december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Vanmorgen voor de eerste echo geweest! En het hartje klopte hoor! Echt heel erg leuk om te zien dat het echt al een heeeeeel klein minimensje is. Met moederdag gaan we het aan onze ouders vertellen, spannend hoor! En dan houden we het nog eventjes geheim voor de rest.

Geniet allemaal van het prachtige weer!

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ girl 81, Gefeliciteerd zeg!
    Fijn dat alles goed is!

@ smallgirl, Ik huil ook steeds al we aan iemand vertellen dat we zwanger zijn hoor!
    We kregen vandaag een kaartje van mijn ouders, zo lief, nou dan gaan ze bij mij al weer!

3. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Girl van harte met je mooie echo.

4. wolly

wolly Niet meer actief

@Girl: Gefeliciteerd, fijn dat het hartje klopte, geniet ervan :)

5. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden vandaag, gaat zoals elke dag. ben weer moe na een harde dag werken. Morgen nog een dagje en dan ga ik lekker een weekendje weg.

Wij doen geen combinatietest of iets dergelijks, alleen 20 weken echo. Hebben we bij de vorige zwangerschap ook zo gedaan.
    Verdere hou ik geen zwangerschapsdagboek bij, ook niet gedaan bij de vorige, geen geduld voor. Wel schrijf ik nu voor mijn zoontje een soort dagboekje. Doe dit niet elke dag, maar zo eens in de maand.

Meiden met een kloppend hartje, gefeliciteerd.
    dames die voor morgen gepland staan veel succes.

Groeten Victoria

6. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ik houd online een dagboek bij die dan uiteindelijk afgedrukt als boek thuisbezorgd wordt! Erg leuk, je kan ook elke week een foto uploaden, en je krijgt wat inof over wat er die week met jou en jouw kindje gebeurt! Echt een aanrader.

@Johanna Maria: Toch ook niet op de 17e hé?

x Aussie

7. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hey allemaal,

@Kitty....SHIT en heel veel sterkte.....

@Girl feli met je echo....mooi is dat of niet dan.

@Chanty veel plezier morgen

En natuurlijk iedereen die morgen ook een echo heeft heel veel success.

@Aussie waar doe je dat dan .....dat dagboek maken kun je en link plaatsten...... ;)

Ik heb enorme hoofdpijn....iemand een idee om eraf te komen zonder medicijnen...... :oops: En ik ben ook misselijk ....blehhhhh Zal wel tijdelijk zijn......hihihihihihi

Heel dikke kuzz
    Milou

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ milou, Je mag wel een paracetamol hebben, per dag wel 4. Maar ik snap het wel als je die niet wilt nemen ;)
    Voor de rest: lekker op bed gaan en lekker gaan slapen!
    Verder vanaf hier geen huis-tuin-en-keuken-tips/trucs.
    Succes ermee!

Groetjes marleen :D

9. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    @marleen.....Thnx...Maar inderdaad ik ben niet zo gek van medicijnen tijdens de zwangerschap.....ben ik bang dat het misschien wel mis zou gaan. Misschien wel stom gedacht aan de ene kant maar wil het risico ook weer niet lopen.... ;)

Liefs milou

10. tweety123

tweety123 Lid

16 jan 2008
    49
    1
    0
    @Kitty: wat een vreselijk nieuws. Ik wil je veel sterkte toewensen de komende tijd!

Morgen ook voor mij ook een spannende dag. De eerste echo... Ik denk dat als we dan het hartje zien, dat ik het pas echt kan geloven.

11. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik heb morgen mn 2e echo! spannend!
    Trouwens heb vandaag echt voor het eerst bandenpijn gehad,, en niet zo'n beetje,, had het toevallig met mn moeder erover hoe dat voelde en n paar uur later heb ik het ervaren!
    Maar ja, hoort erbij he.

Liefs Monique

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Goeiemorgen! Ben de eerste hier vandaag..
    Heb een beetje teruggelezen en zag het verdrietige nieuws van Kitty :cry: Heel erg veel sterkte meid!

Strakjes gaan we eerst zwemmen met Yara (en gelijk wat filmen en foto's maken) en dan om half 1 is het bij ons dan eindelijk zover, de eerste echo, ben nu vlgns eigen berekening 10.4 weken zwanger, ben benieuwd of het klopt. Vind het wel erg spannend.

Monique, jij ook veel plezier vandaag!

