december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanty24

Chanty24 Actief lid

smallgirl77
    Veel plezier morgen!

kweenie zal voor je duimen altijd leuk iets nieuws.

Tinker hoe is het met je hoofdpijn? veel water drinken dat helpt. Hoofdpijn is vaak een teken van tekort aan vocht.

Zo ben net klaar met werken! En ga nu genieten van een weekje vakantie!
    En hoop maar dat het zo`n lekkr weer blijft.
    Ik ga zo lekkr mn bed in want moet morgen alweer vroeg op om te gaan hardlopen.

Weltrusten! En een fijn weekend allemaal

Liefs

2. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Hoi Meiden

Lees allemaal goede berichten, heel fijn.
    Degene die een echo hebben gehad, proficiat, fijn dat alles goed was.
    Zelf heb ik morgen mijn vrijgezellenfeest dus ga nu toch maar slapen want zal wel een vermoeide dag worden denk ik. Zal denk ik wel opvallen dat ik geen alcohol drink, moet daar nog iets op verzinnen hmm. Nog tips.

Groetjes Simone

3. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    dag meiden

snel een berichtje van mij
    alles gaat goed hier...
    me beebje hopelijk ook
    nog 6dagen en dan weer een echo...
    kwilde even zeggen dat het weekend is
    en dat ik na het weekend weer reageer..
    Fijne ZONNIGE dagen allemaal...

P.s. ben al aardig gekleurd en GEEN last van zwmasker hihih :p

Ranjeeeeeeeewah...ik hoop dat alles goed met je
    gaat, je bent zo afwezig...

Nou dames tot na t weekend weer...

@sim: Zeg dat je moet rijden ;)
    euhmm dat je al had voorgedronken de hele dag door...
    Of dat je gewoon geen zin hebt :D kan tog hihi

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv
    10 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    11 december2008
    Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    21 december2008
    coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    22 december2008
    23 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: ?- geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ?
    27 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

75 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian

Agenda

Mei
    13: bianc vk
    13: Parel1988 VK
    13: Kweenie vk
    13: Wolly VK 3e echo
    14: Girl81 1e afspraak vk
    14: Miepje21 1e echo
    14: Nala intakegesprek VK
    14: Mach86 echo
    15: Ranjeewha18 1ste echo
    15: Dimmel vk en 1e echo
    15: Marientje gyn
    15: Sim80 2e echo
    15: Johanna1 intakegesprek vk
    16: Smallgirl 2e gesprek vk
    16: OemMujahid echo
    16: Vis1978 12-weken echo
    19: Tipp42hgg 2e afspraak vk
    19: lola1982 1e echo
    19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo
    19: Ginny echo nekplooimeting
    20: Popje 12 weken echo
    20: natascha78 1e echo
    20: Jannegie gyn en 3e echo
    20: Lorelei77 gyn
    21: Marleen4683 1e echo
    21: Manny82 echo
    22: Miepje21 2e afspraak VK
    22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo
    22: Ramonamvjejo 1e echo
    23: Marit80 termijn echo
    23: Joss81 termijnecho
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    05: Chanty24 vk

Juli
    01: Manny82 vk
    24: Chanty 20-wekenecho

Joss81, Manny82 en Tinker: Jullie wijzigingen zijn doorgevoerd.

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Zo...nog even snel een berichtje.
    M'n nachtdienst zit er gelukkig bijna op....om 8.00 uur lig ik lekker in m'n bedje! :p
    Gelukkig heb ik er nog maar 2 staan tot half juni en daarna niet meer.
    Tegen die tijd ben ik bijna op de helft en dan vind ik het wel goed met de nachtdiensten.
    Ik trek het ook niet makkelijk meer hoor....weet op een gegeven moment
    niet meer hoe ik moet gaan zitten, ogen vallen haast dicht en ik val soms
    bijna van m'n stoel van vermoeidheid. Maar nog even volhouden dus.

