@jessica,, jeetje meid.. ik snap dat je er helemaal doorheen zit. hele dikke digie knuff van mij en ik hoop dat snel alles goed komt. @juffie.. dank je wel. @oem.. jeetje dat is schrikken zeg! ik ben benieuwt of je indd zwanger bent of niet. hoe voel je je dan? en denk je zelf dat je zwanger bent. hoop niet dat het ligt aan de naam rana, ik heb ook een nichtje die heet rana en mijn tante is ook 2 maanden na de geboorte zwanger geworden van een TWEELING! die hadde in 1 jaar 3 kids
hallo meiden. moest met me dochtertje na de dokter ze heeft al vanaf 10 uur vanmorgen niet gegeten ze wilt gewoon niet de hele tijd huilen ik heb echt zware hooftpijn. moet het in de gaten houden als ze straks nog niet wil eten ga k na de huiartsen post.
Dani: gecondoleerd met het verlies van je oma, veel sterkte de komende tijd. Jessica: vervelend zeg. Als je je zorgen maakt om je moeder moet je zeker vaak langsgaan. Ik ben zoiezo anti roken kan er gewoon niet goed tegen. Dus ik kom zeker niet graag bij mensen die roken. En iedereen die hier komt moet buiten roken. Dus ik snap je standpunt zeker. Maar ja onenigheid blijft vervelend. Oem: wat schrikken. Denk haast niet dat je dan zwanger bent als je veilig gevreeen hebt. Toch goed laten testen volgende week dan weet je het zeker. Parel: veel huilen en niet drinken lijkt me inderdaad wat vreemd. Geen koorts? Of net prikjes gehad? Gisteren echo gehad alles onderzocht niets te vinden. Op de plaats waar in pijn had zitten mijn darmen en daar zat veel lucht in. Dus daar zit het euvel. Volgende week naar de dokter. Moet eigenlijk een rontgenfoto maar dat kan alleen via de chireurg dus daar gaan weer weken over heen. Een chireurg wachten op foto doorsturen naar een internist. Heb al meteen gevraagd om de afspraak te verruilen met een internist maar dat doen ze niet. Heb echt veel pijn. Heb nu wel poeder van de HA om evt de ontlasting te verdunnen maar daat zit het probleem toch niet. Maar ja dan heb ik dat vast zelf uitgeprobeerd. Max moest maandag naar de wijk. Bij 3 maanden weegt hij nu 5780 en is 59 cm lang (2660 en 47,5 cm bij de geboorte). Dus die gaat als een trein. Wel weer 2 dagen huilen na de prikjes, wel sneu. Bas moest ook naar de wijk. De ogentest ging perfect. Hij is alleen veel te klein beneden alle lijnen. Hij was in een half jaar maar 1,9 cm gegroeid. hij is 3 jaar en nog maar 89 cm lang. Dat is maar 30 cm meer dan Max dadelijk haalt Max hem nog in Ik zei tegen de jonge arts: ik kan er aan trekken maar daar wordt hij echt niet langer van. Moest ze lachen. Hij eet en drinkt en slaapt goed dus wat willen we nog meer.
parel misschien heeft ze haar sprongetje sawi: ja ik dacht toch echt dat het veilig was beide keren want ik zag niet dat er iets gescheurd was ofzo Joss: ze kon het niet duidelijk zeggen van de test omdat ik nu 3weken na me ongesteldheid ben volgende week 4weken dus ze zei dat het nog te vroeg zou zijn voor een 100% uitslag. Marije: LATEN WE HET NIET HOPEN! leuk dat je tante ook een Rana heeft hijs heel zeldzaam, in heel 2008 zijn er maar 26 meisjes zo genoemd in NL stoer he nou meiden ik ga aan het eten beginnen... Ik zelf heb niet het idee dat ik zwanger ben maja dat had ik met Rana ook niet dus dat wil ook niet veel zeggen... wel heb ik veel van dat witte cervixslijm (sorry ) ik weet niet of dat wat wil zeggen...
hey meiden sorry dat ik al een heel tijdje niks van me heb laten horen.Maar me relatie heeft onder veel spanning gestaan en door bemoeienissen van schoonouders kwam dit helemaal niet ten goede. na veel praten zijn we weer op de goede rit. Rosalina groeit als kool ze is nu ruim 5 kilo en 62 cm ze was bij de geboorte 3200 gram en 48 cm dus ze groeit als kool. hoe is het hier? en met alle kleintjes. liefs maria
hey buddy van me! wat vervelend zeg als je net zo'n kleintje hebt! Maar wel fijn dat het weer beter gaat nu! Hier gaat alles goed, ook al een flinke knul! volgende week naar het CB dus dan kan ik je zeggen hoe flink precies hahaha welkom terug en klets weer lekker mee zou ik zeggen!
