Goedemorgen dames @ Marleen gelukkig geen KISS syndroom @ Mama05 Ja lekker he gtst kijken hihi gisteravond stuk gemist m`n mannetje zat te zappen voetbal enz.. dus strax maar weer ff kijken @ Oem.. nou gelukkig dat het steeds negatief is.. maar waar blijft het dan zou je denken @ Pinar.. oei wat erg, hopelijk knapt je kleine meid snel weer op! Ik zou als ik jou was ook even wachten met de prikjes, gewoon ff bellen! Ik heb nog geen water gegeven maar het schijnt wel te kunnen, dan zou ik het koken en af laten koelen of idd uit een pak.. maar daar zit ook weer vanalles bij in denk ik.. @ Juffie is het geen regeldagje wat Nathan heeft? Of een sprongetje? @ Bengel bedankt voor de info! Vandaar dat Jarno steeds z`n knuistjes in z`n mond stopt! @ Sawi wat belachelijk dat ze je niet serieus nemen! Wel aanblijven dringen hoor t gaat wel om je gezondheid! Nou Jarno kwam gister een paar keer om de 2 uur.. af en toe ook even huilen en daarna weer lachen zal wel tegen 12 weken sprongetje aanzitten ofzo of een regeldagje. Kijken hoe het vandaag gaat. Maar hij zat gister dus op 7 voedingen ipv 6. Hij had om 20:00 gehad maar vond het te vroeg om hem in bed te leggen omdat hij savonds altijd zo wakker is.. Dus kwart over 10 begon hij heel erg te huilen ook moe e.d. dus heb hem aan gelegd en hij dronk best goed nog entoen naar bed.. Denk dan komt hij mooi om een uur of 7 morgenvroeg.. Maar om half 4 hoorde ik een dikke wind en een hoop gekreun en daarna begon hij wat te jammeren. Heb zo de speen erin gedrukt doe ik normaal nooit (waarom weet ik niet) Maar meneer sliep zo weer lekker verder tot 7:15 vanmorgen! Heerlijk hoor! M`n Opa, moeder en zusje komen strax een bakkie koffie drinken. Gezellig. Nu een week geleden dat mijn oma overleed.. m`n opa knapt er altijd even van op als hij Jarno ziet zo lief! Nou en verder heb ik geloof ik weinig nieuws! Jarno gaat morgen wennen bij de gastouder brr.. ik moet meer wennen denk ik haha Liefss
Nou meiden mijn schoonvader belde gisteravond en ze hebben gepraat en we hoeven hem niet te gaan ophalen. Dus aan de ene kant beetje boos omdat we alle afspraken hebben afgezegd maar aan de andere kant wel opgelucht dat ze eruit zijn gekomen! Vandaag als verfmodel laat mijn haren eens blonderen dus ben benieuwd wat voor kleur ik ga krijgen! @pinar boh wat un verhaal...ja ik heb diego al eens water gegeven uit de kraan en dan beetje opgewarmd in de magnetron hij vind het heerlijk! is wel alweer tijdje geleden dat ik dat heb gedaan...