Verder wens ik jullie een fijne, zonnige zaterdag toe en veel plezier met wat je gaat doen! :p

6. odette11

odette11 Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    s'Gravenhage
    Goedemorgen dames,

Weer eens een berichtje van mij.
    Hier gaat alles goed, mijn misselijkheid is gelukkig al stukken minder aan het worden en met de rest van de kwaaltjes valt goed te leven. Ach ja het is nog allemaal zo bekend terrein.

Op mijn werk beginnen de eerste zich nu toch wel af te vragen waarom ik weer een beetje aan het uitzetten ben. Echt heel grappig, er kwamen 2 collega's naar me toe en vroegen zo beleefd mogelijk of ik nu iets dikker aan het worden was of dat ik weer zwanger was. Het laatste konden ze bijna niet geloven omdat het dan zo snel was, maar ze vonden het ook niets voor mij om aan te komen. Moest er hartelijk om lachen waarop de ene zei ja hoor het is toch waar kijk maar naar haar ogen! Dus het zal nu wel niet lang meer duren voordat mijn andere collega's het ook weten... Ik werk in een groot tuincentrum waar er heel wat afgekletst wordt, en daarnaast ben ik ook nog de vrouw van de eigenaar. Dat alles zorgde er bij mijn vorige zwangerschap ervoor dat binnen een dag het door het hele bedrijf bekend was.
    En toen de dames het dus wisten was de volgende brandende vraag natuurlijk: was het gepland en gewenst? Ik vind dat zo'n stomme vraag. Natuurlijk is het super gewenst! Iets eerder dan gepland maar echt heel erg gewenst! Maar ach aan die vraag zal ik wel even moeten wennen, die zal ik nog wel een paar keer horen.

En vandaag komen mijn ouders thuis van 2 weken vakantie. Mijn moeder is helemaal verliefd op haar eerste kleinzoon en ik heb dus de afgelopen 2 weken regelmatig moeten mailen hoe het met hem was en steeds foto's verstuurd. Ze heeft zo'n heimwee naar hem zegt ze, lief he! Dus vandaag zit ik de rest van de middag bij haar thuis zodat ze met haar manneke kan knuffelen! En nu komt er alweer een tweede, ze kan haar geluk niet op!

Nou ik ga weer ff wat in het huis doen, de kleine slaapt gelukkig dus dan heb ik ff mijn handen vrij.

Dames fijn weekend toegewenst en geniet van het zonnetje!

7. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

gisteren ben ik hier niet geweest, we waren toen op bezoek gegaan bij vrienden uit Westendorp. Voor ons toch een heel eind rijden, toen we thuis kwamen, waren we dan ook helemaal doodop. Maar het was wel een erg gezellige dag. Onderweg ben ik wel een paar keer misselijk geweest, je kan dan niet altijd op tijd wat eten, de hitte speelt ook parten en het lang in de wagen zitten + de nodige files :( .

Vis1978, mijn buikje begint ook al goed te groeien, al vind ik het ook op een vetrol lijken momenteel :) Mijn smalste broeken passen al niet meer en ik denk dat de andere snel gaan volgen.

Lola1982, gelukkig was alles goed !

Alle meiden die een goede echo en kloppend hartje hebben gehad, gefeliciteerd :D

Kweenie, ik duim voor je !

Meiden met hoofdpijn, hoe is het nu, hopelijk hebben jullie geen hoofdpijn meer, kan idd door de warmte komen.

odette11, wat leuk hè om je moeder zo te zien genieten, hier is het net zo. Ook mijn grootouders fleuren helemaal op als we met ons zoontje langskomen :D
    Mijn grootvader was voor de komst van Joël wat depressief omdat ze ontdekt hadden dat hij een vorm van parkinson had, hierdoor kan hij niet meer goed stappen, valt nogal vlug achterover en dat is erg gevaarlijk. Hij zag het dus ook helemaal niet meer zitten en liet zich wat gaan. Maar toen Joël werd geboren, fleurde hij helemaal op. Dus als hij nu nog eens somber is, komen we langs en dat helpt veel :D

8. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    Marientje ik heb voor dat ik zwanger was aan de lijn gedaan was heel blij dat ik een maatje kleiner aan kom van broeken (ik heb pco dus afvallen gaat niet zo makkelijk omdat het met de hormonen te maken heeft), maar die passen mij nu ook niet meer. het is maar goed dat ik er maar 1 gekocht heb.

