meestal moet hij daarna zelf ook nog lachen.. Echt zo grappig hebben jullie kindjes dat ook?
@juffie: ja aan Djayden zie je het ook goed als hij gaat poepen! Djayden heeft altijd heel veel pret tijdens het verschonen! echt zo leuk is dat! @all: Vandaag is mijn schoonmoeder oppassen! ben toch zo benieuwd hoe het gaat allemaal...
Hey dames! Jarno had gister voor we naar bed gingen eerst 38.1 daarna 37.7 dus heb geen zetpil gegeven. Hij heeft heerlijk 8 uurtjes geslapen tot half 7 daarna tot half 10 lekker in bad geweest en nu slaapt hij weer! Als de zetpillen niet nodig zijn geef ik ze ook liever niet! @ Leonie Spannend he als je weer aant werk bent en je schoonmoeder moet oppassen.. succes vandaag! haha nou je ziet er idd nogal slank uit zo na de bevalling! Weet niet hoe het eerst was @ Juffie, Jarno die loopt soms rood aan haha als hij gaat poepen maar idd ook gekke gezichtjes trekken. hihi zo leuk om te zien. Raar he dat de ene Cb weer dit zegt en de andere weer dat.. pff word er soms een beetje moe van. had wel gevraagd ook vandat slapen en BV dat de suikerspiegel daalt ooh zegt ze nee das echt iets van vroeger! gewoon laten slapen.. haha @ Vis ooh dat zou wel eens kunnen ja dat het lichaam te hard moet werken.. ik weet het ook niet hoor haha Mijn moeder belde vanmorgen, m`n oma word bestraald er zijn kankercellen/ gezwellen en lymfeklieren weggehaald, ze moet er eigenlijk nog 3 maar overal komt er weefsel uit dr lichaam en ze kan het allemaal niet aan. Ze heeft zo`n pijn en slaapt niet meer snachts. M`n opa kan het ook allemaal kwa verzorging niet meer aan zo sneu! Ze hebben nu de amblance gebeld en ze word opgenomen in het ziekenhuis. Nou doet me oma niks als roepen ben zo bang! En tegen me opa moet ik weg hou je dan niet meer van me! Ach zo zielig! Moest er echt ff van huilen, ik hoop dat dit maar goed gat en dat het geen aflopende zaak is want ik wil ze echt nog niet missen! Fijne dag! Liefss
@dani: ja het is wel even spannend, maar ga er maar gewoon vanuit dat het goed gaat! en anders hoor ik haar vanzelf wel! Hihi, ja het valt ook allemaal wel mee hoor. Ben wel 10 kilo zwaarder dan voorheen, maar was ook wel erg slank hoor, nu ben ik 'gewoon' zal ik maar zeggen hahahaha Vanavond weer sporten, als ik in ieder geval die dikke benen maar kwijtraak en mijn buik weer een beetje strak kan krijgen. hoef niet persé weer naar mijn oude gewicht. Hoe gaat het met jou dan? was je veel aangekomen tijdens de zwangerschap?
