Ik bedacht me dat er nog meer dames ons helaas hebben moeten verlaten. Ik heb het even nagezocht en de lijst bijgewerkt. Mochten jullie nog wat missen, laat het dan even via een PB'tje weten. Juut, mooie foto. Fijn dat het hartje klopt. Chanty ook gefeliciteerd met je kloppende hartje. Natascha, fijn dat de intake nu wel goed is. Goed dat je je niet laat opjagen door je (schoon)moeders. Girl81, ook gefeliciteerd. Tipp, gefeliciteerd dat je al verder bent e met je mooie echo. Maar jammer dat je weggaat. Je mag altijd terugkomen hoor. Monique hoe was je echo? 1e kindje, succes morgen. Met mij gaat het goed. Lekker van het mooie weer aan het genieten.
Dames! Heb weer een echo gehad, en werkelijk waar wat was deze mooi! Hij/zij bewoog ontzettend veel, en duwde zich vaker af tegen de baarmoeder haha. Hij/zij schopte en spartelde echt. En had even zn duimpje in de mond (zie foto in album). De vk zei dat ze dat niet vaak had gezien dat een baby zo erg beweegde en ook constant haha. Ik zeg ja zie je wel, hij of zij lijkt op de vader (mn vriend heeft nl ADHD). Dus dat was wel grappig om te zien. Ze zij ook dat ik hem of haar heel snel kon gaan voelen als die zo door ging met bewegen haha. Ben helemaal verliefd! haha. Liefs Monique
@ monique, Wat een mooie foto zeg! Leuk he dat je al echt een kindje kunt zien! Geniet ervan! Ik ben vroeg vandaag, moet om kwart over 7 beginnen met werken, gelukkig ban ik vanmiddag vrij! Maar ik wou eerst nog even bij mijn mede-mama's kijken vanmorgen! Fijne dag allemaal!
Monique, gefeliciteerd met de mooie echo en foto. Tipp ook jouw echofoto is echt leuk kom te zien. Meiden, fijne dag vandaag.
Juut Tipp Monique Gaaf hoor die goede berichten Hier gaat alles zijn gangetje. Heb nog maar weinig last van misselijkheid, was 2 weken terug wel wat erger. Ben er alleen maar blij om. Het zit allemaal nog wel goed, want mn (.)(.) zijn echt mega haha en pijnlijk meiden succes vandaag met echo's!
Hoi meiden, Tipp, jammer dat je ons gaat verlaten, maar heel veel plezier tijdens je zwangerschap en straks met je beebje. Meiden met een mooie echo, van harte gefeliciteerd en voor degene die vandaag gaan, heel veel succes en plezier. Vandaag weer lekker vrij! Gisteren heb ik het tegen mijn zussen verteld. Zij reageerden heel leuk, maar zeiden ook wel knap dat je het nu al weer durft met Nils . Op zich snap ik het wel, mijn zoontje is niet de makkelijkste heeft het eerste hafljaar 's nachts slecht geslapen en slaapt nu overdag erg weinig en best veel ziek geweest afgelopen winter. maar wij vinden het heel erg leuk. Aankomend weekend gaan we weekend weg met schoonouders, dus gaan we het die ook vertellen. Ga dus vanochtend ook nog even naar mijn pa om het hem te vertellen. Daar laten we het dan voor nu maar even bij. Verder merk ik dat ik vooral misselijk ben als ik te vroeg wakker ben. Gister was mijn zoontje om zes uur wakker en ben ik de hele dag misselijk geweest. Vanochtend ben ik pas om acht uur opgestaan en nu gaat het prima. Ik ga straks pakken voor ons weekendje weg en dan kom ik hier pas maandag weer. Dus allemaal een fijn weekend en geniet van het mooie weer. Groetjes Victoria
Goeie morgen allemaal Heb vannacht gelukkig heerlijk geslapen. Was maar een klein beetje misselijk maar het viel gelukkig mee vannacht. Ik heb gisteren alleen maar naar de echo zitten kijken! Heb er nu wel vertrouwen in. Vanavond nog 1 avond werken en dan heb ik lekker een weekje vakantie! Op mn werk weten ze het nog niet en wil het eigenlijk daar nog even voor me houden. Dus die vakantie zal een beetje meehelpen. Ik ga nu nog even boodschappen doen. En nog even van het weer genieten. Meiden die vandaag een echo hebben succes en geniet ervan! Liefs Chanty.
ik heb vandaag de 1e echo gehad en het hartje klopte. hij maakte nog een geintje dat er muziek uit kwam. ik moet de 20e naar de verloskundige inhet zh en de 27e heb in de 2e echo bij de gyn. ik ben echt super blij.
