Aangezien ik toch niet kan slapen, hier dan 'ons nieuwe deeltje'! Ben zo vrij geweest ook nog een paar 'regeltjes' op te stellen O , zodat dit deel ook qua reacties wat overzichtelijker en makkelijker te volgen blijft als het oude deel... - Toevoegingen/wijzigingen in de gegevenslijst dienen per PB doorgegeven te worden aan één van de namen die onderaan de gegevenslijst vermeld staan - Toevoegingen/wijzigingen in de afsprakenlijst dienen ZELF doorgevoerd te worden (als je dat echt niet aandurft, kun je natuurlijk altijd iemand anders vragen dit voor je te doen ) - Liever een paar korter(e) reacties achter elkaar dan één hele lange - Als je wilt quoten, quote dan alléén het stukje dat relevant is voor je reactie - Wil/kan je niet quoten, zorg er dan voor dat je reactie duidelijk is, ook zonder het oorspronkelijke bericht gelezen te hebben (deze staat nl vaak al x-aantal pag. terug en is dan erg moeilijk terug te vinden, waardoor sommige reacties niet te volgen zijn, zelfs niet voor degeen waarop gereageerd wordt...) - Als de 500 pag. bereikt zijn, zal één van degenen die de gegevenslijst bijhouden een nieuw deeltje openen, met de meest recente gegevens- en afsprakenlijst en deze mededelingen als eerste berichten, zodat iedereen (ook nieuwe lezers/schrijvers) deze makkelijk terug kunnen vinden. Verder zou ik zeggen: bep ze weer lekker in dit nieuwe deeltje!
januari mama's 2009 AGENDA 01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo 02 sept.: Libra 20 wk echo 03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra Echo 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 29 sept.: Tacha1987 echo 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Wie afspraken heeft toe te voegen of te wijzigen, dient dit ZELF te doen (of iemand anders te vragen)! Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: - vergeet niet
nou is erg mooi geworden ben benieuwd wanneer we de 500 pagina's gaan halen, moet toch wel snel zijn met het gebep hier. Heb vandaag nog lekekr vrij de rest van de week wel werken weini zin maar ja moet maar he........
Hoi Meiden, @Lotus: van harte met je 20 weken en veel plezier bij de echo! @Derona: beterschap voor jullie beiden nu! @Indira: ik heb zelf geen ervaring met thuiswerk, ik ga straks ook gewoon 3 dagen werken, wat jammer dat je geen leuke 20-weken echo had, tuurlijk is het medisch, maar daarom mogen ze er nog wel een beetje persoonlijke aandacht geven, voor jou is het superspeciaal! @Patrieske: fijn om te lezen dat je weer een beetje bent opgeknapt en dat de ontmoetingsdag geslaagd was @Yvette: hihi...leuk je verzameling buikbanden, wat fijn dat je weer in bad kan. Hoe was het gisteren op de camping? @Tacha: Lekker aan de babykamer beginnen, leuk! ik heb (nog) geen last van harde buiken, dus ook geen idee hoe zoiets voelt..ohw en heel plezier vandaag bij je 20-weken echo! @Nettie: haha, lekker eigenwijs dochtertje!mooi dat de ruzie weer uitgepraat is met je man. @Mamamakka: jammer van je bosje bloemen...grrr..!ik merk aan mijzelf dat ik nu veel sneller woorden heb met mijn vriend, ik jank ook overal om..heel irri! @Taby: ik ben zelf nog niet bezig met kaartjes, heb je inmiddels al een leuke site gevonden?ik heb gisteren toevallig wel even op www.jillejille.nl gekeken en daar heb ik al een leuk idee gezien @Libra: spannend, nog 1 dag en dan je echo! @Merleq: hoe is het met je oren? wat leuk dat t-shirtje die je hebt laten maken, ook eens kijken op die site! ben benieuwd of je proefdruk van het kaartje geslaagd is @Simplyme: je beebje bij je in bed?ben je dan niet bang dat je erover heen rolt of zo? zal wel niet, je hebt al de nodige ervaring natuurlijk, wel knusjes! Benieuwd of het donderdag ook bij jou nog steeds een meisje blijkt te zijn @Joyce: jij voelt dus ook nog niet zoveel van je beebje, ook placenta aan de voorkant zeker? wat vreselijk die plassende katten van jou, wat raar joh, of zijn ze gestresst ofzo?heb ik wel eens gehoord dat ze dan ook overal gaan plassen @Female:welkom terug @Mikki:handig zo'n hobbezak! en occhhhh...wat lief je kereltjes 1e jeans! @Iuno: hihi....je zult nu wel aan het slapen zijn, je hebt een mooie lijst gemaakt op een heel bijzonder tijdstip: 03.07 haha, is het de bedoeling dat we voortaan hier verder kletsen? @Journey: dus lekker genieten vandaag van je vrije dag! Ik heb me vandaag ziek gemeld, had vanochtend knallende hoofdpijn, gaat nu wel weer iets beter. Ik heb een paar foto's van ons dametje in mijn album gezet. Ik ben al helemaal verliefd op haar!