9. wolly

wolly Niet meer actief

Goeiemorgen meiden :)

Voor alle mama's die de echo hebben gehad: Fijn dat alles goed was en dat het hartje klopte
    GEFELICITEERD.

@Sim: Veel plezier met het vrijgezellenfeest.
    Je kan ook zeggen dat je antibiotica slikt voor blaas onsteking, zo valt het ook niet zo op als je heel vaak naar de wc zou moeten door de zwangerschap.

10. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Die vind ik echt goed :thumup: nog niet eerder gehoord...!

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik sta bij 15 mei voor de vk en 1e echo maar dit klopt niet want heb de echo 5 mei gehad

12. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv
    10 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    11 december2008
    Sim80 28 jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    21 december2008
    coco1972 35 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    22 december2008
    23 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ?
    27 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

75 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian

Agenda

Mei
    13: bianc vk
    13: Parel1988 VK
    13: Kweenie vk
    13: Wolly VK 3e echo
    14: Girl81 1e afspraak vk
    14: Miepje21 1e echo
    14: Nala intakegesprek VK
    14: Mach86 echo
    15: Ranjeewha18 1ste echo
    15: Marientje gyn
    15: Sim80 2e echo
    15: Johanna1 intakegesprek vk
    16: Smallgirl 2e gesprek vk
    16: OemMujahid echo
    16: Vis1978 12-weken echo
    19: Tipp42hgg 2e afspraak vk
    19: lola1982 1e echo
    19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo
    19: Ginny echo nekplooimeting
    20: Popje 12 weken echo
    20: natascha78 1e echo
    20: Jannegie gyn en 3e echo
    20: Lorelei77 gyn
    21: Marleen4683 1e echo
    21: Manny82 echo
    22: Miepje21 2e afspraak VK
    22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo
    22: Ramonamvjejo 1e echo
    23: Marit80 termijn echo
    23: Joss81 termijnecho
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    05: Chanty24 vk

Juli
    01: Manny82 vk
    24: Chanty 20-wekenecho

Dimmel ik heb het voor je gewijzigd.
    Natascha ook jou wijziging is doorgevoerd.

13. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Zo vandaag ben ik eens de eerste!

Alles goed meiden?
    Met mij wel!

Alleen ik moest vanmorgen werken, wekker ging om 330 :confused:

Maar als alles meezit kan ik met een klein uurtje naar huis!
    Dan effies slapen en dan lekker bij mams en paps in de tuin hangen!

Zo lief: Ik heb van mijn man mijn eerste moederdag kadotje gehad!
    De schat is er helemaal voor naar de stad gereden, en gisteravond (ivm vroege opstaan ) kwam ie heel lief aanzetten met een mooi ingepakt kadotje!

Leuk hé?

Nou meisjes geniet er van!

x Aussie alias de Buddha

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!
    Kom ook weer eens gluren!

fijne dag allemaal!

15. wolly

wolly Niet meer actief

@Aussie: Je zal nu wel lekker in je bedje liggen :)
    Wat leuk zeg van mannetje dat je je eerste moederdag kodootje al hebt gekregen, leuk hoor :)
    En het wordt alleen maar leuker als je straks je kindje hebt, als ze wat ouder worden komen ze met tekeningen aanzetten hahahaha en heerlijke ontbijtjes op bed met verbrande broodjes en half gare eitjes :confused: ;)

Mieden geniet van het heerlijk weer vandaag.

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hallo dames,

@Sim, hoe was je vrijgezellenfeest?

En ja hoor, het is weer zover, alweer migraine. De 3e keer in 4 weken.
    Ik word er echt niet goed van, misschien van de week maar even naar dokter om te kijken of er niks aan te doen is.
    Stress heb ik op het moment niet en heeeel erg moe ook niet. Snap er niks vn, zullen de hormonen wel zijn :cry:

Over eten gesproken, ik zorg ervoor dat ik altijd iets van een koekje of zo in mijn tas heb zitten, zodat ik wat kan eten als het nodig is.
    Snack-a-jacks hebben ze ook in verpakkingen van 2, ideal!
    Verder niet zoveel beleefd, ik hoop dat ik vandaag weer es naar buiten kan, lig al 2 dagen binnen...