Ik was 16 - 18 kilo aangekomen pff.. moet er nu nog 3! haha Maar heb er wel een dikke buik aan over gehouden en bij m`n heupen en boven benen. vooral m`n heupen, maar ik heb nog zo`n losse flubber buik. Nou m`n oma heeft een hartstilstand gehad! pff wat schrikken zeg!Ze is er wel weer, gelukkig. ze is 5 min weggeweest en ze zijn aan het reanimeren geweest en met zo`n klapkast. de komende 24uur zijn heel kritiek en ze ligt op ic maar schijnt dat ze nu een infectie heeft Daar moet ze tegen vechten! Dat die dokters dat niet zien he.. kan er zo boos om worden.. maar nu krijgt ze medicijnen en is het afwachten.. Liefss
Goeie Middag Juffie: Aan Noah zien we ook altijd wanneer hij aan het poepen is. Hij trekst dan ook een moeilijk gezicht en trekt zijn beentjes helemaal op. Noah vind het verschonen ook erg leuk houd zijn beentjes geen seconde stil Dani Fijn dat Jarno geen paracetamol nodig heeft gehad. Als het niet nodig is geef ik ze ook liever niet hoor. Wat erg zeg van je Oma. Sterkte! Hoop dat ze de komende 24 goed door zal komen. En de medicijnen aanslaan. Ik heb ook nog een beetje een flubberbuik. Terwijl ik direct na mijn bevalling alle kilo`s en 5 extra al kwijt was. Helaas mag ik nog niet sporten du sdenk dat er wel weer wat kilo`s bijgaan komen. Ik dacht eindleijk dat we met Noah een schema hadden. Maar helaas vannacht kwam hij gewoon weer om 04.45 voor een flesje. Ik ben wel begonnen om flesjes van 150 te maken en dan maar kijen wat hij ervan opdrinkt. En heel af en toe drinkt hij er een helemaal leeg. Maar dan kon ik nog niet boven de 600cc per 24 uur uit. Ik wacht het maar even af we moeten 12 Maart weer naar het CB ben benieuwd hoeveel hij weegt en hoeveel hij dan moet drinken. Het is gelukkig een heel tevreden mannetje. Noah is gisteren voor het eerst naar het KDV geweest. Hij moest gelijk lachen naar de leidster en ik ben met een goed geveoel weggegaan. Ik dacht wel steeds o als ie nou moet huilen en ze krijgen hem niet stil. Vond dat best moeilijk. Maar verder viel het wel mee. Ik heb m om half twee opgehaald en hij was toen nog steeds aan het lachen. Volgens de leidsters was het allemaal prima gegaan. Morgen gaat hij weer. Gewoon een halve dag. Want ik werk nog niet maar zo kan hij alvast goed wennen en mama ook. Het weekend hebben we een feest bij mijn broer en Noah gaat dan weer logeren bij mijn moeder. Ze vind dat helemaal geweldig en Noah natuurlijk ook. Nou ik hou er even mij op ga even een kop koffie nemen. Groetjes
Dani: heel veel sterkte met je oma! hoop dat ze er nog bovenop komt.. Chanty: fijn dat het goed ging op het KDV. Weer een zorg minder! hier ook nog heel wat kilootjes te zwaar. gisteren een leuke nieuwe spijkerbroek gekocht en nieuw shirtje voel me meteen een stuk lekkerder.. Verder hoeven wat mij betreft niet alle kilo's er nog af maar nog 5 zou wel fijn zijn
hoi hoi @chanty, wat fijn dat het goed ging op het kdv, en 'gewoon zomaar wegbrengen'is ook wel eens lekker, kun je lekker wat voor jezelf doen. Hoe is het met je rug/stuitje? Mag je nog lang niet sporten? Balen dat noah nog steeds snachts komt.... @dani, jee wat schrikken zeg van je oma. Sneu hoor! Ik heb Vince vorige week ook geen zetpil meer gegeven terwijl hij nog wel wat verhoging had. Hij leek er niet onder te lijden dus dan maar liever geen rommel erin... @leonie, het gaat vast goed met oppassen. Moeders en schoonmoeders hebben veel ervaring he! @poepen, hahaha herkenbaar. Bij Vince zie ik het al weken dan loopt hij helemaal rood aan en dan knettert het er lekker uit hahaha Gister verjaardag gehad. Hij heeft toen maar een half uurtje geslapen. Was erg onrustig doordat hij zo moe was....maar goed om 22.30 gevoed en toen naar bed. Hij kwam pas om 8.15 weer! Heerlijk. Om 11 uur gewassen en weer gevoed en hij slaapt nog steeds... Vince dronk om 11 uur wel super onrustig, heel veel loslaten en huilen tussendoor. Liet 1 keer een dikke boer en daarna ging het wat beter maar nog niet zoals anders. Hebben jullie dat ook wel eens aan de borst? Ik merk het ook heel erg als hij ergens anders dan thuis gevoed wordt...dan is ie ook zo onrustig. Maar thuis gaat het meestal goed.. ben benieuwd of het herkenbaar is. Fijne dag!