januari mama's 2009 AGENDA 01 sept.: Tacha1987 & Lotus 20 wk echo 02 sept.: Libra 20 wk echo 03 sept.: Ladybug & Iloveandres & Jessica83 20 weken echo / Cobi 3e afspraak vk 04 sept.: Chantalk & Cobi & RiMa81 20 wk echo / Sanne vk / SimplyMe extra Echo 05 sept.: LadyInRed & RiMa81 vk 08 sept.: Derona vk / Derona & Goofychick 20 wk echo 09 sept.: Iloveandres & Ramona0309 & Naomiadaeze & Birthe vk / Taby 20 wk echo 10 sept.: Taby gyn. 10 sept: Mamammakka 20 weken echo 11 sept.: Female 20 wk echo / Yvette VK 15 sept.: Re81 20 wk echo / Sjansie28 & SimplyMe vk 16 sept.: Re81 vk 18 sept.: Jessica83 & Goofychick vk 29 sept.: Tacha1987 echo 01 okt.: Iuno gyn. (bloedsuikerprikken) 06 okt.: Ramona0309 & Tacha1987 pretecho 09 okt.: SimplyMe & Jessica83 3D/4D echo 10 okt.: Ladyburg pretecho / Chantalk 3D echo 16 okt.: Iloveandres 3D/4D echo (met DVD) Hoop maar dat ik het zo goed gedaan heb
@ sanne 78 en ook voor de andere Vanmorgen kwam mannetje lief uit de nachtdienst thuis met zo waar een bos bloemen ! =D> ik heb er dan 11 weken op moeten wachten maar inmiddels staan ze dus mooi in een vaas O waar flink zeuren al niet goed voor is hahahaha zo ga nu ff lekker wat in huis doen en daarna lekker met mams winkelen wens jullie een fijne dag allemaal
mooie lijst hier! Wel even wennen dat ik de goede pak....zat al heel gauw weer op ons oude vertrouwde plekkie.... Maar de lijst is mooi! Nog even iets anders he? Ik zag vanmorgen in de douche de douchegel voor dochterlief staan en moest denken aan de zwitsal manie die er vaak heerst onder nieuwebakken mamma's. Geloof me ik bedoel er niets verkeerd mee maar zie vaak hele plankjes vol met verschillende zwitsal producten. Wat ik even wou melden dat mijn dochter dus absoluut niet tegen zwitsal kan, krijgt er allemaal uitslag van en duss heb ik halve flessen zwitsal staan.....Wat ik ermee wil zeggen is het volgende: als je nou verstandig bent koop je dan niet een lens aan zwitsal maar koop ook iets van natusan of andere merken.....of koop in ieder geval niet zo erg veel van niet elk kindje kan tegen de zwitsal hoe lekker het ook ruikt...want oh ik was ook helemaal gek op zwitsal want dat is het ultieme babygeurtje naar mijn idee....maar ja als je kindje er niet tegen kan dan zit je met al je producten... Mijn dochter reageert dus wel erg goed op natusan, en dat ruikt ook enorm lekker, dus is best een goede optie. Doe ermee wat je wilt dacht ik meld het alleen maar even. Verder ga ik niet teveel doen vandaag, heb het gevoel dat alles vastzit in mn nek en daardoor heb ik wat hoofdpijn e.d. heb ook niet bijstergoed geslapen. dus lekker dagkje rustig aan. Morgen gaan we als het goed is een dagje naar de dierentuin. Hubbie gaat vanaf volgende week weer rustig aan proberen te werken dus dit is de laatste week dat we nog wat kunnen doen en aangezien de vakantie toch zo goed als over is zal het wel lekker rustig zijn. En dochterlief heeft op de psz deze weken het thema dierentuin, ze doen dan allemaal werkjes maken over dierentuin leren er liedjes over e.d. Echt heel erg leuk dus het leek ons geweldig om dan nog even met haar naar de dierentuin te gaan, ben echt heel erg benieuwd wat ze ervan gaat zeggen.... Zo nu even koffie zetten lekker op de bank met een boek en een bakje koffie (ja ik lust gelukkgi nog steeds koffie...) heerlijk! Fijne dag allemaal!