goede morgen meiden! @pinar.. jeetje meid dat is niet niets. en indd die HA'van tegewoordig zetten alles heel snel op een virus. was ook met kian zijn verborgen reflux en toen met de bloed bij ze ontlasting. ik was ook blij dat ik gewoon naar me eigen moeder gevoel heb geluisterd. fijn dat het nu weer beter gaat en ik zou als ik jou was even overleggen met het CB voor de prikjes. ik heb kian ook wel eens afgekoeld gekookt water gegeven maar door de verborgen reflux komt dat er als een speer weer uit. en water kan je niet verdikken. @juffie.. Kian heeft ook wel eens van die dagen. echt om zo moe van te worden. het enige dat ik dan doe is een liedje voor hem neuringen en dan word hij rustig en drinkt goed. als het te lang blijft zal ik als ik jou was even op het CB vragen. @dani.. dat was indd een lekker nachtje wat fijn dat je opa zo opknapt als hij jarno ziet! red hij het wel een beetje nu? ik kan me echt niet voorstellen hoe het moet zijn om je vrouw opeens te verliezen. succes alvast morgen als jarno een dagje gaat wennen. @dimmel.. snap dat je baalt dat je alles ervoor hebt afgezegt en het achteraf nu dus niet nodig was. majah wel fijn dat hij het weer heeft bijgelegt en het nu weer goed gaat. succes met het verfen, hoop dat het mooi gaat worden! ik ken nogal wat verhalen toen bij mij in de klas met verf modellen dat ze een nogal andere kleur kregen dan de bedoeling was zal je het nu besparen (heb kapperopleiding gedaan) ------------ nou laten doorslapen na de fles van 8 uur werd hem dus niet. hij kwam om 3 uur vannacht. is daarna wel gelukkig weer lekker gaan slapen t/m 7 uur alleen ik lag nog een uur wakker en viel toen pas in slaap. voortaan gewoon nog ma de laatste fles om 11 uur geven. Liefs xx
@marije die meid die het doet is een vriendin van me dus die vertrouw ik wel! Ik show wel foto vanmiddag of morgen diego slaapt nu van 's avonds half 8 tot half 11 dan de fles en dan tot 9u maar in t begin was het 11 maar ja toen ging ie wel pas om 11u 's avonds slapen...maar ik kan nu 's morgen bijna niks doen kwa huishouden...maar goed hij zit nu op me schoot naar me handen te kijken hoe die op en neer gaan over het toetsenbord en wil dan me vingers pakken...ga hem zo verschonen en wassen en wat nieuwe kleertjes aandoen en dan lekker eten!
Nou vannacht dus om kwart voor 5 gehad toen kwart over 8 geprobeerd want hij huilde. toen had hij een paar minuutjes gedronken en toen wilde hij niet meer. Heeft geslapen tot half 10 en toenw eer gedronken. Ging wel wat beter nu.. Nathan heeft trouwens ook megapoepluiers.. Het spuit er uit, zat net ook weer tot zijn beentjes onder. Gisteren ontdekte mijn moeder twee bobbeltjes in zijn mondje. Volgens haar werden dit tandjes maar lijkt mij nog wel erg vroeg Maar goed we zien wel.. dat verklaard het slecht drinken misschien wel weer..
Even een trotste mama: Heb even wat fotootjes in mijn album geplaatst! Wat vinden jullie van T.? Ik kon trouwens vannacht niet slapen en moest weer huilen omdat ik wat verhalen van die vlindersite aan mijn vriend vertelde...Ik mag daar echt nooit meer op kijken van mezelf. Ik kan daar gewoon niet tegen. Ik ga ook altijd huilen bij documentaires over dierenleed, kan er niet tegen dat ik (nu nog) daar machteloos in sta.
@dimmel.. haha was ook als geintje bedoeld het zal ook vast wel goed gaan! ben benieuwt naar de foto! kian slaap nu van savonds half 8/ 8 uur tot 11 uur dan moet ik hem echt wakker maken en dan slaapt hij gelijk weer na ze fles van half 12 tot half 8 meestal. en dan is het verder op de dag echt alleen maar haze slaapjes van een half uurtje. maar hij is dan wel uitgerust want ligt dan te lachen als ik hem uit bed haal of uit de wagen. @juffie.. ik zat daar net ook opeens aan te denken toen ik nog een keer jou verhaal las. Kian begon ook zo toen ze tandjes begonnen te groeien. ze breken alleen nog steeds niet door .. je ziet ze zitten en soms komen ze iets meer naar boven en lijkt wel of ze dan weer terug gaan. soms even ze tandvlees masseren verlicht het een beetje en Dentinox is een spulletje dat je bij de DA enzo kan kopen om op ze tandvlees te smeren dat verdooft het tandvlees een beetje zodat het minder pijn doet. het is suikervrij maar Kian vind het heerlijk! ook is er Charmodent van VSM. dat helpt ook tegelijk voor ze oortjes want door de tandjes kan er druk op ze oortjes te komen staan en als ze verhoging krijgen mag je een zetpilletje geven. jij was toch ook aardig overtijd? of niet? die weken moet je dan nu eigelijk bij ze leeftijd optellen als het om dat soort dingen gaat. Liefs xx
@marijee ja weet ik hoor haha! Diego krijgt al 4 weken pap in zijn fles en nu heb ik sinds vandaag pap met vanille smaak maar je mag de fles niet uit zun mond halen boh wat kan die schreeuwen haha! Wil dit weekend gaan proberen om bordje pap met lepel te geven als ik tijd heb! en anders Volgende week un dagje!
