December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    gecondoleerd Dani!

Ook vanuit hier een knuffel!

2. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    gecondoleerd dani en heel veel sterkte!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: gecondoleerd..

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi

Dank jullie wel, Ja ze was geopereed aan kanker 2x hadden alles verwijderd + de lymfeklieren die het dichtsbij zaten, en ze werd bestraald, maar haar huid ging hier zo van kapot en ze schreeuwde het uit van de pijn.. Gisternacht ging het dus echt niet meer, ze was snachts om 2 uur rechtop gaan zitten had tegen me opa gezegd bedankt lieverd voor alles ik ga nu sterven.. Dus me opa die had gereageerd nee moeder doe niet zo dom! Je blijft hier bij me.. Later die nacht had ze op toilet gezeten terwijl ze dit helemaal niet zelf meer kon, m`n opa haar weer in bed geholpen en gezegd ik ga de dokterspost bellen. Hou je niet meer van me dan? Had ze geroepen waarom moet ik weg! pff nouja toch de ambulance gebeld en ze had al tegen me moeder gezegd ik ben zo bang.. we wisten dat ze wel thuis wilde sterven dus of ze het aanvoelde..
    Maar wij dachten oh he een infuus en morgen mag zemet medicijnen weer naar huis, Maar nu was er een infectie opgetreden aan de wonden maar t lichaam was zo ziek dat ze geen koorts meer aanmaakte en zodoende hebben de dokters dit niet gezien. De infectie is in de bloedbaan gekomen en toen kreeg ze een hartstilstand later was haar pols nog maar 40 onderdruk hersenen hebben te weinig gekregen later nog weer 2 harstilstanden dus ze was hersendood en werd beademd.. zelf kon ze niet meer ademen. Dus met zijn allen erbij is ze van de beademing gehaald en binnen 5 min was ze weg.. :cry: zo raar... Je verwacht het niet t is zo snel gegaan zonder afscheid te nemen.. en de laatste ademhaling is zo raar zo heftig..

Ik had Jarno bij m`n schoonouders gebracht hij heeft het wel heel goed gedaan maar zal hij zoeits aanvoelen? want gister in bed was hij beetje huilerig..
    verder heeft Jarno gelukkig wel goed geslapen.

Liefss

5. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @dani: echt heel naar allemaal meid!
    Ik denk dat Jarno het wel aanvoelt. Kids hebben daar een 6de zintuig voor. maar dat is helemaal niet erg hoor, zo leert hij alle emoties kennen en helaas horen de vervelende daar ook bij.

Heel veel sterkte meid!

6. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    Dani Gecondoleerd meid.. :(

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Dani gecondeleerd meid! en heel veel sterkte!

vandaag ben ik knipmodel voor vriendin van me en gaat diego fftjes naar oma...Zometeen ff poetsen, strijken en mezelf verzorgen en dan vertrek ik hier tegen 12, 12.30 naar me moeder als het niet regent...Morgen hebben ik lekker een rustig dagje en zaterdag komt om 13u de kapster voor me mannetje en 's avonds uiteten met mijn ouders en zondag heeft mijn mannetje open dag op zun werk. Dus dan moet ik fftjes kijken wat ik alleen ga doen.

Diego heeft gister beetje last gehad van de prikjes was wat huilerig en lastig. Maar had geen koorts dus heb geen zetpilletje gegeven.

8. Dani gecondoleerd en sterkte. Hoe oud is ze geworden als ik vragen mag?

Zometten naar mijn moeder, dan gaan we gordijnen uitzoeken voor ons huis.

Niet te veel beppen dames, want anders moet ik weer zoveel bijlezen ;) hihi

9. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    nou djayden is weer op de creche en heb meteen even boodschappen gedaan. Ik hoef pas om half 1 te beginnen dus dan kan ik zo lekker mijn huisje even doen!

Ik heb baby dry luiers gehaald voor hem voor snachts want in de gewone houdt hij het niet meer droog! vanmorgen was hij kledder echt zielig!

Weer een heerlijke nacht gehad van half 11 tot 7!

Nou, ik ga gauw mijn hondjes uitlaten en de boel doen hier!

Fijne dag allemaal

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

DAni Gecondoleerd :(
    En, het kan best dat Jarno op jullie gevoelens reageert.
    Dikke Knuffel

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden!

@Dani.. meis gecondoleerd! en heel veel sterkte.
    ik denk indd ook dat jarno jullie emoties heel goed aanvoelt.

eigen bedje: Kian slaapt bij mij op de kamer in ze eigen bedje omdat er geen andere kamer vrij is in huis. maar ik word snachts gelukkig niet meer wakker van zijn geluidjes.

Kian heeft afgelopen nacht weer heerlijk geslapen.
    van half 11 tot half 8. ik heb echt niets te klagen over de nachten.
    hij is alleen nog steeds bezig met ze 12 weken sprong.. echt vermoeiend. hij zit er al 2 en een halve week in.
    hoop dat het snel afgelope is want hij eet weinig, wil niet slapen.