Hey goedenmorgen meiden, alles goed hier? Ik ben "druk" geweest dit weekend. Zoals jullie weten hebben we het badje, standaard en de 2 luieremmers opgehaald en zijn we daarna naar IKEA geweest. Daar heb ik nog weer even wat extra plastic bakjes (die gekleurden), plastic bekers en plastic bordjes meegenomen. Verder ook nog even een fleecekleed meegenomen, voor in de kofferbak, als we Angel (onze hond) meenemen in de auto. Na de Ikea zijn we bij mijn vriendin en haar man lekker wezen BBQ-en en dat was echt heerlijk. Lekker ijsje na. HIHIHIHIHIHIHI. Gisteren met andere vriendin en haar vriend naar het strand (bij een plas, niet bij de zee) geweest. Daar kwam ik tot de ontdekking dat als ik het water in ging, ik allemaal rode bultjes kreeg op mijn buik. Die zijn de rest van de dag niet meer weggeweest.... Ik weet niet wat dit zou kunnen zijn, maar ik houd het wel even in de gaten... Misschien dat ik allergisch was voor het water ofzo... Van de zon heb ik geen last gehad, want dan krijg ik altijd als ik naar zee was geweest, bultjes op mijn borstkas en mijn nek. Heel irritante jeukbultjes en dan is het ook nog eens zo dat ik de zalf die ik hiervoor heb niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap. @ Derona: beterschap voor jullie beiden meis. @ Nettie: ruikt ook altijd lekker dat zwitsal toch? hahahahahaha. Ik ga nu echt naar de fysio, anders ben ik straks te laat ... Vandaag gaat ze mijn nek doen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb alweer gereageerd in het oude deel.. Sorry! Dan wil ik SimplyMe nog een keertje zeggen Sorry sorry sorry! Ik denk dat ik nog maar eens moet na gaan lopen op wie ik wat zeg.. hahaha! En dan zijn er nog meer die gereageerd hebben.. Over de katten, het is nu over hoor Gelukkig wel.. Ik werd er zelf ook gestresst van tegen over de katten, maar alles is nu weer goed.. Soms heeft 1 van de katten nog wel dat 'ie neer piest op een handdoek die op de grond ligt, dus daar moeten we wat om denken.. En die andere weet ik niet meer.. Sorry!
Vandaag van 1 tot 6 werken.. Moet te doen zijn.. hahaha! Probeer zo het zo lang mogelijk uit te houden, ja sorry ik weet het maar goed.. Ik wil ook niet zwak overkomen.. Want dat ben ik niet! Zometeen voor het werk aardappeltjes schillen enz. dan kan liefje dat gewoon aanzetten en is het klaar als ik thuis kom. Vandaag zouden ze ook bezig gaan met de kast voor de babykamer, dus ik ben benieuwd.. Verder doe ik het rustig aan, moet ook nog werken Anders ben ik al op voor ik daar ben.. Haha! dat moet ook niet.. Iedereen een fijne dag,, Voor wie moet werken werkse!
