hoi hoi dames.. vandaag na het cb geweest voor 2 de spuitjes.. ze weegt nu 5750 gr en is 58,6 cm. even jullie mening hier over. ik ben 24 febr ongi geworden en 2 maart was ik klaar. nu heb ik vandaag een beetje licht rose bloed gehad,,. zou het in nesteling kunnen zijn?
Goede middag allemaal Ik ben pas thuis nefise was opgenomen sinds maandag door uitdroging van diarree. Ik vertel later meer over uitdroging en wat er allemaal is gebeurd
Pinar: wat schrikken, heel veel sterkte en hoop dat het nu weer beter met Nefise gaat. Parel: zou volgens mij heel goed kunnen als je een regelmatige cyclus hebt. Spannend hoor. Oem: hoe was de uitslag van de test bij jouw? Joss: wat een heerlijke nacht! Ben jaloers... Bellabella: leuk dat je er weer bent. Miste je al. Ik heb ook wel eens op die sites gekeken. Voel me dan altijd gelijk schuldig als ik heb lopen mopperen dat ik 's nachts wakker heb gelopen met de kleine, want ik denk dat die mensen er de wereld voor over zou hebben om elke nacht wakker rond te lopen met een baby. Eczeem: Isis lijkt daar geen last van te hebben. Wel heeft ze last van rooie plekken in haar liezen. Er zitten daar ook zoveel plooien! Sorry dat ik niet meer op de rest reageer, maar moet zo weer weg. Even nog kort mijn eigen belevenissen: helaas geen doorgeslapen nacht afgelopen nacht. Isis kwam om half vier , maar daarna wel doorgeslapen tot zeven uur , dus ik mag eigenlijk niet klagen.
wat is het weer rustig hier, allemaal van het zonnetje aan het genieten? Ik ga ook maar eens een blokje doen. Hij ligt nu heerlijk buiten in zijn wandelwagen. @ Pinar, zo dat is schrikken inderdaad. Mijn vriend is vroeger ook uitedroogd geweest en hij merkt het nu nog. Met het eten van koolsoorten enzo. (dat zegt hij tenminste) Sterkte @Parel...het zal toch niet!
oem nou heb inderdaad goed gekeken in haar mond maar kan niks ontdekken het raarste is dat ze dit nu al drie keer heeft gehad dat ze bijna 1.5 week zeer slecht drinkt! En wat zei de test! Ik ben nog helemaal NIET ongesteld geworden! zit er echt op te wachten het is nu 6 weken geleden dat ik gestopt ben met bv! dus mag nu toch wel een keer! Pinquin kyana is ook van begin december en ook nog maar 1700 gram gegroeid lengte weten we niet omdat ze dat niet opgemeten hebben bij haar geboorte! dani ik kijk ook altijd gtst gewoon even lekker dom voor de tv een stuk kijken heerlijk blijf er ook niet voor thuis maar kijk het wel liever elke dag tot ergenis van mijn vriend bellabella ik heb na de geboorte ook veel op de vlindesite gekeken maar dan niet van hier maar van mensen zelf (of bedoel je die ook) En heb ook veel tranen gelaten, bij mij kwam het omdat we 4 jaar geleden ons neefje hebben verloren in een zwangerschap van 41 weken en mijn schoonzus had ook een site en dan melden er meer mensen aan en dan lees je ook veel! Maar dan word je even weer op de feiten gedrukt dat we moeten genieten van onze kleine! parel zou best kunnen mits je natuurlijk sex hebt gehad anders kan het niet pinar verschikkelijk zo`n kleintje in het ziekenhuis en vooral met uitdrogen hopelijk gaat het snel weer beter! Victoria het komt vanzelf het doorslapen maar kan me wel voorstellen dat je het graag wilt! Ze is natuurlijk ook van laat december dus dan valt het natuurlijk ook meer op dat de anderen allemaal doorslapen en isis nog niet! Je was toch met nog twee bijna de laatste? Hier gaat het redelijk, kyana drinkt iets beter vandaag heeft vanmorgen iets laten staan en om 12.00 uur ook maar de fles van 16.00 leeg! ze krijgt nu een fles van 150 cc Morgen moeten we de dokter weer bellen en om te overleggen wat we moeten doen! Vanavond gaan we na een vriendin en haar man om afscheid te nemen ze gaat weer voorgoed terug na Aruba! Zie er best wel tegen op! Maar vind het voor haar heel leuk, maar zal haar wel missen! heb ook een site gemaakt voor kyana www.kyanaosseforth.babysite.nl als je gaat kijken laat dan ook even berichtje achter! Of misschien leuk om zelf ook een site te maken echt heel verslavend! Hou voor anisha ook een site bij en als ze vier is stop ik er mee en laat het op cd zetten zodat ze later een soort ikke boek heeft maar dan digitaal
Hoi allemaal, Heb alles bijgelezen maar ben nog zo'n zeef, heb weinig onthouden.... @ iedereen met ziekte: Beterschap! @ Bella, zielig he? Kan me voorstellen dat je lang hebt lopen huilen. In september heeft een kennis een tweeling verloren, ze was zo'n beetje tegelijk met mij uitgerekend. Ik heb ook veel lopen huilen en als ik er nu aan denk kan ik wel weer beginnen..... Wij zijn vanmorgen bij de osteopaat geweest. Gelukkig geen KISS maar er zit wel iets dwars bij haar nekje wat het spugen kan veroorzaken. Volgende week gaan we weer, nu maar kijken of er iets gebeurd/veranderd. Ga nu eten koken, Marcel heeft nachtdienst dus die gaat vanavond eerst nog even slapen.