Hallo dames Jeetje wat is er weer een hoop geschreven. Ik heb gisteren mijn 1ste werkdag weer gehad. Vond het vreselijk om de deur uit te gaan zeker omdat ze begon te brabbelen voor ik weg ging en ik natuurlijk even ging kijken(fout fout) en haar toch nog even oppakte voor een kus en een knuffel en ik een giga grote glimlach kreeg. Nou toen wilde ik niet meer maar dwong mezelf om haar terug te leggen en de trap af te lopen. Ik had tranen in mijn ogen toen ik in de auto zat. Maar eenmaal op het werk genoot ik zo van het uit huis zijn. Wat een verademing(sorry hoor) maar ooh wat fijn om weer Jessica te zijn en niet Lilly haar mama. Lekker veel gekletst en foto`s laten zien en het kolven op het werk ging boven mijn verwachting. Ik zat zo lekker in het zonnetje te kolven en het ging prima. Alleen toen ik de kleine vanhet kdv ging halen was het niet zo leuk. Ze was zo moe dat ze de hele avond heeft zitten gillen van vermoeidheid. Leuke thuiskomst dus. Ze had namelijk in de wipper en in de box en in de swing gezeten en nog buiten in de wagen gespeeld op het plein.(hartstikke leuk maar zeer vermoeiend blijkbaar) Slecht gegeten om 18.00 maar toen ze op bed ging om 18.30 na 15 min huilen sliep ze dan toch. Ze kwam vannacht weer om 2.30 en vanochtend om 6.50 dus dat gaat de goede kant op. Ik maak haar niet meer wakker om 23.00 of 22.00 maar laat haar slapen en dat gaat prima. We gaan gewoon meteen voor de 12 uur haha. Ze wil gewoon echt niet wakker gemaakt worden dan drinkt ze zeer slecht en lijkt gewoon pissig te zijn op ons. Dus we schikken ons maar naar haar toe. @ Mama De huisarts zei dat haar doorgang van de maag naar de darmen niet snel genoeg gaat waardoor ze dus langer voedsel in haar maag houdt en dus niet veel drinkt. Want `s nachts als haar maag dus leeg is dan drinkt ze hem wel binnen 10 min op en overdag zijn we vaak 30 min of meer ermee bezig. Tenminste ik doe dat nu niet meer na 25 min stop ik en krijgt ze pas over 4 uur weer wat. Ik bleef bezig zijn met haar eten. Zelfs 1 dag was ik elk uur haar 50cc aan het geven(tenzij ze sliep) nou dat werk ook niet. @ Victoria Ook geen doorslaper dus. Maar ik accepteer het maar en ga voor de volle 12 uur en ga vragen wanneer ik mag starten met nutrix erbij doen. En of dat mag met bv samen anders heb ik pech. @ Juffie Het werken was zoals je leest hierboven zeer bevallen. Maar dat zeg ik nu maar over 4 weken zal dat wel weer anders liggen haha. Maar dat ik nu 1 dag minder werk geeft ook minder druk denk ik. @ Pinar Ik geef af en toe een flesje water(40cc max) endan gewoon uit de kraan want je mag ook je fv klaar maken met water uit de kraan dus dan kan je het ook zo geven lijkt me. Ik gaf het hiervoor als ze zich veel eerder melde voor voeding maar omdat ze nu zo slecht drinkt geef ik het niet meer. @ Bella Wat een mooi meisje heb je toch. Echt een beauty. Ik ga zo even lekker shoppen nu eens voor mezelf maar zal wel weer terug komen met niks voor mij en veel voor Lil. Lilly kan zich trouwens nu echt goed en bewust op haar zij draaien. Ze pakt nu ook gewoon speeltjes op die manier. Ook trekt ze zichzelf omhoog uit de lig als ze op schoot ligt.( lijkt net of ze buikspieroefeningen doet). Ze lag dinsdag bij een vriendin onder haar speelboog en 5 min later lag ze er niet meer onder maar was ze naar beneden geschoven en lag ze gewoon op de vloer. Ze vonden haar op het kdv ook zo sterk. Nou heeft ze niet van mij ik krijg geen pot augurken open zonder hulp haha.