Hey Buddy Ja het is ind erg vervelend heb ook erg veel stess gehad. Maar ik geniet heerlijk van me kleine meisje. Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat.
moet je ook lekker doen hoor, genieten! het gaat snel he? Ik ben alweer aan het werk en de kleine gaat ineens naar de creche enzo.. echt de tijd is nog nooit zo snel gegaan!
Maria04: leuk dat je er weer bent. Fijn dat het weer beter gaat met je relatie en dat je zo lekker van je meisje geniet. En wat een grote meid! Oem: jeetje dat is schrikken ! De kans lijkt mij ook errug klein en als het wel zo is, dan wilde hij of zij hééél graag bij jullie zijn. (en laatst plaatste je hier nog als grapje dat je zwanger zou zijn of was dit een voorspellende blik?). Sawi: wat balen dat ze niets hebben gevonden. Lijkt me erg vervelend voor je dat je maar geen duidelijkheid krijgt en maar met die pijn blijft rond lopen. Sterkte. Parel: hoe gaat het nu met je meisje? Leonie: het slapen was hier toch ook maar weer tijdelijk. Of tenminste ze heeft wel geslapen, maar niet in haar bedje. Gelukkig slaapt ze 's avonds en 's nachts wel goed in haar bedje. Vanaf half acht slaapt ze daar heerlijk. Nog niet de nacht door, maar dat komt ook vast snel. Verder ligt Nils hier voor de tweede nacht in zijn peuterbed . Gister heb ik bij hem in bed gelegen tot hij in slaap viel en vanavond is hij, na even een beetje jengelen, lekker gaan slapen. Nu is het nog even kijken of hij er ook overdag in wil gaan slapen, maar de eerste stap is gezet!
Jemig zeg, het lijkt wel een "mindere" dag voor een heleboel meiden. @Dani: meis, wat erg voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! @Jessica: wat rot zeg dat je er zo doorheen zit nu, en nog vervelender dat je niet op een lijn zit met je partner. Ik moet zelf heel eerlijk zeggen dat ik niet snap dat hij jou daarin niet begrijpt. Als jij veel bij je moeder wilt zijn, moet je dat zeker doen! Zeker nu je nog verlof hebt en het makkelijk kan. En ik neem toch aan de je schoonvader wel begrijpt dat je liever niet in zo'n rokerig huis komt. Ik weet niet meer wie het hier schreef, maar zo'n huilbui bij je vriend kan echt helpen. Ik ben hier ook ervaringsdeskundige in. Soms moet ik 3 keer zeggen dat iets me dwars, maar komt het pas echt over als hij merkt dat ik er echt heel erg mee zit en er dus overstuur van raak. Ik hoop dat jullie snel weer een beetje dichterbij elkaar kunnen komen wat gevoel en begrip betreft. Ondertussen een hele dikke digiknuffel van mij en Jamie. @Parel: heeft ze alweer wat gedronken? @Sawi: wat irritant zeg dat ze nog niet hebben gevonden waar je zo'n pijn van hebt. Wat dat betreft zijn ziekenhuizen ook ondingen hè, alles duurt lang als ze nog op onderzoek zijn. Ik duim voor je dat ze er snel achterkomen. @Oem: lijkt me toch sterk hoor dat je zwanger bent, wellicht was het slijm wat dikker omdat je tegen je ongesteldheid aan zit. Maar kan me goed voorstellen dat je d'r wel van schrikt als de huisarts zoiets zegt. ...Nou heb jij natuurlijk wel een hele aparte band met je huisarts .... @Maria: hoi meid, welkom terug. Vervelend om te lezen dat jullie relatie een dalletje in is geschoten, maar goed dat jullie alweer omhoog aan het klimmen zijn. Wat worden die kotertjes van ons allemaal groot hè? Het gaat allemaal zo snel. Vandaag op het KDV heeft Jamie vanmiddag bijna niets gegeten, om een uur of 4 maar 50cc en ze lag nog in haar autostoel te slapen toen ik thuiskwam. Om 7 uur schrok ze wakker en zette het op een brullen, helemaal overstuur. Toen ging de fles er heel makkelijk in. Daarna bleef ze alleen wel erg slaperig en suffig, maar na het luier verschonen was ze weer wakker. Op kantoor had ik nog cadeautjes gekregen (waren ze me vergeten te geven bij kraamvisite)...het kantoorkraamkado. Het was een sprookjesboek van Annie M.G. Schmidt en een kijkboekje voor in de box. Toen heb ik nog eventjes een verhaaltje voorgelezen...echt heel grappig. Ze snapt er natuurlijk niks van, maar zat heel geinteresseerd naar mij te kijken. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Het weekend is voor mij alweer lekker begonnen. Meiden, allemaal een fijne avond. Ik hoop dat morgen voor iedereen weer een goeie dag is. Grtjs, Hanneke
hoi lieverds ik heb even een vraag want ik maak me een beetje zorgen. Djayden heeft de laatste tijd niet meer van die dikke plasluiers.. hij plast nog wel elke keer, maar heeft eigenlijk alleen sochtends zo'n hele dikke.. Moet ik me zorgen maken?