hoi hoi hier ook een december mama, ik ben 16 dec bevallen van Finn na 11 dagen overtijd te zijn gegaan. In 4 uur tijd bevallen, viel me reuze mee Ik lees veel over knuistjes in de mond en tandjes.. ik ben logopedist, en dat ze de handen in de mond doen heeft vooral te maken met ontwikkeling. Ba'by's hebben de wurg/kokhalsreflex op het puntje van de tong, zodat ze niet hoeven te kokhalzen als fles/tepel in de mond gaat. Door met handjes en met speelgoed (later) in de mond te gaan, verplaatst de wurgreflex naar waar wij hem allen hebben: achterin de keel. Dus het HOEFT niet per se te maken hebben met tandjes hoor, het is volstrekt normaal... gr daniella
hallooooo dames nou getest en weer NEGATIEF dus ik ga der vanuit NIET ZWANGER! wel een opluchting moet ik eerlijk bekenen nou ik reageer vnvnd even weer groetjes
hallo meiden, Heb jullie wel een beetje verwaarloost de laatste dagen volgens mij Wel steeds bijgelezen maar neit de tijd genomen om even wat te schrijven. Schrijf ook nog bij een ander topic en 2 actief meedoen is soms wat lastig.. Vandaag lekker een dagje naar texel geweest naar mijn ouders. Heerlijk een paar uur gewandeld.. Oem: Gelukkig maar niet zwanger! Na zoveel negatieve testen moet het wel echt negatief zijn.. Je cyclus kan natuurlijk ook nog behoorlijk inde war zijn zo net na de bevalling, Komt vast wel weer! Bengel: kijk weer wat geleerd! Nathan doet namelijk ook steeds zijn knuistjes in zijn mondje! Een korte bevalling heb je gehad trouwens zeg! Marleen: gelukkig maar dat het geen KISS is! mama05: heb even naar je site gekeken. Ziet er leuk uit! victoria: Nathan slaapt ook nog niet door hoor.. Komt vanzelf wel... Onze kindje zijn toch de jongsten hier. en het ene kindje slaapt natuurlijk ook eerder door als de ander.. Pinar: wat naar zeg! Hoop dat het nu beter gaat met nefise! parel: hoop het niet voor je.. maar zou het neit gewoon nog je cyclus zijn die wat onregelmatig is nog? Joss: lekker hoor zulke nachten! Bella: lees die verhalen ook wel eens maar moet je maar niet teveel doen want wordt er ook verdrietig van hoor.. Nathan slaapt trouwens ook in de puckababy, 2 nachten geleden een nacht zonder geprobeert en ook meteen veel vaker wakker.. Afgelopen nacht weer in de puckababy en toen zat er weer ruim 7 uur tussen dus nathan blijft nog lekker een tijdje in de puckababy Adriana: Wat leuk he dat ze hun lichaam gaan ontdekken. Nathan vind het tegenwoordig ook leuk om lekker bloot te liggen, en maar trappelen en kijken naar alles.. Wij hebben trouwens de blauwe en witte puckababy Tweede hands via marktplaats gekocht.. pinguin: wat zielig die jeuk leonie: beterschap alledrie! Dani: Jarno maakt ook mooie nachten zeg! Dimmel: sterkte ermee hoor! Vis: leuk hoor een nieuwe badkamer en lekker naar meubeltjes kijken is altijd leuk Chanty: en heeft Noah al naar de nieuwe tv gekeken? Marije: wat knap van Kian dat hij al gericht iets gepakt heeft. Dat lukt Nathan nog niet, geef hem wel regelmatig iets in zijn handjes maar meer dan even vast houden lukt nog niet.. jessica: hoe ging de eerste dag werken? Sawi: Dat snap je toch niet? twee gezonde jongens is toch ook super! Duckie: welkom! zo nou heb heel wat bijgelezen en gereageerd nu.. tot morgen weer! xxx
Pinar: sneu dat je kleine meid in het ziekenhuis heeft gelegen. Hopenlijk gaat het nu beter. Sterkte... Oem: gelukkig voor je negatief. Parel: jij ook al in de stress. Inderdaad misschien nog een onregelmatige cyclus. Zouden jullie nu al zwanger zijn zal het eerste jaar erg zwaar zijn maar daarna ook wel weer leuk. Ik zie het bij mijn nichtje de kinderen gaan gelijk op, spelen echt samen, slapen allebei alleen 's middags een uurtje. Marleen: hoop dat het nu snel beter gaat Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Nu zou het toch niet de darmen zijn maar waarschijnlijk toch weer een scheurtje in een spier Ze weten het gewoon niet. Voel me ook niet echt serieus genomen. Na Bas was dat ook al maar toen zat er van onder een zenuw ingehecht. Na twee operaties en een jaar verder hadden ze het in het 2e ziekenhuis eindelijk gevonden. Ze geloofde me gewoon niet. Zal wel littekenweefsel zijn... Ik krijg een CT scan op aandringen van onszelf. Misschien is het ziekenhuis bang omdat er waarschijnlijk te hard door hun aan de placenta is getrokken. Weet het ook niet nu weer wachten op de oproep van de scan daarna weer een week later op de uitslag. En je kunt zelf gewoon niets daaraan doen je moet gewoon wachten. Morgen krijg ik waarschijnlijk de brief binnen of vrijdag duurt het te lang dan ga ik maar weer naar de huisarts.