goeie middag allemaal, Ik moet straks naar de CB. ik had ze gister gebeld over het prikje maar ze hebben pas in april plek dan loopt het erg uit met de prikken. Ik gaf haar sinsd vorig maand al water klein beetjes ieder dag ik doe het nog steeds en ik geef ook gewoon druppels vitamine D aan haar ook al zeggen ze dat het in de voeding zit. Ze heeft vannacht doorgeslapen ze kwam 7 uur voor voeding nu doet ze weer raar ze is wel vrolijk aan het spelen maar ze wilt niet drinken. Ze heeft ook een poeplueir gehad het was best wel zacht.
mijn haar is dus niet donkerblond geworden omdat ik al rood erin had was er risico dat het roze zou worden dus het is nu ietsjes donkerder dan mijn eigen kleur. ik maak morgen een foto en plaats deze!
Goedenavond! @joss: wat goed dat Vince zo lang achter elkaar slaapt! Wat zei het CB erover? @oem: het lijkt me nu wel heel sterk dat je zwanger bent! @parel: Dat zou inderdaad wel heel snel zijn ja! Fijn dat je naar je nieuwe huisje kan. @pinar: wat ontzettend goed dat je zo naar je moeder instinct hebt geluisterd! Wat zielig voor Nefise, gelukkig zijn jullie nu weer thuis! @victoria: ben je ook lang bezig s'nachts met flesje geven? Ik geef de bosrt en ben dus in 10 minuutjes klaar als ze s'nachts wilt drinken. Ik heb dan wel moeite met weer in slaap komen zelf... Maak jij de flesjes voor de nacht wel van te voren klaar? @adriana: hoezo merkt je vriend het nog steeds dat hij uitgedroogd is geweest met het eten van koolsoorten? @mama05: mooie site en leuk zo'n digitale dagboek. Wat heeft kyana een uitgesproken gezichtje.. Mooi! @marleen: gelukkig dat het geen KISS is! @juffie: lekker zeg naar Texel. Wat leuk dat je ouders daar wonen. Alleen natuurlijk wel even reizen als je hun wilt bezoeken..En fijn ja die puckababy! Zonder deze krijgt T. ook echt van die koude handjes s'nachts. Vervelend dat Nathan nu moeilijker drinkt. Ik herken wel het een en ander eraan bij T. maar zij heeft het eigenlijk alleen s'avonds. Veel loslaten en met haar benen schoppen en dan weer gretig toch in de tiet happen. Ik denk altijd maar dat ze een boer moet laten of moe is... @marije: Dank je! en ik ben benieuwd naar de foto's van de shoot! @ dani : succes morgen bij de gastouder! @ jessica: wat heerlijk dat je eerste werkdag zo goed is bevallen! Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is voor Lilly op het KDV, al die nieuwe indrukken natuurlijk! Ik heb net even gesport en ben nu op de bank aan het hangen. Vanavond eten bij de buren. Ik ben zoooo aan het genieten van mijn kleine meid. Ze is alleen maar aan het lachen en brabbelen. Ze zoekt echt contact en kijkt ook de hele tijd naar haar handjes...