Hey dames Dank jullie wel voor jullie medeleven, heb hier best veel steun aan! @ adriana ze is 74 jaar geworden. @ Oem aaah dat is schrikken! 2 kanten he.. zou heel leuk zijn maar ook heel vroeg.. maar als je t idd maar 2x gedaan hebt.. en met condoom.. kleine kans.. maar tja spannend en nu maar wachten! Succes! @ Leonie Ik zou anders voor de zekerheid CB ff bellen. Ik weet het ook niet goed. Bij Jarno verschilt het wel eens de ene keer heeft hij wel goeie plasluier en de andere keer ietsje minder.. Ze worden nu ook groter misschien plassen ze gewoon minder.. @ Jessica sterkte en wat een vervelende situatie @ Victoria wat goed dat Nils in z`n peuterbed slaapt! @ Parel hoe is het nu? Maandag is dus de begravenis maar ik weet niet hoe ik dat met Jarno moet doen. Ik heb geen vooraadje in de vriezer dus ik ben heel druk aant kolven tussendoor om voedingen bij elkaar te krijgen. Ik wil hem niet mee nemen met de begravenis. Ook kan dit niet in de kerkdienst.. arm kind. Maar ja als ik hem ergens breng moet ik ook kolven tussendoor en door de spanning heb ik al iets minder voeding heb ik het idee.. Iemand tips? Oh en zondag ook wil m`n moeder en opa dat Arie en ik samen naar de kerk komen voor afkondiging. Ja zegt ze er is wel een oppas in de kerk.. maar ik moet ook kijkn met voeding want dat geven ze daar niet.. best lastig BV! in zulke situaties.. Hebben met de meiden van zw gym afgesproken. Gaan foto`s maken met de kleintjes Liefss
whahahahaahaha Hanneke moest echt lachen ik was dit keer naar de gyn en niet naar de HA die zie ik vanmiddag weer (vanwege me aambei nog steeds) het Vic jaaaa ik dacht LEUK GRAPJE! niet dus.... hahahahahaha wat goed dat nils al in zijn nieuwe bed slaapt toppie hoor en hoe staat het nu met de pukkels van Isis is het voorbij of heb je er wat voor gekregen bij Rana is het godzijdank voorbij Dani sterkte ze was nog best jong je oma en succes met zoeken naar oplossing Leonie: ik denk dat jij je pas zorgen moet maken als zijn plasjes oranje worden dan betekend het echt dat hij teweinig vocht binnen heeft... Sawi succes met de onderzoeken verder Maria welkom terug en wat groeit rosalina snel joh! 20cm! Netjes! Parel: drinkt ze weer wat?
Hanneke, leuk die boekjes. Voorlezen is altijd goed hoe klein ze ook zijn. Max gaat elke avond voor het slapen gaan mee bij bas in bed en daar lees ik ze beide een verhaal voor. Max lacht dan en heeft de grootste lol. Daarna een liedje en een dikke kus ván z'n grote broer en naar bed. Zo krijgen ze ook een vast bedritueel en daar kun je volgens mij niet vroeg genoeg mee beginnen. Dit kan ook evt met na het badje naar bed. Ik ga wat poetsen 's morgens heb ik het minste pijn en slaapt max het meest dus dan kan ik veel doen.
hoi hoi gisteren is ze om 8 uur in slaap gevallen.. ze had om 5 uur 100 ml gegeten, heb ik haar om 23.00 wakker gemaakt voor het eten, toen heeft ze 140 ml op. en toen meteen weer in slaap gevallen tot vanmorgen 7 uur. toen heeft ze gelukkig 160 ml op miscchien dat ze haar 13 weken sprongetjes heeft. ze is ook de hele tijd beetje aan het huilen.. nu vandaag gaat het wel wat beter.. aleen wilt overdg niet slapen..