Fijne dagen allemaal, t is wel te merken dat het mooi weer is, t is wel rustig hier! ;)

17. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hallo.., ik kom ook even mijn blije snufferd laten zien!

Met mij gaat het wel... spannend over 4 dagen mijn eerste echo! ik hoop dat alles goed gaat en zit! want ik heb geen foliumzuur gedaan.. naja misschien eeen week lang bij elkaar! ik durf ze niet meer te nemen, ik werd er goed ziek van :(

maar ik ben zo blij kijk
    van mijn ventjes! een t-shirt vol gekliederd met handjes en hartjes :) en mijn zoontje heeft er ook 1..zolief ookal word het 50 graden... mama doet hem vandaag dus mooi niet meer uit
    Ik heb ook een lelies en ontbijtje gekregen met chocolade crossiants en kaiserbroodjes en heerlijke smoothie!

AMBER IS VERLIEFD!

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, Ranjeewah, dat is een mooi moederdagkadootje! Vandaar dat je zo blij bent!
    Voor mij voelt het ook al een beetje moederdag, hoewel ons kleintje nog maar ongeveer 2 cm is.
    Voel me toch al een beetje moeder!

19. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ja, dat kan me voorstellen hoor :) Ik heb alleen moederdag meegemaakt toen Sam al geboren was! :) hihih

20. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Zo hier een hele blije aankomende mama!
    Gisteren hebben we de verjaardag van mijn dochter gevierd en meteen van de situatie gebruik gemaakt om het aan iedereen meteen te vertellen dat we zwanger zijn.

Mijn dochter had echt niks in de gaten.
    Na haar echt kado hebben we haar het bordje met kopje van Nijntje gegeven, die we van MvM hebben gekregen.
    Ze maakte het open.....mijn hart ging als een gek tekeer en ik werd opeens vreselijk zenuwachtig. Ik voelde de tranen opkomen.
    En ze keek heel verbaasd. Ze wist niet wat ze er mee aan moest.
    Tot ik zei....weet je wat je daarmee kan doen?
    ehhhh nee mam.... Nou daar kan je je broertje of zusje mee eten geven. Ik kon mezelf niet meer inhouden en ben heel hard huilend naar haar toe gerend en gezegd, meid je wordt een grote zus.
    Hebben we samen zitten janken. In het midden van de kamer, iedereen erom heen. Toen kwam mijn schoonmoedere erbij staan en zegt.... wat is er nou. Heb ik heel hard huilend tegen haar gezegd, joh je wordt oma. Nou en toen waren het tranen bij iedereen, vooral de oma's....
    Iedereen heeft ons gefeliciteerd etc.
    Mijn moeder had al zo een vermoeden, omdat ik al dikker ben en al een buikje heb. Maar ze vond het zo raar staan om het aan me te vragen.
    Iedereen was helemaal blij. Mijn dochter heeft me 20 min niet meer losgelaten. Ze wilde meteen weten waar de baby zat.

En toen vroeg ze, mam was het een foutje of gepland.
    Tja dan weet je opeens.... wat een grote meid het al is.
    Moest er wel om lachen.
    Ja alsof het nooit zou komen zei ze. Ik wil zo graag een grote zus worden.

Iedereen vond het ook zo verwonderlijk dat ik zo lang mijn mon dheb kunnen houden. Ik overigens ook hoor, maar dankzij hier kon ik dat makkelijker volhouden. De echo van vrijdag heeft meteen iedereen gezien.
    Kortom ik ben heel erg blij en leef nu echt op een roze wolk.
    Mijn dag is weer goed. Vanmiddag nog aan mijn broer vertellen want die kon er gisteren niet bij zijn. Dus dat mag mijn dochter doen.

Nu heerlijk genieten vn mijn moederdag. En dan vanmiddag maar weer in de tuin hangen bij mijn mams.

Liefs Sharon.....nu mag de hele wereld het weten!

Deel Deze Pagina