heejj meiden.. ik reageer ff snel op de gene die ik heb onthouden.. heb alles gelezen maar was behoorlijk veel haha jullie hebben lekker veel kletst @Pinguin.. Kian kwam afgleope nacht om 5 uur al en gooide een kwatier na ze eten alles er weer uit daarna nog 50cc gedronken die hij met moeite binnen hielt maar is daarn nog lekker 3 uurtjes gaan slapen. dat hij zo vroeg kwam kan te maken hebben met dat hij 100 cc minder heeft gehad gister dan normaal doordat hij zijn eerste voeding maar 100cc max mocht hebben omdat hij om 9 uur wel honger moest hebben om steeds die beetjes op te drinken. maar verder helemaal niets aan hem gemerkt vandaag. slapen zoals normaal steeds half uurtje.. lekker vrolijk, dronk goed en geen uitslag dus ben benieuwt hoe het volgende week gaat. kan er ook echt niet tegen dat ik niet weet wanneer hij wat krijgt haha. majah dit is natuurlijk de beste manier anders kan je dingen gaan zien die er niet zijn of dingen ontkennen die er wel zijn. na volgende week zal ik meer weten. jou meisje heeft dus waarschijnlijk ook koemelk allergie? ben benieuwt wanneer ze bij haar willen gaan proverseren. Kian heeft indd ook (verborgen)reflux. hoorde later pas dat het vaak in combinatie met koemelk allergie gaat. spuugd jou kleine meid nog vaak? en welke medicijnen krijg jij er voor? want ik vind dat kian de laatste weken weer wat meer begint te spuugen terwijl ik de zantac alweer heb verhoogd. @Oem.. fijn dat de test negatief was! je kan er nu wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent indd. nu wachten tot je ongi word! @parel.. ben benieuwt wat het betekent ik weet het niet. na je zwangerschap kan het allemaal een beetje ontregeld zijn dus het is afwachten. @leonie.. Beterschap voor jullie alle 2. het zal niet makkelijk zijn nu. knap dat je bent gaan werken. hoop dat je snel beter bent. @juffie.. Nathan is natuurlijk ook bijna een maandje jonger dan Kian dus hij heeft nog tijd genoeg het komt vanzelf en misschien vind hij andere dingen leuker dan leren grijpen. ze kiezen zelf wat ze eerste willen leren. teminste zo staat het in oei ik groei @bengel.. welkom! en bedankt voor de informatie. nu snap ik waarom kian dat de hele dag door doet ook heeft het bij kian wel te maken met ze tandjes want die staan op doorkomen alleen ze komen nog net niet. puntje kan je al voelen. en wauw 4 uur over de bevalling. dat is snel! @bella.. ja die verhalen zijn indd zo zielig. lees ze ook wel is en dan rollen de tranen ook over mijn wangen. voel me dan zo gezegend met een mooi gezond mannetje en dat geluk gun je dan die mensen ook zo! sorry meiden als ik iemand ben vergeten want dat zal geheid maar ben de rest echt vergeten. zal morgen proberen meer te komen weer. vandaag wou ik even goed de tijd nemen of ik iets bij kian zou merken. hij ligt nu heerlijk te slapen en omdat hij vandaag steeds ze flessen heeft leeg gedronken laat ik hem ook slapen en maak ik hem om 11 uur niet wakker. vind het zo zielig om hem wakker te moeten maken dan want hij ligt dan zo lekker te slapen. dus ben benieuwt hoe het gaat. als hij vanacht vroeg komt en wil daarna niet meer gaan slapen dan neemt me moeder hem morgen ochtend even zodat ik nog even kan slapen wat een schat is het ook. morgen middag even naar almere om foto's te bekijken van de shoot 2 weken geleden. ben benieuwt hoe ze zijn geworden! Kian blijft dan bij oma want om hem nou voor een half uurtje daar helemaal mee te slepen in de bus en trein vind ik ook niets. dus word de eerste keer dat ik een paar uur zonder hem weg ben. ik ga lekker tv kijken. tot snel meiden! Liefs xx
@sawi.. jeetje wat een gedoe allemaal zeg met het ziekenhuis. ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt want die onzekerheid zo is ook niets!