Tweety ook voor jou een spannende dag, ik hoop dat we allebei met mooi nieuws mogen terugkomen hier!

Tinker, erg he, die koppijn, ik heb er ook regelmatig last van. En paracetamol helpt bij mij eigenlijk helemaal niks, en ik neem ze oko liever niet. Ik had het afg maandag zo erg dat ik gewoon in mn donkere slaapkamer ben gaan liggen, was ook zo missleijk. Ik hoop dat het niet te vaak op komt zetten!

Aussie leuk hoor zo'n dagboek voor later!

Marleen haha ik moet ook nog steeds vaak huilen hoor, is ook zulk mooi nieuws, geeft helemaal niets!

Girl, proficiat nog met het mooie kloppende hartje van jullie kleine spruitje!

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Spannend Juut! Ben benieuwd of je berekening klopt....
    Veel plezier met Yara en veel plezier bij je echo!

Meiden, ik zag bij de novembermama´s dat ze onder de lijst de namen opschrijven van de meiden waarbij het is misgegaan. Dat het helaas niet zo heeft mogen zijn. Zullen wij dat ook doen? Dan denken we tenminste nog regelmatig aan hun.

Aussie: Ik wil ook heel graag die link over dat dagboek!

14. wolly

wolly Niet meer actief

Goeiemorgen.

Voor de meiden die vandaag de echo hebben veel succes en hopelijk zien jullie mooie kloppende hartjes :)

@Juut: Veel plezier met Yara in het zwembad.

@Jannegie: je was me net voor, ik wou het ook net voorstellen om dat te doen.
    Zo denken we toch nog aan de meiden bij wie het mis is gegaan helaas.
    Dus ik vind het een goed idee.

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden.

Ik ben weer terug van vakantie en heb gisteren mijn 1e echo gehad! Helemaal goed! Het kindje bewoog zo leuk, en het hartje klopte.

Maar... Ik ben nu officieel 29-11 uitgerekend en ik heb besloten jullie wel te verlaten. Sowwy :oops:

Heel veel succes met jullie zwangerschappen meiden! Knuffels!

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Veel plezier Tipp, bij de novembermeiden. Kom je af en toe nog eens spieken?

17. Marientje

Marientje Actief lid

Girl81 en tipp42hgg, geweldig dat jullie echo goed was :D

Ik overweeg om ook een dagboekje bij te houden, maar denk dat ik er pas helemaal aan ga beginnen als het hartje klopt ;)
    Voor mijn zoontje heb ik een site waar een dagboek in staat, daar schrijf ik over hem en binnenkort waarschijnlijk ook over mijn zwangerschap.
    Het is nu al wel een dikke maand geleden dat ik erin geschreven heb, dus als ik eens tijd heb, moet ik er nog eens aan beginnen ;)

Tweety123, Monique4 en Juut, heel veel succes bij de echo vandaag !

Tinker, balen hè die koppijn, ik heb er eergisteren ook last van gehad, maar dan enkel aan de linkerkant, ik voelde het ook aan mijn linkerneus. Was er helemaal misselijk van. Ik ben ook niet zo'n ster in het nemen van medicatie, en zeker niet tijdens de zwangerschap.
    Ik denk dat het enige dat een beetje helpt rusten is en voldoende drinken.

Jannegie, ik vind dat ook een heel goed idee :D

18. wolly

wolly Niet meer actief

@Tipp: Fijne vakantie gehad?
    Wat leuk zeg dat je kindje zo aan het bewegen was, en dat het hartje klopte, GEFELICITEERD :)

Erg jammer dat je ons gaat verlaten :(
    Ik wil je wel een hele fijne zwangerschap wensen en dat alles maar goed mag gaan.
    Veel plezier bij de nov mama's :)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dank je wolly, komt helemaal goed. En ik spiek hier af en toe nog wel even om te kijken hoe het met jullie gaat hoor!

20. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    haaa die tipp

ik begon je al te missen :oops: jammer dat je ons gaat verlaten
    maar wie weet ben je uiteindelijk wel een dec mama ;)
    Laat je ons weten als het dan EINDELIJK zover is :D
    Groetjes en veeeeel plezier bij de nov-mama's :thumup:

Hier gaat alles zijn gangetje...
    Vandaag weer werken :( [-(
    Aussie ook ik wil graag de link hebben voor dat
    digitale dagboek...
    Zou je die op de site kunnen zetten?

IK ben weer verder...

Groetjes

Deel Deze Pagina