Dag dames, Wij zijn vanochtend op het CB geweest en Isis heeft haar prikjes gehad. Ik wist niet dat ze zo kon gillen . Gelukkig was ze goed te troosten, ook al moest ze daarna nog wel een tijdje snikken. Ze ligt nu lekker te slapen. Ze is weer goed gegroeid 5300 gram en 59 cm. Op het CB nog gevraagd wat ik zou kunnen doen om haar overdag wat beter te laten slapen, omdat ze steeds na 1 uur wakker wordt, terwijl ze dan wel moe is. De wijkverpleegkundige zei dat ik haar dan even kon troosten en daarna mocht ik haar best 15 minuten laten huilen. Dat vind ik persoonlijk echt veel te lang en doe ik dus niet, heb dat ook tegen haar gezegd. Toen zei ze 'dan kies je ervoor om met haar te moeten rondlopen in de draagzak', enigszins gepikeerd. Volgens mij was ze beledigd. Hanneke: misschien nog een tip voor het lezen van deze pagina. Ik open hem altijd twee keer. Op de ene pagina lees ik en op de andere pagina schrijf ik mijn reactie op iedereen. Mama05: fijn dat ze weer gegroeid is en wat een heerlijke slaapkop. dani: wat erg van je oma. Hopelijk komt ze er weer helemaal bovenop. Kan me voorstellen dat je schrikt en moest huilen. Chanty: super dat het zo goed is gegaan op het KDV. En misschien heeft Noah niet zoveel nodig. Joss: lekker dat hij zo lang geslapen heeft! Ik vroeg me ook al af hoe het met Tinker was en ook met Mamatje. De rest die nu (even) niet schrijft natuurlijk ook, maar vooral omdat bij beiden het even wat minder ging de laatste keer dat ze berichten.
Goeiemiddag dames! @ Dani wat erg zegvoor je oma Fijn dat het weer goed gaat met Jarno @ Leonie ahhh wat een lieve foto's van het babyzwemmen zeg. Krijg je toch direct kriebels van. Ik wil ooook. Hier worden ook gekke bekken getrokken hoor. En tjoh, hij kan rood aanlopen niet te geloven. Moet er altijd wel om lachen. @ Girl86. Hoi , welkom en klets gezellig mee zou ik zeggen @ Bellabella. Jaaah ik wil heel graag wandelen, maar we hebben het gewoon een beetje druk op het moment. Zo druk dat ik mijn paard zelfs gruwelijk verwaarloos, nou dat wil wat zeggen. Gelukkig heb ik een hele lieve en geweldige bijrijdster. Ik was hem van het weekend aan het poetsen en er kwam toch een haar vanaf. Hij staat zonder deken, dus hij heeft een berevachtje. Hoe is het met jou paardje nu? Nog steeds veel stappen op het harde? Ik ga binnenkort ook maar eens proberen te wandelen met hem en met de kleine in de babybjorn. Maar mijn arabier kan nogal arabierig doen soms, vind ik een beetje eng met die kleine. Maar als je niet probeert. Om mee te gaan met de meeting weet ik niet hoor. Ik vind het erg leuke, maar wat sommigen al zeggen. Ze zijn nog net iets te klein vind ik. Ik zou het leuker vinden met een maand of 6 of zo. Lekker als het mooi weer is. Vind het nog een beetje lastig. Hij kan nogal heel hard huilen namelijk @ Vis Je was mij vergeten Hoe was het bij het CB. Weegt ze echt 7 kilo. @ Victoria Hoe is het met Isis na de prikjes? Gaat het een beetje of is ze erg van slag? Hier gaat verder alles zijn gangetje. De badkamer zit er bijna helemaal in en is echt moooiiii. Ze zijn nu de wc beneden aan het doen. Ik wilde graag het toilet tot bovenaan getegeld hebben, zegt die meneer " ja maar dat kost dan wel 200 euro extra" Ja hoor lekker dan [-( Dus ik gebeld naar de winkel en gelukkig zou hij het wel even regelen met die meneer. Zij huren namelijk weer iemand in om hem te zetten. We hebben potverdikkie 19.000 euries betaald, dus ga die 200 echt niet nog eens extra betalen. Morgen ga ik naar mijn ouders en dan gaan we even naar de Hema voor gordijnen enzo. Dat soort dingen kan ik niet alleen hoor, ben daar niet zo goed in. Mijn moeder heeft daar meer kijk op gelukkig. Alexander wordt steeds makkelijker, hebben jullie dat ook niet. Zo fijn. Hij ligt nu lekker in mijn bed te slapen. Kan hem gewoon wakker wegleggen en dan valt hij vanzelf in slaap. Gisteren pakte hij zijn lepeltje vast en stopte de achterkant in zijn mondje. Ga weer even wat doen nu. doeiii meiden