Goedemorgen! Zooooooooo heb het gezellig gehad gisteren! Heerlijk van het hete weer genoten en s avonds nog lekker even ergens gaan eten met mijn ouders en mijn jongste zusje Vanmiddag komt mijn broer me halen, iedereen is weer aan het werk, mijn mams komt altijd thuis pauzeren, dus dan kan ik ook even samen met hen pauzeren Heerlijke dag, goede zin (maar wel een onbestemd gevoel zou dat nou door mijn hormonen komen?) Iemand trouwens een ideetje; mijn moeder is donderdag jarig en ik zou niet wéten wat ik moet halen! Ze wil niets hebben Ik wil wel iets doen, mijn moeder is superspeciaal en ik wil zon dag niet zomaar voorbij laten gaan! Zo, nu ff reageren @ SimplyMe: Youre welcome hoor Ik vind het echt knap van je @ Taby: Wij hebben ze ook nog niet besteld ik denk dat dat ook later nog wel kan? @ Nettie: Oh jah, schoonmaakazijn helpt misschien ook wel goed! Tjah en dat nadrogen dat is dan inderdaad niet zo handig! En wat betreft je tweede: Mijn moeder zei altijd dat je van al je kinderen evenveel houdt, ook al is dat moeilijk voor te stellen als je er één hebt! Oh wat lief zeg van je dochter! Dat zijn nu echt van die zwijmel momenten, wat een schatje @ Joyce: Oh dat is geluk hebben dan, dan krijg je de fysio inderdaad wel vergoed @ Tacha: Dat zijn inderdaad harde buiken, maar ze kunnen volgens mij geen kwaad. Het zijn een soort van oefenweeën zeg maar Ik heb ze heel vaak en de vk zei dat het geen kwaad kon. Alleen moest ik zelf oppassen omdat het zo vaak was en vrij lang aanhield Maar dat is nu niet meer hoor! @ Birthe: Haha, die man is gewoon niet op komen dagen! Met als gevolg dat we nu nog steeds met dezelfde troep zitten Morgen komt ie als het goed is wel,maar ik moet het nu eerst zien, dan geloven! @ Derona: Beterschap meid! En eh, ja, ik krijg na de sex ook last van een harde buik en dat is niets raars of vies, hoe zijn we anders allemaal zwanger geraakt?! Haha @ Patrieske: Beterschap meid! Niet zo fijn om je zo verkouden te voelen! @ Indira: GEFELICITEERD met je goede echo! Wat vervelend van je moeder meid komt het nog wel goed? Kan me voorstellen dat het nu wel heel dubbel voor je moet zijn *knuf* @ Lotus: Nee, de badkamer is helaas tóch niet af, die man is gewoon niet op komen dagen! Nu zou hij morgen komen, maar ik moet eerst zien, dan geloven @ Sanne: Wat een mooie echos! Het was super gezellig op de camping, leuk dat je ernaar vraagt! Ik zie trouwens in je album dat je ook dezelfde wagen hebt, die Mutsy. Loopt lekker he! Beterschap meid, ik hoop dat je je snel beter voelt. @ Mamamakka: Jeeeeeeej, eindelijk de bloemen! Nou, dat is mooi, beter laat dan nooit! Veel plezier vanmiddag! @ Iuno: PRACHTIG die lijst! En nu maar snel veel kletsen, dat weer snel op die 500 paginas zitten Even over het blijven werken of thuisblijven. Ik zal waarschijnlijk moeten blijven werken voor 2,5 dag in de week. Het liefst zou ik thuis bij mijn mannetje blijven, maar dan komt er niet genoeg geld binnen. Daarentegen vind ik wel dat het ieder zijn eigen keuze is en ik denk dat het niet slecht is voor een kind als hij af en toe eens naar een kdv gaat. Zelf zou ik alleen mijn kind nooit 5 dagen per week naar een kdv brengen, maar dat is mijn mening Ik zou, net als Indira ook wel thuis willen werken, ik weet alleen niet wat precies dan, alleen dan als oppasmoeder Oh en over de kleintjes op de slaapkamer: Hij komt zeker de eerste 6 maanden bij ons op de slaapkamer, maar niet in ons bed. Daarna zie ik wel of hij nog wat langer bij ons blijft slapen, maar dat kan ik nu nog niet beoordelen.