@vis.. ik had indd echt de weeen weer opnieuw eergister. alleen dat hele scherpe piek was er niet gelukkig.
    maar na 2 ibrufen was het bijna weg gelukkig.
    en vandaag heb ik helemaal geen bloed meer :( haha

sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben echt heel erg verkouden en voel me niet zo heel lekker.

fijne dag meiden!

Liefs xx

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, gecondoleerd meid.

@slapen. Vince slaapt sinds 3 dagen op zijn eigen kamer. Ik moest erg wennen maar ik vind het wel een verademing. Ik slaap zelf nu ook een stuk rustiger en langer. Vince slaapt al 3 nachten 9 uur achter elkaar! Hij vind het dus ook wel fijn haha. Hij slaapt trouwens nog steeds in zijn wieg. Hij heeft een hele grote ouderwetse smeedijzeren wieg. Hij kan er zeker nog wel tot een half jaar in liggen.

Fijne dag!

13. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ dani
    gecondoleerd met het verlies van je oma.

Het gaat even niet zo lekker met mij.
    Ik kan het even allemaal niet aan. En de zorg voor mijn moeder en Lilly en mijn man doet heel raar dus ik zit er even doorheen.
    Mijn man vindt dat zijn vader Lilly te weinig ziet.
    Ik heb zijn vader al een aantal keer gezegd dat hij altijd welkom is om langs te komen. Wij kunnen niet zomaar langs gaan bij hem omdat hij sigaren rookt en het daar gewoon extreem vies ruikt en ik dat Lilly niet wil aandoen.(en mezelf niet)
    Nu komt zijn vader 1 keer in de 3 weken of zo langs. Ik kan er niks aan doen maar hij neemt het mij kwalijk dat ik zoveel bij mijn ouders zit.
    Ik heb nu nog verlof en mijn ouders wonen om de hoek dus ja dat is makkelijk langsgaan.
    Voordat mijn moeder ziek was ging ik vaak langs na het wandelen maar sinds ze ziek is ga ik echt bewust elke dag langs ja. Maar ja dat heeft een andere reden. En hiervoor werkte ze allbei dus als hun er niet waren dan niet maar dan kwamen ze zelf na 2 dagen even aan wippen om Lilly te zien.
    Ik krijg mijn man niet zo ver om dit in te zien.
    Ik weet niet wat ik eraan moet doen.
    Daarbij maak ik me ontzettend zorgen om mijn moeder. Ze krijgt steeds veel meer pijn en ik zie haar achteruit gaan. Dat doet veel pijn bij mij. Zeker het idee dat het misschien wel kanker is en ze dus aan de chemo`s moet enz.
    Daarbij drinkt Lil niet voldoende steeds en blijft ze `s nachts komen. Ik weet niet hoe ik dat om kan draaien want ze slaapt wel 7 uur achter elkaar maar op de verkeerde tijden. Als ik haar wakker moet maken voor de laatste fles komt ze om de 4 uur en als ik dat niet doe dan slaapt ze 7 uur achter elkaar. Maar ja om 17.00 nou haar 7 uur achter elkaar te laten slapen is een beetje verkeerd.
    Ik geniet momenteel echt niet van alles. Ik zit in een mega dip en wil eruit maar weet niet hoe.

Nou ja ik ga maar weer even de was doen want ook dat moet doorgaan.

Als ik wat minder online ben komt het hierdoor. Ik lees het wel elke dag maar heb soms geen puf om te reageren.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jessica wat naar dat je je zo voelt! Ik vind het neit meer dan logisch dat je niet naar je schoonvader gaat als het daar zo naar rook stinkt. Mijn schoonmoeder rookt ook en wij melden het de dag van te voren als we komen zodat ze er rekenning mee kunnen houden. en dan nog ruikt alles naar rook :( Wij zijn daar dus ook nog maar 1 keer geweest terwijl ze heel dicht bij wonen.
    Een dikke knuf in iedergeval en sterkte met je moeder!

marije: beterschap!

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dani: gecondoleerd met het verlies van je oma. Wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte voor jouw en je familie de komende tijd.

Jessica: jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar, maar ik heb helaas geen advies voor je. Echt vervelend dat je er nu minder van kan genieten. Ik kan me goed voorstellen dat je dagelijks bij je moeder langs gaat en als jouw gevoel zegt dat je dat moet doen, zou ik dat ook zeker doen.
    Het lijkt mij nog het meest lastig dat je momenteel de steun van je man lijkt te missen. Volgens mij heb je het al een aantal keer met hem besproken, maar misschien toch nog een (paar) keer doen.
    Over het doorslapen: bij een vriendin van mij was het precies hetzelfde. Zij heeft zich er toen bij neergelegd en maakt haar zoontje niet meer wakker voor de fles van 22.30/23.00 uur en gaf hem gewoon de nacht voeding en ging zelf op tijd naar bed. Bij vier maanden sliep hij door van 20.00 tot 08.00. Het is niet de ideale situatie, maar misschien geeft het je nu wel wat meer rust als je dat gaat doen. Een dikke knuffel van ons.