nathan is soms ook heel onrustig met drinken. Dan begint hij goed maar laat daarna steeds los enzo.. Hij wrijft vaak met zijn hele hoofdje langs mijn borst, met als gevolg dat hij dus onder de melk zit Weet niet wat dat is. denk dat hij in iedergeval niet zo hongerig is dan.. ook als hij krampjes heeft is h ij heel onrustig trouwens. zet hij zich steeds af tijden het drinken. trekt dan hard aan mijn tepel [/u]
@Joss Met mijn stuitje en bekken gaat het op zich aardig. Alleen toen ik gisteren Noah had weggebracht dacht ik even alleen naar de winkels te gaan. maar had toen geen steuntje aan de wagen(wat ik normaal wel heb) En ja toen ben ik gevallen. Gelukkig heeft niemand het gezien. Maar deed wel zeer. Voel het nu ook weer meer asl anders. Balen hoor. Ik mag het eerste jaar niet sporten. Tijdens mijn zwangerschap liep ik nog tot 21 weken elke week 5 km. Maar dat mag dus niet meer. Ik ga proberen om te zwemmen misschien dat dat wat is. Wil wel iets doen. Ik geeft geen borstvoeding. Maar Noah kan soms ook heel onrustig uit zijn fles dinken en tussen het drinken door steeds huilen. Wat er dan precies is? Ik weet het (helaas) niet. Het lijkt Noah niets uit te maken waar hij moet drinken. We waren afgelopen zondag op een feest en daar was het erg druk maar hij dronk toch bijna heel zijn fles leeg. Juffie heerlijk he nieuwe kleren! Ik voelde me ook zo lekker toen ik na de bevalling weer een gewone broek aankon.
@ Vic, je was me net voor. Fijn dat het goed gaat met Isis en dat ze goed gegroeid is. 15 minuten huilen vind ik ook veel te lang hoor. Gisteren was Alexander ook even huilerig en ik neem hem 15 bij me in de BB en hij slaapt. Dan kan ik hem gewoon wegleggen gelukkig. Haha, wat jij zegt over 2x de pagina openen, dat doe ik ook en dat wou ik ook nog even tegen Hanneke zeggen, omdat ze zei dat ze wat dingen opgeschreven had. 2x openen is veel handiger. Ja, ik mis ook best veel meiden. Ik was er in het andere topic niet zo heel regelmatig, omdat ik niet zoveel te melden had enzo. Maar een aantal die dat wel deden, die zijn er nu niet meer of bijna nooit. Misschien gewoon druk. Ik vind het wel vreemd dat Pebbles niet even reageert op de sms. Je gaat je dan wel een beetje zorgen maken. Misschien heeft ze een ander nummer.
@victoria Fijn dat de prikjes wel meevielen. In het begin heeft Noah bij ons ook zo vreslijk veel gehuild. En liepen we ook maar steeds met hem. Hij wilde ook niet in zijn bedje liggen/slapen. Ik ben toen begonnen met eerst 5 min laten huilen. En dan weer troosten. Dan legde ik hem weer in bed. Hij was dan vaak even stil 5 min en ging dan weer huilen. Ik vond het vreselijk om hem te laten huilen. Maar ik merkte wel dat het hielp. Later liet ik hem 10 min huilen maar keek dan echt 10 min op de klok want vond het zo erg. Toen ging ik hem troosten maar liet ik hem in zijn bedje liggen. En na even proberen hielp dat. Het klinkt echt hard maar bij ons heeft het echt geholpen. En ben er nu blij om dat hij gewoon rustig in zijn bedje wil liggen en slapen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes. liefs
Dani: Sterkte met je oma, ik hoop dat ze er wel weer bovenop komt. Schrikken hoor. Chanty: fijn dat het zo goed ging op het KDV, dan kun je straks ook met een gerust hart aan het werk. Vanmorgen naar het CB geweest. Jamie weegt nu 6640 en is 64 cm, wat een grote meid zeg! Voor de droge plekjes heb ik nu vaseline van Daro gehaald, dat moet ik er nu een tijdje opsmeren en even stoppen met de Zwitsal olie voor huid en bad. Ben benieuwd of het gaat helpen. Nu even eten en als Jamie het toelaat even nog wat schoonmaken in huis. Grtjs, Hanneke
Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09) Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09) Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram); Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09) Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 6530 gram, 61 cm, maatje 62 (3 mrt 09) Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6640 gram, 64 cm, maatje 62 (5 mrt 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 6250 gram, 63 cm, maatje 62/68 (3 maart 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6010 gram, 60 cm, maatje 62 (12 feb 09) Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);5205 gram, 57 cm, maat 56 (29 jan 09) Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09) Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5100 gram, 60 cm, maatje 56/62 (19 feb 09) Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09) Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 6055 gram, 60,5 cm, maatje 56/62(3 maart 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 5630 gram, 59 cm, maatje 56/62 (19 feb 09) Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09) Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);5190 gram, 58 cm, maatje 56/62 (3 maart 09) Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 5725gram, 58.5 cm, maatje 62 (02 mrt 09) Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);4750 gram, 57 cm, maatje 50/56(3 maart 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09) 17 meisjes & 17 jongens agenda maart 04: Isis en Victoria CB (1e prikjes) 10: Kian en Marije KA 1e provocatie test. 11: Ruwayda en Parel CB (2e prikjes) 16: Jamie en Vis1978 CB (2e prikjes) 17: Jordan en Bianc (2e prikjes) 17: Kian en Marije KA 2e provocatie test. 19: Anaïs Juliette en pinguin72 CB 19: Alexander en adriana CB (2e prikjes) 19: Joe en Aussie CB (2e prikjes) 23: Vince en Joss CB (2e prikjes) 26: Kian en Marije CB (2e prikjes) 31: Diego en Dimmel CB (3e prikjes) April 06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes) Mei 11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes) Voor de meiden die wat willen veranderen in de lijst. Je klikt op Quote bij de gene die als laatste iets heeft aangepast op de lijst. Dan haal je begin van de tekst
Vis: fijn dat ze zo goed gegroeid is. Chanty: Isis valt heel makkelijk in slaap in haar bed. Als ik haar wegleg, heeft ze soms een jengeltje, maar meestal gaat ze gelijk slapen. Het probleem is alleen dat ze na 1 uur slapen steeds wakker wordt, maar nog niet uitgeslapen is. Als ze dan gaat jengelen laat ik haar ook wel liggen, maar als het huilen zich doorzet, ga ik toch wel naar haar toe. Fijn dat die methode voor jullie werkt. Bij mijn zoontje heb ik het destijds ook 1 dag geprobeerd, maar ik werd er alleen maar nerveus van, dus dan schiet het niet echt op. Volgens mij voelt je kind dat dan ook weer aan en werkt het niet. Adriana: dat wegleggen werkt bij ons niet, dan is ze binnen 5 minuten weer wakker. Wel blijft ze slapen als ze in de kinderwagen ligt of maxi-cosi. Wij hadden gisteren een peuterbed gekocht voor Nils. Vanochtend zoals Mama05 aanraadde, heeft mijn man hem samen met Nils in elkaar gezet. Hij was helemaal trots. Toen ik hem vanmiddag naar bed bracht, trok hij zijn deken van zijn bed af en liep naar zijn ledikant. Hij wilde dus echt niet in zijn peuterbed slapen. Ik denk dat we er wat tijd voor uit moeten trekken om hem daaraan te laten wennen of misschien zijn we nog gewoon te vroeg. Ga dus straks maar even op marktplaats kijken voor een ledikant voor Isis, want die groeit haar wieg echt uit.
misschien nog een tip om een nieuw dekbed uit te zoeken voor hem en dat op zijn nieuwe bed leggen! zodat hij weet dat dat zijn nieuwe bed is! bij mijn vriendin zijn zoontje heeft het een week geduurd voordat hij in zijn nieuwe bed wou. Bij elk kind is het natuurlijk anders..SUCCES wel mooi gezicht om de kleine in zijn nieuwe bed te zien liggen vond ik! smolt helemaal! goede tip om twee pagina`s te openen ga ik ook doen nu geen tijd om verder te reageren de oudste moet na de gym!