@ Yvette Ik heb een idee. Ik haal meestal een mandje bij de Xenos en die prop ik dan vol met lekkere spulletjes van een drogist - een verwen-je-moeder mandje wordt het dan zeg maar. En je kunt het zelf zo duur maken als je wilt. Ben hier al een tijdje niet geweest dus zal wel een hoop gemist hebben. Met mij alles goed, heb alleen in een opwelling mijn haar laten verven en nu is het te donker naar m'n zin. Ik lijk wel sneeuwwitje.... Het is dus bijna zwart terwijl ik gewoon mooi chocobruin wilde. Durf het alleen niet meteen te laten ontkleuren want dan wordt het misschien stro - heb ik gehoord. Iemand ervaring?
@ mirella Ze zeggen wassen met head en shoulders , heb er geen ervaring mee , maar is het proberen waard toch ?
Mirella: Wat een goed idee! Dat ga ik doen, vind ik echt super En inderdaad, je haren wassen met head&shoulders, dat haalt de kleur er een klein beetje uit, dus dan zal het lichter worden. (Ik heb het zelf ook al eens moeten doen, vandaar ) Succes ermee meid!
Zooooooow was ikke weer. Ben weer lekker gemasseerd aan mijn nek en heb inmiddels ook al wat boodschapjes gedaan, anders had ik geen ontbijt meer. HIHIHIHIHIHIHIHI. @Joyce: onze poes, doet het nu ook niet meer, omdat mijn man de bakken verschoont heeft... Werkze alvast meid. Hoop dat gaat. @ Merleq: wij bestellen de kaartjes via geboortepost.nl. Hier kun je zelf kaartjes ontwerpen en je hoeft ze dan pas te bestellen als de kleine geboren is. Dan hoef je alleen nog maar de datum, tijd en gewicht aan te passen en klaar ben je. Ze worden dan rechtstreeks verstuurd. Je zou haar een beautyarrangement kunnen geven voor 2 personen, dat jullie gezellig samen verwend gaan worden. @ Mirella: ik heb hier helaas geen ervaring mee meid. Je zou het bij een kapper na kunnen vragen... Vandaag ga ik de wc schoonmaken en stoffen. Ik had de was ook op willen vouwen, maar mijn man heeft de was niet naar beneden gebracht, dus dan moet ik dat woensdag maar even doen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ow ja, ik heb gisteren nog weer nieuwe buikfoto's geplaatst. HIHIHI. Net de UWV gebeld en vandaag of morgen staat mijn ziektewetuitkering erop. Vandaag gaat er ook voor de afgelopen week gestort worden. Ik krijg de ziektewetuitkering per week uitbetaald... Ik moet nog wel even de loonstrookjes van juli 2007 t/m oktober 2007 van mijn oude werkgever opzoeken en om een herberekening vragen, omdat mijn ziektewetuitkering te laag is. Ze kijken namelijk een jaar terug en omdat ik in oktober bij Randstad begonnen ben, tellen ze vanaf oktober, maar delen ze het wel door 12 maanden en dus is mijn ziektewetuitkering te laag. Omdat ik vandaag ook de wc ga doen en ga stoffen kijk ik daar morgen even naar. Deze liggen namelijk boven en ik heb gisteren ook al iets te veel trappen gelopen... Maar ook dat gaat dus aangetekend verstuurd worden. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jeej, heb de 20 weken gehaald. Op naar de volgende 20. haha Wat hebben de meeste van jullie al een dikke buik zeg. Die van mij is zo bescheiden. Laat vanavond mijn mannetje even een foto maken voor bij de collectie buikfoto's.