december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Ook weer een snelle reactie van mij. Wederom in de baas zijn tijd (ik moet toch eens minder gaan werken :)).

Vind het ook een goed idee om de meiden bij wie het niet goed is gegaan op de lijst te zetten, ze zouden toch decembermama's zijn geworden en zo vergeten we ze niet.

Ik wou dat ik alvast wat kon zien....dat ik er echt zwanger uitzie! Ik heb wel een beetje het idee dat mijn buikje dikker is geworden, maar dat lijkt meer op een vetrol :) en aangezien ik al geen hele platte buik had, weet ik niet zeker of het wishful thinking is of dat ie toch echt iets dikker is.
    Hebben jullie al echte zwangere buiken?

Ik had afgelopen maandag en dinsdag ook al hoofdpijn en heb met tegenzin een paracetamolletje genomen - die vervolgens helemaal niet heeft geholpen! Nu heb ik af en toe nog lichte hoofdpijn als ik te snel opsta of iets sneller de trap op loop, maar gelukkig valt het weer erg mee.

Morgen neem ik lekker een vrije dag, moet 's ochtends prikken halen voor de vakantie naar Mexico en ben van plan om de rest van de dag van het schitterende weer te gaan genieten (je weet nooit wanneer het weer gaat regenen). Heerlijk een lang weekend!

Voor de bikkels op de werkvloer.....werkse! en voor de meiden die heerlijk vrij zijn....geniet van de mooie dag!

Grtjs

2. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    @Tipp jammer dat je weg gaat maar heb heel veel plezier bij de nov-mama's. En laat ons weten van tijd tot tijd hoe het met je gaat en wanneer de kleine is geboren.... ;)

Dikke knuf milou

3. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    He meiden,

Ben er ook eindelijk weer eens. Oplader van laptop was kapot... En dat terwijl ik zo verslaafd ben aan dit forum.

@ Kitty: Wat verschrikkelijk voor je. Heel veel sterkte gewenst in deze spannende periode!

Hier gaat alles net zo als vorige week. Super moe en super misselijk.

Van het weekend de ouders verteld. HELEMAAL gelukkig. Duurde wel even voordat het doordrong. Heb van mijn moeder 1e kadootje gekregen: rompertje en badlakentje met zo'n mutsje eraan. Super schattig.

Afgelopen maandag is de dame van MvM geweest, ben dus ook al druk aan het plassen.

Net mijn nieuwe werkgever verteld dat ik zwanger ben. Vond ze volgens mij nog niet zo heel erg leuk, maar ik kan gelukkig nog wel gewoon mijn contract krijgen wat afgesproken was. Pfieuw...

Nou, nu is iedereen weer op de hoogte. En ik ga jullie weer volgen. Heerlijk.

4. wolly

wolly Niet meer actief

Zijn er al meiden terug die vandaag de echo hadden?

Ben zo benieuwd ;)

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv
    10 december2008
    Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? -bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    11 december2008
    Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    21 december2008
    coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    22 december2008
    23 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: ?- geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ?
    27 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?

72 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982

Agenda

Mei
    08: Tweety123 vk
    08: kitty1982 1e echo
    08: natascha78 intake vk
    08: Chanty24 afspraak vk en gyn + echo
    08: Monique4 2e echo
    08: Tweety123 VK en 1e echo
    09: Smallgirl 2 echo
    09: 1ekindje 1e echo + gyn
    13: bianc vk
    13: Parel1988 VK
    13: Kweenie vk
    13: Wolly VK 3e echo
    14: Girl81 1e afspraak vk
    14: Miepje21 1e echo
    14: Nala intakegesprek VK
    15: Ranjeewha18 1ste echo
    15: Dimmel vk en 1e echo
    15: Marientje gyn
    15: Sim80 2e echo
    15: Johanna1 intakegesprek vk
    16: Smallgirl 2e gesprek vk
    16: OemMujahid echo
    16: Vis1978 12-weken echo
    19: Tipp42hgg 2e afspraak vk
    19: lola1982 1e echo
    19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo
    19: Ginny echo nekplooimeting
    20: Popje 12 weken echo
    20: natascha78 1e echo
    20: Jannegie gyn en 3e echo
    20: Lorelei77 gyn
    21: Marleen4683 1e echo
    21: Manny82 echo
    22: Miepje21 2e afspraak VK
    22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo
    22: Ramonamvjejo 1e echo
    23: Marit80 termijn echo
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk

Juni
    01: Manny82 vk
    02: Dimmel vk en 2e echo

Van onderstaande meiden heb ik dingen toegevoegd en/of gewijzigd:
    Ramonamvjejo, Sylvia29, Aussie73, Tweety123, Odette11, Dimmel, Vis1978, Maria04, Sim80, Tinker, Peetje08, Manny82, Johanna1, OemMujahid.