Hey dames @Marije zeker een lekker nachtje! Ja zo leuk om te zien als me opa opfleurt, hij heeft het er oh zo moelijk nog mee.. @ Bellabella. Zal morgen wel lukken bij de gastouder hoop ik, ga zelf ff lekker stad in om wat kleren te scoren.. @ parel gefeliciteerd! Ook al verhuizen doen er veel op moment. @ Juffie ja dat lijkt wel op tandjes dan die bobbeltjes. Lekker he die spuitluiers Ik heb eigenlijk geen bijzonderheden te melden. T gaat hier nog goed, alleen heb ik t idee dat m`n mannetje ziek word. snotteren enz, maar zolang hij nog gewoon gaat werken... haha Liefss
jee wat gaat het schrijven hier snel zeg! ik kan nog niet op iedereen reageren. k heb wel en vraagje: bakert iemand van jullie zijn'/haar kind in? Ik wel, en hij doet het er geweldig op, maar zonder kan hij dus echt niet slapen. Hij begint op zijn heupjes te draaien, en ik denk dat het niet lang duurt dat hij op zijn buik gaat rollen, maar dan heb ik een probleem: want dan mag je niet meer inbakeren..iemand ervaringen en/of tips please gr daniella
Bengel: wij bakeren Isis ook in. Eigenlijk pas sinds kort. Zij kan wel zonder inbakeren in slaap komen, maar wordt dan steeds weer snel wakker. Van een vriendin begreep ik dat je het makkelijkste slaapje eerst moet gaan stoppen en dan zo steeds verder doorgaan met afbouwen. Bellabella: wat een schattige foto's van T. Isis heeft afgelopen nacht doorgeslapen! Had haar nu ook voor de nacht ingebakerd, dus misschien dat het daardoor heeft geholpen. Ik maak geen flesje klaar, moet wel naar beneden, maar dat gaat heel snel. Ik ben wel meestal zo'n 20 - 30 minuten bezig 's nachts. Niet zozeer met het drinken, maar ze is vaak nog wat onrustig na het drinken en dan moet ik even met haar rondlopen voor ik haar weer in haar bedje kan leggen. Maar ik heb zelf ook altijd moeite om weer in slaap te komen. Ik lag afgelopen nacht ook vanaf vijf uur wakker, terwijl Isis dus tot zeven uur heeft doorgeslapen. Parel: heerlijk dat je binnenkort je huisje in kan! Jessica: super dat het zo goed ging op je werk. Wel lastig als ze zo oververmoeid zijn van zo'n drukke dag. Isis heeft afgelopen nacht doorgeslapen tot 7.00 uur, daarvoor ook al twee keer, maar tussendoor weer steeds nachten dat ze wel 's nachts kwam voor een voeding. Ben benieuwd dus hoe ze het aankomende nacht gaat doen. Maar ik hoop dat het wel gaat doorzetten. wat leuk dat ze al zo actief is. En veel plezier met shoppen. Heb ik ook gedaan vanmiddag en een heel leuk jurkje op de kop getikt. Juffie: tandjes zou wel vroeg zijn, maar het kan zeker wel. Sorry, dat ik niet op iedereen reageer. Ik kom morgenochtend weer. Fijne avond allemaal.