Ik hoop ook dat er na de zwangerschap wat kilootjes aan blijven plakken. Ben ik niet meer zo'n mager kind om te zien Hier gaat alles lekker z'n gangetje, moet nu eigenlijk in huis bezig. Maar ja met deze warmte heb ik daar niet zoveel zin in. Heb net het raam aan de voorkant gelapt (van binnen en van buiten) nu nog ff stofzuigen en dweilen en dan is het wel weer mooi geweest! Gaan jullie nog iets leuks doen met Pinksteren? Ik denk dat we zondag naar mijn schoonouders gaan ivm moederdag, en 2e Pinksterdag wil mijn man graag gaan vissen, en dan ga ik ff mee. Lekker in het zonnetje een boekje lezen is altijd leuk. Ik ga morgen trouwens kijken of de Mama's met Flair al in de winkel ligt. Lijkt me een erg leuk blad en het zou vanaf vandaag verkrijgbaar moeten zijn. Nou, ik ga toch nog maar eens wat doen! Groetjes, 8)
Hey allemaal, @Marleen de hoofdpijn is uit eindelijk wel weg gegaan maar de volgende dag was het er de hele dag een beetje. Ik krijg het nu weer maar misschien dat het te maken heeft met de warmte...... Wie weet...hihihihi. Iedereen die een echo heeft gehad feliciteerd en wat leuk toch ook weer. Ik krijg hier al een beste buik. De meeste kijken nu al naar me met de vraag van is dat nog van dilano z'n zwangerschap of is ze nu alweer zwanger. Het zal toch nu niet alweer wezen ze is net zwanger geweest..... Dus ik voel me nu een leg batterij....hahahahahaha groetjes milou
Dag lieve december mama's, Hier ben ik weer, ik had gisteren echt geen puf! Ik ben ZOOOO moe! Dat is echt het enige waar ik last van heb. En dat ik op een buddha begin te lijken maar dat vindt ik niet zo erg. Maar verbergen kan echt niet meer. Het stomme is dat er amper gewicht bij zit maar ik dij rondom uit! Ik heb het inmiddels dan ook maar op mijn werk verteld en dat was heel leuk, er werd geklapt en hoera geroepen Ze leven nu al heel erg mee want gisteren werd er geopperd dat ik vandaag maar lekker later moest beginnen....Dus was ik er pas om 10.30 ! Echt heerlijk, effies rustig aan gedaaan! Voor degene die ook interesse hebben in het online dagboek hier dan eindelijk de link: http://www.mijnzwangerschap.nl/index2.php Het is echt heel leuk. Als je elke dag veel schrijft dan wordt de "week" foto kleiner, maar als je bv een week niet zoveel schrijft dan wordt de foto groter afgedrukt, ik denk dus dat je twee bladzijdes per week hebt! Nou dat was het weer, lekker genieten van het heerlijke weer van het weekend meiden ennne vergeet de hoge factor niet want we willen toch geen zwangerschapsmasker ? 8) Dikke kus Aussie
Lieve Meiden, WEEKEND YES! Ben er ook echt aan toe. Afgelopen week 2 sollicitaties gehad EN van allebei ook een aanbieding! Alleen zit 1tje ver maar dan ook echt ver onder mijn huidige salaris dus daar ga ik gewoon niet aan beginnen. De ander, tevens de leukste, heeft wel een mooi bod gedaan maar heb verteld dat ik ze dinsdag laat weten of ik ermee akkoord ga. T liefst ging ik gelijk akkoord maar dinsdag heb ik de 1e intake en ik heb met de VK afgesproken dat ze even de echo op mijn buik legt om te kijken of op dit moment alles goed is met de kleine (dus geen uitgebreide echo maar even spieken). Normaal doen ze dat niet maar aangezien ik dus midden in een sollicitatietraject zit begrepen ze ook wel dat het nu extra belangrijk voor me is om een stukje zekerheid te hebben (al is het maar