Over Isis: gisteren na de prikjes, heeft ze bijna de hele dag geslapen. Moest haar zelfs wakker maken voor de voedingen en ze dronk deze ook minder goed. Ook vanochtend heeft ze weer goed geslapen. Misschien dat de prikjes bij ons wel gaan helpen om haar wat meer ritme te geven en ze ook straks langer blijft doorslapen dan steeds een uurtje.

16. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @jessica: wat rot zeg! Ik zou ook gewoon lekker naar je moeder gaan hoor! als jij dat zo voelt moet je dat gewoon doen en je verder niks van anderen aantrekken. net als victoria zegt is het wel heel moeilijk om nu ook de steun van je man hierin te moeten missen.
    En het klinkt misschien heel lullig, maar heb je al geprobeerd om eens even flink uit te huilen bij hem? bij sommige mannen helpt dat om in te zien hoe jij je voelt en dat het belangrijk voor je is.
    Als zijn vader zijn kleinkind vaker wil zien, dan rookt hij OF niet meer in huis OF hij komt vaker jullie kant op. Het moet van 2 kanten komen vind ik.

@vic: Djayden werd ook heel slaperig van die prikken. Helaas slaapt hij nu overdag nog steeds niet veel. Maar aan de andere kant slaapt hij snachts wel heel lekker door dus dat heb ik dan liever!

17. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @jessica
    He meid wat naar dat je er zo doorheen zit! Hoe kan het dat je man het niet van jou kant kan zien? Ik vind het een hele heldere en logische situaties. Idd je schoonvader kan er ook voor kiezen om vaker bij jullie te komen. Hoop dat jullie snel weer op 1 lijn zitten, want in deze rottige tijd kun je dit soort discussies er m.i. niet goed bij gebruiken. Sterkte hoor!

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    jessica succes meid erg rot voor je!

Dani gecondoleerd

ik kom ook even me hart luchten :(:(
    ik ging gisteren om me spiraal te laten plaatsen
    nou kijken ze dan altijd even naar je baarmoeder
    slijmvlies...
    Hoor ik der opeens zeggen OW!
    ik denk NEE HE!
    zegt ze je baarmoederslijmvlies is er dik
    ik zeg ja?
    vraagt ze gelijk wanneer ik voor het laatste
    ongesteld was..
    Dus ik zeg tegen der 9feb.
    zegt ze nou ga maar even een testje doen
    beneden in de het lab want het is wel erg dik
    nou dus ik LIJKWIT naar beneden
    potje geplast en weer terug
    zegt ze ja de test kon geen duidelijkheid geven
    en omdat ik geen risico wil nemen
    wil ik wachten tot volgende week
    als je dan ongesteld ben moet je komen
    zo niet dan moet je even een testje doen

MAAR HOE KAN IK DAN ZWANGER ZIJN?
    we hebben t maar 2x gedaan :oops: en allebei
    de keren met condoom en zover ik weet is die niet
    kapot gegaan...?

weet iemand hoe het kan
    ik ben echt zooo in de war...
    als ik nog een kindje zou krijgen dan is het gewoon
    het Lot en heb ik er vrede mee.
    maar ik vind het zooo moeilijk
    ik kan niet wachten tot volgende week maandag
    ik ben zo kapot van de zenuwen..
    ik zit ook steeds te denken hoe ik dat ga doen
    met Rana erbij etc..

anyway even me hart gelucht...
    man lief ziet het al heleeeemaal zitten met z'n 4er
    maar ik ben er eerlijk gezegt nog niet aan toe..
    ik had een zwaaaare zwangerschap en een nog
    ergere bevalling :(

19. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    ow jeetje Oem! dat is even spannend zeg!

Tja over condooms.. ik weet het niet.. ik heb er zelf nooit zoveel vertrouwen in omdat ze vaak stuk gaan zonder dat je het door hebt enzo, maar als je het maar 2x hebt gedaan zou het wel heel toevallig zijn dat je nu weer zwanger bent!

Ik kan me voorstellen dat je er nog niet aan toe bent, zou ik ook niet zijn (en ben ik ook niet hoor) ik heb zelf ook zware zwangerschap achter de rug, dus ik moet er ook nog even niet aan denken.

Aan de andere kant is elk kindje een wonder, dus in dat opzicht zou ik het ook prima vinden! misschien dat je wat meer tijd nodig hebt om aan het idee te wennen, maar het komt vast goed!

heel veel sterkte ermee in ieder geval en probeer je niet te druk te maken!

Laat je ons weten wat eruit is gekomen? en zou je zelf niet even een testje kunnen halen bij de drogist?

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Och oem, wat een spanning nou toch. Maar als jij zeker weet dat het niet kan...zou ik me niet teveel zorgen maken hoor. En hoe zo kon die test geen uitsluitsel geven? Beetje vaag....
    Laat je niet te gek maken, het zal allemaal wel niet zon vaart lopen, er is vast een andere logische verklaring te geven joh!

Deel Deze Pagina