Kijk even na of het klopt en geef ff een gil als iets niet goed is.

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemiddag dames!

Allereerst Kitty heel veel sterkte gewenst!

Tipp Jammer dat je ons gaat verlaten, maar natuurlijk heel veel plezier bij de novembermama's en een fijne zwangerschap gewenst!

De rest weet ik zo even niet....moest iets van 8 pagina's doorworstelen en dat is me iets te veel :oops:

Ik zag wel in de agenda dat een aantal meiden vandaag een echo hebben, ben benieuwd hoe die zijn gegaan.

Hier is verder alles prima!
    Gisteren bloed wezen prikken voor de standaard zwangerentest (geen idee hoe dat heet hahaha) en ook gelijk voor de combinatietest. Nog 1½ week en dan alweer een echo :p

7. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Oh wat leuk! Dan zijn we echt even ver. Ik ben ook de 29e uitgerekend.
    Ik heb alleen besloten hier te blijven. Kom zo nu en dan wel buurten bij november. We komen elkaar ontgetwijfel daar vast wel tegen.
    Geniet ervan!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames, ben ik ook weer even!
    Ik was gisteravond en vanochtend zo ongerust of alles nog wel goed zat... kwaaltjes waren opeens weg.. En met oog op mijn miskraam verleden zat het me allemaal niet lekker... Gebeld naar de Gyn en met pijn en moeite mocht ik dan toch langs komen!
    Echo gehad en het hartje klopt!
    Nu pas klim ik op mijn roze wolkje! Ik kom er ook niet meer vanaf!
    over 11 dagen weer een echo! Joepie!

9. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hihi, mijn buik was van te voren ook niet echt plat, maar als ik ging liggen was ie 'weg' en nu gaat dat niet meer! ;)
    Merk het ook aan mn broeken.
    Dus dat buikje zit er bij mij echt wel.
    Alleen nog nix van baby maar ja haha, over een paar maanden wel! :D

Ik heb vanavond om 19.15 uur mn 2e echo! :D
    Zal jullie daarna nog vertellen hoe het was als ik het haal.
    Mn moeder gaat mee, en is helemaal enthiousiast dat ze mee mag haha.

Meiden die vandaag ook een echo hebben (gehad).. Veel plezier! :D

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    hallo allemaal.

ik mag morgen naar de gyn voor de 1e echo. ben best zenuwachtig.

11. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo allemaal

Vandaag bij de VK en Gyn geweest.
    Bloedruk en ijzergehalte prima!
    Op de echo een kloppend hartje te zien!
    Ook armpjes en beentjes waren al duidelijk aanwezig.
    Ik ben iets verder dan ik dacht de datum gaat nu naar 12 dec.
    Vanmiddag gelijk echo-fotolijstjes gekocht.
    Hebben we gelijk een mooi moederdag cadeau!

Liefs Chanty

12. Natascha78

Natascha78 Actief lid

8 nov 2007
    101
    0
    0
    Assistent Belastingadviseur
    Brunssum
    Hallo allemaal,

Vandaag intake VK gehad. Was erg leuk dit keer. Vorige keer niet, maar nu echt een hele leuke intake.
    Veel info over vanalles en nog wat...

Moet wel bloedprikken voor suiker, en in week 24 en 32 nog eens. Shit, nu met bij mij met mijn angst voor naalden.

Nog geen echo, pas op 20 mei. Verder zag alles er volgens VK wel goed uit.

Vanmiddag twee telefoontjes van paniekerige moeder en schoonmoeder. Ze hadden nog niets gehoord. Ik vertelde dat ik al eerder had gezegd dat ik vandaag niets hoor of zie. Toen waren ze pas gerust: dus je hebt het hartje niet gehoord? Nee, (schoon)moeder. Stelletje ongeduldigen... hahaha

Groetjes en weltrusten voor straks

Natascha

13. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    hoi dames,
    pffff wat ben ik moe zeg. Kan nog net m'n opgen openhouden! Mijn schoonmoeder belt me nu ook iedere dag om te vragen of ik nog oud bloed verlies. Ik zeg telkens tegen haar dat het niet zo is, maar ik verlies aan het einde vd middag/begin vd avond toch nog wel wat restjes oud bloed. Ik maak me er niet zo druk om, mijn schoonmoeder dus wel!
    Ik kan het trouwens al zien aan mijn buik! Vooral 's avonds is mijn buik behoorlijk opgezet. En ik voel het ook aan de zijkanten van m'n buik. En ben al 2 kilo aangekomen! Haha, ik probeer al vanaf mijn 16e om aan te komen wat me nooit lukte en nu kom ik in 3 weken 2 kilo aan! Ach ja, ik kan het hebben en ben er alleen maar blij mee.

groetjes

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hello Ladies!