Nou, daar ben ik dan weer. Had gisteravond nog een snel berichtje getypt, maar blijkbaar heb ik op de verkeerde knop gedrukt . Heb nu 2 schermen naast elkaar, dus ga nu toch echt eens op een aantal mensen reageren. Gisteren liep anders dan gepland, waardoor ik gewoon geen tijd heb gehad om even te gaan zitten en netjes te reageren, mijn nichtje kwam 's ochtends langs, we zaten zo lekker te kletsen dat het ineens al bijna half 2 was en ik moest om tien voor half 3 bij de huisarts zijn en daarvoor Jamie nog naar mijn schoonmoeder brengen. Uiteindelijk was ik pas weer om half 5 thuis en werd ik om kwart over 7 weer opgehaald, omdat ik kantinedienst had bij de voetbal. Ik lag er uiteindelijk pas tegen 12 uur in . Heb dus heel wat bij moeten lezen, want jullie zijn de afgelopen dagen weer lekker bezig geweest . @Pinguin: ik heb het idd nog even gecheckt van dat uitstrijkje, maar dat geldt alleen als je borstvoeding geeft. Dan doen ze idd geen uitstrijkje. Ben wel blij dat ik het even gecheckt heb, anders moest ik misschien uiteindelijk nog wel een keer extra en believe me, ik doe dat niet voor de lol . @Dani: sorry, had denk ik even niet goed gelezen of het nou begrafenis of crematie was. Gelukkig was het een fijn afscheid en kun je nu rustig aan het verwerkingsproces beginnen. Wat ontzettend fijn ook dat je opa zo lekker opfleurt als hij Jarno ziet, dat kan hij nu zeker goed gebruiken. En ik denk dat het jullie ook wel helpt om dat heerlijke ventje lekker bij je te hebben. @Sawi: jemig zeg, wat een gedoe! Het blijft een beetje een kastje-muur verhaal bij jou. Zou je niet ergens een second opinion kunnen vragen, in een ziekenhuis waar ze je voor je gevoel in ieder een stuk serieuzer nemen? @Dimmel: he verdorie zeg, wat lastig. Heb je net al je afspraken afgezegd, leggen ze het weer bij! Uiteraard natuurlijk wel erg prettig voor je schoonvader. Of zijn jullie het daar niet mee eens? Hoe is je haar geworden? @Adriana: als ik jou was zou ik dan toch eens de huisarts bellen, misschien ben je d'r tussendoor geglipt. Het is natuurlijk wel heel belangrijk om te laten testen. @Leonie: Beterschap! Hoop dat je man ook snel weer opknapt, zodat jullie allemaal weer lekker kunnen slapen en goeie nachten kunnen maken. En wie weet....nu zijn jullie d'r in 1 keer vanaf. @Pinguin: ach gossie, arme Anaïs. Vervelend dat ze zo'n jeuk heeft, daar kun je ook zo verdomd weinig aan doen. @Bellabella: ik heb hier ook wel eens op de vlindertjespagina gekeken, maar wordt er ook erg verdrietig van. Dan ben ik zo blij en voel ik me zo gezegend dat wij Jamie hebben. Dan realiseer je je ook weer dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is om een gezond kindje te krijgen. Wij mogen allemaal van geluk spreken. @Joss: Oh, wat een lekkere slaapkop zeg! @Parel: O jee zeg, spannend hoor! Het kan idd ook zo zijn dat je cyclus nog in de war is van de hormonen. Ben heel benieuwd! Zou je het vervelend vinden om nu alweer zwanger te zijn? Jullie wilden toch vrij snel voor een 2e gaan of was jij dat niet? En gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, lekker hoor! @Pinar: Dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat het nu weer wat beter met Nefise. Wat erg dat ze niet eerder actie hebben ondernomen. Je zou toch denken dat ze met baby-tjes sneller zouden handelen, het zekere voor het onzekere zouden nemen? Door de ervaringen die ik hier inmiddels allemaal al heb gelezen, weet ik in ieder geval hoe sterk ik in mijn schoenen moet staan en hoe goed ik moet blijven hameren op wat ik wil als Jamie ziek is. Ik moet zeggen dat ik het idee heb wel echt serieus te worden genomen door mijn