Yessss. Ik mag hem openen! Ik kan het nog niet geloven! Oh spannend nu allemaal. Ben zo benieuwd wat me allemaal te wachten staat! Oh ja, test staat in mijn album!
Tipp, super gefeliciteerd! Dat wordt genieten! en top dat je de eerste bent, ik hoop je snel te volgen.
INBRAAK Hee Tipp, Ik weet niet of je mij nog herkent, maar ik ken je nog van het "net gestopt met de pil' of iets dergelijks. GEFELICITEERD! Echt fijn voor je dat je zwanger bent! Geniet ervan! groetjes Eva1983 UITBRAAK
Jeetje, het December-topic alweer... Gefeliciteerd Tipp en uiteraard ook voor de andere ak Decembermoeders... Jullie gaan een spannende tijd tegemoet die echt zooooooow snel gaat...
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, en geniet ervan! Wat vlieg de tijd toch voorbij, alweer de laatste maand van 2008..hoop dat je heel veel decembermama's hier in de topic mag verwelkomen!
hier een december mama van 2007 ...nong net 2007 want onze prinses is 31-12-2007 geboren. ik wil de december mama's succes wensen...lekker van genieten voor dat je het weet zijn ze alweer 3 maanden 8)
en hier ook een december 2007 mama. wat vliegt de tijd zeg! veel succes en een goede zwangerschap gewenst! voor je t weet is het december! groet sanneke
en nog een dec 2007 mama! hopelijk wordt het bij de dec 2008 mama's net zo gezellig als bij de dec 2007 mama's! geniet van de mooie maanden van zwanger zijn, voor je het weet heb je je kleintje in je armen! zwanger zijn is een fantstische tijd! Uiteraard is het mama zijn nog veel geweldiger liefs Bianca, mama van Evan!
Nog een december mamma 2007 Geniet van jullie zwangerschappen want de tijd vliegt ! Ik weet nog dat wij begonnen met kletsen. Lijkt nog zo kort geleden en nu zijn onze kindjes alweer 3 maanden. Veel geluk en gezelligheid gewenst.
en weer een december mama... ik was 17 december uitgerekend maar kleine mika kwam 2 dagen voor de kerst 22 december. heel veel succes meiden en het is ene erg leuke en gezellige maand om te bevallenb en verlof te hebben xxxx
hier ook een december mama 2007! een goede zwangerschap gewenst, het is zo december! en veel plezier met elkaar hier op het forum! groetjes nannaf
ik vind het wel gezellig Er zijn nog niet veel december 2008 mama's... dus ruimte zat voor die van 2007
* Inbraak* De 1e december mama's 2008 alweer! Gefeliciteerd! Meiden die zich ook in dit topic mogen toevoegen, Gefeliciteerd! En geniet ervan! groetjes een Juli 2008 mama! *uitbraak*
alweer een december forum.mooie maand ik heb 1 zoon van 3-12-2001 en 1 zoon van 2-12-2002 duveltjes in een doosje hihi. succes.
Hallo! Vanmorgen ontdekt dat ik zwanger ben. Volgens de site is de vermoedelijke bevallingsdatum 2 december, dus k d8 meld me ook maar even aan hier hihi