@Ranjeewha18 Dank je wel voor de felicitaties. Jullie ook nog gefeliciteerd. @Monique4 Jullie uiteraard ook gefeliciteerd. Wel een verrassing als het niet gepland was. Wij hebben wel bewust gekozen om te stoppen met de pil en te kijken of het zou lukken. Maar dat komt ook omdat ik eerst met de arts heb overlegd of hij het wel verantwoord vond om zwanger te raken (darmziekte). Hij raadde het zeker aan en vertelde dat het erg leuk is om kinderen te krijgen. Maar ik mag absoluut niet stoppen met mijn medicijnen die wel te combineren zijn met een zwangerschap. En de kans is groot dat ik een keizersnede krijg. Dat laatste vind ik minder, maar het zij zo. En nu in de 6e ronde zwanger. Ik moet toe geven dat het nog even wennen is. Ik heb geen gevoel van een roze wolk of zo iets. Ik heb tot nu toe niet veel last van zwangersschapsklachten. Wel wat gevoelige tepels, soms iets misselijk of weeig gevoel in mijn buik en ik voel mijn onderbuik soms iets. Maar dat had ik voor mijn nod vaak ook. Onze ouders weten nog nergens van en dat houden we nog even zo.
@ ranjeewha: Nee nog niet,heb geen testen meer in huis. Ik ga morgen weer testen als de uitblijven. Heb een beetje het gevoel dat ik ongi moet worden en verder helemaal geen zw.klachtjes meer wat ik van de week nog wel had, dus ben er bang voor.
peetjeo6, die roze wolk komt vast en zeker als je de eerste echo hebt geha En wat fijn dat de dokter zo positief antwoorden! Mama van tessa..! ooh ik duim voor je dat het niet zo is! en dat je gewoon bij ons kunt aan schuiven!
Hey meiden! Peetje08 Meid welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! mamamanuala Zonde joh van die 3 testen...dat is dan idd weggegooid geld @ iedereen Hoe is het met de rest? Hier nog steeds sinds vrijdag bruin oud bloedverlies. Nog steeds heel weinig gelukkig, daar ben ik wel blij mee. Heb verder nog wel gevoelige borsten/tepels en soms wat steekjes in m'n onderbuik en soms vlagen van misselijkheid. Ook slaap ik erg slecht de laatste weken dus ben nu ook best wel moe. Moet vandaag werken tot 23.30 uur dus hopelijk val ik niet in slaap hahaha
Ik vind het persoonlijk niet zo langzaam gaan... Ik weet niet... Ik doe de hele dag gewoon wat ik moet/wil doen en denk er niet zoveel over na... Ik dacht net zelfs 'wauw er is al een week om...' Verder gaat het hier redelijk. Mijn (.)(.) doen weer meer zeer dan vorige week, maar ja het hoort erbij...
@tipp42hgg Hihi mag ik ook wat dingen hebben van jou dan verveel ik me niet zo Mijn ventje kan al een paar losse stapjes zetten./ Mama trots
@Peetje: Een nieuwe aanstaande mama erbij gefeliciteerd met je zwangerschap. Besef je het al een beetje? @Monique: Hier ook pijnlijk en gezwollen.
@Ginny: Je zal je wel flink onzeker voelen nu dat je dat bruinverlies steeds hebt. Hoop zo dat het snel stopt.
Ja ik voel me superonzeker Zolang ik niks voel gaat het goed, maar als ik krampen krijg ofzo dan voel ik me meteen weer rot
Och Ginny... wat vervelend meid,,! Trouwens hebben jullie dat ook? als je je uitrekt dat je dan in je buik schiet,, dat doet zo'n verekte pijn Of net iest andes dan normaal zit?
@Ginny: Ik begrijp wel wat je bedoeld, ik hoop dat alles goed mag gaan. @Ranjeewha: Niet dat ik weet eigenlijk nooit op gelet, zal er eens op gaan letten.
ik op het moment niet veel last van iets haha.. alleen last mijn mijn (.)(.) maar dat is alles op het moment.. de rest zal wel weer komen haha.. leuk leuk... morgen lekker rustig aan doen en naar de gyn voor mijn andere uitslagen... dikke knuffel
Heb net ook nog ff gegoogled en 1 op de 3 vrouwen hebben last van bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Zolang het niet gepaard gaat met hevige buikkrampen en bloed, dan is het goed. Ik heb af en aan een krampje en ik heb wel bloedverlies maar het is bij mij bruin/roze dus en ook maar een klein beetje elke keer, dus dan ga ik er maar vanuit dat het goed is Ranjeewha Nee komt mij ook niet bekend voor, maar zal er ook eens op gaan letten.
Oohww okey.. ik had het met de eerste ook.. Auw.. ik voelde net toch een kramp Maar of dat nou is omdat ik niet kan poepen.! ooh wat maakt dit me toch onzeker
@Mamamanuela: Succes morgen met je uitslagen bij de gyn, mag ik vargen waarvoor? Ben niet nieuwsgierig @Ginny: Ik hoop dat je een heeel klein beetje gerustgesteld bent, je zegt 1 op de 3 dus er is een grote kans dat het goed blijft gaan, je moet blijven geloven.
mamamanuela.. succes bij de gyna Wolly.. neuh je bent geen nieuwschierigaagje... * Amber Staat er met 1 luister oor bij * ik ben het ook
Hey lieve meiden, Na een rustige dag met weinig tijd zit ik dan eindelijk even achter de pc. Maar het is alweer zo laat dat ik zo lekker weer mijn mandje in ga. Lees dat we weer een nieuwe zwangere erbij hebben. Leuk Peetje Gefelicfiteerd! Welkom hier en geniet van je zwangerschap. Wat balen van je bruinverlies ginny! Hoop dat die onzekerheid snel voor je voorbij is. Geloof dat iedereen wel pijnlijke (.)(.) heeft. Hier ook nog steeds! Vandaag de eerste dag dat ik geen ongikramp heb. ERgens wel erg fijn maar ja nu voel ik niks meer behalve dikke tieten Ze zijn hard en gezwollen. Pijnlijk en branden af en toe. Maken jullie ook foto's van je buik? Nou nu tijd voor mijn mandje, morgen weer werken. Slaap lekker idereen en tot morgen. xxx
Mogguh mama's Ik heb even een vraag...ik heb nu al een dag of 5 krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug maar de laatste 2 dagen wordt het zo erg dat ik niet kan zitten of liggen en zelfs wakker wordt van de drukkende/branderige pijn, ben vanochtend huilend mijn bed uit gestrompeld en helemaal bezweet van de pijn....heeft iemand dit ook weleens gehad? Die stekende pijn als je je utrekt ken ik trouwens wel hoor Ranjeewha... Ik hoor het graag want maak me wel zorgen eigenlijk