@tipp, Wat jammer dat je nu toch bij de novemberdames gaat kletsen, we zullen je missen!
    Ik hoop dat je af en toe wel komt buurten en laat weten hoe het gaat.
    Veel succes en plezier natuurlijk!

@tinker, Hoe is het met je hoofdpijn afgelopen?

@vis, Mijn buik was ook niet plt, maat nu lijkt het alsof de vetrol wat steviger word zeg maar.
    Voor de buitenwereld nog niet te zien maar voor ons lijkt het al heel wat!
    Ik doe na mijn werk ook lekker mn makkelijke broek aan!

@johanna, Nu maar hopen dat er na de zwangerschap wat gewicht blijft zitten! ;)

Mijn aangetrouwde nicht is ook zwanger, ze is 4 weken verder dan mij en heeft gister haar eerste echo gehad.
    Vanmorgen heb ik de echofotos gezien, echt super! Het is al echt een heel kindje!
    IK WIL OOK! :cry:
    Nog 2 weken wachten....

15. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv
    10 december2008
    Rian 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? -bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    11 december2008
    Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    21 december2008
    coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    22 december2008
    23 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: ?- geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ?
    27 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?

72 Zwangere meiden in December

Kitty1982

Agenda

Mei

Juni
    05: Chanty24 vk

Juli
    24: Chanty 20-wekenecho

@Chanty: ik heb je gegevens gewijzigd.

Jullie hebben het vast al gelezen....Tipp is bij de novembermama's gaan kletsen.
    Vanaf nu kunnen jullie je aanpassingen enzo sturen naar mij en naar Peetje08.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi meiden! Meld me ook even hier, wij hebben vanmiddag echo gehad en ja hoor, de kleine frummel zwom al heerlijk in het rond! mooi kloppend hartje gezien! Zal 'm zo denk ik even uploaden, schoonouders zijn hier maar die zijn de tuin aan het inspecteren dus kan wel even denk ik..
    Ben zoo blij dat alles goed is! Wat een wonder weer!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal

Je ziet ons kleintje op het ruggetje, hoofdje ligt rechts. Dat streepie is een armpje in wording..Daarboven zie je vaag de navelstreng.

Marleen wat leuk dat je nicht ook zwanger is! En kan me voorstellen dat je nu helemala niet meer wil wachten...

Johanna erg he die vermoeidheid..En moio dat je nu vanzelf wat aankomt, en er blijft vast wel wat plakken!

Natascha fijn dat de intake leuk was!

Chanty gefeli met het kloppende hartje! Mooi he?

1e kindje veel succes morgen!

Lola gelukkig kun je nu weer opgelucht ademhalen!

Tipp doeiiiii!

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ juut, Gefeliciteerd! Mooi fotootje hoor! Hoeveel weken ben je nu?

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Juut: wat een mooie echo! :D

20. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

29 november 2008

01 december2008
    02 december2008
    03 december2008
    04 december2008
    05 december2008
    06 december2008
    07 december2008
    08 december2008
    09 december2008
    10 december2008
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    13 december2008
    14 december2008
    15 december2008
    16 december2008
    17 december2008
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    18 december2008
    19 december2008
    20 december2008
    21 december2008
    22 december2008
    23 december2008
    goglezzz (Wieteke) .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    25 december2008
    26 december2008
    27 december2008
    28 december2008
    29 december2008
    30 december2008
    31 december2008

mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

75 Zwangere meiden in December

Kitty1982, mama van Tessa, Rian

Agenda

Mei
    14: Mach86 echo

Juni
    05: Chanty24 vk

Juli
    24: Chanty 20-wekenecho

Van onderstaande meiden heb ik dingen toegevoegd:
    - Ook Mama van Tessa en Rian hebben ons helaas al vroeg moeten verlaten.

- Verder heb ik toegevoegd: goglezzz, mach86, mijnimeel en matje. Jullie stonden nog niet op de lijst, maar hadden je al wel gemeld. Willen jullie controleren of het nu klopt?

Deel Deze Pagina