huisarts, maar goed dat weet ik natuurlijk pas echt als er een keer iets met Jamie is. @Marleen: gelukkig is het geen KISS en wel heel fijn dat ze iets gevonden hebben. Nu maar hopen dat het snel verholpen kan worden. @Bengel: welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd. Een bevalling van 4 uur, lekker snel! Grappig om te lezen wat dat knuistjes sabbelen nou eigenlijk is, Jamie doet dat nl. ook steeds meer de laatste tijd. @Oem: net als de anderen denk ik dat je er nu toch wel vanuit zou mogen gaan dat je niet zwanger bent. Misschien is jou cyclus ook nog wel van de rel. @Juffie: 2 kinderen en 2 topics....kan me voorstellen dat je niet altijd tijd hebt om te reageren. Ik vind het al lastig met 1 kind en 1 topic @Marije: hoe waren de foto's en hoe is het gegaan de eerste keer een paar uur achter elkaar zonder Kian? @Jessica: wat goed dat het werken zo goed is bevallen (haha, leuke woordspeling). Wel jammer dat Lilly 's avonds zo onrustig was, maar ik denk dat dat komt doordat het toch voor haar ook wel wennen is zo'n hele dag op het KDV. Ze moet daar waarschijnlijk ook nog haar ritme in vinden en nu is alles natuurlijk nog heel nieuw en spannend waardoor ze waarschijnlijk minder goed slaapt. Over een paar weken zal dat alweer heel anders zijn. En wat is het dan gezellig als je weer een dagje niet hoeft te werken! @Victoria: je zal zien dat ze steeds vaker nachtjes door gaat slapen en ineens doet ze het elke nacht! En dan nu nog even over mijzelf.....heb straks een hele pagina in mijn eentje volgetypt . Ik ben dus doorverwezen naar de fysiotherapeut. Het lijkt erop dat er een zenuw wordt afgekneld door de spieren in mijn schouder, daar voelt mijn hand waarschijnlijk ook vaak tintelig en heb ik tekenen van het carpaal tunnelsyndroom, dit betekent dat de zenuwbanen in je pols verkleefd zijn, waardoor je zenuwen bekneld raken. Aangezien dit bij ons in de familie lijkt te zitten - mijn oma is er aan geopereerd en mijn moeder wordt er aanstaande dinsdag aan geopereerd - heeft de arts mij doorverwezen naar een therapeut die hierin gespecialiseerd is, die kan er dan misschien ook nog voor zorgen dat ik dat syndroom niet krijg. Ik kan volgende week vrijdag al terecht, hoop dat het snel resultaat heeft. Ga nu heerlijk op de bank, eerst nog even kijken of Jamie lekker ligt te slapen. Dat vind ik zo fijn om te doen, kan wel 10x per avond even gaan spieken. Zo schattig. Fijne avond allemaal!
@ hanneke, wat vervelend zeg! Lijkt me dat je die arm niet gewoon kan gebruiken. O, en dat gaan kijken terwijl je kindje slaapt, herken ik helemaal! Ik moet me soms beheersen om er geen stoel bij te zetten en de hele avond naar dr gaan zitten kijken! Man wat ben ik gaar! Heb vandaag weer de hele dag gewerkt en dat is toch wel best zwaar hoor! Heb sinds gister ook een akkefietje met een collega. Beetje naar maar mn lokatiemanager staat geloof ik wel achter me. Helaas moet ik morgenochtend met haar samenwerken.... Nou ja, ze weet nu in ieder geval dat ik me niet meer op mn kop laat zitten Bijna weekend dames!
goedemorgen meiden, Nathan heeft vannacht geslapen van 10 tot 6! ben zo blij Hopen dat we dit vol kunnen houden Wel dronk hij zijn fles weer heel slecht gisteravond. Hij dronk maar 70 cc, meer kregen we er niet in. Vanavond misschien maar gewoon bv geven en dan oefenen met de fles op een ander momen Maar het gekke is, het ging zo goed. en nu is hij een half uur bezig met 70 cc nog iemand tips? hanneke wat naar zeg van je pols Oh enne heb nog maar 1 kindje hoor marleen: altijd vervelend akkefietjes op je werk. Hoop dat het snel weer beter gaat. en goed dat je je niet op je kop laat zitten