hoi lieverds! bedankt allemaal voor de lieve woorden! Heb vanmiddag nog een beetje bij kunnen slapen en ben net toch maar gaan sporten, dan kun je het er lekker even uit zweten! Met de kleine gaat het ook iets beter, alleen papa ligt echt nog op apegapen maar oke. Ik hoop dat hij vannacht lekker slaapt, dan slapen wij ook lekker en gaat het morgen beter. Ik kom snel alles teruglezen en reageren! xxx leonie
hoi dames, Ik zit eindelijk op de bank mn beeb slaapt lekker... Nou ik merkte al afgelopen vrijdag dat er iets niet klopte ze had diarree + spugen. Zaterdag nacht was ik nog bij het huisartsenpost. De dokter zei nog dat ik een week moest wachten en daarna actie ondernemen! K dacht gewoon maandag naar mn eigen huisarts, zij vond dat ze een klein beetje verhoging had en dat ik paar dagen moest wachten, maar ik wou niet wachten. Als moeder weet je het natuurlijk je brengt je hele tijd met je baby door. Ik ging de zelfde avond nog naar de bios. Toen ik thuis was zei me schoonmoeder dat het slecht was met voeding. Ik wou haar verschonen en temp. haar diarree spoot er letterlijk uit ik was dr onder haar kamer klamboe vanuit het waskussentje dus(sorry)! Ik heb gelijk gebeld met de HApost ik was boos dat was de laatste druppel. Die heeft ons naar de ziekenhuis verwezen naar de SEH. Ze werd natuurlijk meteen opgenomen.. toen ik hoorde dat haar fontanel gedaald was door uitdroging liepen de tranen over mn gezicht heen . Het was inmiddels 1 uur inde nacht Nefise kreeg via sonde water met suiker en zout dat was ook een drama.. Nu gaat het beter ik ga alleen nog de huisarts bellen. Ik wil ze vertellen dat ze mij volgende keer sirieus moeten nemen en ik wil de woord virus voorlopig niet horen. Ze heeft morgen ook nog haar 2de vaccinatie ik durf het niet ze is nog pas bij gekomen. ze was erg afgevallen door spuggen en diarree te gelijk.
@pinar..dat is heel erg voor je kleine.. daarom die dokters van tegenwoordig je moet gewoon echt 5 keer bellen achterelkaar of zelf actie ondernemen,, anders moet je nog langer wachten.. ik heb me dochtertje wel gewoon water gegeven wel uit een pak van de winkel dus niet uit de kraan
pinar wat een verhaal zeg meis! hoop dat je kleine er ssnel weer helemaal bovenop komt.. Goede morgen allemaal! Nathan wil sinds een paar dagen echt super slecht drinken. steeds loslaten en dan huilen, kreunen.. Gisteravond half 10 de fles en toen dronk hij maar 80 ccc. ik dacht dat wordt wat vannacht maar hij liet er toch weer ruim 7 uur tussen zitten. toen had hij echt honger en dronk een half uur en zonder zeuren en gek doen.. Nu is hij wakker maar ligt nog even in zijn wipper te spelen.. wat zou dat kunnen zijn dat slechte drinken? hij is wel een vaker onrustig maar het is nu echt heel erg. Verder is hij meestal wel vrolijk maar gister opeens zomaar uit het niets ontroostbaar huilen... xxx