goedemorgen meiden, Ik laat even snel mijn neus zien. Meiden die het zwaar hebben met hun beebje, ik heb met jullie te doen hoor. Hopen maar dat het snel allemaal wat meer rooskleuriger wordt. Als je zelf alleen maar even lekker je uurtjes slaap kunt maken, dat maakt al zoveel verschil. Ik ben ook superbrak. Gisteren met mijn moeder naar gordijnen gekeken bij de hema en ik had gewoon echt geen puf om wat te bekijken. Alexander heeft zich zooo super gedragen, hij vond het bere interessant allemaal. Ik was nog op zoek naar een ordinaire ouderwetse ramelaar, maar die kan ik nergens vinden. Een vriendin van mij had er 2 uit wereldwinkel, daar hebben ze tenminste nog lekker simpel speelgoed. Om half 7 gisteravond was hij gaan slapen, hij was zo moe. Om half 10 heb ik hem maar wakker gemaakt, maar hij had niet echt veel gedronken. En omdat ik hem weer uit zijn dipe slaap heb gehaald kwam hij weer om 2 uur om 5 uur en toen wou hij niet meer slapen en heb ik hem bij mij gelegd en werden we om 8 uur wakker. Gisteren nog een superleuk setje gekocht bij de prenatal. Ik kan alles wel kopen hihi. @ Dani, nee het lijkt mij ook niet fijn om je ukkie mee te nemen naar een begravenis. Gaat het nu wat met kolven. Ik heb een duur apparaat en ik kolf nu evne helemaal niet meer. Hij weigerde de fles laatst aldoor en had even geen zin meer. Vind het zo een gedoe. 74 is niet oud. Ik word geroepen Ben er niet veel het weekend, want het word weer klussen geblazen. x
hey meiden supper dat ik nog welkom ben oem rosalina groeit ind supper snel.ze groeit qua lengte boven het gemiddelde. zijn jullie kindjes ookal zo wijs rosalina die gaat zo hard,wil al van alles.
Hallo Kom ook even snel een kijkje nemen. Mijn zus kwam vanmorgen om Noah in bad te doen. Want helaas kan ik dat nog steeds niet alleen. Maar het gaat steeds een beetje beter. Ze is nu even de kinderwagen naar mijn moeder brengen. Want Noah gaat daar morgen logeren. Papa en mama hebben een feestje! Wat is er veel gekletst zeg Kan het niet eens bijhouden. @ Voorlezen wij zijn helemaal fan van Woezel en Pip en Noah luisterd elke dag naar de liedjes en verhaaltjes. Je ziet aan hem dat hij het gewoon herkent. Echt zo leuk. Hij valt er ook heerlijk bij in slaap wanneer Babette aan het vertellen is. @ Parel ik hoop dat jullie meisje snel weer de oude is. En dat het een sprongetje geweest is. @ Oem Jeetje dat is schrikken zeg! Maar twee keer en veilig ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. Miss komt je menstruatie er gewoon weer aan. Balen zeg nog steeds een aambei. Ik heb na de bevalling gelijk Curanol zalf besteld via internet. En dat hielp super goed. Ik had er namelijk niet 1 maar wel 3. Kon gewoon niet meer zitten zo`n pijn deed het. beetje raar praatje maar als je die zalf nog niet geprobeerd het raad ik het je zeker aan. @ Dani veel sterkte voor as maandag. Ja je kleintje meenemen lijkt ook me ook niet echt een optie nee. Ik hoop dat je nog genoeg bij elkaar kunt kolven. Leuk met de kleintjes van de zwgym op de foto zal best gezellig zijn al die kleintjes. @ Plasluiers Omdat je beedje steeds groter word gaat hij steeds meer vocht voor zijn lichaam gebruiken en dus minder plassen als voorheen. Maar als je het niet vertouwd gewoon CB bellen. Ik hou het even voor gezien word geroepen door een klein lief ventje!
hey chanty leuke foto van Noah! ik ga vanmiddag naar de HA ook omdat Rana nog steeds snotverkouden is en er nu niet eens meer van kan slapen of drinken de neus zit helemaal verstopt en et is vette ruzie als ik eraan kom... Dan vraag ik wel naar die creme kijken of dat wil helpen