een momentopname). Tof he? Dinsdagochtend wil ik dan ook het bedrijf bellen en vragen om een 2e gesprek om alles verder te bespreken... En dan ga ik dus vertellen over mijn zwangerschap. Hopelijk zijn ze dan nog steeds net zo enthousiast over me als dat ze nu zijn (s'ochtends een gesprek, s'middags een aanbieding)..... Echt heel spannend [-o< Verder nemen mijn klachten iets af, geen pijnlijke borsten meer (nog wel iets bij mijn tepels en zijkanten borsten). Maar dat kan geloof ik he? Dat je in een soort golfbeweging zit? Ik zal het dinsdag ook wel zien... Alleen dat bloedprikken he? Blegh! @Johanna: Ik las vluchtig iets over oudbloedverlies. Is alles nu goed? Meiden...Heel fijn weekend! En duim alstjeblieft voor me dat ik die baan krijg en dat er dinsdag een hartje te zien valt want dat scheelt mij enorm veel stress (op allerlei fronten!) ! Enjoy the sun en inderdaad, goed smeren! Kus, Kweenie
1e kindje, van harte Kweenie, fijn zicht op een baan. Ik zal voor je duimen. Bij mij komen en gaan de verschijnselen in elk geval in golven. Mijn borsten doen soms meer zeer dan anders (en soms zijn ze ook blauwer door de aders), maar iets gevoelig blijven ze altijd wel en nu ook wat voller. Verder heb ik gemerkt dat mijn misselijkheid ook afhangt van hoe moe ik ben. Dus ik probeer voldoende te slapen. Buddha, heerlijk dat ze op het werk zo positief zijn. Smallgirl, hoe was je echo?
Hallo allemaal, Gisteren net mijn eerste echo gehad. Had er al een berchtje overgeschreven gisteren, maar kennelijk vergeten op de OK knop te klikken. Maar de echo was erg leuk; het hartje klopte mooi en ook zag je de armpjes en de beentjes al bewegen. Verder klopte de periode precies met wat ik zelf had uitgerekend. Hij ligt dus precies op schema. De echo was wel met een paar minuutjes afgelopen. Vandaag heb ik bloed laten prikken, oa voor de combinatietest. En over drie weken heb ik weer een nieuwe echo voor de nekplooi. Iedereen een heel prettig weekend en geniet lekker van het mooie weer!
Hallo meiden, Nog even een snel berichtje voordat ik mijn mandje opzoek. Ik heb echt mega hoofdpijn, zal wel door de warmte komen. Heb ook zoveel gedaan vandaag, misschien iets teveel. Eerst met kind en man een ochtend weggeweest, daarna boodschappen gedaan voor de visite van morgen. Krijg ongeveer 30 man over de vloer. En tja die willen vast ook allemaal veel drinken en iets te eten. Dus hop naar de super en koken maar. Na de boodschappen even naar huis gegaan. Een stofzuiger erdoorheen en eten maar. Daarna na onze 2e echo. En ja hoor, we zijn morgen echt 11 weken zwanger. Mijn vermoedelijke bevallingsdatum blijft staan op 29 november 08. We hebben het hartje gezien en de baby lag heerlijk te spartelen in mijn buik. Dit keer was het een uitwendige echo. Wat een bijzonder moment zeg. Zagen we ons wondertje weer. We zijn helemaal blij. Over 2 weken (jaja, alweer) hebben we weer een echo voor de nekplooimeting. En dan pas weer als ik 20 weken ben. Maar goed, ik heb gewoon zitten janken toen ik de baby zag spartelen. Morgen ga ik het vertellen aan de hele familie. Iedereen is dan toch hier dus mooi moment! En zodra iedereen het weet, durf ik ook met mijn eigen naam het net op. En natuurlijk een foto van mijn dochter Voor nu meiden, slaap lekker. morgen tik ik nog wel even verder maar ben nu echt helemaal gaar. Liefs